Sari la conținut

Servicii de protectia clientilor / OPC in UK


greenharleyd
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Dintre cei care locuiesc sau au prieteni prin UK, va rog un sfat: ce asociatie ar trebui sa contactez pentru a reclama un vanzator online care pretinde ca a livrat o comanda dar nu are nici un document care sa confirme asta si, evident, bunurile nu au ajuns la cumparator.

Este o achizitie online de la o companie destul de mare, nu de la vreun neica-nimeni de pe Ebay. Rezultatele insa se dovedesc similare, din pacate.

Am dovada platii, confirmarea comenzii si atat. N-am fost contactat de nici un curier iar firma nu are nici o dovada a livrarii, eu ramas cu banii dati si ochi-n soare (nu-i cine stie ce suma dar ma deranjeaza foarte mult atitudinea lor).

Multumesc mult pentru sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Marian.

Daca este vorba despre o companie mare, banuiesc ca trebuie sa aiba si ei un customer service sau mail/nr tel unde se pot face reclamatii. Ai incercat si asa, direct prin ei? Sau preferi direct cu tam-tam si sanatate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt "proaspat" patit cu o teapa aici. Am cumparat o masina care a fost ok la prima vedere, dupa vreo 200 de km a ramas fara putere si au aparut si vreo doua erori in bord. Evident ca omu' a zis ca nu stie despre ce e vorba, la el a mers perfect, haha.

Exista o asa numita "small claim court" (SCC), unde se judeca pe repede inainte cazuri de genul, ca sa nu fii nevoit sa astepti ani de zile prin tribunal.

Platesti o taxa de aprox. 40£ si il dai in judecata la SCC. La mine a mers doar cu amenintarea, am scos 350£ de la vanzator.

Am cunostinte care au trecut prin tot procesul (SCC), doua luni a durat, au recuperat paguba si bani in plus. Daca ai dovezi calumea, castigi mai mult ca sigur.

Apoi mai e un "gov.uk" la care am trimis si eu mail o data, dar e pentru oameni care inca nu si-au luat teapa, deci nu te ajuta cu nimic, poate doar sa nu se mai intample pe viitor (asta daca l-or prinde).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut plata direct prin card. Am trimis o sesizare la ECC-Romania, sa vedem ce rezultate obtin si ei. 

Am tot schimbat mailuri cu cei de la vanzari de la furnizor, ei o tin langa pe a lor ca s-a trimis comanda, dar la mine n-o ajuns nimic. Stiu si de ce: desi eu am cerut si platit transport prioritar (International Tracked/Signed), ei or trimis cu  Royal Mail standard, adica fara AWB si deci cel mai probabil pierdut pe la Posta Romana. Dar nu-i problema mea, cum am zis, am platit suplimentar pentru transport prioritar.

Cam aici se termina orice fel de reactie din partea lor: am trimis, s-o livrat. Super nemultumit de faptul ca nici macar nu incearca sa inteleaga problema.

Multam tuturor pentru sugestii si sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...