Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

La 07.02.2021 la 10:15, adrianm a spus:

Am pus, eroare P0607 am şi şters-o şi nu a mai apărut. Nu ştiu dacă era una veche neştearsă sau poate reapărea. O să mă uit sîmbăta viitoare dacă a reapărut, ei între timp au pornit-o şi au defilat cu ea pe podium.

Mersi

Am mers mult cu 320d E90 (acum am tot E90, dar benzina). E foarte ok masina. A nu se compara cu 320i, n-are nicio legatura la fiabilitate, cum trage, etc.

Asta chiar a fost ultimul motor de 2l diesel care a mers fara probleme.

La 06.02.2021 la 23:16, ilie.ardeias a spus:

As paria pe mercedes. Din pacate pretul platit va fi rugina din belsug, fata de bmw. 

Bmw e90, am avut un 320i o perioada si am fost profund dezamagit..

E praf si pulbere motorul ala, la fel ca 316i pe E46.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, littlekriminal said:

Am mers mult cu 320d E90 (acum am tot E90, dar benzina). E foarte ok masina. A nu se compara cu 320i, n-are nicio legatura la fiabilitate, cum trage, etc.

Asta chiar a fost ultimul motor de 2l diesel care a mers fara probleme.

E praf si pulbere motorul ala, la fel ca 316i pe E46.

 

Valvetronic pus incepand cu e46 facelift. Un rahat de motor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.02.2021 la 9:54, littlekriminal a spus:

Am mers mult cu 320d E90 (acum am tot E90, dar benzina). E foarte ok masina. A nu se compara cu 320i, n-are nicio legatura la fiabilitate, cum trage, etc.

Asta chiar a fost ultimul motor de 2l diesel care a mers fara probleme.

E praf si pulbere motorul ala, la fel ca 316i pe E46.

La mercedes a reapărut eroarea p0607 prin urmare am luat bemveul 320d e90 163cp. Ziceţi că e un motor bun?

Ţeava e neagră (Greto să mă ierţi!) nu cred că are fap. Prin comparaţie pejoul bluehdi are ţeava curată ca din fabrică

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, adidas a spus:

Fa un topic separat si pune ceva poze :ok:

Pot face dar nu cred că interesează pe nimeni, e un bemveu din ăla nasol fără navigaţie, fără trapă, fără angel eyes, fără xenoane pana mea, o ruşine. Nu cred c-o să scot cotul pe geam vreodată : ))

1 oră în urmă, adrianm a spus:

Pot face dar nu cred că interesează pe nimeni, e un bemveu din ăla nasol fără navigaţie, fără trapă, fără angel eyes, fără xenoane pana mea, o ruşine. Nu cred c-o să scot cotul pe geam vreodată : ))

@l.u.vUleiul scos cu pompa aia e pt mine primul :nono: la un service. Mai bine mă chinui singur pe burtă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, adrianm a spus:

bemveul 320d e90 163cp. Ziceţi că e un motor bun?

Nu! Dacă ar fi fost M47 (150 cp) ar fi fost mai bun. Ăsta e probabil N47, cu vestita distribuție, iar puterea mă face să cred că e N47A, varianta la care crapă și blocurile (apar fisuri pe cilindri, în general pe cei din mijloc). 

Mai bine luai merc-ul, te puneai bine și cu dom' moderator/admin! 😇

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, john17 a spus:

Nu! Dacă ar fi fost M47 (150 cp) ar fi fost mai bun. Ăsta e probabil N47, cu vestita distribuție, iar puterea mă face să cred că e N47A, varianta la care crapă și blocurile (apar fisuri pe cilindri, în general pe cei din mijloc). 

Mai bine luai merc-ul, te puneai bine și cu dom' moderator/admin! 😇

M47/T2 zice după VIN (WBAVC31080VG15394). La merţ i s-a aprins iar P0607 şi mai avea nişte erori de remediat plus că breakul ăla arăta a dric (dacă arăta ca a lui dom moderator nu stăteam pe gînduri ).

Bemve are doar două discuri de frînă de schimbat cf CT.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, adrianm a spus:

M47/T2 zice după VIN (WBAVC31080VG15394). La merţ i s-a aprins iar P0607 şi mai avea nişte erori de remediat plus că breakul ăla arăta a dric (dacă arăta ca a lui dom moderator nu stăteam pe gînduri ).

Bemve are doar două discuri de frînă de schimbat cf CT.

 

Salutare!

