Sari la conținut

Elevă silitoare, tânară speranță a motociclismului,caut prietenii pe distanțe medii


Flower-Power

Postări Recomandate

Acum 5 minute, SenorPink a spus:

Top case plus genti laterale plus pasagera la 210 km/h si nici o turbulenta, nici un stres

+1 

Pe circuit, nu pe drum public, evident! :rock:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ENEOS a spus:

+1 

Pe circuit, nu pe drum public, evident! :rock:

Da evident am luat toate gentile și pasagera și m-am dus pe circuit corect corespunzător. Pe strada merg cu maxim 90 km/h in afara localității și stau in coloana de mașini de pe DN1 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic cam asa:

-iti afecteaza pozitia pe moto, mobilitatea.

-iti incarca aiurea coloana cu greutate.

-iti poate zbura din el incarcatura, daca nu ai inchis bine.

-in caz de o tranta, eu nu l vad ca un airbag, ci din contra , este un element de risc. Exista si exceptii , exista rucsac dedicat moto, gandit sa stea mulat pe spate, cu scoica rigida, dar ala e altceva, aici vorbim de ghiozdane chioare :))

-nu e pur si simplu comod. Pentru asta exista solutii simple, tank back cu quick lock-care are si toarta sau strap de umar sau chiar bretele, sau la fel, geanta de sa cu prindere rapida-fixezi dimineata baza, si doar cu cleme geanta de baza. Exista destule solutii bine gandite, cat sa poti elimina rucsacul. Eu am mers o singura data, si mi-a fost de ajuns. Never again! Nu vorbim , din nou, de solutii dedicate moto, fie cele scoica sau cele de adventure/off, cu plosca pentru hidratare. Alea sunt altceva.

 

PS: Legat de topcase, clar depinde la fiecare moto. Eu n-am vazut nici o diferenta cu/fara, incarcat/gol. Dar si motocicleta mea e destul de mare/masiva, incat sa fie afectata de o galeata in spate :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Flower-Power a spus:

Asta este un rucsac alpinestars moto. 

 

IMG-20210912-WA0001.jpg

Nu cred ca ai inteles ce a vrut sa zica Adrian. Ce ai tu este un rucsac Alpinestars normal marketat ca fiind moto ca sa ceara mai multi bani. Ce a vrut sa zica Adrian cu rucsac moto dedicat este ceva de genul:

 

image.thumb.png.df15188ba03e16e3e32af2aa4be788b0.png

 

image.thumb.png.f48da6fdab1e50006143b7ed9d586062.png

 

Astea sunt mai aerodinamice si au inchiderea pe spate adica nu se pot deschide in mers sub nici o forma plus strap de-a latul pentru siguranta. 

Editat de SenorPink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, SenorPink a spus:

Nu cred ca ai inteles ce a vrut sa zica Adrian. Ce ai tu este un rucsac Alpinestars normal marketat ca fiind moto ca sa ceara mai multi bani. Ce a vrut sa zica Adrian cu rucsac moto dedicat este ceva de genul:

 

 

 

Bingo!

Ceva de genul asta, ca buget mai digerabil:

https://www.muziker.ro/icon-speedform-backpack-black?gclid=Cj0KCQjwkIGKBhCxARIsAINMioLfjAmdT9Xsxx7nm4O_IOnpLCXkjW21mApRaalAe-UJoveR3x5xnccaAkssEALw_wcB

gasesti si cu 200 300 euro...pff :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, SenorPink a spus:

Nu cred ca ai inteles ce a vrut sa zica Adrian. Ce ai tu este un rucsac Alpinestars normal marketat ca fiind moto ca sa ceara mai multi bani. Ce a vrut sa zica Adrian cu rucsac moto dedicat este ceva de genul:

 

image.thumb.png.df15188ba03e16e3e32af2aa4be788b0.png

 

image.thumb.png.f48da6fdab1e50006143b7ed9d586062.png

 

Astea sunt mai aerodinamice si au inchiderea pe spate adica nu se pot deschide in mers sub nici o forma plus strap de-a latul pentru siguranta. 

Uhm...faptul ca nu e aerodinamic nu ma deranjează, nici nu vreau,în rest nu ma pot pronunța cum e facut marketing ca să para ca e moto și nu e. Wtf.  

Are și strap de-a latul și plasa de băgat cască.

Acum 1 oră, Nguyen a spus:

 

Fitza... :laugh:

Mai degrabă fiță mi se pare cel postat de colegul decât al meu. 

Dar suntem diferiți și avem opinii diferite, ceea ce e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiloții ,aia e ,ca doar nu îmi iau de la VS în rate..altele sa nu fie: portofel, talon, acte chei ,telefon. Dar și cu închiderea pe spate mi se pare tricky ca se poate desface prin frecarea din timpul mersului. 

