Jump to content
Sign in to follow this  
paulynos

5. SHARK Helmets Grand Prix de France - Le Mans

Recommended Posts

...se pare ca da...pe eurosport 1 hd e Giro,turul Italiei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am televiziune de la Telekom, prin fibră și card la fiecare tv.

Asta să fie explicația?

Că până la cursa asta, la fel era și la mine, MotoGP era doar pe SD...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 minute, ac76 a spus:

 

Numai la mine o fi așa? 🙄

20190519_094900.jpg

20190519_094930.jpg

Da, numa' la tine! Mai faci și reclamă deșănțată la telefom... Probabil ei transmit eurosporc sd cu etichetă de hd :crack:

IMG_20190519_100850.thumb.jpg.0dfea63781940385b4abc8b0f126d0b8.jpg

În altă ordine de idei, de ce au moto3 ditamai evacuările? :huh: Mai ales cele care ies sub codiță mi se par supradimensionate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai probabil e așa cum zice colegu, calitate sd cu siglă HD

Edited by danypop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu fac reclamă la nimeni 😉

Este diferență clară între HD și SD, nu se pune problema.

Și mă oftic puțin, deoarece inainte de cursa de la Jerez, mi-am facut plătit videopass la Motogp, tocmai pt problemele de calitate de la Eurosport. Din fericire am făcut doar pe 30 de zile, dacă rămâne așa, nu-l mai prelungesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine stie care o fi faza...esti sigur ca e HD?720p?si nu e cum zice colegul doar sigla de HD?pt ca am inteles ca pt.a receptiona HD tre sa iei europrost player...

Acum 2 ore, john17 a spus:

În altă ordine de idei, de ce au moto3 ditamai evacuările? :huh: Mai ales cele care ies sub codiță mi se par supradimensionate.

De mult ma tot intreb si eu chestia asta.Nu pricep. par parca mai mari decat.cele de gp.Si m.am uiat atent - par a fi 2 tevi care pleaca de la motor nu e o teava care se desparte in 2 gen suzuki gp.

Deci au evacuare separata pe fiec supapa?e monocilindru nu?nu pierd back pressure la asemenea diametru?sau fiind traseul atat de lung...dar atunci dc nu il fac mai scurt?si sunt si incrucisate trecute una peste alta...foarte ciudat.

 

Deci cate cazaturi la moto3...

Canet s.a bagat prosteste...acelasi stil nesimtit precum fostul coleg Quartararo cand era la moto3.Si cam aceleasi performante.Pe el insa nu are cine sa il ridice la gp😁

Edited by Method

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, dacă e monoțilindru se explică oarecum, un calcul foarte basic al diametrului galeriilor (admisie și evacuare) ține cont de cilindreea unitară și turație, indiferent de nr cilindrilor. Dar tot arată aiurea bicicletele cu ditamai burlanele.

Astă seară dansăm în familia Marquez pare-se...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, john17 a spus:

 

Astă seară dansăm în familia Marquez pare-se...

Ptiu... că drept ai zis

Edited by danypop

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are rost sa ne prefacem ca nu stim cine iese campion si anul asta? :))

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clar.

A inceput sa 'omoare spectacolul' Marcelino,ca altii mai demult.Iar cel care omora spectacolul mai demult acuma se zbate pe 10.11....

Btw unde e Quartararo?nu il mai lauda nimeni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Francezul termina constant in fata loredanei...Chiar ii da rusine.

Ca fapt divers, ieri dupa cazatura, Miller a facut un wheelie in timpul caruia a scuturat motorul de nisip si pietre...Aici se vede cat de avansati sunt la capitolul "simtitul" mobrei de concurs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca MM va lua titlul cu nr 8, este o certitudine.. doar sa nu faca vreo prostie care sa il tina pe tusa mai multe etape. Intrebarea este: cine il opreste?? Omul, pur si simplu este de neoprit. Si ca si cum nu ar fi destul, RCV-ul este in alta liga.. celelalte motociclete par jucarii prin comparatie. La un moment dat au prezentat un cadru cu pneul spate al lui MM, spre sfarsitul cursei... si pneul ala SOFT arata perfect. Cred ca mai putea face inca o cursa cu el (exagerez, desigur, dar cred ca s-a inteles ideea) si tot primul iesea. In momentul asta, nu vad vreun circuit pe care Honda sa nu fie favorita.

In ceea ce priveste pilotii, oamenii "meciului" au fost (parerea mea) Paul al lui Espargaro si Quartararo. La polul opus, Lorenzo... absolut penibila cursa lui. A trecut Quartararo pe langa el ca cacao prin coor. Incredibil, bai.. cu motocicleta cu care MM isi zdrobeste concurenta, JLo nu poate face fata nici macar unui rookie cu o motoreta de client limitata. Miller o cursa foarte buna, pacat ca nu a prins podiumul. Petrux cea mai buna cursa pe sezonul asta. Pacat ca nu are constanta. Rins.. slabut.. chiar sunt curios ce s-a intamplat cu el. Rossi.. cu motocicleta aia, mai mult nu putea face. 

