Jump to content

Kawasaki zzr1400


Recommended Posts

Salut, 

Dupa experienta de anul trecut cu o motocicleta Suzuki Gladius am hotarat anul acesta sa fac upgrade. Aveam cateva modele in vizor z1000Sx si gsx 1000F dar in final am ramas la Kawasaki zzr 1400  ABS .  Motocicleta e modelul 2008 si are ca 30k rulati. Prima impresie a fost una foarte placuta, desi ma asteptam sa fie  o bestie , e foarte usor de pilotat fiind  mai smooth in comparatie cu  motorul V2 de pe Suzuki. 

Urmeaza o mica revizie inainte de sezon. O sa revin cu poze dupa ce fac revizia.

 

 

 

54521894_2516648701696535_1523072038263062528_n.jpg

Salut,
Am reusit saptamana asta sa ma ocup putin de motocicleta. Am facut schimb ulei+ filtru aer + Lichid frana + Lichid ambreiaj+ Lichid racire.

Mai am pentru saptamana viitoare ( anvelope + buji + kit lant ).
P.S Au ajuns si noile anvelope .Salut, 

 

20190331_183642.jpg

Link to post
Share on other sites

Foarte frumoasa mobra.

Offtopic: Cum ti s a parut gladius ? In general ? Tot vad ca au un pret f mic si nu inteleg de ce (sv650 mi se pare ca si a pastrat mai bine valoarea la vremea ei)

Edited by Klaus Cata
Link to post
Share on other sites

@Florin -v Multumesc.

@Klaus Cata eu am fost foarte multumit de Gladius ( ideala in oras , consum mic,  usor de intretinut , usoara). Eu am reusit sa o vand la un pret bun. Diferenta a fost mica  pana la zzr1400 .  Eu doream ceva mai puternic si cu protectie mai buna la vant. Motorul in 4 cilindri e mult mai smooth.

 

 Cateva poze de azi cu  motocicleta  . Momentan inca ii fac revizia.😎

 

20190403_165453.jpg

20190403_165500.jpg

20190403_165511.jpg

20190403_165520.jpg

Link to post
Share on other sites

@Mihai N a fost relativ usor schimbul  bujiilor , chiar nu ma asteptam ( ca 45 Minute  de munca avand in vedere ca nu am schimbat pana acum la acest model). Mai multa bataie de cap e la kitul de lant si anvelope :)

@Titishor Multumesc , planuiam  sa termin cu revizia pana in weekend.

 

Link to post
Share on other sites

Am bifat si eu ieri prima iesire cu motocicleta dupa "revizie". Nu am simtit imbunatatiri majore , se comporta la fel de bine. Parca a mai scazut consumul .
Cateva poze din "campul muncii".

56219937_420896392055212_6417081456945790976_n.jpg

56222440_1641594512639902_8313963109073027072_n (1).jpg

56391592_386592035406042_6121237246239571968_n.jpg

56400393_454725785263593_8048041763719348224_n.jpg

56440154_2332801060341280_5292040586512039936_n.jpg

56679248_1510473295750357_3252859181740326912_n.jpg

56764707_2197790480307084_8432011839981748224_n.jpg

57039803_2328765267161576_1418703383782490112_n (1).jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ma apropii de 1000 de km cu noua motocicleta si sunt mereu impresionat la fiecare iesire. 
Problema majora ramane incheietura mainii unde datorita pozitiei am disconfort la peste 150 de km. 
Pana acum am scos un consum mediu de 5.5L . Anvelopele pot sa le recomand ( se incalzesc relativ repede , aderenta buna umed/uscat ).

Edited by ciceu4
Link to post
Share on other sites
  • Admin

Ce inseamna disconfort, pozitie si incheietura mainii? Daca mai vrei sa inalti si sa tragi o idee ghidionul inspre tine exista niste inaltatoare, costa cam 100 euro.

Link to post
Share on other sites

@l.u.v  am dureri la incheietura mainii drepte dupa 100-150 km. Probleme care nu le aveam pe cealalta motocicleta. Am vazut ca exista posibilitatea sa schimb cu totul ghidonul. 

Link to post
Share on other sites

Salut

 

Experienta mea cu ZZR-ul este complet diferita......

1 - nu pot il compara cu Gladius dar il compar cu un SV650 si nu are legatura una cu alta, ZZR-ul este mult mai violent

2 - in 45 de minute schimbam bujiile la gsx - f 2 suruburi carene 2 suruburi rezervor , 3 furtunase si un cablu ---> acces la bujii. La ZZR carene stanga dreapta jos acces dificil la bujii (am avut nesansa sa incerc 3 chei dedicate schimbatului de bujii si nu a intrat nici una... am taiat o coarba sa pot lucra cu ea) -5 ore

3 - consum 5.5 nee mai repede 7 -8  dar chiar nu conteaza 

4 - am mers peste 200 km fara oprire si nu m-a durut incheietura 

 

putem fi de acord ca e o motocicleta foarte reusita 

 

PS nu incerc sa spun ca am eu dreptate doar ca inteleg complet diferit ZZR-ul

Bafta

Link to post
Share on other sites

@Mihai N  

Eventual pot posta o poza unealta ( cheia) folosita la schimbul de buji ( la mine a mers repede ). Nu stiu sigur daca vine in pachet sau a cumparat-o fostul proprietar. Poate te ajuta  la viitorul schimb.

