Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Care să mai fie clasic, dacă toate sunt la fel ca design? Copiază unii de la alții, indiferent de brand. 

Înainte îți dădeau seama de la distanță ce brand este. 

Acum nici măcar nu știi dacă vine sau pleacă, dacă sunt faruri sau stopuri😊

 

O mașină clasica este de pildă Fiat 500 ăsta nou. Sau Porsche 911. Astea sunt la fel ca acum 30 ani. În rest, pastă de mici. 

 

Și apropos de plastic și Pet-uri.

Fi-miu are un miros foarte sensibil și de fiecare dată când se urcă în Passat ul nevesti-mii, se ține de nas zicând că miroase groaznic. Si chiar așa și este, mai ales vara, când se activează pret-urile 😶

Adora în schimb să se urce în E39, avea pielea aia un miros cu totul deosebit. La fel miroase și în băbăciunea asta de W211, deși e textil. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Evident că e în garanție, doar că tipul e foarte comod. 

I-au murit și bateriile într-o telecomandă și el tot nu se duce să i le schimbe, deși asta o poate face și singur. 

Și cu garanția ce rezolva? Ii schimbă volanul cu altul, pe care pielea e la fel de mizerabilă calitativ. 

 

La Passat nu miroase a rânced sau a umezeală. Nu m-am uitat de apa, dar nu cred că e o problemă. Miroase pur și simplu a plastic prost calitativ, nici nu știu cu ce să-l compar. 

PS: un C class din 2019 (w205?) 1.6 benzină are și amicul ăsta de la care am luat w211. 

Imi povestea ce diferență este între ele la insonorizarea plafonului când plouă, pe C zici că dă cu pietre. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuki nu-i cazu sa ma trimiti la masinile acelor ani, fa media anilor de care zici cu prezentul si vei afla despre care vorbesc. :)

Acum 15 minute, l.u.v a spus:

...

 

La Passat nu miroase a rânced sau a umezeală. Nu m-am uitat de apa, dar nu cred că e o problemă. Miroase pur și simplu a plastic prost calitativ, nici nu știu cu ce să-l compar. 

...

Identic in Octavia 2020,nu stiu cum sa-i schimb duhoarea.Pe langa faptul ca la 10.000 km ii scartaie panourile usilor spate... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce-i mai interesant aici ... aceleasi personaje care ziceau de masinile astea "clasice" de 15 ani  vorbeau la fel si cand au aparut ..

 

cand colo fiecare versiune noua a adus comfort , ergonomie, inovatie , SIGURANTA !!!!!culmea de multe ori si anduranta ... dar tot ferul ancestral e mai bun" 

 

o singura problema generala o au toate versiunile noi , GREUTATEA !  seria 3 a s-a ingrasat de la e30 ~1250 kile la g80 +1850 

 

@cuki e lupta cu morile de vant 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu mirosurile, fiecare masina parca are mirosul ei si e de la plastice. In veci nu iese mirosul ala, a avut tata un Opel Astra F si un prieten mi-a zis ca mirosul ii aminteste de cand avea si el Opel. La masinile mai scumpe nu exista problema asta.

Cat despre volan, eu il dau cu dezinfectant de 20 ori pe zi si n-are nici pe naiba. As vrea sa crape ca sa am motiv sa-i pun unul cu incalzire si padele :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 23 minute, cuki a spus:

Al meu e 2.2 diesel din oct 2016 si nu am problema asta. E o masina super ok antifonata, nu trebuie sa ridic vocea deloc...dar nici nu e atata de antifonata incat sa nu am semnal la telefon. 

Asta pentru că:

1. Te-ai obișnuit cu ea. Aici pot să-ți dau chiar exemplul meu, în Passatul de servici al nevesti-mii la început ne-a frapat faptul că se aud zgomote de vânt când treci peste 130 km/oră. Vorbesc comparativ cu vechiul E39, în care era liniște totală și la 200. Acum nu se mai aude nimic, ne-am obișnuit și cu asta, și cum lucrează amortizoarele de la 20 km/oră în sus. 😊

2. Nu și avut în paralel ambele modele și să mergi în aceleași condiții. 

Oricum, băiatul se referea doar la ploaie și zgomotul de pe plafon. 

Dealtfel toate astea noi mai de soi sunt silențioase la zgomotele venite de la motor. Plus că motoarele sunt altă tehnologie, foarte silențioase. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@einstein1984 ceea ce spui tu cu plimbatul masinii din patru in patru ani de colo pina colo se intampla astazi ca masinile de acuma 20-30 de ani.

