Jump to content
Sign in to follow this  
paulynos

5. SHARK Helmets Grand Prix de France - Le Mans

Recommended Posts

Posted (edited)
Acum 18 ore, Gixu. a spus:

Francezul termina constant in fata loredanei...Chiar ii da rusine.

Ca fapt divers, ieri dupa cazatura, Miller a facut un wheelie in timpul caruia a scuturat motorul de nisip si pietre...Aici se vede cat de avansati sunt la capitolul "simtitul" mobrei de concurs.

Lorenzo editia 2019 nu e un etalon,nici pe departe as zice.

Vroiam sa atrag atentia ca musiu Fabio-el Diablo caliente" are aceleasi performante bune dar sporadice de la clasele mici.Una calda 5 reci.

...da am vazut si eu schema aia a lui Miller,controlul pe care il au asupra motoretei e pur si simplu insane.Iarasi,la moto3 reactiile rapide cand a intrat acea motoreta rotindu-se in mjilocul plutonului si au evitat-o toti...incredibil.

Acum 11 ore, john17 a spus:

Parcă zicea dințosu' că softul nu e o opțiune bună, și tocmai pe soft a mers! Da, ori au găsit holly shitul, ori primesc Bridgestonuri vopsite în mișelinuri...

Da,soft-soft a avut.Si pe mine m-a dat pe spate,nu l-am mai vazut cu asa ceva in cursa.I-a iesit.Ca de obicei.

Acum 2 ore, cuki a spus:

Iarasi noroc cu clasele mici...motogp la fel ca F1, a devenit dpmdv booring. Poate ca este o gresela sa il compar cu motogp-ul de acuma 10-15 ani, dar cand primul clasat le da 4-5 secunde celor de pe locurile 2-4, iar cand toata lumea merge la "conservarea gumelor" se duce naiba tot spectacolul.

Fara sa fiu prea in tema, cred ca killerii principali a celor doua sporturi sunt producatorii de gume. Poate gresesc total, dar ce am vazut in ultimele 2-3 curse la motogp se invarte numai in jurul gumelor, cat tin gumele etc. Nime nu trage de motor ca se duc gumele...trage cate unu 2-3 ture si praf se fac gumele. Honda cu MM vad ca e cea mai buna la "conservat" gumele.

A fost cam boring cursa.Da,gumele sunt marea problema - toti riderii au spus ca de fapt gumele tin 1/3 din cursa.Si ei trebuie sa procedeze in consecinta.Cu Bridgestone nu era cazul de asa ceva.

Acum 1 oră, Ahile a spus:

As paria ca la final de 2020 Viniales pleaca de la Yamaha si Lorenzo se intoarce in locul lui :))

Nu cred.Nici prima parte nici a 2a.

Va fi foarte amalgamat sfarsitul de 2020.Cred ca MM s-ar putea sa sara la Ducati.Lorenzo daca va mere bine probabil va ramane la Honda.Rossi poate o mai da pe 1-2 ani.Vinales...nu stiu.Petrux rocada cu Miller.

Rins?Dovi?Foarte multe semne de intrebare.

Acum 34 minute, io, bogo a spus:

Foarte tare Miller - a avut unul dintre momentele sale de glorie. Pana una-alta, a fost singurul care s-a luat parte-n parte cu MM. Ar fi meritat un podium acolo...

 

Is just me sau Petrux a cam facut blat cu Dovi?

Foarte bun Miller....desi are stilul ala Doohan cu curu afara.Deh,nu toti au tehnica flawless a lui MM.Dar nota 20 pt el ca si pilot.Poate nu a fost cea mai buna strategie,dovada ca cei 2 de la Ducati l-au luat probabil tocmai datorita fortarilor din depasirile cu MM,insa macar a incercat sa forteze ceva sa disturbe lucrul care era deja normal.MM insa n-a gresit nimic.Marquez insa a aratat de multe ori ca frecat si fortat si el poate gresi foarte usor.Miller n-a fost prost deloc ca a incercat.

