PowerTibor Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Salut! Sunt destul de interesat sincer in a-mi lua un Harley Davidson, Low Rider mi se pare mie mai ok si mai accesibil si pentru bugetul meu. Acum, eu am 2 probleme mari: 1) Nu am reusit sa gasesc care este greutatea maxima pe care o poate duce. Eu avand 200+ kg, am nevoie sa stiu chestia asta. 2) Ma gandeam sa merg la Bucuresti pentru un test drive (am vazut ca se poate face la ei), dar sunt cam rezervat din motivul numarul 1. Tare mi-e ca atunci cand ma vad aia acolo o sa-mi zica ca multumim si ma poftesc spre iesire. Aveti vreo idee sau ceva sugestii? Quote Link to post Share on other sites
Baxxter Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Suna-i si intreaba-i. In mod normal nu ar trebui sa te refuze, dar mai bine sa fii sigur. Quote Link to post Share on other sites
Papa_Bear Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 (edited) Cred ca la genul asta de mobre este cam 200 - 240 kg. In cazul meu, la Yamaha Wildstar este 196 kg iar la BMW 220. Numai bine... Atata timp cat greutatea si inaltimea ta sunt cmpatibile cu specificatiile HD nu cred ca se pune problema sa te dea afara. In plus, un asemenea gest denota problem grave de educatie si este si illegal, fiind discrimanatoriu. Edited March 15, 2019 by Papa_Bear Quote Link to post Share on other sites
PowerTibor Posted March 15, 2019 Author Share Posted March 15, 2019 Acum 1 minut, Papa_Bear a spus: Cred ca la genul asta de mobre este cam 200 - 240 kg. In cazul meu, la Yamaha Wildstar este 196 kg iar la BMW 220. Numai bine... La BMW vazusem si eu, dar nu m-as increde atat de tare. Mai un costum, mai car ceva si aia e. Quote Link to post Share on other sites
Papa_Bear Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Sigur accepta si marja... nu ne cantarim inainte sa ne urcam... Eu nu mi-as face griji foarte multe in lcoul tau... sigur gasesti ceva. Quote Link to post Share on other sites
PowerTibor Posted March 15, 2019 Author Share Posted March 15, 2019 Ah eu nu ma refer pe loc la cumparare, ma refer pe viitor ca si mentenanta. Quote Link to post Share on other sites
Silver Arrow Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 In general se considera 80 Kg/om plus bagaje. Majoritatea mobrelor au sarcina untila intre 180 Kg si 220 Kg, Sarcina utila de 240 Kg nu am vazut inca. Asta nu inseamna ca nu duce fierul. Quote Link to post Share on other sites
taong_mapagbiro Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Orice mobra destoinica ar trebui sa suporte fara probleme 2 rideri calculati pe la 80kg, + bagaje 20-40 kg Din start suporta un 200 kg fara probleme ....asa ca vorba colegului ...fugi la testdrive fara griji. Si daca totusi mai ai niste dubii ...poti sa iei asa ceva cu tine si le legi de mobra in spate Quote Link to post Share on other sites
Metal Heart Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 GoldWing, K1600, ElectraGlide... ai de unde alege. Bine, si preturile sunt pe masura. Era un filmulet pe net cu un ditamai omul pe un S1000RR. Cred ca avea bine peste 150 de kilograme. Quote Link to post Share on other sites
Silver Arrow Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Goldwing: Sarcina utila: 197 Kg Am incarcat-o cu 270 Kg. Nu a simtit. Quote Link to post Share on other sites
taong_mapagbiro Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Acum 5 minute, Metal Heart a spus: ........... Cred ca avea bine peste 150 de kilograme. Nu auzi bre ca ala e crispy stripes pe langa colegu Tibor Quote Link to post Share on other sites
PowerTibor Posted March 15, 2019 Author Share Posted March 15, 2019 Acum 4 minute, Silver Arrow a spus: Goldwing: Sarcina utila: 197 Kg Am incarcat-o cu 270 Kg. Nu a simtit. Bine, presupun ca asta a fost o data sau de 2 ori, eu as fi mereu peste limita aia in schimb. Quote Link to post Share on other sites
Starcream Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Nu vreau sa te jignesc in niciun fel si sper sa intelegi ca o zic din bunăvoința, dar nu ti-e teama ca o sa faci infarct pe motocicleta? greutatea asta e asociata cu foarte multe complicații, nu doar cardio. Bafta in căutări! Quote Link to post Share on other sites
PowerTibor Posted March 15, 2019 Author Share Posted March 15, 2019 Acum 2 minute, Starcream a spus: Nu vreau sa te jignesc in niciun fel si sper sa intelegi ca o zic din bunăvoința, dar nu ti-e teama ca o sa faci infarct pe motocicleta? greutatea asta e asociata cu foarte multe complicații, nu doar cardio. Bafta in căutări! Nu imi e. Am analizele chiar bune, nu te stresa din cauza aia. Eu am fost inca de mic sportiv, am facut kickboxing, iar de vreo 9-10 ani powerlifting si in contextul asta am inceput sa-mi maresc kilajul. Nu zic ca e ok acum, chiar 200 si de kile nu e ideal, dar am tot zic ca ma pun sa mai slabesc si nu am reusit. Quote Link to post Share on other sites
Starcream Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 bafta la căutări atunci! Quote Link to post Share on other sites
taong_mapagbiro Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Uite aici o sumedenie de oameni masivi care merg cu mobra .Daca ei pot , poti si tu ....si nu au nimic special . Lasa temerile si fugi la un testdrive cu ce -ti doresti ! Quote Link to post Share on other sites
fuchsia Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Nu e despre HD, dar informatiile despre suspensii custom pot fi utile: Quote Link to post Share on other sites
Silver Arrow Posted March 15, 2019 Share Posted March 15, 2019 Acum 3 ore, PowerTibor a spus: Bine, presupun ca asta a fost o data sau de 2 ori, eu as fi mereu peste limita aia in schimb. Tura de 3 saptamani pina in Norvegia si retur. Vreo 8- 9000 km. Si inca niste plimbari prin RO de vreo 3000 km Dar cand stii care e treaba schimbi si tu un arc, un amortizor ceva. Ceea ce sincer cred ca se va strica repede e saua. Faci una noua pe comanda. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.