Jump to content

Recommended Posts

Salut, sunt un incepator (Cu doar doua sezoane la activ pe o motocicleta de A1). In viitorul apropiat voi trece la categoria A2 si ca multi altii am o decizie de luat "Ce motocicleta sa-mi aleg pentru urmatorii ani?" 
Eu (personal) cred ca motocicleta pe care te asezi zilnic(sau ocazional) trebuie sa te satisfaca din toate punctele de vedere, de la nivelul de comfort pe care ti-l ofera, siguranta, modul in care merge, ciclistica, etc... pana la sunet si desigur si aspect

Ma gandesc la achizitionarea unei motociclete de  "limitata" intrucat sa fie "incadrata" la A2. Va rog nu-mi sariti in cap ca nu se poate face asa ceva in Romania si lasati criteriile astea " Motociclete cu puterea maximă de 35 kw, cu un raport putere/greutate care nu depăşeşte 0,2 kw/kg. şi care nu sunt derivate dintr-un vehicul având mai mult de dublul puterii sale."(le-am citit de n ori). De asemenea respect sfatul "batranilor" si inteleg de ce spun ei ce spun dar ii rog si pe dansii sa nu preseze prea mult cu lucrurile legate de siguranta si asteptat(pana la 20), statistici despre accidente facute pe motoare (precum CBR600; R6; GSXR) etc.. 

In topicul aceste ii rog pe cei care au trecut prin aceasta situatie sa-mi spuna/sa discutam putin despre cum au trecut acesti 2 ani in care permisul si motorul nu se intelegeau prea bine. (Opriri efectuate de politisti sau alte lucruri). Multumesc anticipat!:)

Edited by Cotiga Alexandru

@leopold Sincer nu stiu cam ai dreptate, Daca politistul care te verifica stie cate ceva despre motoare te prinde indiferent ca ai A1 sau A2. Dar totusi e o chestie de fatada in momentul in care esti oprit de politisti mai putin informati/pregatiti in domeniul asta. Oricum nu sunt 100% sigur ca am sa aleg un motor de A, am auzit ca exista modele mai vechi de Hornet care pot fi limitate(legal) pentru A2 (nu stiu daca este adevarat sau fals) dar daca as gasi un asemeanea model mi-ar influenta decizia