Sari la conținut

scutere SYM


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Well done! Foarte frumos showroom-ul.

Uitandu-ma mai atent, Sym si Kymco daca nu sunt frati, sunt siguri veri...

Eu tot la Jet "m-as baga"...

Sunt curios sa cunosc "Happy End"-ul :)))

Poti sa confirmi daca Jet 200 (sau 169cmc pour les connaisseurs) e cu racire lichid sau aer, cu injectie sau carburatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate motoarele lor de 125 cc si 200 cc sunt pe injectie si au norma Euro 4 conform postarii lor din 11 mai de pe pagina lor de Facebook.

@inachim Stii ceva de garantie ? Pentru cati ani sau km se acorda ? In cat timp se face livrarea? Au ceva pe stoc ? 

@pierrotlefou Jet-ul 14 LC de 200 ( https://www.sym-romania.ro/modele/scooter-sym-jet-14-lc/) , conform site-ului are racire pe lichid, iar Jet 14 ( fara LC: https://www.sym-romania.ro/modele/scooter-sym-jet-14/) are racire pe aer.

 

 

image.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da jet 125 e lc, 200 e aer si abs din ce scriu ei, cel putin.

Cum 200 e de fapt 170, si diferenta e foarte mica la putere/cuplu, cred ca 125 lc s e best buy.

Mi a placut maxim cum e pozitia, ghidon, tot. Asta, la smaeb. Musai trebuie testata jucaria.

@Cavaleru, la mine a aparut ceva, nu pot we asta. TEsteaza si Jet pls, si apoi pune aici parerea ta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu cel de 125 racire cu lichid

atentie are si acesta de 125  dubluamortizor spate

 

200 nu este decat cu aer

avand in vedere ca merg pe mobra racita cu aer zic eu ca iau de 200 tot cu aer

avantaje date TEHNIC de catre un mecanic priceput ne ar ajuta sa intelegem cat de vitala’ ar fi la acelasi model racirea pe lichid

 

pentru mine unul STRICT CA UTILIZATOR apar alte lucruri de reparat in plus pompa, radiator vas expansiune etc

deci la temperatura ROMANIEI medie pe vara zic ca AER’ nu ar  fi asa de MINUS’

 

 

8CBAB7D2-BD3E-4A5F-B376-10A5F8B11FAA.jpeg

F948B5CD-E984-46A9-94CE-18905D563CD5.jpeg

5E28328B-2636-4701-84A7-37655812E4EC.jpeg

8E4DE7BC-5D70-4BD5-BCAA-062264663B85.jpeg

332E49DF-87C7-4312-8AD5-B10D1133C280.jpeg

040247BB-1EC3-499B-B14F-7C43F0896B1E.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu va recomand scuterele japoneze si pe locul 2, suratele italiene.

 

Kymco, producator mare...Scuterul Insa lasa de dorit. Consum mare pentru un 150cc, intervale service scurte si scumpe, pozitie la ghidon insuficient studiata.

 

Pe langa asta, recomand oricui ghidoneaza si o motocicleta "full size" sa-si cumpere un minim de 250 cc cilindree. Te vei lovi de problema unui drum de 100 km iar pe un 125-150, vei merge cu 100-110 viteza maxima, viteza atinsa la 9000-9500 ture din 10000 maxim posibile.

 

Revenind la scuter, am avut ocazia sa pun mana si pe concurenta scuterului meu, Honda SH 150 si 300. Pozitia la ghidon este foarte bine gandita,naturala. Pe Kymco saua inclinata spre ghidon si destul de dura te tot impinge spre ghidon.

 

Asa ca, desi la prima tura va parea ok, un scuter mic si chinuit va va costa la final fix cat un scuter de 250-300cc.

 

Apropo, la Kymco si compania ai revizie la 500 km si apoi la 5000 km. Timpul recomandat de producator e de minim 90 min.

 

Aici sunt reprezentante mixte iar ora de manopera incepe de la 60 euro...

 

170 euro prima revizie cu motor la schimb pentru ziua respectiva.

Era sa uit de consumul de 3.2-3.5, consum peste Xmax-ul de 300 primit la schimb pe perioada reviziei.