Edited by xt600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vad ca de Zarco nu pomenește nimeni, circuitul lui, știe limba, etc. 

Edited by Altair

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu am stiut ca a luat startul... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cursa asta bashita,ce mai e de comentat!

Fiecare face ce poate ,cu ce are la dispozitie ,sa se tina dupa Honda lui Marc!

Si un chior vede ca diferenta este uriasa!Iar bomboana pe coliva sunt gumele

care doar la Marc nu se tocesc ,la restul da!Pana si Lorenzo le toceste mai mult!

Inexplicabil sau poate explicabil!?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La résistance, ascuns în tufiș. 

In alta ordine de idei, frumos gestul lui Rins care le-a dat maresalilor casca lui în onoarea/memoria colegului decedat în weekend la datorie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 13 minute, adiy32 a spus:

Iar bomboana pe coliva sunt gumele

care doar la Marc nu se tocesc ,la restul da!Pana si Lorenzo le toceste mai mult!

Inexplicabil sau poate explicabil!?

Ciclistica perfect echilibrata, care se pupa perfect cu pneurile Michelin. Anul asta Honda a descoperit holy grail-ul sasielor... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parcă zicea dințosu' că softul nu e o opțiune bună, și tocmai pe soft a mers! Da, ori au găsit holly shitul, ori primesc Bridgestonuri vopsite în mișelinuri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avantajul de a nu schimba echipa de indata ce ai dat de bine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iarasi noroc cu clasele mici...motogp la fel ca F1, a devenit dpmdv booring. Poate ca este o gresela sa il compar cu motogp-ul de acuma 10-15 ani, dar cand primul clasat le da 4-5 secunde celor de pe locurile 2-4, iar cand toata lumea merge la "conservarea gumelor" se duce naiba tot spectacolul.

Fara sa fiu prea in tema, cred ca killerii principali a celor doua sporturi sunt producatorii de gume. Poate gresesc total, dar ce am vazut in ultimele 2-3 curse la motogp se invarte numai in jurul gumelor, cat tin gumele etc. Nime nu trage de motor ca se duc gumele...trage cate unu 2-3 ture si praf se fac gumele. Honda cu MM vad ca e cea mai buna la "conservat" gumele.


Pe vremuri parca era mai "interesant", mai ales in epoca cand erau 2 producatori de gume. Era si competite intre ei, iar gumele tineau in cele mai multe cazuri o cursa intreaga de "forja".

Share this post


Link to post
Share on other sites

As paria ca la final de 2020 Viniales pleaca de la Yamaha si Lorenzo se intoarce in locul lui :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, cuki a spus:

... cand toata lumea merge la "conservarea gumelor" se duce naiba tot spectacolul.

 Nime nu trage de motor ca se duc gumele...trage cate unu 2-3 ture si praf se fac gumele. Honda cu MM vad ca e cea mai buna la "conservat" gumele.


Pe vremuri parca era mai "interesant", mai ales in epoca cand erau 2 producatori de gume. Era si competite intre ei, iar gumele tineau in cele mai multe cazuri o cursa intreaga de "forja".

In ultimele trei curse, s-a intamplat exact invers. Dintosul a descoperit ca poate merge blana cap-coada si impune de la inceput un ritm dracesc. Dupa ce realizeaza desprinderea, eventual face tyre management. Astfel nu se mai poate vorbi de ritm fals in cursa. Tocmai faptul ca MM trage tare de la start, a dus la moartea spectacolului... cand se mergea la conservarea pneurilor, plutonul era strans si fiecare pilot incerca sa castige pozitii, sa se pozitioneze cat mai bine pentru finalul de cursa, care era nebun de-a dreptul. In consecinta, vedeam depasiri pe parcursul intregii curse, iar finalurile de curse erau spectacol total. 

Acum 45 minute, Ahile a spus:

As paria ca la final de 2020 Viniales pleaca de la Yamaha si Lorenzo se intoarce in locul lui :))

Nu mai pupa. Cel mai probabil, dupa retragerea mosului sau daca pleaca Vin, va fi promovat unul dintre pilotii de la Petronas. Daca Honda se dispenseaza de serviciile lui, este foarte posibil sa iasa la pensie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foarte tare Miller - a avut unul dintre momentele sale de glorie. Pana una-alta, a fost singurul care s-a luat parte-n parte cu MM. Ar fi meritat un podium acolo...

 

Is just me sau Petrux a cam facut blat cu Dovi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...