Sari la conținut

Yamaha TMAX TURBO


onicas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 119
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Lasa scuterele si treci la motociclete, e mai ieftin.

Salut,îmi place acest model de t-max de când eram copil, prima data am vazut unu din 2001, infine,fiecare cu nebunia lui, am gasit pe cineva in grecia sa mi-l faca 90 hp + dar eram curios daca gasesc pe careva in romania!

» Post actualizat in 29 Jan 2018 17:51

Era cineva care pusese pe un x9 500, spunea ca are alta forta.

Normal ca trage mai bine!am vazut ca ai un kymco, si.eu am unul sunt ok dar e micut 270cc tmax-u e super.

post-98152-0-08436400-1517248278_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus pe FZ6 un turbocompresor de PSA 1.6hdi, instant am avut plus shase cai frumosi, si fara sa ma ating de ecu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ca sa fiu mai exact l-am pus in topcase si l-am livrat unui client :lol:

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus pe FZ6 un turbocompresor de PSA 1.6hdi, instant am avut plus shase cai frumosi, si fara sa ma ating de ecu.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ca sa fiu mai exact l-am pus in topcase si l-am livrat unui client :lol:

Deja imi dadea cu virgula :))))

» Post actualizat in 30 Jan 2018 05:10

Ceva turbo pe motociclete am vazut la SKR Suberbike, nu ii stiu, nu ii cunosc. Stiu doar ca au activitate in drag race.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus pe FZ6 un turbocompresor de PSA 1.6hdi, instant am avut plus shase cai frumosi, si fara sa ma ating de ecu.

 

Ca sa fiu mai exact l-am pus in topcase si l-am livrat unui client

raule! :10:

 

Lasa scuterele si treci la motociclete, e mai ieftin.

deci la asa ceva....

89872d1340554607-prostreet-hayabusa-turb

Editat de apriliacluj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu vrei sa bubuie si sa mearg cat de cat regulamentar ansamblul problema e mult mai complicata ....vezi poate gasesti pe cineva care a jucat in filmul tau si a produs un kit ....trebuie decomprimat motorul altfel ori benzina de avion ori metanol in amestec cu benzina ori detonatii si mers neregulat ....alta bujie ...alt senzor de presiune galerie admisie (daca ai ) alta harta in ecu ...gauri prin motor pt ungerea turbinei racitoare ulei furtune de presiune etc etc radiator intercooler (aer aer) dimensionat corect (alfel ori ai aerul din admisie prea cald ori prea rece ) ventilatoare in plus....turbo lag care e posibil sa ti rupa cureaua sau variatorul ...pornire ampulea la rece etc ....plus un mare sut in fund la inspectia tehnica periodica ca nici ei nu ,,e,, chiar asa de prosti ...si sa nu cumva sa o furi grav si de la asigurari daca e sa faci o prostie ....frane gume si suspensie ....astea sunt din oficiu ........dintr un aspirat mai poti stoarce cativa cai din axe cu scame filtre aer galerii si evacuari.....asta la auto .....la mobre sunt destul de optimizate .....

spor la mesterit ....sper sa ti iasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aerul din admisie nu e niciodata prea rece datorita unui intercooler supradimensionat! Dar o dam in tehnica, aici miros eu ca e vorba de "cai de forum", adica filtru de aer "sport", toba "vitan tziuning" si soft, gata 30% more power. Sau una-doo "imi pun turbo!". Dar tziunerul habar n-are nici ce e ala un ciclu motor. Nu ciclomotor! :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps ....am uitat de supapa de descarcare a admisiei (blow off ) ......fara de care turbina ta o sa functioneze vreo 2-3 blaneturi .....aspirat ....mai ai ventilele de comanda ( pe vacuum) pt blow off si waste gate sau geometrie in functie de turbocompresorul ales .....ecu de aspirat nu are iesiri pt asa ceva si tre sa inventezi ceva ........daca vrei sa joci in filmul cu turbo si carburator cauta un renault 5 gt turbo sau 9 turbo sau fuego turbo ....sau lancia delta de 1.6 turbo .....sistemul e mai ''comestibil doar ca e mare cat o zi de post si nu stiu unde o sa l poti inghesui intr un cadru de scooter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi credeti ca o conversie turbo e un fel de facut clatite?!?

Hint: nu e musai sa stie ecu (renourile alea enumerate nici n-au asa ceva), un turbocompresor cu wastegate si-o poate comanda singur! Si mere si fara blow job, oricum altul e rolul lui :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum am gasit pe cineva in grecia care se ocupa,el are pe t-max 130 cp + , o zis ca pt 90 hp nu va trebui sa faca modificari la motor, e in siguranta,nu pusca nimic, au dyno bun.

