Sari la conținut

scutere SYM


ianachim
 Share

Postări Recomandate

1 oră în urmă, andrei17marian a spus:

Vă salut!

Am făcut puține modificări la noul scuter SYM HD 300.😉

Puțin hidro-transfer, oglinzi, mansoane, șaua schimbată, apărătoare spate scoasă și colantat albastru mat.

Vă doresc o vară fără incidente!🙏

20200523_121951.jpg

20200523_121942.jpg

20200520_174511.jpg

20191016_162631.jpg

20191016_200823.jpg

202005108279517952077163764.jpg

wow f tare

parca este alt scuter

cat a costat hidro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut ,

Nu am folosit niciodata un scuter. Va intrebat cineva mai sus ce parere aveti de SYM 50cc ...

Ma tenteaza si pe mine sa cumpar un scuter .... de 50cc pentru ca permis categoria B ...

Am citit toate paginile de la inceputul threadului' si nici o parere despre cei 50cc.

Ar fi suficient pentru deplasare zilnica la servici "12km * 2 " ... ? Bucuresti - Crangasi - AMega Mall ... poate o plimbare de weekend ... in jurul bucurestiului ?

Este necesar ABS-ul daca nu voi circula cu mai mult 40-50km/h ?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, merge sa faci orice pe un scuter de50cmc doar ca intr-un ritm mai lent :)

 

te vei descurca foarte bine cu 50cmc in bucuresti, consumul e infim fata de masina. plimbarile in jurul bucurestiului se pot face cu el, eu am fost cu el pana la munte :) dar nu echiar placut cand tu mergi cu 50 si trec masinile pe langa tine cu 100

 

ABSul e necesar indiferent de viteza de deplasare, pentru ca nu ai experienta pe 2 roti te va salva de la trante atunci cand vei fi obligat sa franezi brusc. Nu din vina ta ci a berbecilor din trafic.

 

Ideal este un 125 sau 250 pentru oras si plimbari dar daca nu ai Aul iar codul rutier nu s-a schimbat inca sa poti folosi pana la 125cmc cu Bul nu ai alta alternativa acum. te poti apuca intre timp de scoala moto si vei putea conduce linistit si un scuter mai mare ulterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am experimentat senzații nasoale în câțiva km cu un scutec de 50 prin București. Faptul că traficul are viteză mai mare și ești înghesuit la bordură tot timpul nu e simpatic și nici sigur. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am bagat 17.000km cu scuteru de 50 un gopop chinezesc, nu era mereu distractiv, dar acum in conditiile in care la orice semafor se face coada, pe scuter esti mereu primu la semafor

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, 

Am urmarit si eu subiectul privind parerile si experientele cu scuterele SYM.

Foarte multa activitate pe aici dateaza din 2019, ulterior deturnat subiectul catre vendete personal(izat)e si comparatii inutile intre scuter si motor, ”ce-as face eu cu 5.000 euro (pe care NU ii voi avea niciodata)” sau ”de ce nu se merita scuter nou”.

 

In anul 2020, de cand SYM Romania a intrat in programul Rabla, ce parere au clientii acestor (moto)scutere?

Cum e la prima revizie? Cum e la a doua revizie? Ce costuri totale ai pe luna / pe sezon, de exemplu la un jet14 sau alt model bine vandut?

Dincolo de prima dragoste si luna de miere, cum e cand dai de greu? Ce se strica mai des? Ce te-a dezamagit? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, iondaniel a spus:

Salutare, 

Am urmarit si eu subiectul privind parerile si experientele cu scuterele SYM.

Foarte multa activitate pe aici dateaza din 2019, ulterior deturnat subiectul catre vendete personal(izat)e si comparatii inutile intre scuter si motor, ”ce-as face eu cu 5.000 euro (pe care NU ii voi avea niciodata)” sau ”de ce nu se merita scuter nou”.

 

In anul 2020, de cand SYM Romania a intrat in programul Rabla, ce parere au clientii acestor (moto)scutere?

Cum e la prima revizie? Cum e la a doua revizie? Ce costuri totale ai pe luna / pe sezon, de exemplu la un jet14 sau alt model bine vandut?

