Jump to content
Sign in to follow this  
Ionel Marincas

Service moto in Cluj

Recommended Posts

Salut,

 

Sunt nou pe aici, tocmai ce am achizitionat un Transalp 700. As vrea sa ii fac o revizie, schimb de ulei si filtre si sa vedem daca mai e si altceva nevoie si as avea nevoie de un service. Aveti ceva recomandari?

Am cautat pe forum, dar nu am gasit nimic recent.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

SF Moto Suprem ,Calea Baciului45 ,0745 436 144

Lidl calea baciului e la nr 47 , serviceul e urmatoarea poarta cum vi inspre gara . 

Fac motociclete de ani de zile ... patronul e motociclist convins si se ocupa de motociclete de zeci de ani .

Share this post


Link to post
Share on other sites

SF Moto sunt foarte ok. Poti sa mai incerci si la CocMotors pe strada Stefan Luchian, nr 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Service bun....cam greu sa gasesti asa ceva...

Edited by Papa_Bear

Share this post


Link to post
Share on other sites

SF Moto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
20 hours ago, Papa_Bear said:

Service bun....cam greu sa gasesti asa ceva...

 

+1

 

Cred ca ar fi asa:

- COC Motors

- SF Moto

- RomiMoto

- Masterbike

- Mihai (pe Frunzisului unde a fost MyMoto inainte)

- alte service-uri la care nu am apelat pana acum

 

22 hours ago, mottofreee said:

SF Moto Suprem ,Calea Baciului45 ,0745 436 144

Lidl calea baciului e la nr 47 , serviceul e urmatoarea poarta cum vi inspre gara . 

Fac motociclete de ani de zile ... patronul e motociclist convins si se ocupa de motociclete de zeci de ani .

 

SF Moto sunt ok, am apelat si eu de cateva ori la Silviu si am fost multumit.

 

Dmpdv cea mai mare problema este drumul de acces.

Daca ai enduro, cross.. esti la tine acasa. Cu Naked, Speed.. mai bine iti bagi un bat.

 

Ultima data am luat un cub de sticla in anvelopa spate si am navigat printre niste balti de sarea crapul chinezesc din ele de mari ce erau.

22 hours ago, Ionel Marincas said:

Salut,

 

Sunt nou pe aici, tocmai ce am achizitionat un Transalp 700. As vrea sa ii fac o revizie, schimb de ulei si filtre si sa vedem daca mai e si altceva nevoie si as avea nevoie de un service. Aveti ceva recomandari?

Am cautat pe forum, dar nu am gasit nimic recent.

 

Multumesc!

 

Cu Transalp poti merge linistit la SF Moto ;)

Edited by Vallach

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 20 ore, Papa_Bear a spus:

Service bun....cam greu sa gasesti asa ceva...

 

Omu intreaba de service, nu de service bun 🧐

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
25 minutes ago, cuki said:

 

Omu intreaba de service, nu de service bun 🧐

Un service bun vreau, bineinteles. Tu nu ti-ai duce copilul la cel mai bun doctor?

Edited by Ionel Marincas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, Ionel Marincas a spus:

Un service bun vreau, bineinteles. Tu nu ti-ai duce copilul la cel mai bun doctor?

 

pai ... un schimb de ulei ti-l face oricine, dar unii iti strica filetu baii de ulei sau iti pun mai mult ulei sau strang filtru pana se fwte garnitura sau etc ...

 

ca incepator ai nevoie de cineva sa-ti verifice toata motocicleta si sa o testeze pe sosea , tu nu stii cum trebuie sa functioneze , problema e ca sunt mult prea putini mecanici care stiu sa faca asa ceva.

 

eu la sf-moto nu m-as duce, doamne fereste sa superi poropietaru, mare motociclist de 200 de ani repara cotetze si le stie pi toati.

 

dar cel mai bine e sa-ti cumperi un manual de reparatie si o trusa de scule 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 minute, superbec a spus:

dar cel mai bine e sa-ti cumperi un manual de reparatie si o trusa de scule 

 

10x

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, superbec a spus:

 

 

dar cel mai bine e sa-ti cumperi un manual de reparatie si o trusa de scule 

Poate sa faca treaba asta foarte usor, sigur ca da, dupa care are mari sanse sa ajunga aici

Acum 7 ore, superbec a spus:

 

un schimb de ulei ti-l face oricine, dar unii iti strica filetu baii de ulei sau iti pun mai mult ulei sau strang filtru pana se fwte garnitura sau etc ...