» Post actualizat in 30 Jan 2018 07:46

Ma costa in jur de 5000€

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aerul din admisie nu e niciodata prea rece datorita unui intercooler supradimensionat! Dar o dam in tehnica, aici miros eu ca e vorba de "cai de forum", adica filtru de aer "sport", toba "vitan tziuning" si soft, gata 30% more power. Sau una-doo "imi pun turbo!". Dar tziunerul habar n-are nici ce e ala un ciclu motor. Nu ciclomotor! :D

pt functionarea ptima a unui motor temp aerului in admisie nu tre sa depaseasca 60 de grade ......si nici sa fie sub 50 .....de ce? e mult prea mult de scris ...ca idee cauta un tfsi din gama vw de dupa 2014 ....partea de racire a aerului e un adevarat cosmar ....sau la psa 1.6 diesel euro 5 care la rece deviaza aerul printr o alta tubulatura care strapeaza intercoolerul ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă fratilor, eu ma gandesc ca la 5000€ e facut tot calumea...e un maxi scooter nu e masina, dureaza 10-12 zile o zis omul 5000€ sunt ceva bănuți , pt 130hp cere 8000€ da o zis ca e complicat,multe modificari si motor,mie imi ajung si 90 hp + variator sport si ambreiaj.

» Post actualizat in 30 Jan 2018 08:01

Asa arata bestia lui la 130 hp.

post-98152-0-06889300-1517299145_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt "polutie" asta :P

de ce trebuie tu neaparat sa te caci in visul omului ??? e damblaua lui .....explica mi tu ca un om mare ce esti de ce au montat nenii injineri blow jobu' ala pe tubulatura de admisie.....asa sa inteleaga si prostii astia care cu asta se ocupa porcaria aia fasaitoare de sub capote

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cu aer prea rece e epica !!!!

 

naninani , se vede ca le cunosti din reviste auto , nu te mai contrazice , iti da john lectii la mecanica oricand din orice directie.

 

@onicas , iti iei motocicleta intreaga cu 5k euro , are si frane si tot ce vrei tu si mai mult de 130 cai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prea tarziu, am dat 9000 euro pe t-max plus ce am mai bagat in el 10 mii si mai pot baga in el maxim 15 mii buget de 25k pt el ,

vrei sa castigi vreun concurs de care baga mai multi bani intr-un scuter? tot n-o sa faci batranetea aia de r6 din poza

 

asa daca ai prea multi bani te usureaza grecu ala fara probleme, kitul pare facut ok , cere-i niste poze in detaliu cu galeria de evacuare , si intreaba ce modifica la transmisie pentru ca aia stock o sa-ti termine cureaua in cateva plecari tari de pe loc .. mai gandeste-te si la frane , gume (nici nu ai ce sa pui pe el)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În primul rând 90hp nu sunt asa de multi daca stai sa te gândest bine,nu sunt 200 cp,nu vreau sa ma întrec cu nimeni,vreau doar sa am plecarea mai rapida si sa aud sunetul turbo, plus de asta voi schimba furca de pe fata + pe spate suspensia cu ceva de top mai exact OHLINS furca + sistem brembo + suspensie spate costa + plus alte discuri costa = 4200£ + variator malossi + belt + alt ambreiaj sport + angel eyes inca =1000£ + partea negra o fac toata full carbon costa vreo 2000$ vreo 12 piese, infine,multi or sa spuna ca is nebun ca bag asa de multi bani, dar cand vrei ceva cu adevarat lupti si ai :) nu imi plac cu viteze! Ador prea mult t-max

 

Ps: mi sa garantat ca nu se rupe cureaua, plus vin o gramada de chesti schimbate multe chestii si puse alte chesti pt turbo, va arat mai multe poze cu motorul lui de 130cp + video youtube,

» Post actualizat in 30 Jan 2018 10:52

Video youtube!

post-98152-0-07089100-1517309119_thumb.png

post-98152-0-73242500-1517309196_thumb.png

post-98152-0-28896900-1517309218_thumb.png

post-98152-0-09186000-1517309311_thumb.jpg

post-98152-0-36088700-1517309335_thumb.jpg

post-98152-0-43582200-1517309355_thumb.jpg

post-98152-0-62574700-1517309373_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt topic frcventat de acelasi tip de specialisti, atotstiutori! Unul cunoscator de anvelope reesapate, altul de placute, iar altul de pedale chinezesti. Marea adunatura de cunoscatori, ca de obicei. Eu de aveam scuter kimco jur ca imi era jena sa ma bag in seama pe un topic de t max 2015!

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...