Petrux...nu cred.Cred ca Dovi i-a aratat de fiecare data ca are resurse.Petrux incepe sa devina un al 2lea Pedrosa,mai putin prestatiile stralucitoare ale celui din urma.

 

Deocamdata totul decurge cf planului pt MM.Nimic nu ii tulbura apele...in afara de chestia de la Cota,pe care au si rectificat-o - din cate a lasat sa se inteleaga nu a gresit el acolo (era si atunci f mirat ca a cazut),ci le facea fitze frana de motor.A zis ca au rezolvat-o si la Jerez n-a mai fost problema iar aici la fel.Sa vedem,dar nu cred ca poate cineva sa ii puna probleme reale pt titlu.

Insa batalie acerba pt locul 2 pt ca am impresia ca Ducati e mai slab ca anul trecut.

 

 

Edited by Method

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ce tot face viniales asta?

Merge tare in antrenamente si in cursa se caca pe el?

Edited by P T R

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cursa, plictiseala-> de'acord,și au mai fost anu asta. Dar să spuneți că de când a venit micelin e plictiseala maximă....exagerați grosolan. Probabil nu ați văzut motogp in perioada in care george,Marcel etc plecau în față din primul tur și terminau la 5-6 8-10 secunde in fața celui de al doilea clasat și al treilea la 3-4 sec,etc. Și asta se intâmpla înainte să vină micelin în motogp. Nu vreau sa fiu înțeles greșit cum că aș tine partea micelin(gunoaie) însă nu e plictiseala din cauza lor(doar a lor). Au fost curse megaspectaculoase in era micelin(doar cine se uită la motogp le vede!!!),iar treaba cred că e clară: toată lumea are aceleași gume,punct. Să își regleze mobra in funcție de ele,simplu. 

PS, merci pt conf de presă

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Secretul succesului lui MM: "A more powerful Honda engine combined with 2019 chassis tweaks have allowed MotoGP champion Marc Marquez to end his dependency on 'risky' late braking."....

 

"I'm happy because it's the first time [this season] that we raced using the soft front tyre, but this year we are able to ride in two or three different ways," he said.

"Last year we just tried to find the lap time on the brake point. This year maybe we lose a little on the brake point, but we gain in other areas and this is the right way because always the brake point means risk. And risk means it's difficult to be constant.

"Now we are able to find the lap time in another area. I'm able to use different tyres and different riding style." https://www.crash.net/motogp/news/920726/1/more-engine-less-risk-different-marquez-wins-le-mans

 

Rossi: " We improve the tyre life with different things on the bike. The bike is very good to ride....  

But it looks like the others make another step, especially Honda and now the difference is very big on the straight. Check the speed on the sheet. In all the race we suffer very much." https://www.crash.net/motogp/news/920732/1/rossi-unable-overturn-top-speed-deficit

S-a vazut in cursa de ieri... 

Dovi: "... think we have to understand and analyse this weekend, because we have to find something."... https://www.crash.net/motogp/news/920735/1/dovi-sounds-alarm-we-have-find-something

 

Pai MM i-a si sugerat care este cheia succesului: sa poata pilota in doua trei stiluri diferite... :D :D Bine, trebuie sa mai ai si ce sa pilotezi.. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 1 oră, P T R a spus:

Ce tot face viniales asta?

Merge tare in antrenamente si in cursa se caca pe el?

In antrenamente isi arata valoarea.In cursa il deranjeaza lumea din jur ca nu il lasa sa se etaleze,sa picteze :crack:

Mare talent este si tot talent va ramane.

