Sari la conținut

S a dus filetul de la Baia de ulei


Postări Recomandate

Vizitator goe 75

 

Este doar un exemplu .Pribabil sunt alte locuri unde gasesti  la preturi mai bune si mai de calitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista kit de reparație (cred că la bmw) sau confecționezi la un strungar dibaci un dop cu filet conic pe care îl poți lipi cu un adeziv bicomponent și faci un bușon de diametru mai mic în acel dop. Eu așa am rezolvat la un Pegaso.

Buba e grisimea mica a carterului acolo, și nici adâncime nu ai ca să permită prelucrare pe loc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am rezolvat la Octavia cu asa ceva https://www.emag.ro/set-pentru-reparare-buson-baie-ulei-yt-1757/pd/DGNM6KBBM/

nu l-am luat de aici , a costat undeva la 140 lei , daca imi aduc aminte am sa postez 

de atunci nu mai pun pasta rosie la busonul de la ulei 

ca recomandare , daca nu ai mai facut o majorare de gaura , cel mai bine mergi la un mecanic , care are mana facuta pe asa ceva 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, A PEGASO 652 a spus:

S a dus filetul de la Baia de ulei cum îl repar

Fii atent, ca incepator este bine ca de-acum inainte sa faci asa, garantat gasim solutii:

- Rasfoiesti atent forumul si deschizi topicul pe aria potrivita ---> ti l-am mutat aici. Nu mai deschizi "N" topicuri, in afara ca enervezi, vei primi exact aceleasi solutii.

- Incepi cu "salut / am o rugaminte" si continui cu descrierea exacta a problemei, despre ce mobra discutam, care sunt simptomele etc. Impreuna cu un titlu concis, fara ambiguitati.

Un "multumesc" la final face cat o cana de apa rece intr-o zi caniculara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pegaso are carter sec, nu ai ce baie să demontezi, doar să desfaci motorul. De asemenea în interior, în spatele orificiului, nu ai spațiu liber și nu poți folosi un tarod sau o sculă pt prelucrat și introdus un insert de tip Helicoil. Cred că ai maxim 10mm de la suprafața exterioară până la obstacolul din interior.

Kitul de care am amintit e tot un dop cu filet conic, intră forțat în filetul deteriorat.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Paca a spus:

Dai jos baia si fugi la meserias . Ala are solutii daca tu pui intrebarea asta .

Alta baie daca nu iesi ok ca bani .

 

Acu spune si ce anume este dus ...sau cum este dus ..nu mai poti sa pui la loc surubul ?..starngi si merge in gol ? .. ...sau ce are ? 

Ce sfaturi sa primesti daca esti zgarcit in info ? ...sau ne dai test :)

 

Salut... Se învârte în gol... A fost strâns prea tare la schimbul trecut presupun

Acum 37 minute, l.u.v a spus:

Fii atent, ca incepator este bine ca de-acum inainte sa faci asa, garantat gasim solutii:

- Rasfoiesti atent forumul si deschizi topicul pe aria potrivita ---> ti l-am mutat aici. Nu mai deschizi "N" topicuri, in afara ca enervezi, vei primi exact aceleasi solutii.

- Incepi cu "salut / am o rugaminte" si continui cu descrierea exacta a problemei, despre ce mobra discutam, care sunt simptomele etc. Impreuna cu un titlu concis, fara ambiguitati.

Un "multumesc" la final face cat o cana de apa rece intr-o zi caniculara.

Salut... Ma scuzi... dar am fost destul stresat în legătură cu problema asta și am scris totul pe fuga

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, A PEGASO 652 a spus:

Salut... Se învârte în gol... A fost strâns prea tare la schimbul trecut presupun

In timp ce desfiletezi busonul incearca cumva sa tragi de el spre exterior, necesar doar pana prinde o spira buna.

Daca nu ai acces la buson, incearca o surubelnita sa bagi sub ea.

 

Dupa ce ai scos busonul, daca ai loc, fa filet interior de o marime mai mare (ex de la M10 la M12) si un adaptor de la filetul nou la filetul vechi.

Daca nu ai loc sa faci filet metric de marime mai mare incearca filet inch.

Eu la KTM am facut din M12 -> 1/2" 

 

Cand infiletezi adaptorul in carter / baia de ulei, pune thread lock permanent.

Daca carterul ti-e din aluminiu si busonul din otel, filetul din carter e mult mai fragil.

Cu un adaptor din otel pe viitor o sa desfaci doar filetul intre otel - otel.

 

Ca sa etanseze bine, i-ti va trebui o saiba de cupru de diametru exterior mai mare si cu aceasi diametru interior.

 

Recent am avut si eu problema asta la KTM, a trebuit sa dau jos motorul de pe cadru. L-am rezolvat cum am descris mai sus si deocamdata tine bine.

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit aceeasi probleba acum 6 ani,dupa ce am cumparat o motocicleta si am vurut sa ii fac schimbul de ulei,ca tot omul!Am dat capacul de la baie jos si am mers la meserias.Nu a putut sa imi incarce cu sudura si sa imi refaca filetul deoarece,mi-a spus ca este din antimoniu si nu se poate.Solutia salvatoare a venit tot din partea meseriasului.A dat alt filet,cu un numar mai mare si binenteles mi-a dat si surubul potrivit pentru acea dimensiune.Mentionez ca motocicleta functioneaza si in ziua de azi cu acel surub,chiar daca nu mai are acel magnet,cum este surubul original.Este o problema destul de delicata si care trebuie sa rezolvata cu simt de raspundere,asadar sfatul meu este sa mergi la un meserias!Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...