Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


l.u.v

Vulcanizare moto deschisa sambata?

Recommended Posts

Posted (edited)
1 hour ago, Lucian_M said:

Iar mananci k.k.t.

Și asta fără să te fi invitat cineva să mănânci.

Locuiesc în județul Neamț, nu in Moldova.

 

Hai nu te basica acum. Am vazut ca si colegii tai vstromisti te-au luat de fazan, au avut ceva rabdare cu tine. Sunt buni si mascaricii la ceva, mai descretesc fruntile, baga in continuare.

 

On topic: eu nu cred ca nu a fost facuta echilibrarea deloc ca nu avea cum sa rateze mesteru' dezechilibratu asta daca zici ca era asa vizibil. De aia e bine sa umfli mai tare guma prima oara si pe urma sa o lasi la presiunea ceruta sa se aseze ca lumea pe janta. Operatiune facuta la plezneala, bine ca ai rezolvat. Oricine greseste dar ar trebui discutat un pic cu mesterul respectiv.

Edited by paulynos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Silver Arrow a spus:

@l.u.v Pai nu iti spusei bre ca nu e bune Metzler 888 astea?

 

Stiu, si nu am uitat. Nu am vrut Metzeler, numai ca pentru motocicleta mea nu prea am variante, Metzeler si Bridgestone sunt singurii care fac guma fata ranforsata pentru LT. Eu am avut si Michelin PR4 sau altele, numai ca le uzeaza repede si inegal.

Ca idee, la a mea raportul de schimb este doua gume fata la una spate!

Acum 7 minute, paulynos a spus:

On topic: eu nu cred ca nu a fost facuta echilibrarea deloc ca nu avea cum sa rateze mesteru' dezechilibratu asta daca zici ca era asa vizibil.

Nu, a fost facuta, dar nu si-a dat seama pentru ca nu a echilibrat-o la masina la ture, ci static! Dar e clar ca habar nu are sa o faca!

 

PS: Echipamentul la calorifer :-))

IMG_20190413_172054.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 41 minute, l.u.v a spus:

 

Exact de ei este vorba! Am revenit aseara pe la 19.00 cand iesisem sa dau o tura si batea ca dracii, s-au uitat lung la ea si m-au chemat luni.

........................... 

Concluzia: feriti-va de prosti, partea proasta este ca nu-ti dai seama care sunt, nu le scrie in frunte treaba asta!

 

 

La tine s-au uitat lung,pe mine ma făceau nebun la telefon spunând sa nu vin înapoi, ca nu are cum, ei nu fac asa ceva. 

Se poate întâmpla sa si gresesti însă abordarea și atitudinea fac diferența. 

 

Nu le scrie in frunte dar putem scrie noi aici! 

 

 

Edited by M!ha!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Și eu, cel puțin deocamdată, echilibrez roțile moto static, pe "furcă" (mașină de echilibrat am, trebuie un adaptor pt roți moto, dar unul din ăla costă 1200 lei...). Părerile oricum sunt diverse, recent am discutat cu un mecanic renumit care mi-a spus ca la cursuri li s-a recomandat echilibrarea pe "furcă", iar la motogp se face la fel. Mașina de echilibrat oricum tot în program static face jantele înguste, avantajul e că îți dă mură în gură greutatea, nu mai tatonezi.

Eu întotdeauna învârt roata pe furcă și urmăresc să nu bată. Ba chiar pe mașina de echilibrat ai " aripa" aia care îți blochează vederea, dar pe furcă vezi "360°".

Dacă ai grijă și dai cum trebuie cu pastă de montaj "sare" guma și se așează la presiune sub cea de lucru, dacă talonul nelubrifiat se lipește cumva câș poți băga și 10 bar și să nu se așeze. Mai ciudat e că nu ai observat tu, mai ales că zici că ai dat etrierele jos și ai învârtit roata, pe flanc sunt mai multe repere față de care poți vedea dacă nu e așezată bine anvelopa.

Bine că e cu happy end!

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ieri seara nu am învârtit decât roată fata cu motorul pe cricul central. Fiind etrierii puși nu se învârtea repede, nu am sesizat. În schimb astăzi cu etrierii scoși se vedea clar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa asez bine anvelopa pe janta umflu in doua etape, bag presiune ca sa ramana destul de moale, bat caucicul de pamant pe toata circumferinta de ambele parti laterale, umflu la presiunea nominala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Așa fac și eu. Doar că la ultima nu vroia să etanseze. Am golit vreo 4 compresoare, după care am cerut de la soție fixativul. Din a treia încercare s-au așezat instant flancurile pe jantă. Nu cred să se fi așezat incorect. 😁

La echilibrare au intrat 25 grame de plumb.

IMG_20190409_205641.jpg

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 13.04.2019 la 19:50, Lucian_M a spus:

Așa fac și eu. Doar că la ultima nu vroia să etanseze. Am golit vreo 4 compresoare, după care am cerut de la soție fixativul. Din a treia încercare s-au așezat instant flancurile pe jantă. Nu cred să se fi așezat incorect. 😁

La echilibrare au intrat 25 grame de plumb.

IMG_20190409_205641.jpg

si dc plm le-ai pus pe toate 25 pe aceasi parte a jantei.. alexeneeee

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pentru că ar fi trebuit să pun două pe o parte și trei pe cealaltă. Dacă era număr par, le-aș fi împărțit pe ambele părți.

Urmează să o duc cu duba la ITP, apoi fac un ocol până acasă, să o testez. Urmează un drum de 100 km până la Iași, să o duc proprietarului. Dacă observ ceva în neregulă, pot modifica rapid.

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...