1 oră în urmă, danypop a spus:

Cursa, plictiseala-> de'acord,și au mai fost anu asta. Dar să spuneți că de când a venit micelin e plictiseala maximă....exagerați grosolan. Probabil nu ați văzut motogp in perioada in care george,Marcel etc plecau în față din primul tur și terminau la 5-6 8-10 secunde in fața celui de al doilea clasat și al treilea la 3-4 sec,etc. Și asta se intâmpla înainte să vină micelin în motogp. Nu vreau sa fiu înțeles greșit cum că aș tine partea micelin(gunoaie) însă nu e plictiseala din cauza lor(doar a lor). Au fost curse megaspectaculoase in era micelin(doar cine se uită la motogp le vede!!!),iar treaba cred că e clară: toată lumea are aceleași gume,punct. Să își regleze mobra in funcție de ele,simplu. 

PS, merci pt conf de presă

Da,ai dreptate,nu Michelin e (marea) problema.Problema o stim cu toti - demonul.

Cel mai boring sezon ever a fost 2014 cu MM castigand nu mai stiu 10-12 curse?viol oricum.Iar din 2016 incoace in era Michelin au fost niste curse incredibile....

Michelin contribuie insa,pt ca pe langa ca se bat cu MM,mai trebuie sa mearga si la conservare 3 sfert de cursa.Ceea ce,am mai zis,cu Bridgestone nu era cazul.

S-a vazut f bine cu Miller - el saracul era rapid si a incercat sa se dueleze...dar cat a reusit?Si dupa aia?Pa gume.Miller ar fi avut viteza necesara aici sa il provoace pe MM,iar daca ar fi fost pe Bridgestone'uri probabil lupta ar fi tinut pana la capat.Sau pana cand unul din ei facea vreo prostie.Asa?Cateva tururi si dupa aia Miller si-a dat seama ca va fi problema pe final si a taiat gazul.Prea tarziu insa pt ca a avut consecinte pierderea podiumului.Aceasta experienta probabil il va face pe viitor sa fie si el mai strategic,adica daca poate sa se puna in fundul lui MM si sa stea linistit.Iata,fortat de gume.Csf....

 

Mai atrag atentia asupra unei alte probleme,comuna si cu F1 : nivelul de profesionalism impus de MM si Dovi dimpreuna cu aceste strategii de conservare ce trebuie neaparat executate (altfel ramai fara gume dupa 10 tururi) au facut ca lupta la varf sa fie foarte rarefiata.Bine,mai sunt si alte circumstante aici : a 2a moto de uzina si Honda si Ducati nu se pot lauda ca se pot implica (cel putin deocamdata) in lupta pt victorie,la Yamaha...Vinales e pe niciunde,Rossi merge f bine insa iata se bate pt victorie numai si numai cand MM nu e acolo...Rins la fel,cu toate ca a castigat,aceea a fost o victorie de circumstanta....ce sa mai,preiau sintagma veche - Marquez "omoara competitia".

 

Edited by Method

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, danypop a spus:

  toată lumea are aceleași gume,punct. Să își regleze mobra in funcție de ele,simplu. 

 

 

Sti ce ma deranjeaza...nu faptul ca toata lumea are aceleasi gume, ci ca toata lumea are aceleasi gume "proaste". Exact asa este si in F1, gume proaste, imprevizibile, dar care se schimba si fundamental de la un sezon la altul.

Daca scopul motogp-ului este reglarea motocicletei si a stilului de pilotaj, in asa fel incat sa te tina guma pana la final...inloc ca guma respectiva sa scoata in evidenta putera motorului, eficienta franelor, ciclistica sasiului, dar si calitatiile de pilotaj a rideriilor....atunci e gata sportul.

Si sti din ce motiv? Reglajele alea de care spui tu. Alea o echipa cu bani multi le face mult mai usor, pentru ca are destul manpower in spate ca sa poata analiza zeci de scenarii. Prin urmare feedback-ul pilotului este mult mai rapid asimilat si deficientele eliminate. Nu spun ca altfel ar avea sanse underdog-ul, dar cel putin diferentele nu ar fi asa de majore, respectiv ai vedea actiune. 

