Jump to content
Sign in to follow this  
®azvan

Cati aveti kitul de pana la voi? (tura 2000+ km)

Asfalt 99%, anvelope noi, kit pana obligatoriu?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Le-as inveli cu un strat de 1 cm grosime gen vata bazaltica, buna la soc si termoizolanta ..... momentan a ramas in stadiul de proiect. Poate-mi fac eu prea multe griji ... ei zic ca rezista pina la 50 de grade.

La roata mea spate de 140 sint suficiente pentru o urgenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge folia de aluminiu, invelite in cateva straturi. Dar sub sa nu se intampla nimic cu ele. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am invatat sa port mereu kit de pana cu mine de pe vremea cand haladuiam prin strainatati. De atunci am acelasi kit cu mine, fara sa fi avut vreodata pana. Pariez ca daca il las acasa o data, se intampla beleaua :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

In lipsa unei roti de rezerva , intrebarea asta cu kitul de pana este ca si cum ai intreba daca tre sa pleci cu bolentinul la tine ! 

Sunt niste rahaturi care incap sub orice sa fara probleme . Daca te stradui , le bagi si sub saua la bicla .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Da @Paca, ai dreptate! Ignoranta, ce sa-i faci? Patesti...

 

Eu am sa ma dotez cu setul cu snur (e in dedeman la 10 lei, si chiar nu cantareste mult). Sunt mici sansele ca cineva sa aiba acest kit de pana la masini, si intr-adevar, pierzi mult timp pana gasesti una care sa aiba. Cat despre umflatul anvelopei, probabil am sa iau cateva butelii de CO2 cu adaptor (sunt si in Decathlon), compresor exclus, este prea voluminos si oricum nu vine cu mufe tip clesti de legat la baterie (cel putin asta pe Louis), nu toata lumea are priza bricheta la motocicleta. Insa aici sunt destul de mari sansele sa gasesti o masina dotata cu compresor, mai ales in zona civilizata a Europei. 

 

Deci da, kitul cu snur ar trebui pus in permanenta sub sa.

Edited by ®azvan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Snururi cu butelii am si eu. Acum aflu ca sunt necesare o multime.

Zemurile alea verzi care baga preventiv in cauciuc la bicicleta si te protejeaza de pana vreo 2 ani nu merg si la mobra ?

Edited by M!ha!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 1 oră, ®azvan a spus:

Merge folia de aluminiu, invelite in cateva straturi. Dar sub sa nu se intampla nimic cu ele. 

 

Daca ar fi fost 1 ma riscam ....... cu 4 ..... am o jena. :)  Multumesc oricum de sfat!   24.99 lei- minipompa+ 1 cartus + 24.99 lei - 3 cartuse de schimb.

 

minipompa co2.jpg

intructiuni 2.jpg

intructiuni 1.jpg

Edited by Contabil

Share this post


Link to post
Share on other sites

 De anul trecut. Am ajuns acasa cu kitul de pana. O sugestie insa - daca il aveti de mult, verificati in ce stare mai sunt snururile. Ale mele era invechite/coapte si s-au rupt aiurea cand le-am bagat in guma.

Am reusit sa improvizez pana la urma ceva totusi.

pana.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS. Daca observi, felul in care sint ambalate spune multe, iar minipompa are protectie de cauciuc pe cartus ...... socuri, frecari ... o sa stea sub sa minim 3-5 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Contabil daca te intereseaza specificatiile buteliilor de CO2 de 16g, uite aici despre. Folia de aluminiu reflecta radiatiile solare, deci merge la a pastra continutul la o temperatura scazuta.

Edited by ®azvan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, Cap0ne a spus:

 O sugestie insa - daca il aveti de mult, verificati in ce stare mai sunt snururile.

 

La asta ma gindeam si eu ... pe 125 avem sub sa un sprei cu aer, cred ca si acum este acolo, dar daca vrea sa-l foloseasca (frate-miu) ..... reuseste sa curete geanta de praf in cel mai bun caz (din cind in cind trebuie schimbate). :crack:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io-te că mă apuc să verific și eu șnururile, au aproape 4 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu esti singurul inconstient.