Cat despre consum la mers  140-180 ( nu sunt prea teribilist )cam asta e . Poate va creste cu timpul  cand creste si viteza de deplasare :).

Motocicleta nu mi se pare violenta deloc dar cum am spus mai sus nu sunt prea agresiv cu  acceleratia. Cum ziceam si mai sus , sunt mereu impresionat la fiecare iesire si ma bucur ca am cumparat-o.

 

 

Am bifat si azi o iesire pana la Nürburgring. Asa vreme buna nu am avut de mult timp. In total 280km parcursi 😎

IMG-20190419-WA0002.jpeg

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Salutare, 

 Ma apropii de 6500km rulati pana acum si la fiecare iesire  ma bucur ca am cumparat acest model. La 8000 de km am planificat  inca un schimb de ulei 

Bateria da semne de oboseala  si va fi inlocuita probabil la inceputul noului sezon. Inca nu stiu exact ce model voi alege.

Anvelopele sunt inca in stare foarte buna, cred ca  duc  inca 6000km  😎

Pana  acum , nu am intampinat nici o problema la motocicleta.

Link to post
Share on other sites

Legat de baterie pot sa iti fac doua recomandari:YUASA sau EXIDE, mai scumpe, dar merita fiecare banut

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Salut, 

A primit si a mea o baterie noua. A mers cineva de aici pe varianta Lithiu-Ion ? Stiu ca e varianta ieftina ,dar la cat costa iau 3 baterii in caz de nevoie. In plus in cei 2 ani de garantie o schimb daca crapa. Am "asamblat "  bateria si am incarcat-o ca 3 ore. A pornit la sfert de cheie , desi nu il pornisem din noiembrie .Cred ca era dusa bateria veche de cand am cumparat motocicleta.

 

20200206_101831.jpg

Link to post
Share on other sites

Asa ceva am pe motorul mai vechi din garaj, care sta in general nepornit si cate o luna doua. Desi am lasat bateria pe motor vreo 2 ierni, evident in primavara descărcată o gaseam, inca are "aer in plamani", dupa aprox 4 ani. 😁

Link to post
Share on other sites
La 21.02.2020 la 5:19, ciceu4 a spus:

Salut, 

A primit si a mea o baterie noua. A mers cineva de aici pe varianta Lithiu-Ion ? Stiu ca e varianta ieftina ,dar la cat costa iau 3 baterii in caz de nevoie. In plus in cei 2 ani de garantie o schimb daca crapa. Am "asamblat "  bateria si am incarcat-o ca 3 ore. A pornit la sfert de cheie , desi nu il pornisem din noiembrie .Cred ca era dusa bateria veche de cand am cumparat motocicleta.

 

20200206_101831.jpg

Eu am retineri fata de firma asta, din cate produse am luat de la ei, ori nu au tinut mai mult de un sezon, ori erau de proasta calitate

Link to post
Share on other sites

@ george05 La vechea baterie aveam probleme si dupa un drum de 300-400km. Cand alimentam mai ca nu o lua, dar am tot amanat pana la sf sezonului,

@ Kiki  Pretul unei baterii  de calitate era cam 2,5X din pretul bateriei actuale . Daca crapa inainte de doi ani merge la garantie.  Revin cu pareri dupa cateva luni.

La montajul bateriei  am observat ca e murdar motorul de ulei . Cred ca  a  "transpirat "  si in combinatie cu praful  sa facut o mazga, care s-a depus.  Nu am observat o scadere a nivelului de ulei.  Am o banuiala ca e garnitura de la capacul de la chiuloasa fiind un defect  cunoscut la acest motor. Urmeaza sa curat motorul si sa vad care e originea scurgerii.

 

Edited by ciceu4
Link to post
Share on other sites

Nu stiu de unde ai luat bateria, insa exista niste conditii la acumulatori, pentru acordarea garantiei

Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, ciceu4 a spus:

Am o banuiala ca e garnitura de la capacul de la chiuloasa fiind un defect  cunoscut la acest motor. Urmeaza sa curat motorul si sa vad care e originea scurgerii.

 

De acolo este!😉

Edited by TNG
Link to post
Share on other sites

@ Kiki de la Louis am luat bateria . Chiar m-a intrebat personalul de acolo daca stiu "cum sa   torn acidul si sa asamblez bateria" si mi-au explicat in magazin. Magazinul e unul serios si pana acum   nu am avut probleme cu ei.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • l.u.v locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...