 

 

Asa ca probabil o sa se aleaga si cu banii cheltuiti pe trusa de scule si cu motorul futut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

castiga experienta, sf kkmaka nu poate sa faca ce face fesu cu trusa de ikea .. pentru multi o carburatie la 4 cyl e SeFe ... sa fim seriosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Becule,io zic ca,legat de SF Moto,iegzajerezi nitel,dar mno,fiecare cu parerea lui...

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 01.04.2019 la 13:03, Papa_Bear a spus:

Service bun....cam greu sa gasesti asa ceva...

Cata dreptate ai

La 02.04.2019 la 19:31, Christian 1 a spus:

Becule,io zic ca,legat de SF Moto,iegzajerezi nitel,dar mno,fiecare cu parerea lui...

Ca idee, nimeni din Cluj nu a vrut sa imi faca un rejeting la a mea mobra. Trebuie sa ma duc nu mai departe de Galati sa imi faca asa ceva. Asta ca sa iti dai seama ce si cum

 

Si ca sa fiu ontopic, pentru filtre, uleiuri sau chestii consumabile mergi cu incredere la Romimoto, daca nu e aglomerat

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 02.04.2019 la 10:23, superbec a spus:

 

dar cel mai bine e sa-ti cumperi descarci un manual de reparatie si o trusa de scule  ....fixed

plus net si youtube ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La RoMiMoto era destul de aglomerat, numa prin luna mai ma puteau rezolva. CocMotors tot cam asa, un pic mai repede.

Am fost la SFmoto pana la urma. E destul de ok. Am cerut un schimb de filtre si ulei + o verificare generala. Ma asteptam ca in urma verificarii generale sa vad un raport sau ceva. Dar raspunsul a fost ca daca gaseau ceva probleme ma anuntau.

Pentru data viitoare schimb filtre si ulei ma gandesc sa le fac eu. Manual am, scule am, net + youtube am, una alta de mecanica mai stiu. 

Fiind prima "revizie" am zis sa merg la un service ca ei stiu mai bine decat mine.

 

Multumesc pentru sugestii. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 10.04.2019 la 15:32, Ionel Marincas a spus:

La RoMiMoto era destul de aglomerat, numa prin luna mai ma puteau rezolva. CocMotors tot cam asa, un pic mai repede.

Am fost la SFmoto pana la urma. E destul de ok. Am cerut un schimb de filtre si ulei + o verificare generala. Ma asteptam ca in urma verificarii generale sa vad un raport sau ceva. Dar raspunsul a fost ca daca gaseau ceva probleme ma anuntau.

Pentru data viitoare schimb filtre si ulei ma gandesc sa le fac eu. Manual am, scule am, net + youtube am, una alta de mecanica mai stiu. 

Fiind prima "revizie" am zis sa merg la un service ca ei stiu mai bine decat mine.

 

Multumesc pentru sugestii. 

Tinere, in fiecare zi invat cate ceva.

Lista de verificari efectuate e afisata pe usa de la intrare.

99% dintre clienti nu vor hartii, au oroare de semnaturi sau arunca hartiile primite de la mine in cosul de gunoi din incinta.

Daca cumva cereai un raport scris, desigur ca primeai. La puzderia de hartii pe care le intocmesc pt autoritati, a mai da un print la un A4 nu insemna nimic.

Daca doresti poti sa imi transmiti o adresa de mail si vei primi raportul scris pe mail.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, SF Moto a spus:

Tinere, in fiecare zi invat cate ceva.

Lista de verificari efectuate e afisata pe usa de la intrare.

99% dintre clienti nu vor hartii, au oroare de semnaturi sau arunca hartiile primite de la mine in cosul de gunoi din incinta.

Daca cumva cereai un raport scris, desigur ca primeai. La puzderia de hartii pe care le intocmesc pt autoritati, a mai da un print la un A4 nu insemna nimic.

Daca doresti poti sa imi transmiti o adresa de mail si vei primi raportul scris pe mail.

Sincer, daca doriti sa fiti 100% corecti, dupa ce va semneaza clientul hartia cu raportul pentru voi (banuiesc ca faceti asa ceva), omul de la ghiseu il intreaba pe client daca doreste si  el un raport.