 

In vreo 13 ani am facut vreo 10 pene si niciodata n am avut nimic la mine cand am facut. Cand imi luam , nu faceam pana. M-am descurcat cumva. In general nu faci pana sa ramai direct pe janta, se dezumfla in timp. De preferat e de luat macar 1 kit(snur/camera/leviere/compresor SI pompa) pe grup de ieseala.

 

Cu E07 Dakar  am facut pana si poti sa mergi asa cu el fara presiune cu 20-30 la ora ca e foarte tare pe spate si mobra usoara. Pe ala nici sa ma bati nu ma apuc sa il dau jos in padure cu 2 leviere mici ca sa schimb camera. Ii dai inainte si schimbi janta dupaia daca pateste ceva.

 

Suflatul prea mult in iaurt te tine acasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, wawessh a spus:

Suflatul prea mult in iaurt te tine acasa.

 

x100

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, Fiziflash a spus:

E interesanta ideea cu asistenta rutiera, cu mentiunea ca , din ce am citit mai demult firmele de genul sunt disponibile doar la luat bani. Cand e nevoie de asistenta incep povestile, "dar" - urile, nu raspund la telefon, etc. 

 

Ai avut vreodata nevoie de asistenta si a fost ok?

Am avut nevoie de asistenta si NU,nu a fost ok!Absolut deloc cooperanti,neflexibili la variantele cerute de noi,inclusiv si daca am fost dispusi sa platim din buzunar diferenta pe loc!!!

Am deschis si un topic,e vorba de dobitocii de A24.Dar asta e alt subiect,nu e cel din topicul de fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am rabdare sa verific dar probabil tu esti cel care se plangea ca n-au vrut sa-i faca nu stiu ce sudura... Unii habar nu au pe ce servicii dau banii, probabil le e greu sa citeasca 6 pagini de contract cand plaja de atentie e limitata la "citit" pe facebook.

 

Asistenta rutiera nu inseamna nici "service mobil", nici "adu boss doua coliere si un capat de sarma" si nici "centru mobil sudura", ci maxim reparat pe loc o pana, curent pentru pornit, pus benzina iar in rest, pentru orice altceva, tractat fierul pana la primul service si/sau primul hotel. Ideea e strict sa nu ramai sinistrat si cu degetul in poponeata daca te lasa fierul in cine stie ce situatie. Caz in care e probabil ca oricum sa fie necesar mai mult decat un set de cartuse de co2 si un snur de pana...

 

Mai imi povestea cineva la o pensiune cum cara (pe motor!) un set complet de tubulare, surubelnite, pompa benzina, bobine inductie, ecu, 2 camere si petice (poate se taia vreun cauciuc), pompa electrica de umflat, cabluri de curent, furtun de tras benzina, etc. Fiecare cu distractiile lui...

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 15.05.2019 la 15:02, ®azvan a spus:

Faceti des pene? Intreb pentru ca eu in 20 de ani nu am facut niciodata, nici cu auto, nici cu moto.

Record personal : 3 pene in doua saptamani.

Merg zilnic cu masina de munca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 21 minute, walking^human a spus:

N-am rabdare sa verific dar probabil tu esti cel care se plangea ca n-au vrut sa-i faca nu stiu ce sudura... Unii habar nu au pe ce servicii dau banii, probabil le e greu sa citeasca 6 pagini de contract cand plaja de atentie e limitata la "citit" pe facebook.

 

Asistenta rutiera nu inseamna nici "service mobil", nici "adu boss doua coliere si un capat de sarma" si nici "centru mobil sudura", ci maxim reparat pe loc o pana, curent pentru pornit, pus benzina iar in rest, pentru orice altceva, tractat fierul pana la primul service si/sau primul hotel. Ideea e strict sa nu ramai sinistrat si cu degetul in poponeata daca te lasa fierul in cine stie ce situatie. Caz in care e probabil ca oricum sa fie necesar mai mult decat un set de cartuse de co2 si un snur de pana...

