Sari la conținut

Aditiv restaurator motor - parere


Postări Recomandate

Salut baieti ! 

De ceva vreme tot aud despre aditivii care protejeaza motorul si reduce conusmul de ulei la aproape 0 sau chiar 0. 

Azi m-am uitat la un review pe internet despre un producator "REVOLUTIONAR'" care aproape m-a convins. (las link mai jos ,poate sunteti curiosi si voi)

Din ce spunea baiatu asta era ca se depune doar in zonele de frecare fara ca aceste nano-particule sa se depunde in locurile nedorite, ba a dat cateva exemple si teste incercate de el cu reusite. (consum de 1l la 1500 km la offroad cu un suzuky jimny)

Acum intreb, acest aditiv functioneaza si pentru motociclete ? Avand in vedere ca ambreajul este umed si asa mai departe. Sau poate afecta ceva in plus pentru care nu poate fii compatibil cu clasicul monocilindru ci doar cu motoare de masina ? 

Link

 

Multumesc frumos. : )

(P.S: cine n-are nimic de spus sau cel putin nu e informat sa se abtina)

Safe ride ! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 111
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu la masina insa la motocicleta nu este recomandata folosirea aditivilor. Am citit manual de Honda si de Kawasaki si scrie clar si specific chestia asta.

 

Atata timp cat ai ulei de buna calitate schimbat la interval cat mai des, sansele sa "Se duca" un motor 4T din cauza uzurii sunt foarte mici. In general din ce am vazut eu crapa din cauza abuzurilor ("dat capat", mers pe o roata caz in care ungerea are mult de suferit, mentenanta proasta, etc).

 

Gandeste-te daca acel aditiv nu face ceea ce spune ca face, cate ai de pierdut. Si gandeste-te ce (daca) ai ceva de pierdut daca nu il folosesti. Mai bine de banii aia faci un schimb in plus inainte de "termen".

 

just my 2 cents :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici un producător, auto sau moto, nu recomandă aditivii adăugați în ulei! Nici producătorii de uleiuri nu recomandă (aici e excepția moliei lichide care vinde la greu aditivi).

Asta cu "se depune numa' unde trebe" e sf total. Știu și că unele substanțe din astea sunt prezentate ca nefiind aditivi ci "tratamente pt motor"...

Bref, la moto cu ambreiaj umed nu se folosește nici un produs care să diminueze frecarea! De fapt asta e și diferența între uleiurile auto, majoritatea aditivate cu substanțe care au acest scop, și cele moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

functioneaza garantat

 

modul de functionare:

 

peste noapte aditivul iti desface motorul, curata toate piesele, le masoara uzura, schimba ce e iesit din parametri ...pistoane,camasi,segmenti,cuzineti etc 

pana te trezesti tu il pune la loc si asteapta cuminte sa observi minunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 52 minute, john17 a spus:

De fapt asta e și diferența între uleiurile auto, majoritatea aditivate cu substanțe care au acest scop, și cele moto.

Am un amic care e și membru pe forum, de ani de zile baga exclusiv ulei auto în Honda Varadero. Motorul are zeci de mii și nu are nimic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am explicat diferența și de ce nu se bagă la moto poțiuni din astea, fiecare însă e liber să bage ce vrea mușchii lui în agregat! Mai citisem de uleiul de la kaufland că e numa' bun pt moto, e ieftin și nu are aditivi... Dar hai să nu redeschidem cutia pandorei, aici era vorba de un aditiv/tratament care reduce frecarea!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, CornelProdan08 a spus:

Salut baieti ! 

 

Daca ai intelege cum este gandit motor cu tot ceea ce implica el ai intelege de ce aditivii sunt in general inutili. Exista si cazuri in care ajuta dar acolo deja s-au instalat uzurile iar un aditiv nu-ti poate elimina uzura ci doar compensarea ei si asta in niste limite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, superbec said:

functioneaza garantat

 

modul de functionare:

 

peste noapte aditivul iti desface motorul, curata toate piesele, le masoara uzura, schimba ce e iesit din parametri ...pistoane,camasi,segmenti,cuzineti etc 

pana te trezesti tu il pune la loc si asteapta cuminte sa observi minunea.

A da. Ai apraut si tu aici. Am uitat ca fiecare forum are cate un “destept” care le stie asa bine pe toate ! Bravo. 

Va multumesc pt raspuns. Am mai invatat inca ceva ! 

Asfalt uscat ! 🔥

Era o intrebare pentru cultura generala legat de nanoparticulele care se pun pe peretele cilindrului. Eram curios daca cineva a incercat asta. 

Stiu cum funtioneaza un motor. Am rectificat motoare si am desfacut. Asta e un model mai vechi pe care l am reconditionat dar nu i am mai schimbat segmentii si nici n am de gand. O alta alternativa era buna. Oricum consuma putin ulei. Un consum normal pt varsta ei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, CornelProdan08 a spus:

Era o intrebare pentru cultura generala legat de nanoparticulele care se pun pe peretele cilindrului. Eram curios daca cineva a incercat asta.