IMG_20190515_173408.jpg

IMG_20190515_173425.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte de acord cu precedenta postare; sunt modele italiene de care nu mai stiu cum sa scape utilizatorii...

Iar Kymco si verii lui,sunt totusi niste copii ,si cu materiale mai slabe.

Acu,poate pe unii ii incinta ideea de garantie,si pe altii ideea ca nu va fi nevoie de garantie.Diferenta de 3-4-500 euro intre cele 2 variante.

Chiar nu gasiti ceva potrivit de la Honda/Yamaha/Suzuki ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 Pai...te lasam pe tine sa ne aduci info de la honda/yamaha/suzuki

eu am spus ce ma intereseaza

sa merg in oras

sa nu fie lat

sa care 100 de kg in viu

sa aibe abs

sa aibe frana pe disc

si max 3000 euro

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha Nmax 125 e in buget, are Abs, 12 cai (aceiasi cai ca un Sym 200)...

 

Honda SH 125-150 o gasesti doar model 2017-18 sub 3000 euro.

 

Kymco People S cum am eu NU e rau...Asta nu inseamna ca l-as cumpara si a doua oara.

 

 

Uitasem, si Honda PCX intruneste cerintele Tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Gixu. a spus:

Yamaha Nmax 125 e in buget, are Abs, 12 cai (aceiasi cai ca un Sym 200)...

 

Honda SH 125-150 o gasesti doar model 2017-18 sub 3000 euro.

 

Kymco People S cum am eu NU e rau...Asta nu inseamna ca l-as cumpara si a doua oara.

 

 

Uitasem, si Honda PCX intruneste cerintele Tale.

 Caut Si nu gasesc NOI..... SI IN BANII ASTIA 2750 TVA INCLUS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.05.2019 la 6:48, Cavaleru a spus:

ma duc si eu sambata sa testez ce au in ograda, ca nu mai pot in bucuresti cu masina...

Datorita jobului sunt obligat sa merg zilnic cu masina prin buc. si cateodata imi vine sa-mi dau foc in masina.

Nu-i inteleg pe cei care dau de carnet de entuziasmul de a sta cu orele pe scaun la semafoare. Traficul prin buc. nu mai e ceea ce a fost. E un cosmar.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine, daca ai fost primu' te las.....nu ma mai bag!

Am vb si eu cu dl. Nicolae pt un Cruisym de 250, doar ca trebuie adus din Grecia la comanda....asa ca acum ma uit dupa o Honda NC 750X DCT

pt orasul asta raman pe chinezul de 125 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inchiriat Symphony ST 300i din Salerno si m-am plimbat pe toata coasta Amalfitana dus intors , pana la Sorrento , trecand prin Vietri al Mare, Minori , Maiori, Conca al mare , Cetara , Furore , Amalfi , Ravello , Positano ,  de dimineata pana s-a inoptat si nu ma mai saturam . 

Scuterul e ok , consuma foarte putin , a fost putin ciudat pana m-am obisnuit cu el tinand cont ca e prima experienta pe scuter ! 

E stabil in curbe , se simte foarte usor , te poti strecura oriunde printre masini si autocare , prin tuneluri sau pe stradutele comerciale aglomerate de turisti disperati cu aparatele foto in mana sa in cautarea cadrului perfect ! Poti sa mergi si oarecum sportiv cu o chinezarie din asta pe curbele superbe dar cam aglomerate cateodata cand dai de autocare !

Patronul centrului de inchiriere spunea ca sunt destul de fiabile , avea numai SYM-uri la inchiriere , dar sa stiti ca localnicii poseda foarte multe Piaggio Beverly , Yamaha nMax si Xmax si Honda SH 150 si 300 . Am vazut doar cateva TMax , dar sunt cam greoaie pentru ei si au rotile mici 

Am mai aflat ca Honda sunt foarte cautate de celebri hoti napoletani, depozitul la inchiriere la japoneze e de 750-1000 Euro , fata de 350 la SYM-uri

IMG_20190502_122400.jpg

IMG_20190502_114947-2.jpg

IMG_20190502_144608.jpg

IMG_20190502_171200.jpg

IMG_20190502_161320.jpg

IMG_20190502_153608.jpg

Editat de angus_young
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost si eu si am testat Symphony ST (Jet-ul nu este inca disponibil) am dat o tura pe baicului - electronicii, ocazie cu care am ajuns si la un 90+ pe ceas km/h

