Sari la conținut

Curge benzinaa


Postări Recomandate

Salut colegi.

Aseara daca tot sa mai oprit ploaia am scos motorul, un suzuki bandit 600, si m-am dus la peco si i=am facut plinul ca eram pe rezerva.

M-am carat vreo 10 km si am simtit ca motorul nu mai tragea asa bine si la relanti nu mergea rotund.

Am stat vreo ora si l-am pornit din nou dar a pornit f greu si parca mergea in 2 sau 3 pistoane, am mers pana acasa vreo 700m asa si am parcat motorul crezand ca vreo bujie face figuri.

Dimineata ies afara si simt miros de benzina. M-a uit la motor si vad ca picura ceva si sub el balta de benzina.

am dat rezervorul jos sa vad unde curgre si dedesupt era uscat totul ok.

Desfac filtrul de aer si acolo surpriza, filtrul imbibat in benzina, am desfacut dopul de la furtunul ala de jos si mi-a curs de acolo peste 1L de benzina.

Oare ce s-o fi intamplat? Mentionez ca in timp ce dadeam jos rezervorul imi curgea benzina pe conducta unde vine filtrul, robinetul fiind pe ON.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robinetul ar trebui să fie pe bază de vacuum și să nu lase benzina să curgă dacă nu suge nimeni membrana (adică motor oprit). Sau nu? Or mai fi robinete simple on/off? În cazul ăsta ar trebui ținut pe off cu moto parcată, ca la bătrânele comuniste.

Oricum pare că ai cel puțin un cui poantou care nu închide sau un plutitor spart. Verifică nivelul uleiului și, dacă e crescut și miroase a benzină, schimbă-l! Bineînțeles rezolvă cauza inundației (demontat + verificat carburatoare), dar nu merge cu ulei diluat cu benzină în motor, vei avea și alte pagube! Mari.

A, dă și bujiile afară, să nu cumva să ai și vreun cilindru plin cu benzină!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact cum a zis si John, ma pregateam sa-ti scriu si eu. Pare a fi ceva de pe la caburatoare, cel mai probabil unul sau mai multe cuie pontou blocate. Mergi pe verificarile mentionate de John.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai probeaza si altceva, sa nu fie sparta mebrana de vacuum de la robinet, astfel se duce benzina prin mebrana si intra in galleria de admisie. Daca era de la cuie benzina trebuia sa se duca direct jos, nu in filtru. Carburatoarele de regula au un circuit de prea plin tocmai pentru astfel de situatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bandit zici .. rezolvi usor cu un chibrit ... :)

 

sau faci cum ti-a scris John

 

+ robinetul e destul de sigur fwtwt 

verifica nivelul uleiului si schimba-l daca e peste /maxim/ cat stiai tu ca e inainte.

 

cuie pontou gasesti pe louis la pret ok , asta daca varianta pe original dureaza prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut robinetul, membrana e ok, dar garnitura care e la robinet unde comuti de la on la rez sau pri, e piscata si curge benzina pe acolo, am incercat sa o intorc pe partea cealalta dar tot nu tine. Acuma curge si la garnitura cu care se etanseaza pe rezervor.

Sper ca doar asta sa fie problema. NIvelul la ulei a crescut, o sa-l schimb desi acum o saptamana l-am schimbat si nu am facut nici 300km cu el. O sa scimb si filtrul de ulei si cred ca ar trebui si ala de aer ca a fost imbibat in benzina, nu cred ca mai e ok.

M-a apuc sa fac comenzi, sper sa gasesc garnituri la robinet. Multumesc pt sfaturi.