Nu cred ca masinile astea noi vor mai avea aceeasi soarta. Iar cauza principala este ca prin electronizarea acestora este cam greu sa o repare cineva prin tarile mai amarate, si chiar daca ar exista capabilitate de reparatie ar costa mult prea mult.

Masinile vechi, cu electronica minimala - aprindere, ABS, ESP etc - se pot repara si in service-uri cu dotari minime, sau poti renunta la anumite electronice (gen ABS).

De aceea stiva de masini vechi o sa tot creasca.

 

@cuki ai dreptate ca tot ce se fabrica astazi are carcateristici superioare fata de produse de acuma 20 de ani. Dar depinde ce caracterisitici sunt importante pentru fiecare. Tehnologia avanseaza, bineinteles ca nu putem compara calitatea imaginii unui TV din anii '70 cu cele de acuma, sau consumul de energie, sau greutatea etc.

Asa cum spui , eficienta motoarelor a crescut senzational, de la motorul Ford din anii '20 care avea 3 L, 20 CP si consuma 15-16% la motorul de 3 L de la Mercedes care avea 180 CP si consuma cam la fel. Dar toate vin cu un cost, in principiu la masini fiind costul intretinerii sau al reparatiilor.

 

@superbec fara dar si poate masinile de astazi sunt muuult mai sigure decat cele vechi. Aici avantajul masinilor noi este incontestabil.

Au intr-adevar multe inovatii (fara care se poate trai linistit dar care multora ne fac viata mai usoara, cum ar fi senzorii de parcare ), or fi mai ergonomice nu stiu ce sa zic, insa la confort am dubii ca sunt mai bune (personal nu am gasit o masina mai comoda decat Mercedesul W126, parere evident subiectiva).

 

Ceea ce mi se pare mie o tampenie este ca schimbam masinile nu pentru ca masina nu mai este functionala sau nu mai este sigura,  ci pentru ca nu mai este ''trendy'', ca ne-am saturat de ea (cum o veni treaba asta, nu stiu), ca modelul mai nou nu stiu ce briz briz are, etc.

Lumea este bombardata de reclame iar populimea este spalata pe creier. Una reclame, care a si disparut destul de repede, a fost de la Renault in care un dealer intreba cumparatorul la ce ii trebuie masina, iar el raspunde ca nu ii trebuie dar o vrea. :laugh:

 

De fapt noi schimbam masinile mult mai repede ca acuma 30-40 de ani pentru ca de asta are nevoie economia ca sa functioneze. Sau mai pe scurt pentru ca jupanii nu se mai ajung cu banii. Toate companiile vor sa creasca vanzarile. An de an este musai sa fie +5-10% sau mai mult. Cum cumparatori noi nu au de unde sa mai apara, trebuie fortati cumva cei existenti sa arunce vechile produse si sa ia altele noi. Situatie care apare si la alte produse....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Depinde de buzunare. 

La mine cercul e închis, nu-mi permit să-mi iau ce-mi place, iar ce-mi place nu-mi permit. 🙂

Mă rog, cam pe acolo. 

De aia îmi iau mașini strașnic făcute, chiar mai vechi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, cuki a spus:

 

Confort net superior. Tu insa compari un flagship din 80 cu habar nu am ce...pentru ca daca ai compara cu echivalentul din 2020, adica S-Klasse...trebuie sa fi cazut in cap sa spui ca W126 e mai confortabil...sau masochist 🤣

 

Depinde cum intelegi confortul.

Eu am spus de comoditate. Cum se sta in scaun, cum vine volanul si chiar cum se sta in spate. Fotolii cu arcuri, nu cu burete ....

Confortul presupune mult mai multe.

Am recunoscut ca este o optiune personala. Oi fi eu masochist 🤪

Cand mi-oi mai lua unul o sa trec pe la Cluj sa facem o tura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Eu nu înțeleg un lucru.

Ok, poți destul de ușor intra pe o bretea greșită de autostradă. Băi frate, dar cum să mergi în halul ăla pe contrasens?? 

La ăștia ar merita anulate permisele, fără drept de redobândire! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, cuki a spus:

 

Apoi in materie de 2 roti si eu detin un "future classic" Yamaha Bulldog din 2003 :ph34r:

 

Vedem tot mai des video-uri de genu si constientizam ca poate e bine totusi sa fi intr-un fier nou.

https://www.stiridecluj.ro/social/i-a-inghetat-inima-pe-autostrada-gilau-turda-vrem-autostrazi-dar-nu-stim-sa-le-folosim-video

 

P.S. a avut noroc amaratu cu sistemele de siguranta, ca altfel praf se facea. 