Suspensia e ok, a absorbit bine asperitatile din asfalt, spatele se mai poate intari fiind reglabila pe preload. Pozitia e ok pentru mine am stat si cu picioarele pe platforma dar am folosit si pozitia specifica maxiurilor cu calcaiul in interior si varful orientat in afara scuterului. ABSul foarte tare, precum si intreg sistemul de franare, spatiul sub sa este suficient pentru o casca integrala, iar manerul spate necesita doar un mic adaptor ca sa poti pune o placa de tocase ( in functie de modeul posibil sa nu fie nevoie de adaptorul acela) Adaptoarele si topcaseurile sunt comandate si urmeaza sa ajunga in stoc pentru a intregi echiparea.

Cele cateva minusuri care le-am remarcat:

- desi spatiul sub sa e mare, e insuficient pentru o casca ca a mea Shark Explore-r marime L 

215801_410_DET04_15.JPG

- demarajul se face parca prea lent, dar odata pus in miscare accelereaza liniar si fara sa te surprinda neplacut

- iar ultimul si cel mai neplacut pentru mine care am niste probleme cu incheietura mainii drepte, cursa acceleratiei mi s-a parut mult prea mare atunci cand vrei sa folosesti instant toata puterea pe care o pune la dispozitie (posibil sa fie ajustabila)

 

o chestie pe care nu stiu unde sa o incadrez, intervalele de service la 2500km dupa prima revizie de 500km, parca e prea mic, citeam intr-o brosura de Piaggio Medley ca are avea la 10.000km.

 

La pretul cerut e greu sa gasesti o alternativa mai buna daca ne gadim doar la pretul de achizitie.

 

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

Am fost si eu si am testat Symphony ST (Jet-ul nu este inca disponibil) am dat o tura pe baicului - electronicii, ocazie cu care am ajuns si la un 90+ pe ceas km/h

Suspensia e ok, a absorbit bine asperitatile din asfalt, spatele se mai poate intari fiind reglabila pe preload. Pozitia e ok pentru mine am stat si cu picioarele pe platforma dar am folosit si pozitia specifica maxiurilor cu calcaiul in interior si varful orientat in afara scuterului. ABSul foarte tare, precum si intreg sistemul de franare, spatiul sub sa este suficient pentru o casca integrala, iar manerul spate necesita doar un mic adaptor ca sa poti pune o placa de tocase ( in functie de modeul posibil sa nu fie nevoie de adaptorul acela) Adaptoarele si topcaseurile sunt comandate si urmeaza sa ajunga in stoc pentru a intregi echiparea.

Cele cateva minusuri care le-am remarcat:

- desi spatiul sub sa e mare, e insuficient pentru o casca ca a mea Shark Explore-r marime L 

215801_410_DET04_15.JPG

- demarajul se face parca prea lent, dar odata pus in miscare accelereaza liniar si fara sa te surprinda neplacut

- iar ultimul si cel mai neplacut pentru mine care am niste probleme cu incheietura mainii drepte, cursa acceleratiei mi s-a parut mult prea mare atunci cand vrei sa folosesti instant toata puterea pe care o pune la dispozitie (posibil sa fie ajustabila)

 

o chestie pe care nu stiu unde sa o incadrez, intervalele de service la 2500km dupa prima revizie de 500km, parca e prea mic, citeam intr-o brosura de Piaggio Medley ca are avea la 10.000km.

 

La pretul cerut e greu sa gasesti o alternativa mai buna daca ne gadim doar la pretul de achizitie.

 

Ce inaltime ai?

eu in symphony nu pot vira ca mi lovesc genunchii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci la 171 ... intri ... norocosule

 

pentru cei care zic PCX 125

ce e frate aia la un scuter DE LA .... 

 

34694E01-0924-424C-B891-F3EA75E1A8DB.png

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Medley de la Piaggio e o alternativa interesanta dar e scump, cam ca PCXul, dar ce imi place este imensul spatiu de sub sa si intervalele de service de 10.000km.

nu stiu daca e expus pe undeva ca as vrea sa il vad fizic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...