 

Mai imi povestea cineva la o pensiune cum cara (pe motor!) un set complet de tubulare, surubelnite, pompa benzina, bobine inductie, ecu, 2 camere si petice (poate se taia vreun cauciuc), pompa electrica de umflat, cabluri de curent, furtun de tras benzina, etc. Fiecare cu distractiile lui...

Stai chill caci am citit ce era in contract.

Am trecut de faza cu sudura,am priceput ca nu se poate,dar cand sambata ei iti ofera 2 nopti de cazare si transport la locul de reparatie,care abia luni se putea efectua,apoi sa plec spre casa,inseamna sa devii turist obligat.Cand le-am spus ca platesc diferenta de la cele doua nopti de cazare la platforma,sa fiu adus acasa,plata cash,am fost refuzat categoric!Asta inseamna rigiditate in gandirea de afaceri plus un renume prost.Si nu-s singurul care a avut problema asta,am intrebat si eu mai multi prieteni patiti.

Deci trage concluzia tu,daca era vorba de o simpla plangere sau ba. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 21 ore, walking^human a spus:

Din Ploiesti pana la Creasta Baiului sunt cam 60 km- 1,5h (daca e soseaua libera)... E extrem de mica sansa sa ajungi undeva, oriunde in Ro sau Eu, unde esti la distanta mai mare de 2-3h de un oras mare. Asta pe langa faptul ca probabil nici 5% nu merg in off road cu motorul cu care s-au deplasat pana acolo, iar cei care merg cu remorca oricum au masina (si piese/scule) aproape.

Nu prea ie si pe judetene, nu?! 

Pe Baiului sau pe Predelus nu urci decat cu 4x4 calumea daca a dat doi stropi de ploaie. Ceasistenta rutiera stii tu la banii aia care sa vina cugipanu dupa tine pe coclau?! Ca vreau si io.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu crezi ca le tin partea, dar chiar si asa... tot nu ramaneai in strada. Pe langa faptul ca ORICE companie cu cat este mai mare si "mai corporatie" este mai rigida si dificila (vezi ce chin e in a vorbi si solutiona o problema la emag- de exemplu), unele solicitari nu sunt chiar asa simplu de satisfacut pe cat pare.

 

In cazul tau, desi din punctul tau de vedere parea ca trebuia doar sa lasi cateva sute lei la sofer, pentru a-ti oferi ce vroiai trebuia ca:

-cineva de la ei cu acces la contracte/costuri, sa calculeze diferenta cu siguranta unul din amaratii aia care dau click in call center nu avea cum sa faca asta, iar daca era si sambata slabe sanse sa fi fost vreun superior

 

-firma de tractari sa fie dispusa sa mearga pe distante mari- cine stie ce contracte/conditii erau intre ei, de exemplu poate lucreaza cu tarif fix/deplasare si merg doar pe raza judetului x

 

-sa aiba cine sa iti emita o chitanta si sa depuna incasarea in contul sau la o caserie a firmei de asigurari, poate in cu totul alt oras decat cel in care era firma de tractari. Soferul de la tractare era probabil un angajat de la cu totul alta firma si nu putea dpdvd legal sa iti ia vreun ban, etc. Ce vroiai sa faca? Sa-ti ia soferul banii la negru, firma de asigurari sa mearga pe incredere ca soferul nu se face ca uita ca incasat banii, si apoi sa-l oblige pe sofer (angajatul altei firme, deci maxim sa-l roage) sa mearga la banca si sa depuna o suma de bani care dpdvd contabil nu stiu cum se justifica (soferul nefiind beneficiarul serviciului ci tu)?

 

Plus aspectul legal- nefiind prevazut in contract varianta dorita de tine, ramanea si riscul ca in cazul unor probleme sa le ceri cine stie ce daune.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 15.05.2019 la 15:02, ®azvan a spus:

Faceti des pene? Intreb pentru ca eu in 20 de ani nu am facut niciodata, nici cu auto, nici cu moto.

Mergi putin si incet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Speedy.K said:

Nu prea ie si pe judetene, nu?! 