Carburatorul are doua furtune care vin sub sa, probabil pentru surplusul de benzina, in unul dacă suflu sau trag aer face vid dar in celălalt dacă suflu îmi stropește benzina in filtrul de aer.
Am desfăcut capacele de la doua carburatoare din interior la care am avut acces mai ușor și membranele sunt bune și cuiu ponton pare ok.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Am desfacut robinetul, membrana e ok, dar garnitura care e la robinet unde comuti de la on la rez sau pri, e piscata si curge benzina pe acolo, am incercat sa o intorc pe partea cealalta dar tot nu tine. Acuma curge si la garnitura cu care se etanseaza pe rezervor.
Sper ca doar asta sa fie problema. NIvelul la ulei a crescut, o sa-l schimb desi acum o saptamana l-am schimbat si nu am facut nici 300km cu el. O sa scimb si filtrul de ulei si cred ca ar trebui si ala de aer ca a fost imbibat in benzina, nu cred ca mai e ok.
M-a apuc sa fac comenzi, sper sa gasesc garnituri la robinet. Multumesc pt sfaturi.
Carburatorul are doua furtune care vin sub sa, probabil pentru surplusul de benzina, in unul dacă suflu sau trag aer face vid dar in celălalt dacă suflu îmi stropește benzina in filtrul de aer.
Am desfăcut capacele de la doua carburatoare din interior la care am avut acces mai ușor și membranele sunt bune și cuiu ponton pare ok.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sa verific și la celelalte doua carburatoare?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Am desfacut robinetul, membrana e ok, dar garnitura care e la robinet unde comuti de la on la rez sau pri, e piscata si curge benzina pe acolo, am incercat sa o intorc pe partea cealalta dar tot nu tine. Acuma curge si la garnitura cu care se etanseaza pe rezervor.
Sper ca doar asta sa fie problema. NIvelul la ulei a crescut, o sa-l schimb desi acum o saptamana l-am schimbat si nu am facut nici 300km cu el. O sa scimb si filtrul de ulei si cred ca ar trebui si ala de aer ca a fost imbibat in benzina, nu cred ca mai e ok.
M-a apuc sa fac comenzi, sper sa gasesc garnituri la robinet. Multumesc pt sfaturi.
Carburatorul are doua furtune care vin sub sa, probabil pentru surplusul de benzina, in unul dacă suflu sau trag aer face vid dar in celălalt dacă suflu îmi stropește benzina in filtrul de aer.
Am desfăcut capacele de la doua carburatoare din interior la care am avut acces mai ușor și membranele sunt bune și cuiu ponton pare ok.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Sa verific și la celelalte doua carburatoare?


Sent from my iPhone using Tapatalk

M-a gândesc sa desfac și carburatorul sa verific dacă nu e vreun cui pontou problema ca nu cumva sa trebuiască sa mai fac un schimb de ulei. Zicea cineva ca dacă era problema robinetul nu ajungea benzina in filtrul de aer.
Vreun sfat?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, ti-a spus ca daca e de la cuie benzina curge pe prea plin jos nu ajunge in galeria de admisie/filtru. La tine cel mai probabil ajunge benzina pe furtunul pe care ar trebui sa vina vacum dinspre motor sa-ti deschida robinetul, din cauza ca ai garnitura ciupita. Probabil d'asta mergea si prost ca nu-ti deschidea bine robinetul, nu ajungea destula benzina in carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca niste baieti de pe forum @goe 75, @john17@Silver Arrow m-au blestemat si m-am trezit ca nu-mi mai porneste utilajul, asta in conditiile in care am lasat-o parcata in buna stare. Acum cateva zile pornise dar mergea prost, credeam ca poate face figuri pompa de benzina care este vacuumatica. Cum tocmai incepuse sa ploua am lasat-o in pace cateva zile iar astazi cand am vrut sa o pornesc nu a mai dat nici un semn.

 

Dupa ce am injurat in gand cativa useri de pe forum, niste diletanti, m-am apucat de treaba si am inceput sa demontez: bobinele de inductie, bujiile, si in cele din urma carburatoarele. Am dat jos un bazin si a curs apa cat sa inund Sahara... celelalte bazine nu le-am mai dat jos dar am rasucit carburatoarele si a inceput sa curga apa si din celelalte trei. Cu ocazia asta am descoperit si un cablu de acceleratie care e pe duca.

 

Mi-am facut de lucru, aproape noua ani de cand nu am mai postat pe forum n-am avut niciodata probleme asa din senin cu motocicletele. Am intrat aici sa mai ajut si eu cate un nestiutor de asta cu cutii automate si am primit numai injuraturi si blesteme. Acum sunt in situatia urmatoare:

 

1. Trebuie sa cumpar bujii

2. Cablu de acceleratie

3. Robinetul nu mai inchide, e vacuumatic, nu gasesc kit de reparatie deci va trebui sa cumpar altul

4. Cu ocazia asta as trece pe pompa de benzina electrica, asta vacuumatica mi-a lasat impresia ca nu baga suficienta benzina in turatie

5. Trebuie sa curat rezervorul din nou

 

Si toate astea numai pentru ca i-am invatat pe unii cum sa conduca masini cu cutie de viteze automata iar in schimb ei imi poarta pica si-mi trimit pe cap blesteme tiganesti: sa-ti moara, sa-ti faca, sa-ti crape, de n-ai mai avea semnal pe lumea ailalta, si altele.

