Sari la conținut

Lipsa putere Deauville


Postări Recomandate

Salutare. Am o problema cu a mea Honda Deauville 650, si tot nu reusesc sa ii dau de cap. Simptomele is in felul urmator: Pornesc motorul la sfert de cheie, merge frumos si rotund. Ma urc pe ea si plec. Merge si trage cum trebuie primii cativa km, dupa care pierde putere. Se comporta ca si cum ramane fara benzina si nu mai accelereaza + da rateuri la decelerare. Viteza maxima cu care pot merge e undeva la 120 km/h, si ajunge foarte greu la viteza aia. Daca sta cateva minute (sa se umple la loc camera de plutire), merge iarasi brici pana pierde din nou putere.

 

Gandul meu initial a fost ca sunt carburile murdare si ca oricum urma sa le curat (ca abea ce luasem mobra). Am desfacut carburatoarele si am gasit niste bube. Una dintre diafragme avea o fisura (ca o taietura mai exact) de vreo 5 mm. Plus putina mizerie (la care ma asteptam oricum). Am curatat bine tot, am schimbat diafragmele cu unele noi after market. Am schimbat si filtrul de benzina si am iesit la proba.

La inceput totul era mai ok ca atunci cand am luat-o, raspundea mai repede la acceleratie, tragea mai frumos si nu mai dadea rateuri la decelerare. Pe urma, dupa ce am mers vreo 5-10 km, a inceput cu acelasi simptomuri ca inainte: putere din parti, motorul se chinuia sa invarta ca si cum nu mai avea benzina (deabea am facut si plinul, deci exclus), dadea rateuri la decelerare, la relanti trebuia sa o tin putin turata ca sa nu moara motorul.

Am verificat pe urma si curatat busonul de benzina, sa nu faca vacuum in rezervor. Nici un rezultat. Am pornit motorul si cu busonul deschis, si tot la fel. Am dat pe urma rezervorul si airboxul jos, sa ma mai uit o data la membrane. Buna decizie a fost sa le mai verific. Una dintre ele era iesita de pe cilindru pe jumate. Facea vacuum de se rupea :)))) Asa ca am scos ambele membrane si le-am fixat corect. Problema aparent s-a rezolvat.

Am mers vreo 1000-2000 km de la ultima interventie, si mergea cum trebuie...si la ture mici, si la ture mari, 0 rateuri. Dupa care, din senin (mergeam  pe autostrada constant cu vreo 130/h), a inceput iar cu aceleasi probleme, dar de data asta are si mai putina putere, si nu merge mai repede de 70-80 km/h. Prima oara am reverificat membranele, dar erau perfecte.

Cum e clar ca e o problema de alimentare, am verificat si pompa de benzina: scos furtunul din carburatoare si tinut la gura unei canistre. Am dat cheie si nu curgea nimic (robinetul de la rezervor era pe on), am turat la 5000 rpm si tot nimic (mergea cu benzina ramasa in camera de plutire). Next step: am comandat alta pompa. Am schimbat-o, am facut proba, si din nou la fel.

 

Nu mai stiu ce sa mai verific. Voi care credeti ca ar putea fi problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bobina de inductie. Orice bobina de inductie stricata merge bine la rece... dar cum s-a incalzit da o simptomatologie de lipsa de carburant, rateuri, putere mica la plecare de pe loc...

Verifica de asemenea si fisele de bujii dar si bujiile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si e posibil sa isi mai revina pe urma si sa traga normal dupa 2-3 minute daca sta pe loc (eu am banuit tot carburant, ca trage dupa ce se umple iar camera de nivel constant) chiar si cu motorul pornit?

O sa incerc si asa, sa verific bujii, fise, bobina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mai postat pe subiect, am vazut ca te tot chinui cu ea de ceva vreme. Cred ca e momentul  sa iti dai seama ca nu reusesti singurel, sa o rezolvi, si sa o duci la doftor. Asa iti faci mai multi nervi, si , in loc sa te plimbi, stai si surubaiesti. Sau, daca asta iti place mai mult, da i inainte :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe langa faptul ca imi place sa surubaresc eu si sa stiu ca e munca mea, nici nu stiu nici un mecanic ok prin zona mea. 

Am mai avut problema asta, da. Dar s-a rezolvat cand am schimbat membranele. A mers f bine peste 1000 km, dupa care a revenit problema. Dar membranele sunt ok (le-am verificat cand au reaparut problemele), deci problema e din alta parte acum. Incerc bobina si fise cu bujii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Titishor a spus:

 

Cum e clar ca e o problema de alimentare, am verificat si pompa de benzina: scos furtunul din carburatoare si tinut la gura unei canistre. Am dat cheie si nu curgea nimic (robinetul de la rezervor era pe on), am turat la 5000 rpm si tot nimic (mergea cu benzina ramasa in camera de plutire). Next step: am comandat alta pompa. Am schimbat-o, am facut proba, si din nou la fel.

 

Nu mai stiu ce sa mai verific. Voi care credeti ca ar putea fi problema?

sub aripa stanga spate salasluieste releul pompei de benzina, poate eera mai bine sa incepi de acolo decat sa cumperi pompa noua. , fa-i strap sa mearga pe direct testeaza si vezi ce zice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa clarifici daca este lipsa de carburant sau lipsa scanteii, cand incepe si merge ca draqu da fuga la un service auto si roaga un flacau sa puna analizorul de gaze pe ea.