Am fost de acord ca in materie de siguranta masinile au evoluat foarte mult. Totusi de la un moment incolo stelele au inceput sa se acorde si pe alte criterii decat siguranta pasagerilor: de ex masina are sau nu ESP echipare de serie sau doar.optional ,. Sau protectia pietonilor in caz de accident.

Sincer nu cred ca o masina de acuma 15 este net inferioara la protectia pasagerilor fata de una din ziua de astazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Silver Arrow a spus:

Sau protectia pietonilor in caz de accident.

Sincer nu cred ca o masina de acuma 15 este net inferioara la protectia pasagerilor fata de una din ziua de astazi.

 

corect, da-i in cardan de pietoni, sa-si ia masina, nu?

 

multi nostalgici pe aici care isi amintesc de erectia de la 20 de ani din w126 si cred ca impotenta din w213 e din cauza masinii

 

un singur exemplu o sa dau, mai toate bmw-urile seria 3 facute se rupeau in doua dupa 8-10 ani, si chestia asta a durat vreo 20 de ani de fabricatie

bine, bmw a dat gherle si mai nou cu n53, dar acolo macar stiai ca salvezi ursi polari cu motorul ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Admin

Revenind la mașina deținută, preventiv schimb și arcurile pe spate.

Am pe ea unele aftermarket, au mai fost schimbate. E boala lor, au în timp prostul obicei să se rupă, fie fața sau spatele.

Au fost destule cazuri la care fie crapă în mers, fie în parcare și o găsești într-o rână. 

 

Ca să evitam asta, montăm originale, mi le-a trimis Țiriac cu dedicație, la modestul preț de 400 ron/bucata 😊

 

Am fost acum câteva zile la Pitești și retur, o încântare, ținuta de drum, liniștea din habitaclu și confortul sunt o încântare. 

Consumul mașinii, autostradă pe tempomat la 130 km/oră, 5.8-6.0%. Mixt în jur de 9, oraș cam 10-11.

 

IMG_20210204_000111.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@einstein1984  m-ai facut curios ....

daca spui tu, asa o fi, desi la cum a decolat Jazz-ul cand o incaseaza din lateral, parca as prefera in BMW-ul ala din 2005.

Cand o da de stalp, stiu eu cum o fi mai bine? Sa se opreasca brusc o cutie mica si usoara sau una mai grea care se opreste mai greu si mai incet.

Asta apropo de dv/dt ...

Mai bine sa nu ajungi sa verifici 😊

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de masina din metal. 

Se intampla prin 2006 pe Bucuresti-Pitesti, intre iesirea spre Gaesti si Corbii Mari.

Un prieten la volanul fostei masini, un BMW e34 525tds din 1993, isi aminteste doar ca era in accelerare peste 140kmh si nu a vazut o RABA incarcata cu lemne care abia se taraia. A lovit o din plin astfel incat roata stanga spate a camionului aterizase pe grila centrala a bordului. 

Prietenul meu a suferit niste mici zgarieturi pe nas de la cioburile oglinzii retrovizoare + un mic soc. 

Raba cu sasiul indoit si lemnele in camp. BMW ul se vede in poze.

In urma impactului atat de violent, nici airbagurile n'au avut tupeu sa iasa afara.

Picture 003 (1).jpg

Picture 014.jpg

Image001.jpg

Picture 001.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

35 minutes ago, einstein1984 said:

o sa fii surpins sa aflii ca intrand sub un camion (raba nu prea are bara antiincastrare ca alea mai moderne) socul simtit de masina nu e f mare. E drept, poti muri lejer decapitat daca nu nimeresti si o roata (cum a reusit el), dar acceleratia in X nu e mare (la asta pare ca a fost in Z, de parca a cazut ceva pe ea), lonjeroanele nu se comprima, ECU airbag zice ca nu e crash grav. In India se intampla des. 

    Ca regula, o masina la care airbagurile NU se deschid dar soferul nu e ranit nici nu avea nevoie de airbaguri. Daca lovea un cap de pod la doar 50 la ora era cu vesnica pomenire. 

   Acuma daca adeptii " metal is good" cred ca o aripa sau bara de metal ii salva intr-o faza din asta....

True! Raba nu avea bara protectie anti incastrare. Un pic mai la dreapta si se termina tragic. 

In India este o combinatie fatala care cumuleaza mai toti factorii posibili ce duc spre capat de drum.

 

19 minutes ago, littlekriminal said:

Sau defect la sistemul de airbag. E34, 36, 46, 39, cred ca mai toate au avut probleme vestite cu airbag-ul. Daca verifici 4 din 5 au martorul de airbag aprins.

Mi-au trecut multe e34, e38 si e39 prin mana.

Masina asta nu avea martorul de airbag aprins. N-am verificat si dupa accident :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...