 

Asa e cu facerea de bine! ☹️

 

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti curge benzina ?




S-A OPRIT


Sent from my iPhone using Tapatalk




S-A OPRIT


Sent from my iPhone using Tapatalk

f1db479cb9784715c45dacb5dfd3913d.jpgf143964db84bf2436cf58c64952b91a3.jpg


Dacă suflu in furtunele de supraplin îmi pisa in filtrul de aer.



Sent from my iPhone using Tapatalk

f1db479cb9784715c45dacb5dfd3913d.jpgf143964db84bf2436cf58c64952b91a3.jpg


Dacă suflu in furtunele de supraplin îmi pisa in filtrul de aer.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Așa trebuie ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, kenedmoto a spus:

Dacă suflu in furtunele de supraplin îmi pisa in filtrul de aer.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Așa trebuie ?

 

 

 

 

 

Cand sufli prin preaplin bagi presiune in camera de nivel constant iar aceasta impinge benzina prin jigler in difuzorul carburatorului care comunica cu filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, easy ride on! a spus:

  :) Poate acum încerci să experimentezi şi "superstiţia" cu ... sfinţitul mobrei. Fără explicaţii.

Ai să vezi (prin experienţă personală) cum acţionează după ... legile entropiei şi teoriile probabilităţilor. Vei fi surprins ...

Am o anvelopă Danubiana - Floreşti (românească, 3,25/19) care funcţionează perfect (pe spate) de peste 30 de ani. Şi cu care merg aproape zilnic.

Ciudat, nu?

 

Pana la sfintire trebuie sa o repar, stii vorba aia? Dumnezeu iti da, dar nu-ti repara si mobra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.05.2019 la 18:42, cpv a spus:

nu, ti-a spus ca daca e de la cuie benzina curge pe prea plin jos nu ajunge in galeria de admisie/filtru. La tine cel mai probabil ajunge benzina pe furtunul pe care ar trebui sa vina vacum dinspre motor sa-ti deschida robinetul, din cauza ca ai garnitura ciupita. Probabil d'asta mergea si prost ca nu-ti deschidea bine robinetul, nu ajungea destula benzina in carburator.

boss, mai bine da sfaturi la wc , in oglinda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

boss, mai bine da sfaturi la wc , in oglinda.


Omul încearcă sa m-a ajute și cred ca are dreptate fiindcă cuiele sunt ok. Pe unde curge benzina nu are legătura cu orificiul cuibului ca am suflat in locul unde intra cuiul și nu iese aer pe gaura unde curge benzina.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iata si deznodamantul blestemelor primate de la diletantii forumului, toate carburatoarele au avut apa pana la refuz. Ce vedeti in poza este doar putinul care a mai ramas dupa ce am intors carburatoarele si ce a mai curs pe jos cand am desfacut bazinele.

 

20190514_203551.thumb.jpg.cd1c9a3dd80a92c08145233e99498421.jpg

 

Dupa o asemenea constatare era musai sa curat rezervorul, era clar ca are apa multa si chiar eram curios sa vad ce s-a intamplat pentru ca problema a aparut brusc, probabil in urma blestemelor primite de la diletantii mentionati mai sus 😂. Si nu m-am inselat, am deversat continutul intr-un vas si am gasit cam un litru de apa, ma refer doar la cantitatea de apa recuperata caci a mai curs si pe jos:

 

20190514_210853.thumb.jpg.1be133b8882df913947c16980655e9c2.jpg

 

Iata si o filmare:

 

 

Robinetul e praf si pulbere:

 

20190514_212918.thumb.jpg.ad6c571c52026b1e750ab37f0d411b18.jpg

 

Ce s-a intamplat de fapt, cumva rezervorul a acumulat apa, probabil in ani de zile, poate de la fostul proprietar care era cam pe dinafara cu motociclismul. De ce nu a creat probleme pana acum? Din simplul motiv ca nu am mers niciodata pe rezerva, daca s-ar fi intamplat sa merg macar o singura data pe rezerva as fi ramas cu ea in drum pentru ca s-ar fi umplut carburatoarele cu apa. Mai jos se vede cum orificiul de alimentare al robinetului in pozitia rezerva este la baza robinetului care este de fapt fundul rezervorului in timp ce teava de alimentare pentru pozitia ON este mult mai sus decat rezerva. Astfel, apa nu a ajuns niciodata in carburatoare pana cand rezervorul nu a acumulat suficienta apa ca sa intre pe teava de alimetare a pozitiei ON.