 

Ai cea mai mica idee ce inseamna nanoparticule? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri am folosit Slick50 care era pe bază de teflon, am pus la vreo 2 bmw-uri (auto). Unul dintre ele a fost abuzat de cel care l-a cumparat și a rezistat cu brio până i-a spart baia de ulei, și tot a mai mers ~20km fără ungere până să moară complet. Acum vreo 8 ani am câștigat la niște concursuri câteva flacoane de Metabond, am băgat unul în mașina de curse și altul în cea de familie. Cu certitudine pot spune că celei de familie i-a făcut mai mult rău, variatorul de faze abia înlocuit a început să facă zgomot după vreo 8000km, în condițiile în care aveam un parc auto vast de mașini similare în administrare, iar variatoarele înlocuite nu scoteau zgomote minim 20-30000. Aceleași motoare, cu rulaje mai mici sau mai mari, același ulei, pot spune cu mâna pe inimă că Metabondul a fost de vină.

La nivelul meu actual de informare nu aș mai băga astfel de bazaconii în mașini, la moto e oricum exclus din cauza ambreiajului umed. Poate aș risca doar dacă îmi iau vreun bmw cu celebrul n47, poate face minuni și ține distribuția aia nenorocită mai mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca ai, insa o sa fac un efort. 

 

Habar n-am exact cat e toleranta la motoarele de motocicleta, o banuiesc de ordinul zecilor de microni - respectiv sutimilor de milimetru. Pentru discutia de fata o sa presupun ca e de 10 ori mai stransa, respectiv de ordinul micronilor. Particulele nano sunt de o mie de ori mai mici decat toleranta asta. Respectiv, e ca si cum ar trece mingi de ping-pong printr-un spatiu mai mare decat inaltimea unui bloc cu zece etaje. O sa se depuna cand o zbura porcul. 

 

Din alt punct de vedere - care trebuia sa-ti sara direct in ochi cand ai citit nano, daca ai cea mai mica idee cu ce se mananca - toata lumea s-a bucurat la domeniul nano acum vreo 15 ani, insa intre timp s-au prins ca nu doar n-au ce face cu ele, ci-s extrem de periculoase, nu exista filtre care sa opreasca particule nano, se absorb prin piele, au efecte neasteptate si asa mai departe. 

 

De alelalte rahaturi din video nu mai zic. "Influenserul" e batut in cap, motorul care-i haleste un kil de ulei la mia de kilometri e tocmai bun de remat, nemaivorbind ca probabil ii clantane pistoanele in bloc si toleranta o masori cu sublerul lui strabunicu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand este motociclist. (Motociclismul este o cultura in care ne ajutam unii pe ceilalti ,ne salutam pe strada,si impartim aceeasi pasiune...)In al doilea rand da. In fiecare topic esti pe aici , orice ar intreba o persoana tu sari cu replici ironice. Prietene , te anunt ca asta e un forum in care fiecare are dreptul sa puna intrebari in legatura cu nedumeriri. De mai de mult am observat caracterul tau frustrat. Aici esti mare buric dar tare curios sunt cine esti in realitate si cine esti de fapt dupa masca asta de smecher cu permis categoria A. Eu nu ma cobor la nivelul tau. Apreciez raspunsul celor care au raspuns. Apreciez mecanicii cunoscuti si oamenii cu experienta. Dar aroganta si nesimtirea asta ieftina lasa de dorit. Imi pare rau pentru tine dar ai nevoie de cateva ore de caracter. O seara frumoasa , sa zicem OFFTOPIC. 

5 hours ago, leopold said:

Ma indoiesc ca ai, insa o sa fac un efort. 

 

Habar n-am exact cat e toleranta la motoarele de motocicleta, o banuiesc de ordinul zecilor de microni - respectiv sutimilor de milimetru. Pentru discutia de fata o sa presupun ca e de 10 ori mai stransa, respectiv de ordinul micronilor. Particulele nano sunt de o mie de ori mai mici decat toleranta asta. Respectiv, e ca si cum ar trece mingi de ping-pong printr-un spatiu mai mare decat inaltimea unui bloc cu zece etaje. O sa se depuna cand o zbura porcul. 

 

Din alt punct de vedere - care trebuia sa-ti sara direct in ochi cand ai citit nano, daca ai cea mai mica idee cu ce se mananca - toata lumea s-a bucurat la domeniul nano acum vreo 15 ani, insa intre timp s-au prins ca nu doar n-au ce face cu ele, ci-s extrem de periculoase, nu exista filtre care sa opreasca particule nano, se absorb prin piele, au efecte neasteptate si asa mai departe. 

 

De alelalte rahaturi din video nu mai zic. "Influenserul" e batut in cap, motorul care-i haleste un kil de ulei la mia de kilometri e tocmai bun de remat, nemaivorbind ca probabil ii clantane pistoanele in bloc si toleranta o masori cu sublerul lui strabunicu. 

