paulynos #1 Posted May 15 Clasamentul inainte de cursa: Quote Share this post Link to post Share on other sites
P T R #3 Posted May 15 Ii sta mai bine cu un penel decat chupa-cups.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
george05 #4 Posted May 15 (edited) Ce tare. Lore e in parc, are model de studiu un copac, si el face ditai turnul de "fer" si o mobreta cu sine. Edited May 15 by george05 Quote Share this post Link to post Share on other sites
xt600 #5 Posted May 15 Stati calmi, mimeaza... Insa ma intreb, nu ar fi trebuit sa fie in sala de forta, ca sa faca membru' (superior) gros?? Se plangea ca nu-l tin bratele pe franari. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Method #6 Posted May 16 Sa puneti si voi conf de presa de azi cand apare. Sa vedem ce mai zic baietii. Thks Quote Share this post Link to post Share on other sites
apriliacluj #7 Posted May 16 de urmarit! dii murgule diiiiiiiiii! Quote Share this post Link to post Share on other sites
P T R #8 Posted May 16 (edited) Se anunta vreme buna Sa vedem ce fac localnicii.... zarco si mai ales quatro Prevad bataie intre mm si dovi. Dovi wins Apropo...cica se aduc g(l)ume noi https://www.crash.net/motogp/news/920059/1/new-technology-michelins-le-mans Edited May 16 by P T R Quote Share this post Link to post Share on other sites
xt600 #9 Posted May 16 1 oră în urmă, P T R a spus: Se anunta vreme buna Sa vedem ce fac localnicii.... zarco si mai ales quatro Prevad bataie intre mm si dovi. Dovi wins Apropo...cica se aduc g(l)ume noi https://www.crash.net/motogp/news/920059/1/new-technology-michelins-le-mans Cel putin in teorie, ar fi un circuit favorabil pentru Yamaha si sa nu uitam de Suzuki. Deci am putea vedea si piloti Suzuki si Yamaha la bataie. Amu' sa vedem daca noile gume nu vor fi niste glume (...proaste)... Beirer despre performantele lui Zarco: https://www.crash.net/motogp/feature/920190/1/ktm-zarco-we-must-both-do-step-now S-au pus toti cu tunurile pe francez. Este nevoie de timp ca sa ajunga la ceva rezultate, ori vad la toti bossii de la KTM o goana disperata dupa rezultate. Quote Share this post Link to post Share on other sites
frigider #10 Posted May 16 buna asta cu g(l)umele. Quote Share this post Link to post Share on other sites
prafrau #11 Posted May 16 1 oră în urmă, xt600 a spus: S-au pus toti cu tunurile pe francez. Este nevoie de timp ca sa ajunga la ceva rezultate, ori vad la toti bossii de la KTM o goana disperata dupa rezultate. nu el a inceput, cand a spus ca a ajuns la limitele ktm-ului si nu se mai poate merge mai bine cu el, e nevoie de componente noi? asta in timp ce iesea in urma lui pol Quote Share this post Link to post Share on other sites
Method #12 Posted May 16 Daca e mai performant sau tine mai mult hard'ul fata,ar trebui sa fie o veste buna...pentru Marquez nu? Presimt ca va defila anul asta prin campionat... ...si apropo de Zarco - demult n-am mai vazut tumbele de victorie,e tare expresia fetelor : Quote Share this post Link to post Share on other sites
xt600 #13 Posted May 16 Acum 2 ore, prafrau a spus: nu el a inceput, cand a spus ca a ajuns la limitele ktm-ului si nu se mai poate merge mai bine cu el, e nevoie de componente noi? asta in timp ce iesea in urma lui pol Corect! Dar pana sa rabufneasca in presa toata povestea, nu putem sti ce discutii au avut loc in cadrul echipei. Poate ca declaratiaa lui a aparut ca urmare a unor reprosuri facute de sefi. Ideea este ca trebuiau sa aibe rabdare cu el. Uite, prin comparatie, Mir desi a avut doua abandonuri, un loc 8 si un loc 17, inca este lasat in pace de team boss-ul de la Suzuki, in conditiile in care Rins se bate la podium. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Altair #14 Posted May 16 Tu îl compari pe Zarco cu Mir? De ce nu cu Oliveira? Quote Share this post Link to post Share on other sites
