Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut,

 Deci in urma cu cateva saptamani am cumparat un Suzuki GSF 400 din '94, dupa 130 km simt un miros de la baterie, dupa ce il las cam 30 minute incerc sa il pornesc dar nu mai are curent, (cu alta bateire porneste) masor tensiunea de incarcare, observ ca are 18V, cumpar alt releu, ii dau cateva ciocane la cel vechi, ii desprind suruburile si il mai pornesc o data, iar acum arata ca incarca cu 14.5 V.

(bateria care a fost prajita era  noua)

 

Intrebarea este, se poate repara singur releul, mai merita sa il schimb cu cel nou ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

🤣🤣🤣

se cumpara unu nou pana nu strici si alta baterie si ajungi la costuri mai mari decat daca luai un releu nou.

masoara si faze alternatorului si vezi daca scot voltajul corespunzator. iti zice manualul de reparatii cat ar trebuii sa fie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, Cavaleru a spus:

🤣🤣🤣

se cumpara unu nou pana nu strici si alta baterie si ajungi la costuri mai mari decat daca luai un releu nou.

masoara si faze alternatorului si vezi daca scot voltajul corespunzator. iti zice manualul de reparatii cat ar trebuii sa fie

 

Multumesc, o sa fac asta, trebuie sa aflu prima data unde se masoara faza alternatorului, sunt praf la motoare, dar invat eu....candva 👴

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...