Pe Baiului sau pe Predelus nu urci decat cu 4x4 calumea daca a dat doi stropi de ploaie. Ceasistenta rutiera stii tu la banii aia care sa vina cugipanu dupa tine pe coclau?! Ca vreau si io.

Sunt totusi niste poteci cat de cat accesibile, pana in anumite zone. Daca te indepartezi considerabil de potecile practicabile de 2x4 e si mai mica sansa sa o faci cu motorul pe care ai mers calare din Buc. Dar mai te-o ajuta cineva sa tarai fierul pana la prima poteca, sub o forma sau alta. Iar in cazul in care mergi singur, mai nasol e riscul ca ramai fracturat cu orele/zilele pe undeva pe unde nu trece nici naiba, decat ca faci pana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 minute, walking^human a spus:

Sa nu crezi ca le tin partea, dar chiar si asa... tot nu ramaneai in strada. Pe langa faptul ca ORICE companie cu cat este mai mare si "mai corporatie" este mai rigida si dificila (vezi ce chin e in a vorbi si solutiona o problema la emag- de exemplu), unele solicitari nu sunt chiar asa simplu de satisfacut pe cat pare.

 

In cazul tau, desi din punctul tau de vedere parea ca trebuia doar sa lasi cateva sute lei la sofer, pentru a-ti oferi ce vroiai trebuia ca:

-cineva de la ei cu acces la contracte/costuri, sa calculeze diferenta cu siguranta unul din amaratii aia care dau click in call center nu avea cum sa faca asta, iar daca era si sambata slabe sanse sa fi fost vreun superior

 

-firma de tractari sa fie dispusa sa mearga pe distante mari- cine stie ce contracte/conditii erau intre ei, de exemplu poate lucreaza cu tarif fix/deplasare si merg doar pe raza judetului x

 

-sa aiba cine sa iti emita o chitanta si sa depuna incasarea in contul sau la o caserie a firmei de asigurari, poate in cu totul alt oras decat cel in care era firma de tractari. Soferul de la tractare era probabil un angajat de la cu totul alta firma si nu putea dpdvd legal sa iti ia vreun ban, etc. Ce vroiai sa faca? Sa-ti ia soferul banii la negru, firma de asigurari sa mearga pe incredere ca soferul nu se face ca uita ca incasat banii, si apoi sa-l oblige pe sofer (angajatul altei firme, deci maxim sa-l roage) sa mearga la banca si sa depuna o suma de bani care dpdvd contabil nu stiu cum se justifica (soferul nefiind beneficiarul serviciului ci tu)?

 

Plus aspectul legal- nefiind prevazut in contract varianta dorita de tine, ramanea si riscul ca in cazul unor probleme sa le ceri cine stie ce daune.

 

 

 

Ok,promit sa nu mai fac. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 27 minute, walking^human a spus:

Sunt totusi niste poteci cat de cat accesibile, pana in anumite zone. Daca te indepartezi considerabil de potecile practicabile de 2x4 e si mai mica sansa sa o faci cu motorul pe care ai mers calare din Buc. Dar mai te-o ajuta cineva sa tarai fierul pana la prima poteca, sub o forma sau alta. Iar in cazul in care mergi singur, mai nasol e riscul ca ramai fracturat cu orele/zilele pe undeva pe unde nu trece nici naiba, decat ca faci pana.

Frate, am zis Creasta Baiului! Ce poteci, ce 2x4?

Se face toata creasta, din Doftana pana-n azuga si cu 1200 gs daca e cine trebuie la ghidon, dar iti garantez ca dincolo de Adapatoare nu se baga nicio masina de asistenta. De acolo nu te recupereaza de at baietii de la Rescue 4x4! Si asta pe uscat!

In fine, discutia e degeaba, cine vrea n-are decat sa stea la mana asistentelor de rutiera din Romanica. Eu nu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolare,o fo' prima si ultima data cand am facut asta!

Oricum am vazut ca aici in tara,se rezolva cam orice pe plan local.De altfel asa am si rezolvat problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...