In felul acesta nu apar discutii si nu prapaditi hartii aiurea ceea ce mi se pare corect.

Ideea este sa veniti voi in intampinarea clientului nu invers.

Sincer sunt surprins ca va apucati sa prezentati cateva randuri de explicatii, cand  eu cred ca voi ati gresit.

Ceea ce am invatat eu cand am inceput sa muncesc: clientul are intotdeauna dreptate.  Iti ceri scuze fata de client chiar daca el a gresit si nu te apuci de dat explicatii. Ma rog asta este scola de acuma 30 de ani. S-or mai fi schimbat vremurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 02.04.2019 at 10:23, superbec said:

................................

eu la sf-moto nu m-as duce, doamne fereste sa superi poropietaru, mare motociclist de 200 de ani repara cotetze si le stie pi toati.

................................

 

2 hours ago, SF Moto said:

Tinere, in fiecare zi invat cate ceva.

Lista de verificari efectuate e afisata pe usa de la intrare.

99% dintre clienti nu vor hartii, au oroare de semnaturi sau arunca hartiile primite de la mine in cosul de gunoi din incinta.

Daca cumva cereai un raport scris, desigur ca primeai. La puzderia de hartii pe care le intocmesc pt autoritati, a mai da un print la un A4 nu insemna nimic.

Daca doresti poti sa imi transmiti o adresa de mail si vei primi raportul scris pe mail.

 

 

@superbec, ai avut dreptate! :10:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

In ziua de azi, cel mai bine schimbul de consumabile ti-l faci singur ca sa nu te milogesti de unul sau de altul sa te ia in service. Pentru operatiunile mai complicate, aici e alta poveste, ca daca ti se intampla ceva,te programeaza peste 2 luni. Bine, nu stiu daca e regula generala in tara, pentru ca eu am vb la un service in Galati si i-am spus sa vedem cu m are is el timp, raspunsul a venit prompt, stai relax, facem si pentru tine loc.Si ne mai intrebam de ce sistemul medical e asa? Iaca nici la fiere nu e mai roza situatia

Edited by Kiki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, Silver Arrow a spus:

dupa ce va semneaza clientul hartia cu raportul pentru voi (banuiesc ca faceti asa ceva), omul de la ghiseu il intreaba pe client daca doreste si  el un raport.

In felul acesta nu apar discutii si nu prapaditi hartii aiurea ceea ce mi se pare corect.

Ideea este sa veniti voi in intampinarea clientului nu invers.

Sincer sunt surprins ca va apucati sa prezentati cateva randuri de explicatii, cand  eu cred ca voi ati gresit.

Ceea ce am invatat eu cand am inceput sa muncesc: clientul are intotdeauna dreptate.  Iti ceri scuze fata de client chiar daca el a gresit si nu te apuci de dat explicatii. Ma rog asta este scola de acuma 30 de ani. S-or mai fi schimbat vremurile.

Categoric ca asa vom face pe viitor.

Eu am recunoscut ca am de invatat toata viata. Nu am incercat sa imi cer scuze fata de client. Daca cerea "live" hartia cu pricina ... o primea pe loc. Nu prea inteleg de ce trebuie sa se planga online.

Nota de constatare o primeste si acum daca o doreste. Fizic tiparita, sau pe mail. Numai ca trebuie sa anunte cum vrea documentul.

Desigur, daca am gresit clientului cu ceva , imi cer scuze. Desigur ca nu a fost nimic intentionat. Sper ca intelege clientul asta.

Desigur ca "clientul are intotdeauna dreptate"

Acum 13 ore, Kagemusha a spus:

@superbec, ai avut dreptate! :10:

 

Superbec are intotdeauna dreptate. Nimeni nu va putea niciodata sa ajunga la nivelul lui de intelepciune. Asta era teorema de cand s-a infiintat forumul asta.

Acum 12 ore, Kiki a spus:

In ziua de azi, cel mai bine schimbul de consumabile ti-l faci singur ca sa nu te milogesti de unul sau de altul sa te ia in service. Pentru operatiunile mai complicate, aici e alta poveste, ca daca ti se intampla ceva,te programeaza peste 2 luni. Bine, nu stiu daca e regula generala in tara, pentru ca eu am vb la un service in Galati si i-am spus sa vedem cu m are is el timp, raspunsul a venit prompt, stai relax, facem si pentru tine loc.Si ne mai intrebam de ce sistemul medical e asa? Iaca nici la fiere nu e mai roza situatia

 

Kiki draga, noi am discutat telefonic despre doleantele tale in materie de carburatie iar eu am opinat ca nu sunt necesare operatiile dorite de tine. Cu toate acestea tu ai insistat si eu acceptat sa vedem cu ce te putem ajuta. Am fost totusi destul de prompt si am facut o programare pt tine la service in ziua dorita de tine. Ulterior ai sunat si ai contramandat programarea.

