Sari la conținut

Problema Daelim Roadwin 125


Postări Recomandate

Salut, sunt nou pe aici abia ce mi-am luat si eu motorul.Am o mica problema cu el, nu ma pricep la mecanica si nu stiu exact ce are tocmai de asta apelez la voi.

Deci la rece prima pornire inaintea o lua dar mi se mai intampla din cand in cand sa n-am acceleratie, dupa 2  3 minute de lasat la incalzit isi revenea..Iar la pornire lasat la relantiu se intampla sa moara aproape de fiecare pana se incalzea mai bine.

Dar pare sa fie din ce in ce mai rau adica inainte doar mai murea, acum moare de 2 3 ori pana se incalzeste bine si fara acceleratie, iar azi n-a mai vrut sa o ia deloc l-am miscat putin stanga dreapta si a luat-o intr-un final chinuit.

Simptom nou, dupa ce l-am lasat sa se incalzeasca vreo 4 minute aveam acceleratie tot am scos-o, dar nu tragea ca de obicei.Nu treceam nici de 80 cu acceleratia la maxim, dupa vreo 10 15 minute si-a revenit.

Ce credeti ca ar avea?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa motorul sa se incalzeasca mai mult,8-10 minute,pana cand vezi ca scare relantiul.Fiind injectie,socul se autoregleaza.

Cat e relantiul cand motorul e cald?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, Christian 1 said:

Lasa motorul sa se incalzeasca mai mult,8-10 minute,pana cand vezi ca scare relantiul.Fiind injectie,socul se autoregleaza.

Cat e relantiul cand motorul e cald?

3000 dar problema principala nu este asta acum, problema principala e ca nu mai vrea sa porneasca daca nu-l scutur bine, si porneste foarte greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e injectie,este alimentat cu pompa de benzina.

Suspectez filtrul de benzina al pompei de benzina infundat.

Filtrul de aer cum e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-am scos acum e ok, cred ca i-am dat de cap la faza cu pornitul, imi pierde aer la toba pana in slip on cred ca a fost sudata si nu a fost sudata bine.Daca aplic eu presiune sa nu mai iasa asa o ia din prima fara probleme.

Asta sa fie sau oare altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema am avut-o si eu! Daca vrei sa scapi de verificari multe si dat cu presupusul verfica: valvele(supapele, sa nu scape presiune(torni benzina pe unde intra admisia, si la fel si pentru evacuare, adica pe unde iese)), segmentii(ii pui pe cilindru si daca au diferenta prea mare este uzat. Cilindrul daca este zgariat trebuie schimbat. BAFTA!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca segmentii au uzura, ar trebui sa aiba deschizatura mai mare. La asta m-am referit.(de exeplu asta din poza).

Acum 19 ore, Silver Arrow a spus:

Nu e mai simplu sa verifice compresia?

 

Cum e treaba cu segmentii care au diferenta prea mare?  Fata de cine? Daca tot ai o solutie personala, atunci da-i si tu omului o  cifra sa stie ce sa masoare.

Merge si asa, dar nu cred ca are ceea ce-i trebuie. I-am dat metoda "babeste".

ok_30109.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
2 hours ago, AvatarNec24 said:

Salut, detin un daelim roadwin vj125 si am problema cu cdi ul si nu gasesc de unde sa cumpar unul ma puteti ajuta?

Doar furnizorul (Daelim) ştie dacă sunt echivalente CDI-urile şi cu vj125:

https://www.daelimparts.com/collections/daelim-vl-125-vl-250-daystar/products/genuine-ignition-cdi-unit-daelim-vt125-vs125-vl125

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...