Sari la conținut

Honda Cub/ SuperCub: vehicul ideal pentru oraș?


Ovidiu M
 Share

Postări Recomandate

Acum 9 ore, Gixu. a spus:

Strict in oras e minunat.

Pai asta e scopul declarat si cum spunea @Nguyen mai sus nu are niciun sens sa-ti iei ceva mai mare de 125 sau chiar 50 daca mergi preponderent singur ca oricum la ore de varf nu poti sa prinzi viteze astronomice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Viata nu e insa "stricta"...Apar Mai mereu ocazii cand trebuie sa folosesti scuterul si in afara orasului. 

 

125cc e varianta mai rapida a unui 50cc, si cam atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Christian 1 a spus:

Dar,din pacate(nevoi financiare!)peste vreo luna si ceva,trebuie sa o scot la vanzare...  :(

Pacat! Stiu ca erai destul de entuziasmat de ea cand ai luat-o!

Oricum, ma anunti cand te hotarasti sa o dai! Trebuie sa-si gaseasca o casa buna, sa nu ajunga bataia de joc a cuiva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, mihai c a spus:

acum mi-am adus aminte,se numeau yamaha crypton,cu capacitati de cca 135 cmc

https://www.car.gr/21425083-yamaha-crypton-x135#modal

ASTA E! Ms!  Baraiau grecii la marea veselie pe ele.  Asa ceva, cred ca ar fi la fix. Acum, de unde pisici sa o iei...peste mana din Grecia :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea, in calitate de fost proprietar de SuperCub si TownMate:

Ca si fiabiliate si colectie,acestea sunt exceptionale, ca si mijloc tehnic sunt depasite putin deoarece au cutie de viteze cu trepte( 4 sau 3) care este incomoda pentru viteze de pana la 90 km/h (dar funny pentru f putini), designul retro nu place la toata lumea decat cunoscatorilor si nostalgicilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, revo a spus:

Parerea mea, in calitate de fost proprietar de SuperCub si TownMate:

Ca si fiabiliate si colectie,acestea sunt exceptionale, ca si mijloc tehnic sunt depasite putin deoarece au cutie de viteze cu trepte( 4 sau 3) care este incomoda pentru viteze de pana la 90 km/h (dar funny pentru f putini), designul retro nu place la toata lumea decat cunoscatorilor si nostalgicilor.

Asa este.

Acum 6 ore, mihai.i a spus:

Pacat! Stiu ca erai destul de entuziasmat de ea cand ai luat-o!

Oricum, ma anunti cand te hotarasti sa o dai! Trebuie sa-si gaseasca o casa buna, sa nu ajunga bataia de joc a cuiva!

Is entuziasmat de ea si acum,dar cand este nevoia financiara a unui plan moto mai vechi,anterior cumpararii T80-ului,acela primeaza.

Ok,am sa te anunt,caci in momentul de fata am doi "pretendenti",dintre care unul foarte hotarat.Tu ai fi al 3 lea.Dar cum nu se stie niciodata la cine va ajunge...

Criteriul meu ramane ordinea in care m-au contactat pentru cumparare,nu pretul oferit. :)

Editat de Christian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, Adrian M. said:

ASTA E! Ms!  Baraiau grecii la marea veselie pe ele.  Asa ceva, cred ca ar fi la fix. Acum, de unde pisici sa o iei...peste mana din Grecia :))

Simplu,te duci in clasicul concediu in Grecia si la intoarcere vii cu cryptonu in porcbagaj... Am vazut preturi intre 450 si 2000 euro,mai degraba functie de proprietar

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, mihai c a spus:

Simplu,te duci in clasicul concediu in Grecia si la intoarcere vii cu cryptonu in porcbagaj... Am vazut preturi intre 450 si 2000 euro,mai degraba functie de proprietar

 

 

Grecii sunt foarte mandri de mobretele astea cu cardan si roti cu spite, de aici si problemele cu preturile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, mihai c a spus:

Nu sunt toti mindri,multe sunt la 5-6-800 euro

Si astea nu au cardan,au lant.Si sunt in 4 timpi.