Dincolo de prima dragoste si luna de miere, cum e cand dai de greu? Ce se strica mai des? Ce te-a dezamagit? 

 

dupa sym jet 14  dus la 10000 km

m am hotarat sa mai iau unul de 300

cruisym mai precis pentru a pleca la

drumuri lungi

jet 14 super de oras si snagov desi eu l am dus si pe transfagarasan

 cruisymul a facut 2 transgafarasan 1 transalpina 1 dobrogea  si tot asa de a ajuns la 9000 km 

deci experiente pe jucarii sym cam 20000 km

pana acum ok si la service si la drum

ma

gandesc sa ma iau unul de 500 ... ma gandesc 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
On 13.08.2020 at 22:13, caracterincompatibil said:

Jetul meu 125 ,a mers exemplar.fara probleme.consum foarte ok.probleme la un service pe giurgiului.au cerut 100 lei pentru un schimb de ulei și mi au facturat un spray de frane cu 40 lei...fomiști oamenii

 

Mai am un maxsym 400.singurele probleme is la consumabile 🤣 înghite km iar  plăcuțele rezista aproape 10k.acum are și anvelopele praf ,plus cureaua de transmisie muci.ținută de drum e "peste" burgmanul de 400.geniala chinezăria ,mi a plăcut mult cat am învârtit roata

Din primăvară 400 șomează sub husa.merg cu 250 urile

 

Nenea achim.la 500cc,cumpăra ak550 de la kymco.e cu mult peste tl ul sym.a bătut și tmax in teste

 

 

 

Si eu am un Cruisym cu 16 mii de km cumparat de nou anul trecut. A vazut juma de Spanie, si am facut si 800 de km intr-o singura zi incarcat cu 30 de kile de bagaj plus nevasta. Eu nu inteleg daca tu esti multumit de Sym sau nu, ca nu imi dau seama dupa cum scrii. Placutele dupa 10mii de km mi se pare decent sa le schimbi ( eu le-am schimbat la 10mii si m-a facut mecanicul nebun, ca mai puteam sa le tin pana la 15mii), cureaua se schimba la 18-22 de mii la maxsym si 15-20 de mii la cruisym.

 

Acum cu partea cu ``fomisti oamenii ca iti iau 100 de lei la schimbul de ulei``, nu stiu care este mai fomist. Ca sa-ti faca treaba ca la carte un service care iti ia 50 de lei pentru schimbu de ulei si 50 de lei pentru uleul in sine ( iti intra cam 1.4L in maxym), ai vrea sa-ti si lase perfect curat scuterul dupa ce termina? Ei prefera sa ti-l lase si iti folosesc un spray de frane WURTH care este vreo 30 40 de lei in magazin. Daca tie ti se pare mult pentru un schimb de ulei 100-150 de lei, ti-ai ales un ``sport`` scump.

 

Eu dau in Madrid la un schimb de ulei si de filtru de aer 95 de euro ( 50 de euro ora ) si la revizia de 15mii am dat 320 de euro (curea, role, bujie, filtru aer, ulei transmisie/motor) si tie ti se pare scump vreo 80 lei pe ora la un dealer autorizat SYM.

 

P.s : Pana acum un an tot pe giurgiului mergeam ( ii descoperisem din greseala pe baieti ), in general imi faceam singur reviziile, pana am inceput sa prefer sa dau 50 100 de lei baietilor sa-mi faca schimbul de ulei, curele si ce mai era de facut. Mi se pare unul din putinele serviceuri care eeste la standard de  Europa de vest ;)

 

P.P.S : de ce nu te gandesti sa-ti deschizi tu un service sa iei 30-40 de lei pe un schimb de ulei ? :)

 

Te salut, asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum o zi am avut ocazia sa vad doua maxi parcate unul linga altul,prin Grecia,primul fiind un Sym 300 si celalalt un Yamaha parca x-city

Desi Yamaha parea mai vechi/folosit ,pt un ochi cunoscator la detalii tehnice erau foarte diferite,daca  as compara cu masinile as zice ca Sym fata de Yamaha era ca un Logan fata de ceva gen Toyota

Pacat ca preturile nu sunt in acelasi raport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, mihai c a spus:

Acum o zi am avut ocazia sa vad doua maxi parcate unul linga altul,prin Grecia,primul fiind un Sym 300 si celalalt un Yamaha parca x-city

Desi Yamaha parea mai vechi/folosit ,pt un ochi cunoscator la detalii tehnice erau foarte diferite,daca  as compara cu masinile as zice ca Sym fata de Yamaha era ca un Logan fata de ceva gen Toyota

Pacat ca preturile nu sunt in acelasi raport.