Eu am spus “nanoparticule” dupa cum scria pe flacon.  Merci ca mi ai explicat mai in detaliu. Apreciez :)

Si in al treilea rand nu sunt blogger ci videograf. Si asta facem NOI motociclistii , daca tot ti-am starnit curiozitatea despre existenta mea. (Dar mai bine dormi ca maine intri la 8 ore iar , cetatean de rand)

 

Editat de CornelProdan08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Restaurator motor sau aditiv-minune mi se pare ceva similar cu decarbonizarea la motoarele termice. Adică dai un ban și nu-l mai ai. Sunt pățit cu decarbonizarea, deci știu ce zic. 

Cât despre pusul aditivilor în motoare de motocicletă, nu degeaba scrie în manual de norma MA2. Care vrea să facă experimente, go ahead!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, CornelProdan08 a spus:

In primul rand este motociclist. (Motociclismul este o cultura in care ne ajutam unii pe ceilalti ,ne salutam pe strada,si impartim aceeasi pasiune...)In al doilea rand da. In fiecare topic esti pe aici , orice ar intreba o persoana tu sari cu replici ironice. Prietene , te anunt ca asta e un forum in care fiecare are dreptul sa puna intrebari in legatura cu nedumeriri. De mai de mult am observat caracterul tau frustrat. Aici esti mare buric dar tare curios sunt cine esti in realitate si cine esti de fapt dupa masca asta de smecher cu permis categoria A. Eu nu ma cobor la nivelul tau. Apreciez raspunsul celor care au raspuns. Apreciez mecanicii cunoscuti si oamenii cu experienta. Dar aroganta si nesimtirea asta ieftina lasa de dorit. Imi pare rau pentru tine dar ai nevoie de cateva ore de caracter. O seara frumoasa , sa zicem OFFTOPIC. 

 

Amice, aditivii fac un singur lucru, maresc vascozitatea uleiului si astfel reduc consumul de ulei. Sa-ti explic cum se intampla ungerea la nivel de cuzineti si de ce cuzinetii sunt moi iar arborele este dur. Materialele moi au porozitate mare in comparatie cu materialele dure, in aceste porozitati se aseaza molecula de ulei care este de forma rotunda (de aici si efectul de alunecare) si astfel arborele nu atinge cuzinetul. Daca in mers arborele ar atige cuzinetul s-ar uza complet ansamblul in cateva minute de functionare, din acest motiv cel mai mare procent de uzura se produce la pornirea motorului si nu in mers. La fel la piston si cilindru, cilindrul este honuit si are niste canale foarte fine orientate la 30-45 de grade in care intra molecula de ulei, pistonul la randul lui are niste canale foarte fine pe fusta pentru a reduce frecarea si pt a permite uleiului sa actioneze ca lubrifiant intre aceste canale. Si mai sunt multe alte exemple similare.

 

Deci in realitate nu trebuie depus nimic in motoare, exploatarea si intretinere corecta sunt de fapt "aditivul minune".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, CornelProdan08 a spus:

Si in al treilea rand nu sunt blogger ci videograf. Si asta facem NOI motociclistii , daca tot ti-am starnit curiozitatea despre existenta mea. (Dar mai bine dormi ca maine intri la 8 ore iar , cetatean de rand)

E bine cetatean de rand. Mult mai bine decat vanzator de ulei de sarpe. Ar putea sa-ti fie rusine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Pana acum in uleiul din mobra nu am pus nimic altceva decat ulei + filtru de ulei schimbat de obicei dupa  max.12000km.In schimb la <insistentzele> mecanicului la care de obicei fac reviziile+ servisul, am bagat in benzina mecacyl dozat.Acum cat o fi fost de bun sau nu,habar nu am.Fum nici inainte si nici dupa <inca> nu scoate.Si iaca are peste 90k la purtator.

Eventual tu poti sa testezi si ne poti scrie pe urma evaluarile.Tinand cont ca pe ambalaj scria si in rusa,deci produs original si nu e fake chinezesc.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Nguyen a spus:

 Sa-ti explic cum se intampla ungerea la nivel de cuzineti si de ce cuzinetii sunt moi iar arborele este dur. Materialele moi au porozitate mare in comparatie cu materialele dure, in aceste porozitati se aseaza molecula de ulei care este de forma rotunda (de aici si efectul de alunecare) si astfel arborele nu atinge cuzinetul.  

 

Ar fi bine sa fie asa simplu, in realitate in acest caz pelicula film este creeata prin lubrificare hidrodinamica. Mai documenteaza-te pe google inainte sa postezi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, superbec a spus:

deci flocarii se numesc acum videografi?

 

 

 

 

Mwhahahhaha...ce oameni rai 😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, yo4hgx a spus:

 

Ar fi bine sa fie asa simplu, in realitate in acest caz pelicula film este creeata prin lubrificare hidrodinamica. Mai documenteaza-te pe google inainte sa postezi!

 

Pai cam asta e problema cu tine, ca nu stii decat teorie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...