T80-ul e in 4 timpi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Salut!

Am avut o replică a unui super cub.se numea Baotian de 110 cc. dacă era îngrijită și întreținută bine mergea foarte bine,dupa un timp de mers prin București m am cam plictisit de ea,mai bine zis cochetam cu un motor mai mare ,mă uitam în jur și doream din ce în ce mai mult să am un motor mai mare ,așa a apărut o yamaha diversion de 600 .Am vândut Baotianu...si am luat diversinu..după câteva veri de mers doar prin oraș echipat complet ,transpirat tot la semafor, mi am zis că e prea mare efortul deplasării zi de zi la serviciu pe așa ceva,am vânduto și am trecut la bicicletă,care  este un destul de ok pentru un 20, 50 km prin oraș,dar de mâine trec la o HONDA  SUPER CUB C125 din 2019 care chiar este gândită pentru deplasare urbană,de ce nu și ceva plimbări pe drumuri comunale.😉

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut!

De unde am luat Cubul era expus și o honda monkey,este frumușică,chiar arată bine în realitate,este un pic mai scumpă decât cubul ,are disc de frână pe spate,cubul are tambur.Cubul este o motoretă mai practică ,mă refer că este foarte bine carenată,mergi pe timp ploios și când cobori de pe ea ai pantalonii curați...o speli repede.Chiar sînt mulțumit de achiziție,are un consum ,undeva la 1.7 l /100 ,rezervor de 3.7 l mergând des prin oraș am impresia că l golesc destul de repede...asta este,am un sentiment ciudat când plătesc la benzinărie 15 ron pe un plin😃 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Dupa ce am trecut prin motociclete rusesti, japoneze, maxi scutere, scutere de 125, am zis ca e musai sa-mi iau si un SuperCub. Eu sunt fix posesorul tipic de SuperCub: hipster fitzos, la a doua (treia) tinerete. L-am luat doar sa ma duc la cafenea duminica dimineata. Glumesc doar pe jumatate. Adica ma duc la cafenea duminica dimineata, dar merg zilnic cu el la birou. De-aia l-am luat. Nu, nu e vehiculul ideal de oras. Ala e Honda PCX, dar e alta discutie. Asta de care vorbim aici are un feeling de bicicleta care merge cu o viteza mult mai mare decat e necesar. Deja de pe la 80 te simti inconfortabil pe el, simti ca e instabil. O urcare pe Podul Basarab intr-o zi cu vant puternic e un pic riscanta. Al meu e din 2019 si a avut si un parbriz ENORM, aftermarket. L-am dat jos, jucaria era asa sensibila la vant ca devenea periculoasa. 

Tot ce s-a spus despre el e adevarat: ca nu mai are legatura cu motivatia din 1958 de cand a fost creat, ca nu are nici un loc de depozitare, ca e o hipstereala inutila, ca e o fitza de middle age men, ca e tehnic ramas in urma, ca e overpriced, ca e incomod de condus.... si totusi, cel mai important lucru e ca e fun de condus si e frumos. Evident, in ochii posesorilor. In rest, orice comentariu e inutil Toti cumparam aceste jucarii pentru ca ne plac. Daca mie imi place, ma doare in cot ca nu are ABS pe spate sau ca suspensia e invechita. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
Acum 9 ore, revo a spus:

my Cub

Untitled.jpg

Dac-ai avut-o pe sora-sa T80...  :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
La 18.05.2019 la 9:33, RuInCV a spus:

In primul rand costa prea mult. E 3400 GBP, adica un pic peste 3800 EUR (SuperCub). La banii astia ai o gramada de alte optiuni.

 

In al doilea rand e gandit doar pentru o persoana. Dintr-un foc baza potentiala de clienti s-a redus cu minim 25-30%.

 

In al treilea rand spatiul de depozitare este mult mai mic decat un scuter. Poti adauga un topcase mic la el, dar unul mai mare nu ca mobra este destul de ingusta. 