Si care erau detaliile tehnice....pentru un ochi de cunoscator?.?😂😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

enumar ce imi aduc aminte : suport picior pasager butucanos in afara cind e strins si urit,rabatat ca la enduro;cricuri anemice,cu talpa fragila si mica, avea turometru mare pe bord care la un scuter mi se pare complet inutil, lipsa cutie acte si cirlig pt sacosa,si tot felul de alte  detalii de turnare butucanoase sau urite

Nu sunt contra scuterelor Taiwaneze,ci doar obiectiv cred;ma uitam cu real interes la ele,mai ales ca sunt multe in Grecia

Am zis ochi de cunoscator pt ca  sunt inginer si lucrez in domeniul reparatii auto de vreo 15 ani

 

Editat de mihai c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

24 minutes ago, mihai c said:

enumar ce imi aduc aminte : suport picior pasager butucanos in afara cind e strins si urit,rabatat ca la enduro;cricuri anemice,cu talpa fragila si mica, avea turometru mare pe bord care la un scuter mi se pare complet inutil, lipsa cutie acte si cirlig pt sacosa,si tot felul de alte  detalii de turnare butucanoase sau urite

Nu sunt contra scuterelor Taiwaneze,ci doar obiectiv cred;ma uitam cu real interes la ele,mai ales ca sunt multe in Grecia

Am zis ochi de cunoscator pt ca  sunt inginer si lucrez in domeniul reparatii auto de vreo 15 ani

 

Tu vorbesti de un scuter de 50cc nu de un 300cc. Nu stiu cate scutere inca mai au carlig de pungi si tot ce zici tu acolo. Probabil ai comparat un sym de acum 15 ani cu un yamaha cu cativa ani de viata

Cand mai vezi asemenea diferenta, fa o poza sa intelegem si noi ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.09.2020 la 19:47, AlexHoP a spus:

Tu vorbesti de un scuter de 50cc nu de un 300cc. Nu stiu cate scutere inca mai au carlig de pungi si tot ce zici tu acolo. Probabil ai comparat un sym de acum 15 ani cu un yamaha cu cativa ani de viata

Cand mai vezi asemenea diferenta, fa o poza sa intelegem si noi ceva :)

 

- Care e asemanarea dintre caine si inginer?
- Amandoi au priviri inteligente, dar nici unul nu stie sa se exprime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.09.2020 la 19:47, AlexHoP a spus:

Tu vorbesti de un scuter de 50cc nu de un 300cc. Nu stiu cate scutere inca mai au carlig de pungi si tot ce zici tu acolo. Probabil ai comparat un sym de acum 15 ani cu un yamaha cu cativa ani de viata

Cand mai vezi asemenea diferenta, fa o poza sa intelegem si noi ceva :)

Buna dimineata si bine ai venit pe forum.

Acel carlig este o chestie extrem de practica care se regaseste la scuterele recente. Mai ales cele fara tunel central impozant.
Asa ca e mai bine sa fii mai rezervat.
P.S. Daca chiar vrei poze, nu e nici o problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salutare, am achizitionat in decembrie 2019 un Sym Symohony ST50 de la dealer pentru munca (livrari glovo). Initial l-am luat pentru ce oferea si la ce bani. Comparativ cu Piaggio Liberty am gasit un scuter putin mai mare si mai comfortabil, nu ma simt la fel de inghesuit ca pe Liberty, cric lateral inclus frana pe disc pe spate in loc de tambur si roata de 16 si pe spate nu doar pe fata. Plus imi placea mult mai mult aspectul cu luminile de zi pe led parea mult mai modern. Iar considerand pretul de 2000cu tot cu tva unde un Liberty este 2100 fara tva chiar nu exista competitie. Actualmente 16 luni mai tarziu are 41.500 km in bord si inca parcurge zilnic 100-150km prin Bucuresti pe livrari. Momentan scuterul se prezinta foarte bine, nu am avut vreo cazatura cu el deci nu isi arata km prin uzura. Ce ma surprinde, saua inca arata ca noua si spuma este la fel de comfortabila, fara rupturi sau sa fie descusuta.