xt600 #15 Posted May 16 Nu, compar doua situatii. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Method #17 Posted May 16 Thks Similar perioadei Ducati,Lorenzo iar desface sei (de data asta nu vrea sa ne spuna la ce se refera) : “There was a part of the bike that I chose to have during the preseason that the other Honda riders didn’t have. But, the areas in which we gained from having the part didn’t outweigh what we were losing on corner speed. I don’t think it’s everything, but it will help me to be faster through the corners." At the same time, Lorenzo is remaining realistic that despite this stride forwards, it’s still not job done: “We know that the situation, my connection with the bike, is going to be more difficult than we expected. I will need more time because it isn’t a natural connection. I will need more time.We should consider every improvement as a small victory, and with time and kilometres we will find a greater evolution. The Honda is not going to be a natural bike for me, it needs later braking, sliding, lean angle, similar to how the Ducati wasn’t natural for me, that’s why I need more time.The situation is the same as Zarco in that in his first MotoGP race he was at front and now with the KTM he is struggling. It’s the difference between a bike that is natural and not natural in MotoGP nowadays, despite how close it is.” Cu alte cuvinte "i miss Yamaka" ...mai ales ca el nu prea le avea cu franarile tarzii si nu ii place deloc sa batzaie motoreta sub el slide'uri samd.Ce e ciudat insa e faptul ca si Ducati era similar cu Honda cu late braking si deja Lorenzo ajunsese foarte bun pe franari tarzii dupa cum il elogiau si Dovi si MM anul trecut.Acuma deh,or mai fi si alte diferente intre Ducati si Honda,e normal sa fie foarte grea adaptarea.La fel si pt Zarco.Insa dupa cum a facut Lorenzo la Ducati si probabil va face si la Honda,cred ca si Zarco trebuie sa se adapteze sa se muleze pe motoreta,altfel nu face nimic aplicand tactica Yamaha pe ktm.Bine,oricat de bine s-ar adapta tot nu va ajunge sa se bata la vreo pozitie decenta,cu ktm nu prea ai cum.Insa asta trebuie sa isi asume,din moment ce n-a vrut langa MM pe Honda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzKpfW #18 Posted May 17 Zarco acceptă criticile lui Pierer. Honda se pare că începede (deja) să-și piardă răbdarea cu Lorenzo. Iar Ducati a venit cu noi "sponsori" pe carene la Le Mans, după ce reclama la Mission Winnow a fost interzisă în Fra nța. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Method #19 Posted May 17 Despre Lorenzo,cum zice si el,mi se par gossip.Honda a avut rabdare cu Perdosa 565 de ani.Si Pedrosa pentru aia tot s-a nascut talent si a murit speranta,asa ca as zice ca Honda e mai mult decat rabdatoare din punctul asta de vedere.Apoi la nivelul de sustinere pe care i-o arata dpdv tehnic lui Lorenzo,m-ar mira sa il debarce dupa 1 an,mai ales avand in vedere ce s-a intamplat la Ducati.Nu mai zic de problema contractului - are contract pe 2 ani cu HRC?Foarte bine pt el,nici n-am stiut.Nice move. nu stiu pe cine are impresar,dar e prea smecher.Foarte greu sa "il vinzi" pe Lorenzo ma gandesc.... Acum 41 minute, PzKpfW a spus: Zarco acceptă criticile lui Pierer. Nu am stiut ca le-a dat draq motoreta vineri .Asta e ca acel faux-pas cu Lorenzo in 2017 in Argentina cand dupa ce s-a imprastiat a urlat la motoreta si a dat cu ea de pamant,lucru care i-a urticat pe cei de la Ducati.Eh..se mai intampla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