Nu prea inteleg cu ce te-ai milogit tu de noi. Ai vrut sa anulezi, ai anulat. Nu s-a suparat nimeni, a fost decizia ta.

Sa te plangi acuma ca nu vrea lumea sa te ajute ... nu suna prea ok.

Pana una alta tu nici macar nu ai fost in ultimii ani  la noi in service ca sa vezi ce lucram noi aici.

 

Poate nu ar fi lipsit de interes sa ajungi si pe la noi, chiar daca iti faci singur lucrarile. Poate ca si sfaturile noastre pot fi bune. Poate nu, dar eu zic ca merita incercate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, SF Moto a spus:

 

 

Superbec are intotdeauna dreptate. Nimeni nu va putea niciodata sa ajunga la nivelul lui de intelepciune. Asta era teorema este postulatul de cand  pe care  s-a infiintat forumul asta

 

Am facut corectia absolut necesara.

Teorema este un adevar care poate fi demonstrat.

Postulatul este un adevar fundamental evident si nu are nevoie de demonstratie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe motociclist greu il multumesti. Nu vorbesc la modul general, dar majoritatea suntem "dificili"... 

Dupa ce ca gasesti un loc la un service, intr-un interval acceptabil fata de restul care te programau in alt anotimp...te plangi ca nu ai primit o foaie.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 ore, SF Moto a spus:

 

Desigur ca "clientul are intotdeauna dreptate"

...dar ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii :)

 

cel putin eu asa consider :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 15 ore, SF Moto a spus:

Categoric ca asa vom face pe viitor.

Eu am recunoscut ca am de invatat toata viata. Nu am incercat sa imi cer scuze fata de client. Daca cerea "live" hartia cu pricina ... o primea pe loc. Nu prea inteleg de ce trebuie sa se planga online.

Nota de constatare o primeste si acum daca o doreste. Fizic tiparita, sau pe mail. Numai ca trebuie sa anunte cum vrea documentul.

Desigur, daca am gresit clientului cu ceva , imi cer scuze. Desigur ca nu a fost nimic intentionat. Sper ca intelege clientul asta.

Desigur ca "clientul are intotdeauna dreptate"

 

Superbec are intotdeauna dreptate. Nimeni nu va putea niciodata sa ajunga la nivelul lui de intelepciune. Asta era teorema de cand s-a infiintat forumul asta.

 

Kiki draga, noi am discutat telefonic despre doleantele tale in materie de carburatie iar eu am opinat ca nu sunt necesare operatiile dorite de tine. Cu toate acestea tu ai insistat si eu acceptat sa vedem cu ce te putem ajuta. Am fost totusi destul de prompt si am facut o programare pt tine la service in ziua dorita de tine. Ulterior ai sunat si ai contramandat programarea.

Nu prea inteleg cu ce te-ai milogit tu de noi. Ai vrut sa anulezi, ai anulat. Nu s-a suparat nimeni, a fost decizia ta.

Sa te plangi acuma ca nu vrea lumea sa te ajute ... nu suna prea ok.

Pana una alta tu nici macar nu ai fost in ultimii ani  la noi in service ca sa vezi ce lucram noi aici.

 

Poate nu ar fi lipsit de interes sa ajungi si pe la noi, chiar daca iti faci singur lucrarile. Poate ca si sfaturile noastre pot fi bune. Poate nu, dar eu zic ca merita incercate.

 

 

Tu ai fost singurul care a facut programare intr-o saptamana. Restul toti peste luni.... La modificarea carburatoarelor ai fost reticent insa.Ideea e ca la galati in 400 lei imi monteaza kitul de carburator, sincronizeaza si curata carburatoarele si analizeaza si gazele asfel incat reglajul sa fie cel corect

 

P.S. milogeala nu s-a referit la tine, la alte serviceuri :)

Edited by Kiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...