ciceu4 Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 Salut, Dupa experienta de anul trecut cu o motocicleta Suzuki Gladius am hotarat anul acesta sa fac upgrade. Aveam cateva modele in vizor z1000Sx si gsx 1000F dar in final am ramas la Kawasaki zzr 1400 ABS . Motocicleta e modelul 2008 si are ca 30k rulati. Prima impresie a fost una foarte placuta, desi ma asteptam sa fie o bestie , e foarte usor de pilotat fiind mai smooth in comparatie cu motorul V2 de pe Suzuki. Urmeaza o mica revizie inainte de sezon. O sa revin cu poze dupa ce fac revizia. Salut, Am reusit saptamana asta sa ma ocup putin de motocicleta. Am facut schimb ulei+ filtru aer + Lichid frana + Lichid ambreiaj+ Lichid racire. Mai am pentru saptamana viitoare ( anvelope + buji + kit lant ). P.S Au ajuns si noile anvelope .Salut, Link to post Share on other sites
Florin Daniel Posted April 3, 2019 Share Posted April 3, 2019 buna alegere, felicitari! Link to post Share on other sites
Klaus Cata Posted April 3, 2019 Share Posted April 3, 2019 (edited) Foarte frumoasa mobra. Offtopic: Cum ti s a parut gladius ? In general ? Tot vad ca au un pret f mic si nu inteleg de ce (sv650 mi se pare ca si a pastrat mai bine valoarea la vremea ei) Edited April 3, 2019 by Klaus Cata Link to post Share on other sites
ciceu4 Posted April 3, 2019 Author Share Posted April 3, 2019 @Florin -v Multumesc. @Klaus Cata eu am fost foarte multumit de Gladius ( ideala in oras , consum mic, usor de intretinut , usoara). Eu am reusit sa o vand la un pret bun. Diferenta a fost mica pana la zzr1400 . Eu doream ceva mai puternic si cu protectie mai buna la vant. Motorul in 4 cilindri e mult mai smooth. Cateva poze de azi cu motocicleta . Momentan inca ii fac revizia. Link to post Share on other sites
Mihai N Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 Salut Daca vrei sa te distrezi schimba si bujiile Link to post Share on other sites
Titishor Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 Faina bestie ti-ai tras. Felicitari! Link to post Share on other sites
ciceu4 Posted April 5, 2019 Author Share Posted April 5, 2019 @Mihai N a fost relativ usor schimbul bujiilor , chiar nu ma asteptam ( ca 45 Minute de munca avand in vedere ca nu am schimbat pana acum la acest model). Mai multa bataie de cap e la kitul de lant si anvelope @Titishor Multumesc , planuiam sa termin cu revizia pana in weekend. Link to post Share on other sites
Titishor Posted April 5, 2019 Share Posted April 5, 2019 Succes cu revizia atunci Si asphalt curat! Link to post Share on other sites
ciceu4 Posted April 7, 2019 Author Share Posted April 7, 2019 Am bifat si eu ieri prima iesire cu motocicleta dupa "revizie". Nu am simtit imbunatatiri majore , se comporta la fel de bine. Parca a mai scazut consumul . Cateva poze din "campul muncii". Link to post Share on other sites
ciceu4 Posted April 16, 2019 Author Share Posted April 16, 2019 (edited) Ma apropii de 1000 de km cu noua motocicleta si sunt mereu impresionat la fiecare iesire. Problema majora ramane incheietura mainii unde datorita pozitiei am disconfort la peste 150 de km. Pana acum am scos un consum mediu de 5.5L . Anvelopele pot sa le recomand ( se incalzesc relativ repede , aderenta buna umed/uscat ). Edited April 16, 2019 by ciceu4 Link to post Share on other sites
Admin l.u.v Posted April 16, 2019 Admin Share Posted April 16, 2019 Ce inseamna disconfort, pozitie si incheietura mainii? Daca mai vrei sa inalti si sa tragi o idee ghidionul inspre tine exista niste inaltatoare, costa cam 100 euro. Link to post Share on other sites
ciceu4 Posted April 19, 2019 Author Share Posted April 19, 2019 @l.u.v am dureri la incheietura mainii drepte dupa 100-150 km. Probleme care nu le aveam pe cealalta motocicleta. Am vazut ca exista posibilitatea sa schimb cu totul ghidonul. Link to post Share on other sites
Mihai N Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Salut Experienta mea cu ZZR-ul este complet diferita...... 1 - nu pot il compara cu Gladius dar il compar cu un SV650 si nu are legatura una cu alta, ZZR-ul este mult mai violent 2 - in 45 de minute schimbam bujiile la gsx - f 2 suruburi carene 2 suruburi rezervor , 3 furtunase si un cablu ---> acces la bujii. La ZZR carene stanga dreapta jos acces dificil la bujii (am avut nesansa sa incerc 3 chei dedicate schimbatului de bujii si nu a intrat nici una... am taiat o coarba sa pot lucra cu ea) -5 ore 3 - consum 5.5 nee mai repede 7 -8 dar chiar nu conteaza 4 - am mers peste 200 km fara oprire si nu m-a durut incheietura putem fi de acord ca e o motocicleta foarte reusita PS nu incerc sa spun ca am eu dreptate doar ca inteleg complet diferit ZZR-ul Bafta Link to post Share on other sites