xt600 #20 Posted May 17 Acum 41 minute, PzKpfW a spus: Zarco acceptă criticile lui Pierer. Honda se pare că începede (deja) să-și piardă răbdarea cu Lorenzo. Iar Ducati a venit cu noi "sponsori" pe carene la Le Mans, după ce reclama la Mission Winnow a fost interzisă în Fra nța. Deci in boxa KTM au fost niste discutii, anterior reactiilor din presa. Am spus inca de cand s-a aflat despre semnarea contractului cu Honda, ca nu va face mare branza cu RCV-ul.. este diametral opusa stilului sau de pilotaj, este o motocicleta radicala, conceputa pentru first rider, aka MM. Din pacate, fanii infierbantati s-au cam imbatat cu apa rece, crezand ca daca JLo a luat trei victorii chinuite, cu un Ducati supertehnologizat, va rupe gura targului cu Honda. Sunt convins ca va mai progresa, poate cu mari eforturi va aduce mobra aia cam pe unde a lasat-o Pedrosa, sau pe unde este Crash in acest moment, insa imi este greu sa cred ca ii va lua prea multe victorii lui MM, mai ales avand in vedere forma incredibila pe care o arata Cerverul.. :). Poate doar intr-o conjunctura extrem de favorabila, ceva gen sezonul 2010, altfel .. neah.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PzKpfW #22 Posted May 17 14 minutes ago, Method said: Despre Lorenzo,cum zice si el,mi se par gossip.Honda a avut rabdare cu Perdosa 565 de ani. HRC a avut răbdare cu Pedrosa atâta timp cât a fost competitiv și le aducea cel puțin o victorie pe sezon. După primul sezon cu adevărat slab (2018) a fost înlocuit. Iar Lorenzo e cam în aceeași gamă de rezultate deocamdată. Este adevărat că a fost sigur și mâna lui Puig la mijloc și că Lorenzo are cel puțin scuza faptului că este începător pe motocicletă. Dar realitatea este că merge slab, foarte slab față de coechipierul lui și neașteptat de slab pentru statutul și palmaresul lui. Iar Jerez este un circuit care-i place și unde de obicei avea rezultate bune - podiumul din 2017 la doar a 4-a cursă cu Ducati este un exemplu. Pe Honda însă a fost anonim. Nu a depășit efectiv pe nimeni, a câștigat locuri doar prin căzăturile și greșelile altora. Și chiar și așa, a terminat abia pe 12, în cazul în care coechipierul lui câștiga detașat. Honda începe să se gândească probabil la campionat: la constructori este pe primul loc, dar cu un avans fragil de doar 6 puncte. Iar la echipe sunt pe doi, la aproape 20 de puncte în urma echipei oficiale Ducati. Prin prisma rezultatelor, sunt sigur că în acest moment și l-ar dori mai degrabă pe Crutchlow pe motocicleta lui Lorenzo. Nu cred că Lorenzo riscă să fie dat afară în viitorul apropiat. Dar probabil că Honda încep să-și pună întrebări. La fel ca Ducati la început de 2018. 1 minute ago, Method said: Rezultate FP 1 : Impresionant cum Quartararo reușește cel mai rapid timp, în ciuda handicapului de peste 10km/h față de Dovizioso. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Method #23 Posted May 17 Acum 4 minute, PzKpfW a spus: HRC a avut răbdare cu Pedrosa atâta timp cât a fost competitiv și le aducea cel puțin o victorie pe sezon. După primul sezon cu adevărat slab (2018) a fost înlocuit. Iar Lorenzo e cam în aceeași gamă de rezultate deocamdată. Este adevărat că a fost sigur și mâna lui Puig la mijloc și că Lorenzo are cel puțin scuza faptului că este începător pe motocicletă. Dar realitatea este că merge slab, foarte slab față de coechipierul lui și neașteptat de slab pentru statutul și palmaresul lui. Iar Jerez este un circuit care-i place și unde de obicei avea rezultate bune - podiumul din 2017 la doar a 4-a cursă cu Ducati este un exemplu. Pe Honda însă a fost anonim. Nu a depășit efectiv pe nimeni, a câștigat locuri doar prin căzăturile și greșelile altora. Și chiar și așa, a terminat abia pe 12, în cazul în care coechipierul lui câștiga detașat. Honda începe să se gândească probabil la campionat: la constructori este pe primul loc, dar cu un avans fragil de doar 6 puncte. Iar la echipe sunt pe doi, la aproape 20 de puncte în urma echipei oficiale Ducati. Prin prisma rezultatelor, sunt sigur că în acest moment și l-ar dori mai degrabă pe Crutchlow pe motocicleta lui Lorenzo. Nu cred că Lorenzo riscă să fie dat afară în viitorul apropiat. Dar probabil că Honda încep să-și pună întrebări. La fel ca Ducati la început de 2018. Aceleasi reprosuri samd ii erau aruncate lui musiu si la inceputul colaborarii cu Ducati.Identic si la indigo.Parerea mea este ca nu sunt justificate sub nici o forma. In 2018 a fost normal pt Ducati sa il traga de urechi dar in 2017 nu.Asa ar fi si pt Honda - la anul e de inteles sa fie impacientati,dupa 3-4 curse insa... Nu putem compara evolutiile lui Lorenzo cu nimic,pentru ca nu a mai fost nici un pilot de acest nivel in epoca actuala care sa sara asa de la o moto la alta,si sa schimbe motorete atat de diferite.De fapt a mai fost - Stoner.Si legenda.Concluziile le trage fiecare...Sa evaluam "evolutiile" (daca se pot numi asa) ale lui Lorenzo dupa 3-4 etape mai ales avand in vedere ca in presezon a fost cam absent,nu are nici un sens.2019 este un an pierdut pt Lorenzo,cum a fost si 2017 la Ducati.Si sunt convins ca Honda intelege acest lucru,sa il tragi de urechi dupa 4 curse sau sa il compari cu Marquez asta mi se pare copilaresc. ...si daca iti mai aduci tu aminte,Lorenzo (si ceilalti de pe podium de atunci) au spus ca Jerez 2017 a fost o cursa in care s-a mers anormal de slow datorita temp foarte mari.A si zis musiu ca nu e mare lucru ce a facut avand in vedere ritmul de cursa de atunci care a fost anormal.Ceea ce s-a si adeverit - si anume faptul ca in general ritmul lui de cursa era f slow - faptul ca dupa aia a fost pe niciunde tot anul 2017,doar pe final a mai miscat cate ceva.Jerez 2019 a fost o cursa destul de rapida as zice nu?Bine,asta nu inseamna nimic,incercam doar sa explic "marea" performanta a lui Lorenzo din 2017. Acum 36 minute, PzKpfW a spus: Impresionant cum Quartararo reușește cel mai rapid timp, în ciuda handicapului de peste 10km/h față de Dovizioso. DA.Chiar e rapid,asta recunosc.Si la moto3 era rapid dar nu era chiar asa.Sa il vedem si in cursa.Si sa il vedem la capitolul constanta de-a lungul sezonului. Bine,e un circuit unde Yamaha a mers tot timpul bine.Si nea Rossi zice ca are sperante mari aici.Le Mans si Assen sunt locurile unde Rossi e favorit la podium/win. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danypop #24 Posted May 17 Colegii de suferință Quote Share this post Link to post Share on other sites
Method #25 Posted May 17 Ee,problema Hondei - grip'ul pe fata.Marquez insa o salveaza din skil spre deosebire de Loredana.Jos palaria ca de obicei. Quote Share this post Link to post Share on other sites