Adevarul ca BMW-urile de la inceputul anilor 2000 au fost mai bune in ceea ce priveste protectia anticoroziva.  Adica Mercedes a dat o mega chifla 😂. Alea care nu au stat in garaj  sunt pline de rugina mai ales C si E Klasse.

Eu , care sunt pasionat de Merzane, as fi mers pe ceva cu motorul M271 cu supraalimentare, cel de 1,8L si 163 CP. Un motor bun si fiabil cu o mica mentiune: si aici au dat injinerii nemti o gherla, dar macar este rezolvabila, in sensul ca lantul de la distributie (care este si variabila) este cat ala de bicicleta 🙈. Si se intinde, capata joc, beleste coroanele de la oalele cu distributia si o pui de vreo 4.000 € reparatia. Cine stie ce MBA-ist tembel s-a gandit el sa faca economie 🤦‍♂️ (ca prietenul lui cu vopsitoria)

Solutia este: ulei bun si lantul schimbat la 150.000 Km.

Cat despre break ..... nu au reusit in mod exceptional cu forma. La E Klasse W210 break, doar crucea mai trebuie pe el 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 13.02.2021 la 18:52, adrianm a spus:

La mercedes a reapărut eroarea p0607 prin urmare am luat bemveul 320d e90 163cp. Ziceţi că e un motor bun?

Ţeava e neagră (Greto să mă ierţi!) nu cred că are fap. Prin comparaţie pejoul bluehdi are ţeava curată ca din fabrică

Da da, e cam ultimul 2l diesel decent din vremea aia. Daca-l intretii cum traba o sa ai pace cu el. Trage si binisor pentru un motor de 2l din vremea aia.

 

La 13.02.2021 la 23:38, Silver Arrow a spus:

Salutare!

Adevarul ca BMW-urile de la inceputul anilor 2000 au fost mai bune in ceea ce priveste protectia anticoroziva.  Adica Mercedes a dat o mega chifla 😂. Alea care nu au stat in garaj  sunt pline de rugina mai ales C si E Klasse.

Eu , care sunt pasionat de Merzane, as fi mers pe ceva cu motorul M271 cu supraalimentare, cel de 1,8L si 163 CP. Un motor bun si fiabil cu o mica mentiune: si aici au dat injinerii nemti o gherla, dar macar este rezolvabila, in sensul ca lantul de la distributie (care este si variabila) este cat ala de bicicleta 🙈. Si se intinde, capata joc, beleste coroanele de la oalele cu distributia si o pui de vreo 4.000 € reparatia. Cine stie ce MBA-ist tembel s-a gandit el sa faca economie 🤦‍♂️ (ca prietenul lui cu vopsitoria)

Solutia este: ulei bun si lantul schimbat la 150.000 Km.

Cat despre break ..... nu au reusit in mod exceptional cu forma. La E Klasse W210 break, doar crucea mai trebuie pe el 😂

Da si nu prea, sa stii ca si E39 si E46 au fost pline de probleme de rugina (portbagaj, aripi fata/spate). In UK nu prea mai gasesti niciuna care sa nu fie ruginita. Alea care sunt refacute sunt scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Singurul loc unde am avut rugină la W211 era ușa șoferului, în partea de jos. Am schimbat-o și gata. 

O explicație poate ar fi că fostul proprietar a ținut-o parcată tot timpul sub o pergolă, fără să fie în bătaia ninsorii sau ploii. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW-ul are motorizarea "buna", cu distributia in fata, M47 (20 4D 4). Este cel de 163 de cai, E4 (cred ca are DPF - care mai aveti acces la poze vedeti daca are tipsul indreptat in jos, inseamna ca este fara DPF).

Am decodat seria, n-o mai gasesc acum. In principiu este o masina turbodiesel, depinde in ce stare este turbina, injectoarele si ambreiajul. Nu e masina perfecta pentru ca nu s-a construit asa ceva. Daca la Mertz-ul de 2.2 se rasucesc cuzinetii (si te cam doare capul) la BMW o problema e ambreiajul ce face brrr, brrr la debreiere (disc, volanta uzata) dar prima grija dupa achizitie e sa-i scoti/verifici clapetii de pe admisie care pica pe langa supape si le blocheaza- rezultat motor kaput ! Chestii relativ usor de rezolvat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.02.2021 la 11:58, l.u.v a spus:

Singurul loc unde am avut rugină la W211 era ușa șoferului, în partea de jos. Am schimbat-o și gata. 

O explicație poate ar fi că fostul proprietar a ținut-o parcată tot timpul sub o pergolă, fără să fie în bătaia ninsorii sau ploii. 

