Jump to content

Recommended Posts

ma bate gandul sa iau un SYM de 200 cu roti pe 14

 care folositi asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu ,roti combinate 15 și 14. Vreau un 125 pentru oraș.200 ac are 12cp,iar 125 lc,11,5cp.sunt nehotărât intre modelul  jet 14 și symphony.am făcut un drive test cu symphony,vreau sa incerc și jet ul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 16 ore, caracterincompatibil a spus:

 

ce tare

asa sunt si eu nehotarat

exact intre symphony si jet

ca si estetica si aerodinamica as merge spre jet insa 

rotile de 16, abs ul si latimea ma indeamna spre symphony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abs are și jet,arata mai bine,iar dimensiunile sunt acolo,jet e mai scurt cu 5cm.au cam aceași lățime,diferența insignifiantă.ma hotărăsc săptămâna viitoare la unul dintre ele,neapărat cu abs .mă uitam la Yamaha,e mai scump un sh,kymco agility, e prea leșinat.liberty 125 are abs față și tambur spate,adică naspa.Suzuki  model uh 110,carburatie cu frane tambur.tot la sym am ajuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mom actual si la ce ofera in banii astia SYM iese clar castigator

vezi ca jet nu are abs !!! are cbs....

Share this post


Link to post
Share on other sites

SYM are motorizari Suzuki daca bine stiu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

auzisem ca honda...

pana la urma conteaza mai putin ce au imp este ca le am vazut in grecia la greu iar grecul nu arunca cu banii pe basini’ de magheru

el ia ceva sa merga oriunde are nevoie ... gen magarus

Acum 23 ore, caracterincompatibil a spus:

Abs are și jet,arata mai bine,iar dimensiunile sunt acolo,jet e mai scurt cu 5cm.au cam aceași lățime,diferența insignifiantă.ma hotărăsc săptămâna viitoare la unul dintre ele,neapărat cu abs .mă uitam la Yamaha,e mai scump un sh,kymco agility, e prea leșinat.liberty 125 are abs față și tambur spate,adică naspa.Suzuki  model uh 110,carburatie cu frane tambur.tot la sym am ajuns

 Ai dreptate la 200 cc are abs

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca gasiti, Honda sh125/150 (roti 16") e o varianta foarte buna pt oras,m-am plimbat cu unul si tragea foarte bine;daca vreti un drive test cu al meu sh300i ,oricind,pe strada Electronicii

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rar găsești un scuter sh la preț corect și în stare buna.cu 2300e iau 125 nou,cu abs.fara ciumingarii vechi,neintretinute,cu km dați inapoi și exagerat de scumpe.avem exemple și aici,pe forum.eu am nevoie de scuter pentru a merge la job.sau pentru a mă mișca în oraș mai repede.tipul de la sym mi a spus ceva de o colaborare cu honda.radiatorul e amplasat in lateral langa pompa de apa,că și la Yamaha nmax.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

treci sa-l vezi pe al meu (1800 euro a fost,dar e de 300 cmc) si apoi compari mai exact

Edited by mihai c

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vindea apartegeorge un Beverly carburatie cu 1500e,pentru că km mânariti și pentru că 15 anișori.pentru 11000 lei.vreau un scuter nou cu abs.rata lunara e de aprox 500 lei,pe 24 luni.detin un yamaha 125 injecție dar are rotile pe 12, zdruncina coloana mea sensibila.am nevoie de altul cu roti mai mari.consum 125 injecție 3%...400 le,consuma 6% în oraș.cu 125 alimentam de 2x pe luna,35 lei.la 400 ,alimentez la 1,5 săptămâni ,de 75lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma duc si eu sambata sa testez ce au in ograda, ca nu mai pot in bucuresti cu masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yamaha Nmax, cu ABS, pret de 3000 eur...fara concurenta

Share this post


Link to post
Share on other sites

N max e cu roti de 14, modelul cu abs e 3300. Symphony are 16 pe fata. modelul e 125 zice ca ar avea si abs...?! 2200 euro... vs 3300. treaba i clara.

Interesante sym urile, am analizat la smaeb, mi-a placut mai mult modelul Jet din perspectiva ghidonului-nu invarti si bordul, ci doar ghidonul, iar bordul ramane fix. Am eu o boala cu treaba asta, mi se pare ciudat :))

@Cavaleru, poate ne vorbim, as veni si eu sa testez draciile. Cred ca pentru oras, fataiala, sunt perfecte. Informatiile de pe site sunt usor confuze, privind franele- care are abs care nu. Plus pozele, care nu iti sugereaza prezenta unui senzor abs... Asta e de lamurit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, caracterincompatibil a spus:

rata lunara e de aprox 500 lei

Exista rate la aceste "jucarii" ? Ce conditii trebuie sa indeplinesti pentru a face casco in cazul unei rate : trebuie garaj sau curte sau se poate si daca stai la bloc si il parchez pe trotuar sau undeva pe langa bloc ?

Diferenta intre Sym Symphony ST 200cc si Sym Jet 125 cc dpdv al performantelor este de doar 0.5 PS si 1.47 Nm. Sunt curios daca se simt atat de tare cei 0.5 CP si 1.47 Nm. Daca are cineva posibilitatae sa le incerce il rog sa posteze raspunsul si aici.  

Symphony-ul de 200 cc are ABS, iar Jet-ul CBS conform datelor de pe site.

 

Ce stiti de garantia acordata acestor scutere ( cati ani, are limita de km , sunt probleme cand mergi la service la fel ca la masini - gasesc diverse motive pentru a nu oferi garantia ) , intervale de service.