 

Ca F1 a ajuns si Motogp-ul, conservarea gumelor si statul in expectativa, sau asteptarea greselii sunt pe ordinea de zi. Poate nu sunt cel mai in masura sa imi dau cu parerea, dar cand numarul de depasiri efectuate la motogp este asemantor cu cel din F1...inseamna ca ceva pe undeva se greseste fundamental

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miller a declarat ca a vrut sa-si arate valoarea desi stia ca nu va tine mult. Sigur a marcat dupa cursa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, cuki a spus:

 

Sti ce ma deranjeaza...nu faptul ca toata lumea are aceleasi gume, ci ca toata lumea are aceleasi gume "proaste". 

Daca scopul motogp-ului este reglarea motocicletei si a stilului de pilotaj, in asa fel incat sa te tina guma pana la final...inloc ca guma respectiva sa scoata in evidenta putera motorului, eficienta franelor, ciclistica sasiului, dar si calitatiile de pilotaj a rideriilor....atunci e gata sportul.

Dupa informatiile care au aparut in presa, referitor la ultimele evolutii ale cadrelor, despre motoare, etc, etc, am inteles cat de important este ca aceste componente sa fie configurate in functie de pneuri, asa ca incep sa cred ca pneurile Michelin nu mai sunt atat de "proaste", ci pur si simplu sunt ... altfel. Sunt gandite altfel, se comporta altfel si au nevoie de o alta configuratie a motocicletei. Cum spunea un nene intr-un articol, cu pneurile Bridgestone era nevoie de un sasiu mai rigid, acum, cu noile anvelope, dimpotriva este nevoie de unul cu o elasticitate laterala mai mare. In conditiile astea, nu este de mirare ca pentru o motocicleta care are inca un cadru prea rigid, pneurile sunt "proaste" si ca trebuie sa mearga la conservare. Honda pare ca a gasit reteta, cu noul cadru si cu noul motor mai puternic, dar care livreaza optim puterea. Brusc pneurile Michelin nu mai sunt "proaste", dimpotriva, MiMi isi permite sa mearga blana pe pneuri soft. Isi permite chiar sa jongleze cu mai multe maniere de pilotaj, dupa cum chiar el declara. Cred ca daca il intrebam acum pe Marq, va spune ca pneurile Michelin sunt excelente. Ai sa vezi ca peste unul doua sezoane, cand toti constructorii isi vor reconfigura mobrele dupa reteta oferita de Honda, nu vei mai auzi pe nimeni sa se planga de pneuri si nimeni nu va mai merge la conservare. Bine, in rastimpul asta nici Michelin nu va sta degeaba. 

Altul care se imbata cu apa rece: https://www.motorsport.com/motogp/news/lorenzo-lcr-le-mans-honda/4392307/

Quartararo: "Today I do something that I normally shouldn't do, I put the time attack mapping during the race," he said. "I say okay, let's see what happens - and if I destroy the tyre, will be my problem. When I overtake [Alex] Rins [on lap 15], I put the time attack mode and then I push a lot into the limit.

"It was not a big difference, was small changes, maybe acceleration the bike was spinning a little bit more but I can control a little bit on the riding style.

"Physically was really tough to ride and lucky that the race finished."

Si mai departe o declaratie foarte asemanatoare cu a lui MM: "In the beginning of the year I was finding laptime in acceleration pushing like hell and the bike was sliding a lot, now I am doing the laptime in a different way". https://www.motorsport.com/motogp/news/quartararo-time-attack-mode-yamaha/4392260/

Mosul va trebui sa ia datele pustiului si sa treaca la studiu. 

 

 

Si Carlo Pernat, aceasta Mama Omida a motomondialului: https://www.gpone.com/en/2019/05/20/motogp/pernat-marquez-is-the-strongest-and-even-fooled-lorenzo.html

Cred ca unele profetii se vor adeveri soon.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 7 ore, cuki a spus:

Sti ce ma deranjeaza...nu faptul ca toata lumea are aceleasi gume, ci ca toata lumea are aceleasi gume "proaste". Exact asa este si in F1, gume proaste, imprevizibile, dar care se schimba si fundamental de la un sezon la altul.