Acolo e unul din locul preferat al ruginii: la pliul tablei in partea e jos a usii.  Care masina a avut garaj e ok, care a stat in strada .....

 

@Andre1  stai linistit ca asta cu rasucitul cuzinetilor un este o ''inventie'' beemve. Important este daca cuzinetii au cote diferite, atunci sa te tii ... Cum se intampla la Logan (o fi un fel de Merzan? 🤣. Ca tot baga mai nou motoare de Dacie pe A si B Klasse)).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am schimbat motorașul de la galeriile de admisie, care a decedat de moarte. 

Ocazie cu care am curățat și galeria, schimbat garniturile și sus pe mașină. 

 

* Cumpărat semnalizări oglindă. 

* Retapițat bucata de scaun șofer. 

* Revopsit jantele electrostatic la Top Wheels

 

Este programată la retapițat volan și schimbător, apoi detailing interior și exterior. 

 

Și gata, poze după 🙂

IMG-20210224-WA0004.jpg

IMG-20210224-WA0007.jpg

IMG-20210224-WA0005.jpg

IMG_20210225_150256.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te-au ajuns jantele de vopsit si unde ai in plan sa-i faci detailing? Era un baiat aici pe forum, Pepper nu stiu cum, care se ocupa de detailing moto dar poate se baga si la auto. Vreau sa duc si eu jantele la cei de la SRZ, 800 lei pentru jante de 19".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Jantele sunt pe 16, au costat 790 ron la TopWheels.

În preț a intrat sudura buzelor la cele atinse în borduri, rectificare, vopsire și capace noi. 

Am mai lucrat cu ei, sunt singurii care au habar ce înseamnă geometrie la Mercedes.

Secretul este că au toate rampele și mașinile de echilibrat verificate metrologic regulat. Plus că sunt foarte rapizi, a doua zi jantele erau gata. 

Recomand! 

 

La detailing da, Victor Detailing este alesul. 

Este printre puținii care știe ce face, lucrează cu materiale de calitate și este de un bun simț remarcabil. 

Mă costă 700 ron interiorul complet, vreo 300 ron polisharea și infolierea farurilor, a proiectoarelor de ceață și capacelor de la jante. 

La exterior 1800 ron tratament complet, polish, argilă plus tratament ceramic. 

A văzut-o Victor, mi-a spus că e o bază de lucru perfectă și o să iasă lacrimă, mai ales că starea ei este foarte ok. 

Îmi povestea că toate după 2010 folosesc vopseluri eco pe bază de apă, care se lucrează greu, pelicula este foarte subțire și sensibilă. 

Pe linia mașinilor făcute de economiști, nu de ingineri. 

 

IMG_20210225_192851.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, l.u.v a spus:

mașinile de echilibrat verificate metrologic

Eu știu că nu se verifică metrologic mașinile de echilibrat, și cred că nici standurile de geometrie roți. În schimb se calibrează. 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, john17 a spus:

Eu știu că nu se verifică metrologic mașinile de echilibrat, și cred că nici standurile de geometrie roți. În schimb se calibrează. 😉

Se verifica metrologic orice scula sau dispozitiv cu care faci masuratori. Inclusiv o masina de echilibrat sau un stand de facut geometria la roti.

 

Ma rog, ar trebui verificate .....

 

Calibrarea inseamna altceva si presupune existenta unui etalon (calibru) si iar dai in metrologie 😂

 

Acum 14 ore, l.u.v a spus:

La exterior 1800 ron tratament complet, polish, argilă plus tratament ceramic. 

Zici ca ai dus-o la Amara la tratament 🤣

Bravo lui nea Victor daca isi verifica metrologic sculele de masurat si verificat.

 

Acum 4 minute, einstein1984 a spus:

eco la vopsea vine de la ecologie, cereri de la ue sa elimine emisiile de solventi. Nu e de la economie. 

Economia mediului 🤪

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Povesteau băieții de la Top Wheels că este 100 euro calibrarea la fiecare mașină de echilibrat și 300 la fiecare stand de geometrie. 

Câți dintre vulcanizatori plătesc sumele astea regulat, ca să aibă niște utilaje corespunzatoare? 

Eu am plătit degeaba la 2, înainte să mă duc la ei. 

 

Am lăsat mașină să-mi retapițeze volanul și schimbătorul la băieții din Chirigiu. 450 + 250. 