 

In opinia voastra care dintre cele 2 scutere are o protectie mai buna la vant si ploaie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

În legătură cu frânele,modelul ac125,răcire aer,are frane combinate.125lc și 200ac au abs,de unde și confuzia cu frânele.125lc,are 11,5 cp.ac125;10,5cp.....motorizarea200 are 12 cai.credit nevoi personale la 11000roni,rata lunara pe 2 ani ,e undeva la 510-550 lei.in funcție de banca.nmax știu că are roti pe 13.nicidecum 14

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda, Nmax :

Anvelopă faţă

110/70-13

Anvelopă spate

130/70-13

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Diferenta mica de putere se explica usor deoarece:

- motorul de la modelul de 200cc, este de fapt de 169 cmc (comparat cu cel de 125cc care este chiar 125cmc)

- in functie de model, unele sunt racite cu apa (cele de 125cmc), celelalte cu aer (169cmc)

- modelul de 169cmc cred ca foloseste motorul ce exista si pe Kymco People (aceiasi gaselnita de 200cc si motorul de 169cmc, motor racit cu aer) si posibil cu carburatie (desi daca e Euro 4 este sigur injectie)

 

https://www.sym-romania.ro/

 

Modelul Symphony este aparut in 2011 (sau chiar mai devreme), seamana cu alte modele, printre care cu Kymco People S. Modelul Jet pare mai recent. Eu cred ca Sym foloseste cam aceleasi componente ca si Kymco, inclusiv design-ul.

Scuterele cu roti de 16" prezinta avantaje pentru drumurile din Bucuresti, si sunt preferate in Italia. Cele cu roti de 14" sunt ceva mai elegante.

Eu le-am testat pe ambele, sunt confortabil cu ambele.

 

Diferenta majora este legata de prezenta ABS-ului si chiar a CBS-ului. Insa pentru ultima, trebuie verificat ca este dual CBS, adica fiecare frana duce la o actiune combinata: levierul stanga (frana spate) trebuie sa actioneze (o parte din) frana fata si levierul dreapta (frana fata) trebuie sa actioneze (o parte din) frana spate.

 

Cand e vorba de un scuter, eu as fi interesat de: motor pe injectie, ABS, racire lichid, conceptie cat mai moderna (se reflecta in ergonomie, structura de rezistenta, capacitatea de stocare). Bordul fixat pe cadru sau pe ghidon nu prezinta mare diferenta, te obisnuiesti rapid. Cilindree minim 125cmc, diferenta intre 125cmc si 150cmc/169cmc este insesizabila. Poate un "adevarat" 200cmc are performante sporite. Unul de 300cmc este clar peste. 

 

Honda SH este o optiune buna, si acolo sunt diferente importante: SH150i are sigur ABS, sistem stop-start, warning. SH300i nu are nimic din toate astea, insa are un motor de aproape 2 ori mai mare.

 

Succes.

Edited by pierrotlefou

Share this post


Link to post
Share on other sites

SH300i este si cu ABS si fara,si are frina spate combinata cu un piston pe fata (cam 1/3)

Foarte echilibrate si eficiente frinele .

Un singur defect pot gasi,la gropi nu e confort...mai ales daca pui frina;daca accelerezi,se ridica suspensia si e mai bine.

Cred ca au scos de la vinzare pt Europa modelele SH (ma refer la cele noi desigur)si au ramas doar PCX si Forza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voiam sa spun ca ABS-ul este optional la SH300i. Din ce stiu, la SH150i vine standard.

Modelele Honda SH se gaseau pana anul trecut la dealerii din RO.

Uitandu-ma in urma, prefer trendul actul de scuter/maxi-scuter. Spre deosebire de Sym Symphony, Kymco People, Piaggio Liberty etc. pe care "stai ca pe WC" :) Am stat si eu cativa ani buni pe diverse modele 😎

 

Legat de CBS, inseamna ca nu era dual? Adica functiona doar pentru combinatie full frana spate / partial frana fata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru oras care ar fi mai bun : pe aer sau pe lichid ?

Despre protectia la vant si ploaie ce parere aveti ?

Symphony-ul de 200 are Dubluamortizor reglabil pe spate pe cand Jet-ul de 200 are doar dubluamortizor... Merita diferenta de 300 euro pentru roti de 16" fata de 14" si acest amortizor ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe lichid sunt mai moiderne si mai performante motoarele,racirea pe lichid permite tolerante mai mici in motor;si avind de regula electroventilator sunt net superioare pt oras

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, mrrlr a spus:

Pentru oras care ar fi mai bun : pe aer sau pe lichid ?

Despre protectia la vant si ploaie ce parere aveti ?

Symphony-ul de 200 are Dubluamortizor reglabil pe spate pe cand Jet-ul de 200 are doar dubluamortizor... Merita diferenta de 300 euro pentru roti de 16" fata de 14" si acest amortizor ?

 

Cam toate amortizoarele sunt reglabile (pretensionarea arcului). Deci probabil ca e o scapare.

Racirea pe lichid e de preferat, mai buna eficienta. Insa va fi nevoie de schimbarea regulata a antigelului. Racirea cu aer are un electro-ventilator, in Bucuresti risti sa fie pornit tot timpul (vara). 
Protectia la vant si la ploaie este data mai ales de parbriz. Modelul Jet ofera sigur o protectie mai buna. Daca se vrea husa, e bine sa fie una adaptata modelului, deci mai scumpa. La Symphony merge bine una universala. Care nu se poate folosi la Jet, deoarece risti sa ti-o ridice curentii de aer direct in fata.

Cam complicat sportul asta... 😎

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parbrizele inalte,adica peste nivelul privirii, protejeaza bine,dar se spune ca se vede foarte  prost prin ele cind sunt pline de picaturi/mizerie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...