Sari la conținut

Honda Hornet 600. Invarte la automat dar nu porneste cand motorul e cald, doar impinsa.


Postări Recomandate

Salutare!

 

Incepand cu sezonul asta, dupa ce se incalzeste motorul dupa o iesire, daca il opresc nu mai vrea sa porneasca. Motorul invarte dar nu da nici un semn de aprindere decat foarte rar si putin. Nu are 'backfire' cand insist cu pornirea. Culmea ca daca o imping intr-a doua porneste. Daca o las sa se raceasca vreo 15 minute, atunci porneste si la automat. Menzionez ca porneste fara absolut nici o problema la rece iar daca reuseste sa porneasca si la cald, motorul merge perfect atat la relanti cat si in ture mari.

 

Ce parere aveti? Ma intreb cu ce sa incep sa verific la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tensiunea pe baterie și, în mod ideal, și pe cdi (și/sau ecu dacă e injecție). Posibil să fie bateria slabă, o conexiune slabă sau electromotorul "furăcios" și să nu ai tensiune suficientă când învârte electromotorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca cu alta baterie. Aproape sigur asta e dusa. Este un tester pentru baterii, daca poti face rost de unul, te edifici.

https://queenswing.en.made-in-china.com/product/KBvmSGuzJxpL/China-12V-Lead-Acid-Car-Battery-Load-Analyzer-Tester-QW-Micro-100-.html

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In regula, am sa incerc asta atunci prima data. Desi asa cum am zis mie mi se pare ca eletromotorul invarte ca de obicei, am sa iau bateria unui prieten de pe motorul sau sa incerc. Am motorul de trei ani la mine, chiar ma intrebam oare cat o sa mai duca bateria nestiind cat a stat si la fostul proprietar desi stau sa ma gandesc, daca nu pare slaba, adica electromotorul invarte normal, ce ar putea sa nu fie in regula? Multumesc de pont! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cald , electric poate face figuri doar in ideea ca se dilata ceva prin interne ( de ex electromotor , alternator.....etc ) si are scapari de curent ...totusi invartind normal dupa urechea initiatorului , eu suspectez altceva , posibil legat de sistemul de alimentare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu e prea intuitiv , se intampla ca exact la aceste simptome bateria sa fie de vina. Eu am patit-o demult la auto, si au mai patit-o si altii aici la moto.

E foarte simplu de verificat si ar fi a doua verificare pe care as face-o dupa verificarea tensiunii de incarcare.

O alta cauza probabila( pe langa cele enumerate deja) ar putea fi lipsa vreunei garnituri din zona ambreiajului de pornire, sau poate o garnitura de grosime nepotrivita, sau vreo saiba montata aiurea sau lipsa etc.

Verificarea jocului la supape nu strica , dar nu e musai ca la cald jocul la supape sa  scada, la motociclete s-ar putea sa fie invers, cel putin la unele.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, binox a spus:

 

Verificarea jocului la supape nu strica , dar nu e musai ca la cald jocul la supape sa  scada, la motociclete s-ar putea sa fie invers, cel putin la unele.

 

 

mai ales la alea cu tije impingatoare si axele in bloc ca la dacia 1300

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.05.2019 la 10:10, Bogdan.V a spus:

Salutare!

 

Incepand cu sezonul asta, dupa ce se incalzeste motorul dupa o iesire, daca il opresc nu mai vrea sa porneasca. Motorul invarte dar nu da nici un semn de aprindere decat foarte rar si putin. Nu are 'backfire' cand insist cu pornirea. Culmea ca daca o imping intr-a doua porneste. Daca o las sa se raceasca vreo 15 minute, atunci porneste si la automat. Menzionez ca porneste fara absolut nici o problema la rece iar daca reuseste sa porneasca si la cald, motorul merge perfect atat la relanti cat si in ture mari.

 

Ce parere aveti? Ma intreb cu ce sa incep sa verific la ea.

 

Posibile cauze:

- joc termic prea mic. Astfel, la cald, supapele (nu neaparat toate) nu inchid bine pe scaunele chiulasei. Daca simti miros de benzina dpa ce dai la automat si nu porneste, n-ar fi raus a-i faci o verificare.

- scanteie slaba - bujiile si/sau bobinele de aprindere.

 

cheers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum am mentionat, voi face weekend-ul asta un test cu bateria altui prieten daca imi permite vremea ca aici la noi la Zalau momentan e prapad de grindina si furtuni. Ca fapt divers, are sens sa fie si bateria din moment ce impinsa porneste demarorul producand astfel mai mult curent dar nu inteleg de ce atunci cand e rece bateria ar da curent suficient sa porneasca. Daca nu merge cu bateria, urmatorul lucru ce il verific este jocul la supape. Am incercat la un moment dat asa mult sa o pornesc la automat ca i-am terminat bateria insa nu am simtit un miros sesizabil de benzina. Intr-adevar, nepornirea la cald pare sa fie un simptom al unui joc afara din tolerante al supapelor. O sa revin cu rezultate de indata ce imi permite vremea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 27.05.2019 at 11:05, TETEA. said:

Are voltaj, dar nu are suficienti amperi pentru pornire. 

 

Simptome identice cu ce s-a intamplat si cu mobra mea. La rece pornea impecabil. La cald nu mai dorea, desi invartea, pornea din nou doar dupa ce se racea.

Bateria noua a rezolvat problema, porneste impecabil si la rece si la cald acum.

Succes, sper sa fie doar asta problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Releu de incarcare, aceleasi simptome le-am avut si eu, din pacate la Honda e cam design flaw. Nu stiu la hornet unde e amplasat dar la f4i e in codita iar aici apar problemele. Nu are ventilatie, se incinge si da buleala.eu personal am modificat pozitia lui intr-un loc ventilat si nu am Mai avut probleme. E primul de luat in Calcul in situatia asta. Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm... Am avut noroc de vreme buna si am iesit weekendul asta. Multe porniri la cald, toate fara nici o problema... Culmea! Ce-i drept au fost doar iesiri scurte pe langa oras, gen 10 km apoi pauza, iar 10 km... Totusi, suficient cat sa se incalzeazca foarte bine motorul. Din cate imi amintesc problemele pornirii la cald au fost dupa ce am facut iesiri mai lungi de 20 km. Nu am schimbat inca cu alta baterie intrucat problema nu s-a facut prezenta sa vad daca cu alta baterie o remediez. Daca o sa apara din nou, cred ca am sa schim oricum bateria. In conditiile astea incep sa cred ca e vorba doar de ceva electric si nu mecanic. Multumesc tuturor de ajutor! E super o asa comunitate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...