ciceu4 Posted April 19, 2019 Author Share Posted April 19, 2019 @Mihai N Eventual pot posta o poza unealta ( cheia) folosita la schimbul de buji ( la mine a mers repede ). Nu stiu sigur daca vine in pachet sau a cumparat-o fostul proprietar. Poate te ajuta la viitorul schimb. Cat despre consum la mers 140-180 ( nu sunt prea teribilist )cam asta e . Poate va creste cu timpul cand creste si viteza de deplasare :). Motocicleta nu mi se pare violenta deloc dar cum am spus mai sus nu sunt prea agresiv cu acceleratia. Cum ziceam si mai sus , sunt mereu impresionat la fiecare iesire si ma bucur ca am cumparat-o. Am bifat si azi o iesire pana la Nürburgring. Asa vreme buna nu am avut de mult timp. In total 280km parcursi Link to post Share on other sites
ciceu4 Posted September 2, 2019 Author Share Posted September 2, 2019 Salutare, Ma apropii de 6500km rulati pana acum si la fiecare iesire ma bucur ca am cumparat acest model. La 8000 de km am planificat inca un schimb de ulei Bateria da semne de oboseala si va fi inlocuita probabil la inceputul noului sezon. Inca nu stiu exact ce model voi alege. Anvelopele sunt inca in stare foarte buna, cred ca duc inca 6000km Pana acum , nu am intampinat nici o problema la motocicleta. Link to post Share on other sites
Kiki Posted September 4, 2019 Share Posted September 4, 2019 Legat de baterie pot sa iti fac doua recomandari:YUASA sau EXIDE, mai scumpe, dar merita fiecare banut Link to post Share on other sites
ciceu4 Posted February 21, 2020 Author Share Posted February 21, 2020 Salut, A primit si a mea o baterie noua. A mers cineva de aici pe varianta Lithiu-Ion ? Stiu ca e varianta ieftina ,dar la cat costa iau 3 baterii in caz de nevoie. In plus in cei 2 ani de garantie o schimb daca crapa. Am "asamblat " bateria si am incarcat-o ca 3 ore. A pornit la sfert de cheie , desi nu il pornisem din noiembrie .Cred ca era dusa bateria veche de cand am cumparat motocicleta. Link to post Share on other sites
george05 Posted February 25, 2020 Share Posted February 25, 2020 Asa ceva am pe motorul mai vechi din garaj, care sta in general nepornit si cate o luna doua. Desi am lasat bateria pe motor vreo 2 ierni, evident in primavara descărcată o gaseam, inca are "aer in plamani", dupa aprox 4 ani. Link to post Share on other sites
Kiki Posted February 25, 2020 Share Posted February 25, 2020 La 21.02.2020 la 5:19, ciceu4 a spus: Salut, A primit si a mea o baterie noua. A mers cineva de aici pe varianta Lithiu-Ion ? Stiu ca e varianta ieftina ,dar la cat costa iau 3 baterii in caz de nevoie. In plus in cei 2 ani de garantie o schimb daca crapa. Am "asamblat " bateria si am incarcat-o ca 3 ore. A pornit la sfert de cheie , desi nu il pornisem din noiembrie .Cred ca era dusa bateria veche de cand am cumparat motocicleta. Eu am retineri fata de firma asta, din cate produse am luat de la ei, ori nu au tinut mai mult de un sezon, ori erau de proasta calitate Link to post Share on other sites
ciceu4 Posted February 25, 2020 Author Share Posted February 25, 2020 (edited) @ george05 La vechea baterie aveam probleme si dupa un drum de 300-400km. Cand alimentam mai ca nu o lua, dar am tot amanat pana la sf sezonului, @ Kiki Pretul unei baterii de calitate era cam 2,5X din pretul bateriei actuale . Daca crapa inainte de doi ani merge la garantie. Revin cu pareri dupa cateva luni. La montajul bateriei am observat ca e murdar motorul de ulei . Cred ca a "transpirat " si in combinatie cu praful sa facut o mazga, care s-a depus. Nu am observat o scadere a nivelului de ulei. Am o banuiala ca e garnitura de la capacul de la chiuloasa fiind un defect cunoscut la acest motor. Urmeaza sa curat motorul si sa vad care e originea scurgerii. Edited February 25, 2020 by ciceu4 Link to post Share on other sites
Kiki Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 Nu stiu de unde ai luat bateria, insa exista niste conditii la acumulatori, pentru acordarea garantiei Link to post Share on other sites
TNG Posted February 26, 2020 Share Posted February 26, 2020 (edited) Acum 16 ore, ciceu4 a spus: Am o banuiala ca e garnitura de la capacul de la chiuloasa fiind un defect cunoscut la acest motor. Urmeaza sa curat motorul si sa vad care e originea scurgerii. De acolo este! Edited February 26, 2020 by TNG Link to post Share on other sites
ciceu4 Posted February 26, 2020 Author Share Posted February 26, 2020 @ Kiki de la Louis am luat bateria . Chiar m-a intrebat personalul de acolo daca stiu "cum sa torn acidul si sa asamblez bateria" si mi-au explicat in magazin. Magazinul e unul serios si pana acum nu am avut probleme cu ei. Link to post Share on other sites
Kiki Posted February 27, 2020 Share Posted February 27, 2020 Da, doar ca pentru asta trebuie vazuta si incarcarea de pe masinarie sa fie in regula Link to post Share on other sites
ciceu4 Posted April 15, 2020 Author Share Posted April 15, 2020 (edited) Ieri dupa munca am mesterit putin la motocicleta si dupa am facut o oprire pe la spalatorie. Edited April 15, 2020 by ciceu4 Link to post Share on other sites
Recommended Posts