Jump to content

Sa schimb sau nu gumele?


Recommended Posts

Salutare oameni buni,

 

Sunt intr-o mica dilema. Detin o Yamaha Mt-03 din 2008 achizitionata anul trecut. Gumele cu care am luat-o sunt cele din poze.

Fata: DOT 1516 - Conti Sport Attack 2

Spate: DOT 1716 - Conti Sport Attack 2

Rotile sunt cam prafuite, inca nu am miscat motorul anul asta. In realitate arata mai bine de cat in poze.

Anul trecut cand am luat-o gumele aratau ca noi iar de facut cu ele nu am apucat de cat vre-o 3000 de km, din pacate nu am avut timp de mai mult.

Intrebarea e daca voi le-ati schimba sau nu?  Probleme de aderenta sau la franare nu am obs, mi se par niste gume chiar faine, as merge linistit pe acelasi model daca ar fi sa le schimb

 

MS fain!

IMG_20190316_123122.jpg

IMG_20190316_123133.jpg

IMG_20190316_123156.jpg

IMG_20190316_123302.jpg

IMG_20190316_123309.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Deja intra in al 4-lea an. Schimba-le!

Link to post
Share on other sites

Daca le-ai testat si aderenta e ok,mai lasa-le si anul acesta.

Link to post
Share on other sites

din moment ce producatorii recomanda la cele de iarna schimbare dupa 4 ani,cred ca sunt bune 

iti dai seama ca ar avea  tot interesul sa vinda mai mult/mai repede...

Link to post
Share on other sites

Initiator,stiu un scut de motor pentru MT-03.

Daca te intereseaza,da-mi PM.

Si e si aici in Cluj-Napoca. :)

Link to post
Share on other sites

Unghia e sfanta, se stie! Da’ sa fie de dama, lunga si rosie!

 

Merg ciungile si sezonul asta fara probleme. Daca chiar te dau banii afara din casa poti schimba gumele in fiecare primavara, de stricat nu strica.

Link to post
Share on other sites

Acu' vezi si tu, sfaturile celor "sfatosi"!!!. Serios..., gumele sunt OK. Dat fiind faptul ca nu le utilizezi catre maximum nu ai de ce sa te ingrijorezi, inca mai fac fata lejer. Asa ca , anu' asta indreapta-ti cheltuielile catre altele...

Edited by PoliBuc
Link to post
Share on other sites

Părerea mea (se știe că am niște fixuri cu gumele și franele): sezonul ăsta, dacă nu faci jdemii de km, te poți baza pe ele. Arată ok, DOT-ul nu e foarte vechi, dacă nu vezi microfisuri și nu au nici deformări "de la stat nemișcate", le poți folosi.

Link to post
Share on other sites

Salut! Chiar daca aspectul gumei pare ok. totusi masoara adâncimea profilului.Daca e mai mic de 4 mm,gandestete cum se poate manifesta guma pe ploaie.Spor!

Link to post
Share on other sites
Acum 13 ore, leopold a spus:

 

 

2. Cum se simt la unghie;

 

Epic! Asta ar trebui "pusa in rama" la categoria "Aberatile forumului". 

 

Trebuia sa detaliezi puțin daca tot ai început :

-unghia sa fie recent taiata

-"posesorul" unghiei sa nu aiba lipsa de calciu, influenteaza rezultatul 

-unghia sa nu fie cu oja

-degetul sa fie tinut semi-relaxat cand se efectueaza operatiunea științifică de verificare

-senzatia de duritate a anvelopei sa fie verificata in tabelul specializat aferent

-odata aflat rezultatul, datele sa fie introduse in PC cu exactitate iar măsurătoarea sa fie refacuta la fiecare verificare a presiunii anvelopelor

Poate-mi scapa ceva, nu sunt expert. 

Macar daca faci o treaba fă-o pana la capat. 

Edited by george05
Link to post
Share on other sites

Apai,dupa cum scrii aci,pare ca esti expert... :lol:

Ai uitat sa treci grosimea minima a unghiei.

Link to post
Share on other sites

...si proba luata cu minim trei degete diferite de la fiecare mana, notate valorile si retinuta media aritmetica ca fiind valoarea de referinta.

Link to post
Share on other sites
Acum 21 minute, Christian 1 a spus:

Apai,dupa cum scrii aci,pare ca esti expert... :lol:

Ai uitat sa treci grosimea minima a unghiei.

Mda, asa pare. Doar ca sunt sigur ca am uitat ceva (dupa cum bine ai observat), caz in care nu ma pot autoproclama expert. 🤣

Acum 15 minute, TETEA. a spus:

...si proba luata cu minim trei degete diferite de la fiecare mana, notate valorile si retinuta media aritmetica ca fiind valoarea de referinta.

Degetele trebuie sa fie intregi si fara probleme de sănătate? Sau e ok chiar daca ai artrită sau alte baiuri? 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, george05 a spus:

 

Degetele trebuie sa fie intregi si fara probleme de sănătate? Sau e ok chiar daca ai artrită sau alte baiuri? 

 

Daca nu au monturi, se pot folosi degetele de la picioare. Cele de la maini cu entorse repetate , artrite si alte baiuri, se exclud!

Link to post
Share on other sites

Guys, 

Ms fain pentru parerile voastre. O sa masor si acea adancime a profilului sa ma asigur ca se incadreaza. 

Conluzia e ca o sa le tin si anul asta. Vedem cum se comporta pe parcurs, sper doar la vreme buna si timp pentru km cat mai multi. 

Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, PnkPanther a spus:

Conluzia e ca o sa le tin si anul asta.

case closed, problema rezolvata!

asfalt uscat si benzina si diiiii!

Link to post
Share on other sites
Acum 45 minute, TETEA. a spus:

 

Daca nu au monturi, se pot folosi degetele de la picioare...

Cu o exceptie:destele cu bataturi,nu.

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, george05 a spus:

 

Trebuia sa detaliezi puțin daca tot ai început :

 

 

 

Detaliez, de ce nu.

 

1. Se utilizeaza un om cu brat, mana, deget si unghie normale. Test de normalitate: sa poata deschide lama unui briceag cu unghia aia.

2. Se cauta pe undeva alta anvelopa, acelasi model, nou-nouta. De exemplu la o reprezentanta, dealer, etc. Se incearca cu unghia anvelopa la temperatura exterioara normala. Ala e standardul. Asa trebuie sa fie guma.

2a. Daca anvelopa are prin constructie cauciuc de duritati diferite, se repeta incercarea pe mijloc, pe margine, etc.

3. Se compara cu anvelopa proprie la aceeasi temperatura normala. Daca a ta e lemn unde aia era guma, nu bine. Cu cat e mai mare diferenta, cu atat cauciucul e mai imbatranit.

4. Se incearca retinerea senzatiei de la punctul 2; nu e o idee rea sa mai bagi cate-o gheara in anvelopa cand e frig, de exemplu; iti aduce aminte foarte concret ca n-ai aceeasi aderenta si c-o sa alunece.

5. Protip pentru reisari: se da incalzitorul la o parte si se repeta repede pasul 2 si 2a pe anvelopa calda. Ala e maximul de aderenta. Dupa care se da cu dezinfectant si se pune leucoplast pe arsura.

 

Lasand gluma la o parte momentan, mi se pare o metoda empirica rezonabila sa vezi cat de imbatranit e cauciucul. Sigur, trebuie sa stii cam cum ar trebui sa fie. Am vazut anvelopa nefolosita tinuta de un destept aproape un an la soare pe o parte si la care, foarte evident, unghia intra diferit pe stanga si pe dreapta. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...