Sari la conținut

Elevă silitoare, tânară speranță a motociclismului,caut prietenii pe distanțe medii


Flower-Power

Postări Recomandate

Nu, sunt incepatoare, ce voiam sa iti demonstrez este că nu ai dreptate în privința anilor și etapelor din viata mea...

Si e normal sa nu ai habar pentru că nu mă cunoști...însă mă deranjează ca ai impresia ca știi tu mai bine..

Si nu ma deranjează ca îmi zici bai băiatule, sunt sigura ca am mai multe c,oaie decât tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, Flower-Power said:

Vai, pai nu ziceai și tu ceva mai devreme, tocmai ce am fost în PL cu jobul...😂

 

Daca vreodata ajungi in zona Varsovia, si vei tine minte treaba asta, poate dai de veste, si ne vedem la o poveste, sau la pedalat, daca vii cu moto :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ești nebun, în Varșovia am fost...bai care ai vrut tu pauza...pana mea, măcar sa te fii adunat în pauza asta..

Dar am fost cu avionul , sa ne înțelegem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, Flower-Power said:

Ești nebun, în Varșovia am fost...bai care ai vrut tu pauza...pana mea, măcar sa te fii adunat în pauza asta..

Dar am fost cu avionul , sa ne înțelegem...

 

Mda, am ratat ocazia 😛 mai vii? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai vin când am ocazia, sper nu prea curând.. 😂 poate în vacanta ca altfel am dat skip la chestii corporatiste.

 

 

Revin cu o varianta de traseu pentru cei care vor și s-au anunțat: plecare sambata dimineața, anticipez un 10 către mare, vama veche retur duminica, vedem unde ne cazam. Cine mai dorește,  cine mai poftește, luati-va pasagerele..

Pe drumul vechi de mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Flower-Power a spus:

Pe drumul vechi de mare...

Cât de vechi? 🤔 Că există vreo 3 variante (+variațiuni) în afară de A2: cel pe la Lehliu-Cernavodă, Slobozia - Hârșova și via bac Călărași. Ultima variantă are o porțiune ff mișto după ce treci Dunărea dacă mergi spre Mangalia, drum bun, liber și frumos. Și spre Călărași via Sărulești. 😉

Acum 29 minute, Flower-Power a spus:

luati-va pasagerele

Sunt flămânzi cățeii ăia? 😈

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Întâlnire de vama anulata.

 

La 07.06.2022 la 22:35, RedRat a spus:

 

Daca vreodata ajungi in zona Varsovia, si vei tine minte treaba asta, poate dai de veste, si ne vedem la o poveste, sau la pedalat, daca vii cu moto :)

 

Se pare ca astrele m-au urmărit cu Varșovia.. nu găsești și tu un sv650 de închiriat duminica de dimineata sa mergem sa pedalam prin împrejurimi? 

Cu tot cu echipament ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi ce revelatie am avut cu una care era interesata de amantul cu care am zis ca merg eu...a insistat ceva fata..

Plina lumea de nef..

Acum asta e în plan, pentru ca trebuie sa ajung la 2 în București sa prind un avion.

Screenshot_20220616-214151_Facebook.jpg

Si distractia s-a întâmplat azi..

Cea mai simpatică faza a fost când am depășit un tir și nu știu de ce, probabil a văzut ca sunt fată, a început sa claxoneaze..asa de distracție.. mi-a stat inima în loc.. am văzut în oglinda ca îmi făcea semne de la revedere ..

IMG-20220618-WA0004.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
23 minutes ago, Farfuridi said:

😂

Esti fierbinte rau,ai topit betonul,acum ai nevoie nevoie de un barbat cu un picamer sanatos!🤣

Nu are cricul in asfalt. Dar a rupt schimbatorul...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Farfuridi a spus:

😂

Esti fierbinte rau,ai topit betonul,acum ai nevoie nevoie de un barbat cu un picamer sanatos!🤣

Mi-e teamă că nu înțeleg.. poți sa dezvolti ,te rog?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La prima vedere in poza cricul tau nu prea are talpa, pare infipt in asfalt. Daca maresti poza se vede ca are o talpa mica, anormal de mica. Poti sa lasi vreodata moto pe cric pe pamant, nu pe asfalt? Pare ca se ingroapa la prima incercare.

 

Schimbatorul e rupt sau e doar desfacut din surub? Din poza nu imi dau seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e decat un alt episod din a fi vesnic incepator, acel schimbator sigur avea o cursa mai lunga si o elasticitate inainte de a atarna ca o sula bleaga. Schimbatoarele de viteze au tendinta de a se slabi in timp si daca nu simti o modificare sau o elasticitate cand schimbi vitezele ajungi sa ramai in drum. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, AdrianB1 a spus:

La prima vedere in poza cricul tau nu prea are talpa, pare infipt in asfalt. Daca maresti poza se vede ca are o talpa mica, anormal de mica. Poti sa lasi vreodata moto pe cric pe pamant, nu pe asfalt? Pare ca se ingroapa la prima incercare.

 

Schimbatorul e rupt sau e doar desfacut din surub? Din poza nu imi dau seama.

Pe pământ nu, nici nu am încercat.. pun o stingher, o piatra dacă trebuie sa i las pe pământ.