 

Rezervorul ala de 3.7 L e prea mic. Daca mergi regulat cu el o sa ti se aprinda becul de realimentare in fiecare saptamana. Pe mine personal m-ar deranja chestia asta.

 

Aspectul e si el un factor important. Chiar daca pe mine nu ma deranjeaza, ca ma intereseaza aspectul practic, vor fi destui care vor stramba din nas. Dupa cum ai vazut pe forum circula o vorba ca primul motor il alegi cu sufletul, iar cand se detaliaza aspectul devine unul dintre factorii principali.

 

Tragand linie, lista de dezavantaje e maricica si include malaiul, care e principalul factor care limiteaza dezvoltarea pietei moto noi in Romania.

Si-atunci cum se face ca e cel mai vandut model de pe planeta? Toti ceilalti sant praf, numai romanii sant gica contra...Cauta alte motive, ce ai insirat mai sus, e fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Kar0 a spus:

Si-atunci cum se face ca e cel mai vandut model de pe planeta? Toti ceilalti sant praf, numai romanii sant gica contra...Cauta alte motive, ce ai insirat mai sus, e fals.


Omul are dreptate in ceea ce spune. Omiti de altfel un lucru. Cele mai multe vanzari ale supercub-ului vin din era in care mijloacele ieftine de transport nu prea existau. Din 1958 pana in rezent sunt mai bine de 60 de ani, timp in care acest model s-a tot vandut.

Dar realist vorbind, exista scutere / motociclete mult mai practice decat Honda Super Cub. Avantajul acestui model este ca vine dintr-o era in care scuterele nu erau la asa de mare cautare precum sunt astazi.

Uite exemplul personal: In aceeasi bani eu mi-am luat un N-Max, rezervor de 7 litri, 155cc cu 16 cai putere, spatiu de depozitare sub sa, poate sustine lejer viteze de 90-100 km/h toata ziua, doua locuri, mentenanta la fel de ieftina, consum infim, protectie la vant. Puteam sa imi iau un Super Cub? Clar, costa exact la fel. Era la fel de practic? Garantat nu.

Realist vorbind, ce nu are scuterul meu? Numele de Super Cub.

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Kar0 a spus:

Si-atunci cum se face ca e cel mai vandut model de pe planeta? Toti ceilalti sant praf, numai romanii sant gica contra...Cauta alte motive, ce ai insirat mai sus, e fals.

Si ti-ai facut cont aici doar ca sa faci la fel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor,  mulțumesc pentru feedback. Sincer, da, cred ca am facut cont pentru acea observatie. Dar daca nu ma interesa cu adevarat topicul, nu postam, nu faceam cont. Imi plac foarte mult motocicletele de capacitate mica, consum mic, usor de întreținut. Am tot urmarit acest model (super cub), caut in continuare variante asemanatoare, nu vreau electrica in nici un caz, dar nici comparatii cu alte solutii iesite din clasa descrisa. Vreau sa iau contact cu piața,  sa-mi iau o motocicleta la un pret corect, si fireste caut in locurile (forumuri) unde as putea gasi. Mulțumesc inca o data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Kar0 a spus:

Domnilor,  mulțumesc pentru feedback. Sincer, da, cred ca am facut cont pentru acea observatie. Dar daca nu ma interesa cu adevarat topicul, nu postam, nu faceam cont. Imi plac foarte mult motocicletele de capacitate mica, consum mic, usor de întreținut. Am tot urmarit acest model (super cub), caut in continuare variante asemanatoare, nu vreau electrica in nici un caz, dar nici comparatii cu alte solutii iesite din clasa descrisa. Vreau sa iau contact cu piața,  sa-mi iau o motocicleta la un pret corect, si fireste caut in locurile (forumuri) unde as putea gasi. Mulțumesc inca o data.


Atunci alegerea este facuta, partial. @foxbat vinde un Super Cub iar @Kristian K vinde un Suzuki Van-Van, ambele motociclete foarte misto, ambele motociclete cult. Nu dai gres cu niciuna. Eu personal as alege Van-Van pentru ca sunt fanul acelui model.

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...