Daca scopul motogp-ului este reglarea motocicletei si a stilului de pilotaj, in asa fel incat sa te tina guma pana la final...inloc ca guma respectiva sa scoata in evidenta putera motorului, eficienta franelor, ciclistica sasiului, dar si calitatiile de pilotaj a rideriilor....atunci e gata sportul.

Si sti din ce motiv? Reglajele alea de care spui tu. Alea o echipa cu bani multi le face mult mai usor, pentru ca are destul manpower in spate ca sa poata analiza zeci de scenarii. Prin urmare feedback-ul pilotului este mult mai rapid asimilat si deficientele eliminate. Nu spun ca altfel ar avea sanse underdog-ul, dar cel putin diferentele nu ar fi asa de majore, respectiv ai vedea actiune. 

 

Ca F1 a ajuns si Motogp-ul, conservarea gumelor si statul in expectativa, sau asteptarea greselii sunt pe ordinea de zi. Poate nu sunt cel mai in masura sa imi dau cu parerea, dar cand numarul de depasiri efectuate la motogp este asemantor cu cel din F1...inseamna ca ceva pe undeva se greseste fundamental

Nu sunt imprevizibile,erau la inceput in 2016,acum le prevad.Doar ca fata Bridgestone spun pilotii ca era extraordinara pe langa asta de la Michelin,si de aceea au probleme.Spatele spun ca e mai bun decat Bridgestone'ul,de aceea de cele mai multe ori MM pierde fata insa ca prin minune si total ireal spatele inca tine - exemplul Valencia cu acel derapaj de zeci de m la peste 150kmh a fost graitor.

Si pe langa nivelul de grip mai e uzura.Care intradevar e mult mai accentuata decat la Bridgestone,asa ca mers la maxim in 1/3 din cursa gumele sunt gata,ceea ce la japonezi nu era cazul.

 

Gresesc cei de sus atunci cand aduc in ecuatie acest aspect al gumelor.Pt ca in vremea Bridgestone nu exista aspectul asta.Gumele pur si simplu erau bune si functionau toata cursa.Si atunci nu mergea nimeni la conservare 3 sfert de cursa.

Strategia distruge orice sport intradevar.Aici insa nu va fi niciodata ca in F1 pt ca nu poate exista comunicarea aceea continua si f elaborata intre pit si pilot - pilotul e inca seful si nu poate fi dirijat de pe margine.Si de asemenea,pilotul are un aport masiv asupra rezultatului final - ia prin comparatie HRC si AMG.Daca ai aduce de ex pe Lando Norris sau pe Perez sau un pilot bunicel dar nu extraordinar si l-ai pune la cea mai buna echipa - AMG,cred ca de la primele runde s-ar bate la podium.Prin comparatie un multiplu campion mondial cu experienta lui Lorenzo iata-l ca se zbate sub locul 8 cu probleme de adaptare la moto in timp ce MM valseaza.Asta nu inseamna ca Lorenzo e tuta dupa cum cred unii,ci ca e f important aportul pilotului si felul de pilotaj e diferit de la o moto la alta,pt ca au "retete" diferite.In F1 toti au ajuns invariabil la acelasi rezultat,aici sunt mai romantici - unii vireaza cu spatele altii cu fata samd.

Aportul pilotului e masiv fata de F1 si de asta nu va fi niciodata similar motogp'ul.Si foarte bine ca e asa.

Nu,eu as zice ca principalul "vinovat" pt cursele lipsite de spectacol de acest an e MMlu.