 

Singurele probleme avute:

 - 16k km un semering de 17 lei la transmisie,

 - 29k km un furtun de vacum de la carburator a crapat,

 - 30k km rulmentii de la ambielaj au inceput sa huruie si am schimbat ambielajul cu totul,

 - 37k km un furtun de benzina a crapat 

 - 41k km cablu de vitezometru s-a rupt (dar scartaia de ceva timp si aveam inlocuitorul deja achzitionat si pregatit sa il montez :D )

 

Per total sunt extrem de multumit de comfort anduranta si fiabilitate. Si l-am folosit, exploatat la maxim, nu doar pentru munca. Avand in vedere pasinea pt 2 roti ce a trezit-o in mine si decizia de a obtine permisul de A si a cumpara prima motocicleta un transalp din 91 care instant a intrat in service la restaurat si chiar si in ziua de azi e bucati, Sym-ul a trebuit sa faca si ceva drumuri lungi ca eu pur si simplu nu am stare. In 2020  am facut Bucuresti - Moeciu - Magura si retur si apoi 2 luni mai tarziu Bucuresti - Vama Veche si retur (drumul de Vama Veche cred ca mi-a scurtat viata ambielajului, 600km total in 2 zile pe 35+ grade si l-am alergat de parca eram la curse) iar anul asta Bucuresti - Valea Doftanei si retur pe un traseu cu foarte mult off-road, drumuri forestiere, traversari de rauri, noroaie, zapada si naiba mai stie ce (vedeti video youtube).

 

Momentan desi as vrea sa trec pe un scuter cu motor mai mare imi este greu sa ma despart de asta mic dupa atatia km. Am schimbat acum la 40k variatorul si ambreiajul pentru ca erau destul de uzate si se cereau schimbate si nu vad nici o problema sa ma duc spre 100k km cu el in urmatorii 2 ani. Va las cu cateva poze si cu clipul de pe youtube :D.

 

Link: 

 

IMG_20200523_113353.jpg

IMG_20200523_113601.jpg

IMG_20200523_134758.jpg

IMG_20200604_123133.jpg

IMG_20200605_132357.jpg

IMG_20200605_150829.jpg

IMG_20200605_150908.jpg

IMG_20200605_153123.jpg

IMG_20200605_164238.jpg

IMG_20200728_200233.jpg

IMG_20200728_200241.jpg

IMG_20200808_084459_1.jpg

IMG_20200808_085152.jpg

IMG_20200808_111723.jpg

IMG_20200808_111746_1.jpg

IMG_20200808_122907.jpg

IMG_20200808_124035.jpg

IMG_20200808_125213.jpg

IMG_20210407_192910.jpg

IMG_20210409_122042.jpg

IMG_20210409_135649.jpg

IMG_20210409_135700.jpg

IMG_20210409_140117.jpg

IMG_20210409_140140.jpg

Thumb.jpg

IMG_20210327_122511.jpg

IMG_20210327_124913.jpg

IMG_20210327_132830.jpg

River crossing.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Varianta de 125 eu cumparat-o anul trecut in Noiembrie (inmatriculare in 28 Decembrie), tot pentru livrari. Am ajuns la 1000 km facuti exclusiv in oras.

Aceeasi dilema am avut-o si eu cu alegerea scuterului. Initial mi-am indreptat atentia spre Piaggio Liverty (pentru ca am avut inainte unul special de livrari luat second hand), dar pretul si parerile pozitive despre Sym, m-au facut sa-l alegpe acesta din urma.

Diferentele dintre cele doua sunt majore, cel putin din ce am sesizat eu, dar tragand linie sunt multumit de raportul calitate - pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...