Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

Eu nu înțeleg un lucru.

Ok, poți destul de ușor intra pe o bretea greșită de autostradă. Băi frate, dar cum să mergi în halul ăla pe contrasens?? 

La ăștia ar merita anulate permisele, fără drept de redobândire! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, cuki a spus:

 

Apoi in materie de 2 roti si eu detin un "future classic" Yamaha Bulldog din 2003 :ph34r:

 

Vedem tot mai des video-uri de genu si constientizam ca poate e bine totusi sa fi intr-un fier nou.

https://www.stiridecluj.ro/social/i-a-inghetat-inima-pe-autostrada-gilau-turda-vrem-autostrazi-dar-nu-stim-sa-le-folosim-video

 

P.S. a avut noroc amaratu cu sistemele de siguranta, ca altfel praf se facea. 

Am fost de acord ca in materie de siguranta masinile au evoluat foarte mult. Totusi de la un moment incolo stelele au inceput sa se acorde si pe alte criterii decat siguranta pasagerilor: de ex masina are sau nu ESP echipare de serie sau doar.optional ,. Sau protectia pietonilor in caz de accident.

Sincer nu cred ca o masina de acuma 15 este net inferioara la protectia pasagerilor fata de una din ziua de astazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Silver Arrow a spus:

Sau protectia pietonilor in caz de accident.

Sincer nu cred ca o masina de acuma 15 este net inferioara la protectia pasagerilor fata de una din ziua de astazi.

 

corect, da-i in cardan de pietoni, sa-si ia masina, nu?

 

multi nostalgici pe aici care isi amintesc de erectia de la 20 de ani din w126 si cred ca impotenta din w213 e din cauza masinii

 

un singur exemplu o sa dau, mai toate bmw-urile seria 3 facute se rupeau in doua dupa 8-10 ani, si chestia asta a durat vreo 20 de ani de fabricatie

bine, bmw a dat gherle si mai nou cu n53, dar acolo macar stiai ca salvezi ursi polari cu motorul ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Admin

Revenind la mașina deținută, preventiv schimb și arcurile pe spate.

Am pe ea unele aftermarket, au mai fost schimbate. E boala lor, au în timp prostul obicei să se rupă, fie fața sau spatele.

Au fost destule cazuri la care fie crapă în mers, fie în parcare și o găsești într-o rână. 

 

Ca să evitam asta, montăm originale, mi le-a trimis Țiriac cu dedicație, la modestul preț de 400 ron/bucata 😊

 

Am fost acum câteva zile la Pitești și retur, o încântare, ținuta de drum, liniștea din habitaclu și confortul sunt o încântare. 

Consumul mașinii, autostradă pe tempomat la 130 km/oră, 5.8-6.0%. Mixt în jur de 9, oraș cam 10-11.

 

IMG_20210204_000111.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.01.2021 la 17:54, Silver Arrow a spus:

Am fost de acord ca in materie de siguranta masinile au evoluat foarte mult. Totusi de la un moment incolo stelele au inceput sa se acorde si pe alte criterii decat siguranta pasagerilor: de ex masina are sau nu ESP echipare de serie sau doar.optional ,. Sau protectia pietonilor in caz de accident.

Sincer nu cred ca o masina de acuma 15 este net inferioara la protectia pasagerilor fata de una din ziua de astazi.

Muhahah, habar nu ai cat de mare e diferenta. Un Jazz de azi ar scapa la fel de bine ca un seria 5 din 2005. Sau chiar mai bine din lateral. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@einstein1984  m-ai facut curios ....

daca spui tu, asa o fi, desi la cum a decolat Jazz-ul cand o incaseaza din lateral, parca as prefera in BMW-ul ala din 2005.

Cand o da de stalp, stiu eu cum o fi mai bine? Sa se opreasca brusc o cutie mica si usoara sau una mai grea care se opreste mai greu si mai incet.

Asta apropo de dv/dt ...

Mai bine sa nu ajungi sa verifici 😊

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jazzul da de stalp cu masa mai mica, energie mai mica deci deformari mai mici. Plus ca e mai rigid decat 5aeul antementionat pentru simplul fapt ca foloseste teste mai dure. 

Plus ca in impact lateral nu decelaratiile te omoara cat intruziunile daca te lovesc. Apoi sa zic de airbaguri far side? Sau de siguranta activa, adica alea care te ajuta sa nu deschizi airbaguri? Bine, sunt unii care cred ca volvo 240 e inca o masina sigura" ca e tanc".

Eu vorbesc din prisma educatiei si experientei mele. altii au alta educatie sau experienta si au alte opinii. 

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

W123 era din metal... f mult metal, dar as prefera sa fiu intr-un sandero daca e sa fac accident, asta ca sa nu zic ca masinile de f1 sunt din plastic de f multa vreme (rasina, ma rog) sau ca sunt X domenii ale tehnici unde plasticele sunt mai bune ca metalele si se foloseste otel doar pentru pret. Doar parerea mea. 

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de masina din metal. 

Se intampla prin 2006 pe Bucuresti-Pitesti, intre iesirea spre Gaesti si Corbii Mari.