 

Gata m-am gândit, îmi pun un lacăt cu cifru..😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e comod, mai ales pe distanta lunga. Gandeste-te ca e incarcat si duci greutate in spate, iar pe motor deja nu ai o pozitie relaxata. Daca e vorba de acte doar, ia-ti de aia de picor, ceva mic, usor. Pt bagaje cel mai bine e sa atarni de mobra, in functie de volum: tank bag sau genti laterale. Alea textile, de coada, nu imi inspira incredere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Flower-Power a spus:

Chiloții ,aia e ,ca doar nu îmi iau de la VS în rate..altele sa nu fie: portofel, talon, acte chei ,telefon. Dar și cu închiderea pe spate mi se pare tricky ca se poate desface prin frecarea din timpul mersului. 

 

Gata m-am gândit, îmi pun un lacăt cu cifru..😅

Ala nu se desface niciodata sub nici o forma, la inceput am avut si eu rucsac si fix d-asta Ogio pentru moto. Intre timp am renuntat la rucsac si merg pe tankbag, top case sau in cel mai rau caz geanta de picior (desi acolo e tricky ca poate sa te incomodeze mai mult decat sa te ajute)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, VyXxer a spus:

genti laterale. Alea textile, de coada, nu imi inspira incredere.

Nici mie nu mi-au inspirat, dar coafura rezistă! 

 

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

Să-mi f__ una, costă cât un topcase o sărăcie d'asta! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, ENEOS a spus:

Să-mi f__ una, costă cât un topcase o sărăcie d'asta! 

Pai tocmai, nu e mai bun un topcase? Nu-l duci in carca, e si mai incapator, nu trebuie sa-l cari dupa tine, numai avantaje :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, SenorPink a spus:

Pai tocmai, nu e mai bun un topcase? Nu-l duci in carca, e si mai incapator, nu trebuie sa-l cari dupa tine, numai avantaje :))

Dar nu i fitza :))

eu de aia am galeata de aproape 60l pe moto, ce topcaseul meu :P

 

Acum 18 minute, ENEOS a spus:

Nici mie nu mi-au inspirat, dar coafura rezistă! 

 

Să-mi f__ una, costă cât un topcase o sărăcie d'asta! 

Topcase de sarakie maa :P

un topcase bun/mare/incapator costa aproape 1500 cu tot cu placa, prinderi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am luat acum 2 sapt astea de mai jos. Am avut o plimbarica neplanificata: m-am hotarat instant s-o scot pe fii-mea undeva cateva zile, inainte sa se termine vacanta.

Is destul de ok. Impermeabile. Loc mi se pare suficient. Si stau mai bine decat ce am avut de la Louis de 15L si erau mai mici, dar se lățeau. Nasol e ca nu am rackuri, sau cum se cheama suportul lateral de metal pentru genti, si mi-au cam luat vopseaua de pe carene. Dar cum motorul trage ca iniante cand era vopseaua ok, nu e bai :)

 

https://www.emag.ro/genti-laterale-motocicleta-bagtecs-wp6-impermeabile-negre-251243/pd/DM11QKMBM/?cmpid=86809&gclid=EAIaIQobChMIkvLT957-8gIV04bVCh2qcQayEAQYAiABEgI44PD_BwE 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Nici mie nu mi-au inspirat, dar coafura rezistă! 

 

Să-mi f__ una, costă cât un topcase o sărăcie d'asta! 

😂 sa vezi cât costă o bucățică de material la Victoria's secret. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestie de gust si de experienta. Am mers aproape 100,000 km cu rucsac in spate, pe primele 2 motociclete nu am avut topcase, a treia are dar din cand in cand tot car si rucsac. Poate unii vorbesc din experienta de tastatura, altii poate chiar au incercat 1-2 km, fiecare cu parerea lui.

 

Am spus clar ca rucsacul nu sta in spate in mers, ci pe seaua pasagerului. Il slabesc din chingi in cateva secunde, coboara si sta pe sea cu zero greutate pe umerii mei. E comod cu topcase, dar cateodata nu incape totul acolo sau nu vrei sa pui totul acolo: cand ma duc la birou am laptopul in rucsac, nu in topcase, mai ales ca din parcare pana in cladire nu ma plimb cu el in mana si nici nu car topcase dupa mine prin cladire.

 

Primul rucsac era un Lamonza ieftin, m-a tinut vreo 6-7 ani. Acum am un Deuter, a costat cat vreo 5 Lamonza dar rezista eroic de peste 5 ani, aproape fara urme de uzura. Lamonza avea buzunare pe chinga de brau suficient de mari ca incapea un portofel sau un telefon, intre timp telefoanele au mai crescut si in Deuter nu incap, dar cheile sau niste maruntisuri au loc. E si impermeabil si husa impermeabila e fosforescenta, ceea ce e un avantaj daca vizibilitatea suplimentara e necesara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, AdrianB1 a spus:

Chestie de gust si de experienta. Am mers aproape 100,000 km cu rucsac in spate, pe primele 2 motociclete nu am avut topcase, a treia are dar din cand in cand tot car si rucsac. Poate unii vorbesc din experienta de tastatura, altii poate chiar au incercat 1-2 km, fiecare cu parerea lui.