Schimbatorul e desfăcut din șurub ..l-am prins cu șoricei ..😅 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Flower-Power a spus:

Care mi-ai dat de blestem..? 😅😆

20220626_183634.jpg

Ciudata lucrare. 🤔

Asa ceva pateam doar la Mobra Hoinar de pierdeam schimbatorul pe drum 🤦‍♂️

Dar cat timp l-ai repus in functiune ... 👏

 

@Nguyen  un domn, asa cum il cunoastem. Imi dau seama ca ai mers pe muuuulte mobre la viata ta. De 30 de ani de cand nu mai am Hoinar-ul nu mi s-a intamplat sa sa desfaca schimbatorul de viteze. Dar nu putem contesta stiinta ta de carte si experienta ta vasta (de scuterist). Dar spune-ne si noua care este legatura problemei cu cursa si "elasticitatea" pedalei, sa mai invatam si noi de la profesionisti.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Silver Arrow a spus:

@Nguyen  un domn, asa cum il cunoastem. Imi dau seama ca ai mers pe muuuulte mobre la viata ta. De 30 de ani de cand nu mai am Hoinar-ul nu mi s-a intamplat sa sa desfaca schimbatorul de viteze. Dar nu putem contesta stiinta ta de carte si experienta ta vasta (de scuterist). Dar spune-ne si noua care este legatura problemei cu cursa si "elasticitatea" pedalei, sa mai invatam si noi de la profesionisti.....

 

Mai Silberstein, vad ca esti foarte activ desi ziceai ca ai treaba, sa castigi bani ca sa platesti taxe. Stii foarte bine ca sunt n motive pentru care un schimbator de viteze poate sa faca probleme, de exemplu o interventie asupra mecanismului unde vajnicul mecanic nu a strans suficient de bine surubul care fixeaza schimbatorul. In cazul schimbatoarelor care se fixeaza pe nuturi poate interveni si banala rugina daca mobra a stat mai mult afara, rugina ataca nuturile si apar jocurile aferente care au ca simptom marirea cursei schimbatorului sau senzatia de elasticitate la schimbarea treptelor. La schimbatoarele care se fixeaza pe nuturi strangerea surubului se controleaza periodic si se verifica totodata daca pedala este solidara cu axul.

 

Acum, daca madama sesiza ca s-a schimbat ceva cu schimbatorul avea sanse sa observe acest lucru pana sa-i cada pedala jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, ENEOS a spus:

dar ce știu eu... 

 

Chiar asa, tu nu prea stiai ca sunt masini care folosesc senzorii ABS si ca senzor pentru vitezometru. Nimeni nu le stie pe toate dar nu asta e problema ci faptul ca unii dintre voi traiti cu impresia ca nu mai aveti nimic de invatat. Sunteti atat de mandri si de orgoliosi (si batuti in cap) incat nici nu realizati cat de important este sa asimilezi informatii noi si folositoare.

 

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

Eu până acum am întâlnit doar chestii blocate pe caneluri din cauza ruginei,

 

Acest lucru nu exclude situatia in care din cauza ruginei se poate macina materialul. Sunt situatii in care piesele pot fi blocate pe nuturi din cauza ruginei (ex: bari de torsiune) sau cand din cauza ruginei incep sa prinda joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Nguyen a spus:

 

 bare de torsiune

Ăsta dacă n-or fi vorba de unități de măsură pt presiune. 

Nu știu ce draq m-aș fi făcut fără tine, nici culbutorii la CIH nu știam să-i regulez, noroc că mașina era deja vândută când m-ai învățat! :crack:

On topic: pedala schimbătorului la SV650 e fixată pe ax cu o siguranță, nu avea ce șurub să verifice și ce să simtă, funcționează la fel atâta timp cât e la locul ei, când s-a uscat a căzut! Din poză se vede că a picat cu tot cu ax, pesemne s-a gripat și a forțat axul să se rotească. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Ăsta dacă n-or fi vorba de unități de măsură pt presiune. 

 

Furtune/furtunuri, suporti/suporturi, si iti mai gasesc exemple. Bare e corect dar adesea folosim variante care nu sunt corecte, la fel ca in variantele furtune sau suporti. 

 

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

Nu știu ce draq m-aș fi făcut fără tine, nici culbutorii la CIH nu știam să-i regulez, noroc că mașina era deja vândută când m-ai învățat! :crack:

 

Pai nu stiai, dar nu e o rusine ca nu stiai pt ca nu a avut cine sa te invete iar tu nu erai suficient de destept sa-ti pui intrebarea fireasca de acei culbutori au reglaj manual daca tachetii erau hidraulici. Ghici ce, nici Cornel Caprita nu stia desi a avut Opel-uri cu motoare CIH si nici nu am intalnit pe cineva care sa stie. Toti puneau mana pe lera si reglau culbutorii  :lool: si pe urma se mirau ca trebuie sa-i regleze iar dupa cateva mii de km. Unii stiau ceva de niste Nm dar nu stiau toata povestea... Am avut clienti carora le-am reglat corect culbutorii si nu au mai umblat cu anii la ei, zeci de mii de km.

 

Acum 1 oră, ENEOS a spus:

On topic: pedala schimbătorului la SV650 e fixată pe ax cu o siguranță, nu avea ce șurub să verifice și ce să simtă, funcționează la fel atâta timp cât e la locul ei, când s-a uscat a căzut! Din poză se vede că a picat cu tot cu ax, pesemne s-a gripat și a forțat axul să se rotească. 

 

Mie din poza imi pare ca axul acel are filet, daca are filet in momentul in care a inceput sa se desfaca a inceput sa aiba joc din ce in ce mai mare, mai ales cand a ajuns la ultimele doua filete.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are rost să îți spun că am făcut rost de manualul de reparație pt Manta și Ascona înainte de a aduce mașina acasă, și nici că am montat arbore cu came racing care era prevăzut să lucreze cu tacheți mecanici, al draq se punea la punct cu comparatorul și nu la semne. Sau că înainte de '90 am avut ocazia să văd live cum se reglează tacheți hidraulici de Ford Mustang. Mai important e că ți-am dat cu limba română în cap! :blbl:

Sunt curios cum stă schimbătorul ăla fixat cu fașete! 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...