Un prieten la volanul fostei masini, un BMW e34 525tds din 1993, isi aminteste doar ca era in accelerare peste 140kmh si nu a vazut o RABA incarcata cu lemne care abia se taraia. A lovit o din plin astfel incat roata stanga spate a camionului aterizase pe grila centrala a bordului. 

Prietenul meu a suferit niste mici zgarieturi pe nas de la cioburile oglinzii retrovizoare + un mic soc. 

Raba cu sasiul indoit si lemnele in camp. BMW ul se vede in poze.

In urma impactului atat de violent, nici airbagurile n'au avut tupeu sa iasa afara.

Picture 003 (1).jpg

Picture 014.jpg

Image001.jpg

Picture 001.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa fii surpins sa aflii ca intrand sub un camion (raba nu prea are bara antiincastrare ca alea mai moderne) socul simtit de masina nu e f mare. E drept, poti muri lejer decapitat daca nu nimeresti si o roata (cum a reusit el), dar acceleratia in X nu e mare (la asta pare ca a fost in Z, de parca a cazut ceva pe ea), lonjeroanele nu se comprima, ECU airbag zice ca nu e crash grav. In India se intampla des. 

    Ca regula, o masina la care airbagurile NU se deschid dar soferul nu e ranit nici nu avea nevoie de airbaguri. Daca lovea un cap de pod la doar 50 la ora era cu vesnica pomenire. 

   Acuma daca adeptii " metal is good" cred ca o aripa sau bara de metal ii salva intr-o faza din asta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

35 minutes ago, einstein1984 said:

o sa fii surpins sa aflii ca intrand sub un camion (raba nu prea are bara antiincastrare ca alea mai moderne) socul simtit de masina nu e f mare. E drept, poti muri lejer decapitat daca nu nimeresti si o roata (cum a reusit el), dar acceleratia in X nu e mare (la asta pare ca a fost in Z, de parca a cazut ceva pe ea), lonjeroanele nu se comprima, ECU airbag zice ca nu e crash grav. In India se intampla des. 

    Ca regula, o masina la care airbagurile NU se deschid dar soferul nu e ranit nici nu avea nevoie de airbaguri. Daca lovea un cap de pod la doar 50 la ora era cu vesnica pomenire. 

   Acuma daca adeptii " metal is good" cred ca o aripa sau bara de metal ii salva intr-o faza din asta....

True! Raba nu avea bara protectie anti incastrare. Un pic mai la dreapta si se termina tragic. 

In India este o combinatie fatala care cumuleaza mai toti factorii posibili ce duc spre capat de drum.

 

19 minutes ago, littlekriminal said:

Sau defect la sistemul de airbag. E34, 36, 46, 39, cred ca mai toate au avut probleme vestite cu airbag-ul. Daca verifici 4 din 5 au martorul de airbag aprins.

Mi-au trecut multe e34, e38 si e39 prin mana.

Masina asta nu avea martorul de airbag aprins. N-am verificat si dupa accident :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut cacalau, chiar si la E36-le meu s-a aprins dupa ceva timp. Inclusiv in anunturi de pe net, se vedea in pozele cu taboul de bord. In fine, cert e ca daca martorul e aprins atunci airbag-ul nu va functiona in caz de accident.

Plus ca se obisnuia, mai ales la modelele astea de BMW, sa se scoata beculetele direct din tabloul de bord si masina era prezentata fara defect. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, littlekriminal a spus:

Plus ca se obisnuia, mai ales la modelele astea de BMW, sa se scoata beculetele direct din tabloul de bord si masina era prezentata fara defect. 

Mai sunt SH-uri, care au avut un incident minor, dar au sarit aibag-urile, si care se repara fara inlocuirea acestora, si fie se scoate martorul din bord  fie am inteles poti chiar sa pacalesti cumva calculatorul ca el este acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Pana la urmă, cu airbag sau fără, relevant este cum arată mașina în interior și cum arată de distrusă în bot. 

Și gândul mi se duce la Honda Jazz după ce o pupă un camion, cu toate stelele Ncap din galaxie. 

Mă bufnește râsul.. 🤣😊🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Testele NCAP sunt supuse unor standarde, evident.

Daca vine un camion cu 90 km/h si loveste orice turism cred ca rezultatul este acelasi pentru pasagerii din masina, indiferent ca e E-Klasse sau Jazz.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 48 minute, l.u.v a spus:

Pana la urmă, cu airbag sau fără, relevant este cum arată mașina în interior și cum arată de distrusă în bot. 

Și gândul mi se duce la Honda Jazz după ce o pupă un camion, cu toate stelele Ncap din galaxie. 

Mă bufnește râsul.. 🤣😊🤭

In orice accident mai important decat toate stelele ncap este steaua norocoasa a soferului.

A avut noroc scapa si cu Trabantu'.  Nu a avut noroc... nu mai conteaza ce conduce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

Mai sunt SH-uri, care au avut un incident minor, dar au sarit aibag-urile, si care se repara fara inlocuirea acestora, si fie se scoate martorul din bord  fie am inteles poti chiar sa pacalesti cumva calculatorul ca el este acolo.

rezistor de 2 ohmi in loc de airbag la capatul firului si ECU crede ca totul e ok, inclusiv la diag. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...