Sari la conținut

scutere SYM


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Nu am ce să-i fac. Vorbim de scuter nou, care făcea așa din prima clipa. Singura cauza posibilă poate fi întradevăr cutia, fiind una mare pentru livrări. Totuși să intre în voblaj la 40 km la ora este un pic cam mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca la scuter ai greutatea jos in spate motor si sus in spate topcase, roata fata nu are greutate pe ea si e cam de asteptat sa joace...ia pune un sac de ceva intre picioare pe podea,sa vezi ce frumos ruleaza scuterul la drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, megamotoreta a spus:

vezi ca la scuter ai greutatea jos in spate motor si sus in spate topcase, roata fata nu are greutate pe ea si e cam de asteptat sa joace...ia pune un sac de ceva intre picioare pe podea,sa vezi ce frumos ruleaza scuterul la drum.

Sacul sta pe sa și tine mâinile pe ghidon!

Problema este că face la fel și când cutia este goală.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Acum 5 ore, raresvintea a spus:

Doresc ceva

În genul "să fie virgină, să aibă mașină și să se 3.14șe benzină"! Sau, mai pe înțelesul tuturor, ai vrea și cu 🍌 în fund dar și cu sufletul în rai. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt că e mai ieftin la achiziție (sh, că noi nu cred că mai există datorită normelor de poluare). Dar omul voia să audă că nu e cu nimic mai bună injecția ca să fie împăcat. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-o tara din lumea a III-a, precum Romania, unde densitatea de service-uri specializate este foarte redusa, carburatia are avantajul ca defectiunile pot fi remediate de catre owner. Un kit de reparatie si cunostinte de mecanica sunt suficiente, in schimb daca apare o defectiune la sistemul de injectie electronica, trebuie apelat la un service specializat. Pentru un posesor din provincie, asta poate insemna transportul vehiculului la zeci sau chiar sute de km. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, xt600 a spus:

 Pentru un posesor din provincie, asta poate insemna transportul vehiculului la zeci sau chiar sute de km. 

Exact. Eu pentru o resetare de interval de service a trebuit sa fac aproape 800 km. Am incercat sa ma bucur de drum si cam atat (alt lucru pozitiv nu am vazut).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, xt600 a spus:

Pentru un posesor din provincie, asta poate insemna transportul vehiculului la zeci sau chiar sute de km. 

 

Acum 15 minute, MirceaB a spus:

Exact. Eu pentru o resetare de interval de service a trebuit sa fac aproape 800 km.

 

Nu se poate, eu stiam ca in provincie sunt numai oameni destepti, nu ca prostii astia de bucuresteni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Intr-o tara din lumea a III-a, precum Romania, unde densitatea de service-uri specializate este foarte redusa, carburatia are avantajul ca defectiunile pot fi remediate de catre owner. Un kit de reparatie si cunostinte de mecanica sunt suficiente, in schimb daca apare o defectiune la sistemul de injectie electronica, trebuie apelat la un service specializat. Pentru un posesor din provincie, asta poate insemna transportul vehiculului la zeci sau chiar sute de km. 

Frecvența cu care sunt necesare intervenții la carburator vs injecție ai luat-o în calcul? Atât operații de întreținere/reglaj cât și defecțiuni. Nu mai zic de cunoștințe, majoritatea celor care postează p-aci fie au dat curent cu + la - fie au "reparat" ceva până n-a mai mers agregatul deloc, sunt la nivel "j'de mii de leghe sub mări"! 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, ENEOS a spus:

Frecvența cu care sunt necesare intervenții la carburator vs injecție ai luat-o în calcul? Atât operații de întreținere/reglaj cât și defecțiuni. 

Drept este ce spui si tu, insa este suficient sa se intample odata, in cel mai nepotrivit moment. In asemenea situatii, statisticile nu prea isi mai au rostul. Lasand la o parte eventualele defectiuni si problemele ridicate de mentenanta, avantajele injectiei sunt indiscutabile. 

1 oră în urmă, Nguyen a spus:

 

 

Nu se poate, eu stiam ca in provincie sunt numai oameni destepti, nu ca prostii astia de bucuresteni...

Nu se pune problema lipsei de "intelighentie" in Bucuresti. In definitiv, 3/4 din populatia Bucurestiului este venita din provincie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xt600 injectia are mult mai putine sanse sa se strice, decat carburatorul sa dea rateuri. extrapoland logica ta: daca pleci de la premiza ca se strica injectia sau chiar carburatia iti iei bicicleta. si stai depate de mijloacele motorizate  ca la bicla se strica mai rpd ala care pedaleaza decat bicla.

 

sa fim seriosi incercam sa ne punem dea curmezisul progresului tehnologic pe motive de " daca se intampla " .... asa nu mai iesi nici din casa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e un agregat de firma nu prea conteaza din punct de vedere a fiabilitatii.

Nu prea se strica nici unul.

In general au probleme chinezariile ieftine si cele mai bune in care si-au bagat mainile

pentru modificari de cilindree ,putere si alte bazaconii.

Carburatiile nu au probleme atat timp cat socul automat lucreaza bine.Indiferent de temperatura de afara.

Baterie buna sa ai.Si cam atat.

Deobicei o problema de carburatie este combinata cu altele.Mizerie in benzina,filtru infundat,bujie murdara/uzata,soc cu probleme,baterie slaba,contact electric imperfect bobina sau pipa bobina,fisa ciupita,etc.

Majoritatea se arunca pe carburator,crezand ca de acolo e problema,i-l dau peste cap si apar probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revenind la subiect… SCUTERE SYM…

jet 14 200 va fi programat la revizia de 20.000 km saptamana viitoare

am facut revizii din 2500 km in 2500 km

in rest am bagat doar benzina si nu m as duce fara el nici pana la coltul strazii😂😂

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ALEX-CRUISER a spus:

Colegul Ianachim cat platesti RCA-ul la Sym-ul de 125 cmc ??

Ca ma bate un gand ......

 

Este cel de 200 cc

 

6 luni 242 ron dar este pe firma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...