Sari la conținut

Elevă silitoare, tânară speranță a motociclismului,caut prietenii pe distanțe medii


Flower-Power

Postări Recomandate

P'asta al doilea nu-l stiu.... 

Sonyc era ok, bananaia aiurea mereu si imi mai dadea idei de trasee pe aici pe langa casa. Cred ca bagase atata lume la ignore incat si-a dat seama ca vorbea singur. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goe, esti obositor in ultimul hal. Ai terminat cu parapsihologia si acum te agati de toate virgulele, doar-doar o iesi ca tine.

 

Eu n-am nici o jena sa recunosc ca nu sunt vreun expert in dinamica moto, asa ca ti-am cautat un pasaj dintr-o carte ca sa nu te mai zbati atata. Da, am zis ca highside-ul poate aparea si in curba si pe drept. Scrie-i lu' ala ca nu esti de acord si nu ma mai chinui. Ma doare in paispe de teoriile tale, daca tu nu ai prins ideea ca eu am dat doua exemple de chestii care SE POT INTAMPLA, si e suficient sa se intample O SINGURA DATA ca sa iasa ceva nasol DACA ESTI ZERO ABSOLUT, si preferi sa intelegi orice alte balarii, e strict treaba ta.

 

image.thumb.png.95868043d67e772e67ba8c02449fed53.png

(Motorcycle safety and dynamics)

 

Parerea ta am inteles-o, tu ii dai binecuvantarea ta lui Flower ca daca o chestie nu apare frecvent poate sa franeze intotdeauna cum vrea cu spatele in linie dreapta ca nu pateste nimic, si sa-i dea blana ca nu sunt probleme, ca toti am picat la inceput. Eu am alta parere si recomand in consecinta. Incheiem aici discutia ?

 

 

@Metal Heart Sonyc a zis ca nu mai posteaza prin iarna trecuta parca, si s-a tinut de cuvant :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
6 minutes ago, fuchsia said:

Goe, esti obositor in ultimul hal. Ai terminat cu parapsihologia si acum te agati de toate virgulele, doar-doar o iesi ca tine.

 

Eu n-am nici o jena sa recunosc ca nu sunt vreun expert in dinamica moto, asa ca ti-am cautat un pasaj dintr-o carte ca sa nu te mai zbati atata. Da, am zis ca highside-ul poate aparea si in curba si pe drept. Scrie-i lu' ala ca nu esti de acord si nu ma mai chinui. Ma doare in paispe de teoriile tale, daca tu nu ai prins ideea ca eu am dat doua exemple de chestii care SE POT INTAMPLA, si e suficient sa se intample O SINGURA DATA ca sa iasa ceva nasol DACA ESTI ZERO ABSOLUT, si preferi sa intelegi orice alte balarii, e strict treaba ta.

 

image.thumb.png.95868043d67e772e67ba8c02449fed53.png

(Motorcycle safety and dynamics)

 

Parerea ta am inteles-o, tu ii dai binecuvantarea ta lui Flower ca daca o chestie nu apare frecvent poate sa franeze intotdeauna cum vrea cu spatele in linie dreapta ca nu pateste nimic, si sa-i dea blana ca nu sunt probleme, ca toti am picat la inceput. Eu am alta parere si recomand in consecinta. Incheiem aici discutia ?

 

 

@Metal Heart Sonyc a zis ca nu mai posteaza prin iarna trecuta parca, si s-a tinut de cuvant :D

 

Profesore , te rog sa te opresti din mintit cu nerusinare.

 

- nu m-am legat de virgule 

- nu am obiectat locul unde are loc highside-ul ( doar am stabilit clar ca te refereai la drept in locul respectiv).

 

- am demostrat foarte clar faptul ca esti paralel si carastrofa totala pentru ca nu intelegi mecanismul care produce highside. Ture si cuplu, cum ai spus tu , sunt factori in cu totul alt caz decat cel prezentat de tine( si anume pe accelerare).

 

Faptul ca zbieri la mine cu  acele cuvinte ...no coment.

 

 

 

 

Toate balivernele scoase de tine erau doar fun daca nu incercai sa faci pe profesorul.

 

 

 

Eu nu dau binecuvantarea nimanui pt nimic , pentru ca nu sunt preot. Doar ma distrez cu profesori ca tine.

 

@leopold

 

Na ca am fost iertator cum ai zis tu si uite in ce hal o  da omul la intors  si jocuri cu oglinzi si fum ...scamator in toata regula.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt ingrozit. Am incercat sa citesc ce spuneti pe aici cu mintea deschisa si mai am un pic si ma las de motociclism. Io ma gandeam "ca catinel" incepi sa aduni kilometri si ca la un moment dat uiti de ei, dar era "cu cunostinte" avansate de fizica, matematica si astrologie. Nu-mi vine sa cred ca am supravietuit pana acum, dar cat noroc sa mai am!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, leopold a spus:

Mno, poate ca tu n-ai întrebat cum frânezi aplecat în curbă după ce ai blocat spatele pe drept și ai bușit mașina din față 😊

Da, greșeala mea că am întrebat. 