Daca ai hidrocarburi in exces probabil e aprinderea, daca HC sunt scazute ai probleme pe alimentare.

Pacat sa dai bani pe piese aiurea.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul spune ca a pornit motocicleta cu benzina din carburatoare, a decuplat pompa de benzina si aia nu scuipa nimic. Eu partea electrica a pompei  as verifica-o in primul rand. Probabil e un contact bagabont si merge intermitent pompa. 

Altfel.... e de studiat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Baxxter a spus:

Omul spune ca a pornit motocicleta cu benzina din carburatoare, a decuplat pompa de benzina si aia nu scuipa nimic. Eu partea electrica a pompei  as verifica-o in primul rand. Probabil e un contact bagabont si merge intermitent pompa. 

Altfel.... e de studiat.

 

pompele de benzina la carburatie functioneaza intermitent ... gizas , i-am spus cum sa verifice releul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

Cum e clar ca e o problema de alimentare, am verificat si pompa de benzina: scos furtunul din carburatoare si tinut la gura unei canistre. Am dat cheie si nu curgea nimic (robinetul de la rezervor era pe on), am turat la 5000 rpm si tot nimic (mergea cu benzina ramasa in camera de plutire).

Pana nu rezolvi pompa nu are rost sa cauti probleme prin alte parti.

Primul pas e sa verifici daca ai alimentare pe firele ce duc la pompa.

Daca ai, pompa are o problema, nu e musai sa o schimbi cu totul , deobicei exista kit de reparatie, conteaza si tipul defectului.

Daca nu ai, verifica releul de care ti-a zis @suberbec

Nu stiu exact cum e schema la tine dar la alte honde pe carburatie pompa de benzina este alimentata printr-ul releu care primeste comanda de la modulul de aprindere doar cand motorul se invarte, deci exista sansa ca releul sa fie bun dar sa nu primeasca comanda(fire intrerupte, conexiuni proaste sau chiar modul de aprindere defect)

Citat

pompele de benzina la carburatie functioneaza intermitent ...

Da, dar doar cand creste presiunea , la cum a povestit el ca a pus pompa sa scuipe intr-o canistra goala, ar fi trebuit sa scuipe incontinuu, sau cel putin pana cand se oprea motorul din lipsa de benzina.

(sper ca prin functionare intermitenta nu te-ai gandit la intreruperea curentului prin ''platina'' sau ca scuipa benzina in ''pulsuri'' si nu in in jet continuu , astea tin totusi de functionarea normala :)  )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, binox a spus:

pompa de benzina este alimentata printr-ul releu care primeste comanda de la modulul de aprindere doar cand motorul se invarte

elementar my dear Wattson 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pompa este alimentata. Nu am verificat cablurile, dar face tacanitul specific pompei functionale atunci cand e pornit motorul, si mai rapid cand e turat. De aici am concluzionat eu ca era pompa bulita, si de aia am luat alta noua.

 

Ca sa nu o mai lungesc prea mult cu ghici, o sa urmez sfatul lui Silver Arrow si voi merge la un service  sa puna analizorul de gaze pe ea. In functie de ce aflu acolo, o sa vad ce e de facut.

O sa va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Titishor a spus:

 

Ca sa nu o mai lungesc prea mult cu ghici, o sa urmez sfatul lui Silver Arrow si voi merge la un service  sa puna analizorul de gaze pe ea. In functie de ce aflu acolo, o sa vad ce e de facut.

O sa va tin la curent.

ideea nu e neaparat rea .. 

 

acum am vazut ca stai in ukalistan ... pai trebuie sa gasesti un servis care sa-i dea de cap usurel.. oricum mai bine o vinzi si iei si tu o motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am zis ca ai vazut mentiunea UK. Poate ca nu este ceva foarte grav si poate repera omul mobra in ograda. Mai economiseste un ban si poate ii face si placere.

M-am prins ca nu esti fan Deauville-ul 😂. (sau Honda in general... ca la masini sigur nu esti fan)

Nu ti se pare un motor bun de dat ture mai lungi? Am in vedere si pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Silver Arrow a spus:

Mi-am zis ca ai vazut mentiunea UK. Poate ca nu este ceva foarte grav si poate repera omul mobra in ograda. Mai economiseste un ban si poate ii face si placere.

M-am prins ca nu esti fan Deauville-ul 😂. (sau Honda in general... ca la masini sigur nu esti fan)

Nu ti se pare un motor bun de dat ture mai lungi? Am in vedere si pretul.

 

man... putine motociclete mi se par mai neplacute decat dovilu ... si de calarit si de reparat , practic ca sa ajungi la orice trebuie sa desfaci armate de plastice cu prinderi cat mai inginerite .

 

nu stiu ce-i mai urat de reparat, vfr1200 sau asta.

 

cat despre reparat singur, daca poate dece nu, dar poate costa mai mult reparatul dupa ureche decat un servis scump, ei au acolo alta cultura moto, mecanici cu experienta etc

 

chiar daca dai 2-300 pe o reparatie , te plimbi cu ferul esti fericit un timp , vine toamna o vinzi iei motocicleta la anu :)

 

as mai incerca pe un forum al modelului

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...