Am vorbit și cu un nepot care este artist în tinichigerie fără vopsitorie, am câteva indoituri mici pe laterale de la ușile idioților din parcare. 

 

Apoi detailing interior și exterior și gata, ca nu mai am nici bani nici nervi 😊

 

Abia aștept s-o văd cum iese la final. 

Și pe urmă o vând în pierdere 🤣😅🤭😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, l.u.v a spus:

Povesteau băieții de la Top Wheels că este 100 euro calibrarea la fiecare mașină de echilibrat și 300 la fiecare stand de geometrie. 

Câți dintre vulcanizatori plătesc sumele astea regulat, ca să aibă niște utilaje corespunzatoare? 

Eu am plătit degeaba la 2, înainte să mă duc la ei. 

 

Pai ca sa verifici metrologic un stand de echilibrat in vederea autorizarii acestuia, trebuie sa existe o firma, autorizata la randul ei de catre BRML, care sa aiba o roata etalon, care roata etalon si ea necesita niste verificari la BRML, care treaba costa pe firma de verificat .... De unde si tariful de 100 € respectiv 300€la standul de geometrie.

Draqu mai stie ce etaloane mai ai nevoie si la standul de geometrie.

Daca toti ar face treaba cum trebuie, este evident ca si pe autorizatul care face verificarile metrologice l-ar costa mai putin autorizarea sa  raportata la numarul de lucrari si ar putea reduce pretul (lucru totusi putin probabil in capitalismul de Carpati).

Acuma stau si ma intreb daca BRML are ceea ce este necesar pentru a verifica sculele firmelor care fac reglaje si certificari metrologice ale standurilor de echilibrare sau de geometrie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când păstoream eu vreo 15 service-uri (de reprezentanță, nu de cartier) NU se verificau metrologic nici mașinile de echilibrat și nici standurile de geometrie. Însă toate au prevăzute operațiuni de calibrare. La mașina mea de echilibrat (un CEMB digital) calibrarea presupune ca pe o roată fără deformări să se așeze în poziția indicată de aparatul însuși o greutate etalon de 100g, procedura fiind descrisă în manualul de utilizare. Dacă pt asta tre să aduc doreii și să platesc 100€ mă apuc să calibrez mașini din astea! Iar atunci când drăcia e decalibrată singura chestie e că nu îți afișează corect greutatea care trebuie pusă, dar când rezultatul e 0 roata e la fel de bine echilibrată ca pe mașina calibrată. 

Despre Top Wheels însă numai de bine dpmdv, am avut un parteneriat cu ei pe vremuri, după cum se poate observa pe cotețul racing. 

51-C712_0851.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara o roata etalon, calibrarea nu este nimica. Este un fel de reglaj.

 

Pai este de bine sa te apuci de reglat cum trebuie tot felul de masinarii folosite in service, treaba este ca li se rupe alora din service sa le verifice metrologic.

Daca un Dorel echilibreaza ''decat'' 10 roti pe zi inseamna pe an 2.500 roti.

Asa ca sa pui 60 de bani/roata ca sa verifici metrologic anual masinaria nu este cine stie ce, doar ca mai bine ''lasa ca merge si asa''.... si baga sefu' banutii direct la buzu :-L

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 3 ore, einstein1984 a spus:

eco la vopsea vine de la ecologie, cereri de la ue sa elimine emisiile de solventi. Nu e de la economie. 

Evident, la asta mă refeream. 

Faptul că este mai slabă calitativ decât cea veche, este doar o coincidență. 😊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, john17 a spus:

Când păstoream eu vreo 15 service-uri (de reprezentanță, nu de cartier) NU se verificau metrologic nici mașinile de echilibrat și nici standurile de geometrie. Însă toate au prevăzute operațiuni de calibrare. La mașina mea de echilibrat (un CEMB digital) calibrarea presupune ca pe o roată fără deformări să se așeze în poziția indicată de aparatul însuși o greutate etalon de 100g, procedura fiind descrisă în manualul de utilizare. Dacă pt asta tre să aduc doreii și să platesc 100€ mă apuc să calibrez mașini din astea! Iar atunci când drăcia e decalibrată singura chestie e că nu îți afișează corect greutatea care trebuie pusă, dar când rezultatul e 0 roata e la fel de bine echilibrată ca pe mașina calibrată. 

Despre Top Wheels însă numai de bine dpmdv, am avut un parteneriat cu ei pe vremuri, după cum se poate observa pe cotețul racing. 

51-C712_0851.jpg

Opel Manta ??????😯😯😯😯O mai ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...