Acum 6 ore, Altair a spus:

Miller a declarat ca a vrut sa-si arate valoarea desi stia ca nu va tine mult. Sigur a marcat dupa cursa

:bounce:

Miller a incercat marea cu dejtu gen hai sa vedem daca il frec pe asta ce se intampla,poate o comite.Putea sa stea in spatele lui si poate lua un 2-3.Asa s-a riscat sa il atace,si-a uzat gumele si a iesit pe 4.Miller e Miller.Big balls.

Dovi de ex nu ar fi facut asta,s-ar fi multumit sa ia un 2 si gata daca stia ca nu are cum sa il atace in mod real pe MM.Si totusi Dovi nu are nici un campionat mondial.E si asta ceva de gandit.

Bine,nu ca Miller ar avea dar imi place tupeul :P

Edited by Method

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovi are, da’ nu la clasa mare.

Apropo, sunt doar 2 piloti care au titlul la toate 3 clasele si nu se vede alt amator de intrare in club.

Si un (foarte) fun fact: numiti pilotul care e din ‘04 (douamiifuckingpatru) in circuit, a trecut pe la toate clasele, se da pe moto de uzina si are in total 0 (zero, nada, nil) victorii. Pana si amaratul de Karel are una. Sunt curios daca-l stie cineva fara cautare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

chiar asa...ma-m gandit, nu am gasit niciul, am cautat..cu greu am dat de Aleix Esp

Edited by warlock

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-a placut ca Petrux i-a multumit lui Dovi pt coaching'ul din timpul iernii si a zis ca acest podium i se datoreaza si lui.

Iar raspunsul lui Marquez la intrebarea "cum explici ca cealalta Honda - Cal, e pe 9 iar Lorenzo si mai jos?" a fost simplu - nu stiu nu ma intereseaza nu pot raspunde la aceasta intrebare,eu am treaba doar cu partea mea din boxa. :ok:

...si la sfarsit,tras de limba,a dat raspunsul pt acest improvement nou gasit al Hondei - "the bike is turning better".

Miller : "Maybe got a little carried away at the start, used a little bit too much of the edge of my tyre..when that gap opened up to Marc and I got past Danilo, it was all out to catch Marc. And probably not the right thing to do that early in the race.

I tried to get in front of Marc because I felt I had the speed, but I didn't know if I was going to be able to keep the speed for the whole race. So I tried to get in front of Marc and slow the pace down a little bit.But he was able to get back past in about two laps, and once he got back past, he was just able to chip away, like a tenth a lap, bang – bang – bang – bang until it got to about a second. His speed was pretty strong.

It was a good race. I stayed so close to this guys. There's a couple of things I would change, but all in all, it was a good day considering we had a couple of crashes this weekend, so it was nice to just not make any mistakes in the race, bring the bike home, I didn't run wide once, and I was quite calm.”

Cu fiecare prestatie buna cum a fost cea de la LeMans,Miller se apropie din ce in ce mai mult de un post la Ducati factory pt la anul,in locul lui Petrux.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 19.05.2019 la 23:40, xt600 a spus:

Ciclistica perfect echilibrata, care se pupa perfect cu pneurile Michelin. Anul asta Honda a descoperit holy grail-ul sasielor... 

LOL ciclistica pefrect echilibrata?

daca era asa nu se chinuia lore atata cu troaca :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, frigider a spus:

LOL ciclistica pefrect echilibrata?

daca era asa nu se chinuia lore atata cu troaca :)

Spune-i asta lui MM. :) Cand omul face toata cursa in 1:32 si pneurile soft arata perfect, despre asta vorbim. Loredana, pe RCV213 nu este un etalon. Merge mai prost pe ea, decat un rookie pe o motocicleta de client. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 20.05.2019 la 11:07, io, bogo a spus:

Foarte tare Miller - a avut unul dintre momentele sale de glorie. Pana una-alta, a fost singurul care s-a luat parte-n parte cu MM. Ar fi meritat un podium acolo...

 

Is just me sau Petrux a cam facut blat cu Dovi?