 

20190514_213136.thumb.jpg.ad168922e68bd6caec6659177480ddff.jpg

 

Ce s-a intamplat mai departe? Cand am incercat sa o pornesc acum o saptamana robinetul era pe ON, fiind destula apa in rezervor o parte din ea a ajuns in carburatoare si desi a pornit, motorul mergea foarte prost si dadea semne de lipsa de benzina. Am crezut ca nu am suficienta benzina si am mutat robinetul pe rezerva, de aici a urmat dezastrul pentru ca in aceasta pozitie pompa de benzina a tras numai apa, de aceea carburatoarele au fost pline de apa.

 

Acum trebuie sa curat rezervorul si de rugina formata:

 

20190514_212637.thumb.jpg.a20108074945992cdc3dfe24b8913d03.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, Paca a spus:

Oare de ce altii is de vina pentru problemele noastre ? ...

Asa a vrut dzeu, pisica neagra ,goe si paulica...pfff  😁

 

Eu zic ca de la @goe 75 se trage cel mai mult, asta e camionagiu si blesteama mai ceva ca vrajitoarea Vitrina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 13 ore, kenedmoto a spus:

 


Omul încearcă sa m-a ajute și cred ca are dreptate fiindcă cuiele sunt ok. Pe unde curge benzina nu are legătura cu orificiul cuibului ca am suflat in locul unde intra cuiul și nu iese aer pe gaura unde curge benzina.
 

 

Daca pompa este cu vacum nu este imposibil ca pe acel furtun sa vina benzina, pornesti motorul, lasi sa mearga putin, opresti, scoti furtunul si constati daca e ceva benzina pe el.

La ATV-ul la care am depistat treaba asta  ciudat a fost ca in membrana nu se vedea nicio ciupitura dar dubland-o cu un plastic amarat a incetat "migratia"  benzinei prin furtunul de vacum direct in galerie.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, easy ride on! a spus:

Eee ... la unii benzina se transformă în apă, la alţii apa se transformă în vin...

 

Daca se transforma benzina in vin rosu sec ma scoteam, ca puteam sa beau vinul si-mi vedeam de drum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfăcut carburatorul, am verificat membranele, plutitoarele, cuiele pontou, totul pare in regula. L-am montat înapoi am băgat benzina in el dintr-o sticla și îmi curgea un pic din primul carburator pe găurica care da in filtrul de aer, poate ca nu l-am ținut eu chiar drept ca l-am desfăcut din nou și iar l-am montat și nu mai curge.
Acum urmează sa repar robinetul și montez carburatorul la loc fără a montez filtrul de aer sa văd dacă cumva o sa mai curgă benzina. 22695422f84a4c89278ff7a037d0391c.jpg

f1f387de75d1db8ce824c2060222cc14.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Am desfăcut carburatorul, am verificat membranele, plutitoarele, cuiele pontou, totul pare in regula. L-am montat înapoi am băgat benzina in el dintr-o sticla și îmi curgea un pic din primul carburator pe găurica care da in filtrul de aer, poate ca nu l-am ținut eu chiar drept ca l-am desfăcut din nou și iar l-am montat și nu mai curge.
Acum urmează sa repar robinetul și montez carburatorul la loc fără a montez filtrul de aer sa văd dacă cumva o sa mai curgă benzina. 22695422f84a4c89278ff7a037d0391c.jpg

f1f387de75d1db8ce824c2060222cc14.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Am desfăcut carburatorul, am verificat membranele, plutitoarele, cuiele pontou, totul pare in regula. L-am montat înapoi am băgat benzina in el dintr-o sticla și îmi curgea un pic din primul carburator pe găurica care da in filtrul de aer, poate ca nu l-am ținut eu chiar drept ca l-am desfăcut din nou și iar l-am montat și nu mai curge.
Acum urmează sa repar robinetul și montez carburatorul la loc fără a montez filtrul de aer sa văd dacă cumva o sa mai curgă benzina. 22695422f84a4c89278ff7a037d0391c.jpg

f1f387de75d1db8ce824c2060222cc14.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...