 

Editat de Flower-Power
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si... acum ca ai intrebat si ti s-a raspuns, tu ai invatat? :) 

Ce ai retinut tu dupa aceste 12 pagini? Care-s gandurile din capul tau cand iesi acum cu moto dupa aceste discutii de inalt nivel? 

 

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Flower-Power, baietii sunt evident bine intentionati si saritori, asa cum sta bine unui motociclist. Asta nu te va ajuta insa prea mult sa-ti imbunatatesti abilitatile. 

Eu zic asa:

- la tot ce ai aflat aici teoretic, cauta filmulete sa sa si vizualizezi cum sta treaba;

- cand e vorba de curbe, cuvintele de baza sunt moderatie si finete (la experienta ta doar asta te ajuta, intrat in curba cu viteza potrivita, mai bine mai incet si intr-o treapta inferioara ca sa ai tractiune, cu atentie dar fara frica). Sunt prea multe variabile in cazul in care trebuie sa pui frana si nu de asta ai nevoie deocamdata);

- gasesti pe net cum stii daca urmeaza o curba care se strange sau se largeste (unde nu e vizibilitate), asta te va ajuta sa apreciezi mai bine viteza;

- e si parerea mea, ca cel mai bine este sa faci un curs dedicat pentru asta (sau oricate) , testezi pe circuit fara teama, intelegi fenomenul si apoi poti incepe sa pui in practica pe sosea;

- viteza mare este o belea pentru oricine, indiferent cat de experimentat este (e buna doar pe circuit);

- exercitiu, exercitiu, exercitiu- pentru orice manevra, o parcare libera in zona ta si Go Planet!

Si ca sa inchei, personal am dubii ca cele doua degete pe frana permanent, sunt utile la experienta ta. Exista riscul ca la cel mai mic pericol sa actionezi instinctiv frana fata si nu-i deloc bine. O atitudine de condus preventiva si atenta e cu mult mai utila. 

Have fun si salutare tuturor!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.05.2019 la 16:01, Starcream a spus:

Nu e  complet gresit, discutia era una teoretica pentru ca asta a intrebat initiatoarea: "ce variante am daca trebuie musai sa franez?".

 

Dar te rog, raspunde tu la aceasta intrebare, ca vad ca te pricepi.

Esti incepator, esti in mijlocul curbei cu o viteza net superioara capacitatilor tale de a vira. Culcatul mai mult nu intra in calcul pentru ca nu stii. Ce faci?

A explicat, deja, paulynos. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 14.05.2019 at 18:31, john17 said:

Corolar: vorbești cu @XaeL, îți povestește cum a făcut el când a realizat că a intrat prea tare în curbă (partea asta oarecum s-a săvârșit deja) și NU faci la fel! Oricum altfel, numai nu ca el!

Noroc că șvainhofăr lucrează serios, în curând copacii vor fi mai puțini decât mocicliștii.

 

Razi tu dar nu stii ca Xael s-a intors si s-a razbunat. Asa ca mai usor cu mistourile.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paulynos, Flipper si toti cei care ați încercat să faceți lumină ,mulțumesc.

 

Din cauza vârstei ,am uitat să mulțumesc celui care a venit la exercițiile de frânare, the man, @misionaru.

La următoarea întâlnire a tastaturiștilor, dau de băut. 😁

 

Thank you, sir! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Georgica_Popescu a spus:

Vrem egalitate , dar nu pentru catei ! ....parca asa zicea fabula  :)

 

Asa e, iar daca locatia ta trecuta la profil este adevarata se aplica chiar foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Georgica_Popescu a spus:

aaa...voi astia de la capitala sau din orasele mari nu va incadrati ...am inteles .

 

Credeam ca este implicita chestiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Nguyen a spus:

 

Credeam ca este implicita chestiunea.

Petrica .....vezi sa nu fie si asta vreun director, ca o ia si u'nguen'tul asta dupa Petrele original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai rau e ca toata lumea te asociaza cu el, chiar daca nu esti. Sau poate mai bine, depinde din ce punct de vedere privesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, littlekriminal a spus:

Mai rau e ca toata lumea te asociaza cu el, chiar daca nu esti. Sau poate mai bine, depinde din ce punct de vedere privesti.

 

I-am cautat postarile lui Petre81, in principiu am inteles de ce ma asociaza unii cu acest user dar problema nu e la... Petre81 ci la userii respectivi care au avut conflicte cu el. Adica sa deschizi topic special pentru Petre81 si unii sa intre sa-l injure pe acolo mi se pare o actiune cam disperata, penibila chiar daca tinem cont de faptul ca si pe acel topic i-a jucat pe degete.

 

Repet, eu am cont din 2010 iar Petre81 din 2016.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...