 

*mapping 8*

La 20.05.2019 la 10:01, Ahile a spus:

As paria ca la final de 2020 Viniales pleaca de la Yamaha si Lorenzo se intoarce in locul lui :))

si eu cred ca pleaca vin. 

e prea praf. nu se poate asa ceva, nu mai pot face nimic sponsorii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 minute, frigider a spus:

si eu cred ca pleaca vin. 

e prea praf. nu se poate asa ceva, nu mai pot face nimic sponsorii.

O sa spuna ca e vina motoretei.

Problema e ca aceeiasi motoreta a facut fastest lap aici.In mainile unui rookie.Deci nici asta cu motoreta naspa nu mai poate sa o bage.

Ce e haios e faptul ca Vin e in general.rapid oricand...in afara de.cursa 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

back to the basics: lorenzo la yamaha, viniales la suzuki in locul lui mir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 minute, Ahile a spus:

back to the basics: lorenzo la yamaha, viniales la suzuki in locul lui mir

Și galbenu' pe onda să ia în sfârșit 10'le😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuuu.Eu zic asa din 2021 :

- MM la Ducati cu pretenul Dovi

- Vinales schimba barca la Honda impreuna cu Lorenzo

- Yamaha cu Rossi forever young + Rins

- Suzy il tine pe Mir + Zarco fugit de la ktm

- Ktm fratii Espargaro

- aprilia is no more

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, xt600 a spus:

Spune-i asta lui MM. :) Cand omul face toata cursa in 1:32 si pneurile soft arata perfect, despre asta vorbim. Loredana, pe RCV213 nu este un etalon. Merge mai prost pe ea, decat un rookie pe o motocicleta de client. 

rabdare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, frigider a spus:

rabdare.

Eu am rabdare, pentru ca nu ma costa nimic, insa gurile rele raspandesc vorbe, precum ca HRC da semne ca nu ar mai avea... 

Acum 1 oră, Method a spus:

Nuuu.Eu zic asa din 2021 :

- MM la Ducati cu pretenul Dovi

- Vinales schimba barca la Honda impreuna cu Lorenzo

- Yamaha cu Rossi forever young + Rins

- Suzy il tine pe Mir + Zarco fugit de la ktm

- Ktm fratii Espargaro

- aprilia is no more

Scenariu pentru un nou episod din GOT??? :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, xt600 a spus:

Eu am rabdare, pentru ca nu ma costa nimic, insa gurile rele raspandesc vorbe, precum ca HRC da semne ca nu ar mai avea... 

Scenariu pentru un nou episod din GOT??? :D 

pai si? ce daca honda nu mai are? ce-o sa faca? sa-l dea afara? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greu de spus. Nu stim ce clauze sunt prinse in contract.. putem face doar scenarii. Cel mai probabil, daca nu da rezultate, la sfarsitul contractului nu-l  mai prelungeste. Alta posibilitate ar fi sa ii scada foarte mult salariul sau chiar sa ii rezilieze contractul, daca exista vreo clauza in acest sens, care ar putea fi activata.. Totul tine de termenii in care este redactat contractul actual. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

MM nu va pleca niciodată de la Honda. 

Va sta să ia 12 titluri (dacă nu-l dau ăia afară) și va omorâ tot spectacolul. 

Dar lui n-o să-i pese.

Vrea record absolut, ceva care sa pară imposibil de depășit.

Și chiar va fi, pentru că oricum în 10 ani se va trece exclusiv la electric și nu va mai fi timp.

Stivuitoare mari și mici.

La dracu'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

As mai lua un pronostic pe termen scurt si mediu , pe langa cel pe termen lung cu Viniales

1. Petrucci castiga la Mugello , cu plecare din pole

2. KTM va fi pe podium la Marele Premiu al Austriei (mai sunt 6 curse :) )

3. Viniales nu o sa fie in primii 10 piloti la sfarsitul acestui campionat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...