 

Am spus clar ca rucsacul nu sta in spate in mers, ci pe seaua pasagerului. Il slabesc din chingi in cateva secunde, coboara si sta pe sea cu zero greutate pe umerii mei. E comod cu topcase, dar cateodata nu incape totul acolo sau nu vrei sa pui totul acolo: cand ma duc la birou am laptopul in rucsac, nu in topcase, mai ales ca din parcare pana in cladire nu ma plimb cu el in mana si nici nu car topcase dupa mine prin cladire.

 

Primul rucsac era un Lamonza ieftin, m-a tinut vreo 6-7 ani. Acum am un Deuter, a costat cat vreo 5 Lamonza dar rezista eroic de peste 5 ani, aproape fara urme de uzura. Lamonza avea buzunare pe chinga de brau suficient de mari ca incapea un portofel sau un telefon, intre timp telefoanele au mai crescut si in Deuter nu incap, dar cheile sau niste maruntisuri au loc. E si impermeabil si husa impermeabila e fosforescenta, ceea ce e un avantaj daca vizibilitatea suplimentara e necesara.

Experienta de tastatura e aia de baza 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, SenorPink a spus:

Top case plus genti laterale plus pasagera la 210 km/h si nici o turbulenta, nici un stres, mai era loc de mai bine că viteza dar nu mai era loc pe șosea și oricum mult prea periculos. Eu unul sunt fan al tank bagurilor cu prindere pe rezervor ca cele ce la SW Motech sau genti de picior daca se prind ca lumea. Un ghiozdan in cârcă e bun la drumuri foarte lungi (gen de la 800 km in sus) unde ar trebui sa ai o plosca de hidratare din care sa bei apa in timp ce mergi. 

Îți dai seama ca depinde mult de motor, de greutatea lui și de centrul de greutate. Nu te contrazic, la tine nu se simte, dar la mine se simte mai ales dacă depășește 7-8 kile topcase ul.

Asa cum am zis, tine de preferințe.

Dacă vreți sa vorbim și de cifre, am depășit suta de mii de km pe cele 3 motoare pe care le-am detinut, din care mai bine de trei sferturi sunt făcut cu ghiozdan în spate.

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce facem aici ajungem inevitabil la nr de km ca să ies eu prost.😂 hai, fiecare merge cum simte, eu nu pot cu topcase de-asta l-am și vândut. Fără rucsac în spate nu ma simt confortabil , am mai mers cu el pe șaua din spate legat de o plasa dar de fiecare data ,la fiecare oprire ,trebuia sa îl desfac ca să am acces la el și iarăși nu mi se pare treaba. Oricum,mulțumesc pentru feedbackuri ,am înțeles @the Mentalist opinia ta, sa vad ce fac în sensul asta. O sa ma uit de ceva prins pe picior pe rezervor nu cred ca pot sa pun ceva fără sa ma deranjeze.

Merci, o toamna liniștită tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Flower-Power a spus:

nu pot cu topcase

😳 Asta chiar nu înțeleg! Poate estetic să te deranjeze, dar altfel? Sau mergi cu viteze la care îți tulbură aerodinamica? :huh:

Bine, nu că eu aș avea vreo obiecție la rucsac. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah nu îmi place cum simt motorul..îl simt altfel..e chestia de obișnuință ca dacă ma obișnuiam asa probabil mi-ar fi fost greu sa țin un rucsac în spate. Chestia e de degustibus și cum te-ai obișnuit. Nu mi-o da p-aia cu orice învăț are și un dezvăț ca nu e cazul. Nu e vorba de aerodinamica , nu am atins ca tine viteze care încep cu 2 și sunt formate din 3 cifre ..eu sunt mai slow.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, Flower-Power a spus:

Mah nu îmi place cum simt motorul..îl simt altfel..e chestia de obișnuință ca dacă ma obișnuiam asa probabil mi-ar fi fost greu sa țin un rucsac în spate. Chestia e de degustibus și cum te-ai obișnuit. Nu mi-o da p-aia cu orice învăț are și un dezvăț ca nu e cazul. Nu e vorba de aerodinamica , nu am atins ca tine viteze care încep cu 2 și sunt formate din 3 cifre ..eu sunt mai slow.

Si ce faci Flower daca te decizi sa bagi o tura de 3 zile sa zicem. Usurica dealtfel, acum toamna la munte. Ai sa inghesui “cele doua valize necesare fetelor” (glumesc) in rucsac si ai sa-l cari in spate?

Eu zic sa te obisnuiesti cu greutatea pusa pe motor, n-ai sa fii prinsa nepregatita. 
Altfel un rucsac usurel nu deranjaza pe nimeni. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...