Sari la conținut

Problema honda f4i


Postări Recomandate

Salut, am un f4i sport si am observat faptul ca atunci cand vreau sa plec tare, de la semafor de exemplu,  motocicleta are un moment de "repaus" (cam la 2000 de turatii). 

Pleaca greu (cum ar patina ambreiajul de exemplu) iar abia apoi incepe sa traga (cand e in mers nu am problema asta, doar la plecare de pe loc cand bag mana tare in gaz).

Tin sa mentionez ca motocicleta o am de cativa ani, deci o cunosc,  stiu cum trebuie sa se comporte.

Apelez la voi,  poate aveti o idee,  ce ar trebuii sa verific sau ce ar putea avea.

Va multumesc anticipat! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand "pleaca greu" iti urca in turatie dar motocicleta demareaza cu greutate? Pentru ca daca e asa banuiesc ca e de la ambreiaj.

 

Daca nu urca in turatie probabil e altceva. Vorba colegului radioamator de mai sus: consumabilele sunt "la zi"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, yo4hgx a spus:

In astia “cativa ani” ai facut ceva intretinere? Bujii, filtru de aer, filltru de benzina, etc.?

Nu am schimbat bujiile (atata timp cat porneste fara probleme, am considerat ca nu e necesar), si nici nu m.am uitat la filtrul de benzina.

Am curatat doar filtrul de aer care este K&N. 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, micutul19 a spus:

(atata timp cat porneste fara probleme, am considerat ca nu e necesar)

 

Logica romanului, se duce la doctor tocmai cand ajunge la metastaza :))

Asa am fost si eu pana am avut probleme medicala si de atunci fac analize anual.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, easy ride on! a spus:

"Logica" ar fi că dacă ceva merge trebuie demontat pentru a vedea de ce (încă) merge.

"Principiul" a fost aplicat (cu succes) pe industria românească. 

Şi încă nu a fost împuşcat nimeni.

Pe logica asta merge pana nu mai merge 😂😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, micutul19 a spus:

Nu am schimbat bujiile (atata timp cat porneste fara probleme, am considerat ca nu e necesar), si nici nu m.am uitat la filtrul de benzina.

Deci dacă se învârte n-ai de ce schimba uleiul! :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, micutul19 a spus:

Nu am schimbat bujiile (atata timp cat porneste fara probleme, am considerat ca nu e necesar), si nici nu m.am uitat la filtrul de benzina.

 

Bujiile se schimba la numarul de kilometri indicat de producator, nu pe baza de "atata timp cat porneste am considerat ca nu e necesar", la fel si cu filtrele.

 

Acum 2 ore, micutul19 a spus:

 filtrul de aer care este K&N. 

 

 

Bani cheltuiti degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha, ha ..... my man ..... Fac toate reviziile la niste oameni foarte ok, si nu mi-au cerut sa schimb multe lucruri care aici ..... sint de neconceput.

Nu fac figuri la nimic din ce-mi spun sa schimb la mobra, merge ceas la orice ora/temperatura/umiditate/etc. La micuta CBR n-am schimbat bujia, filtrul de benzina (daca o avea), si multe altele obligatorii pe aici .... merge ceas si aia. :)

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, micutul19 a spus:

Nu am schimbat bujiile (atata timp cat porneste fara probleme, am considerat ca nu e necesar), si nici nu m.am uitat la filtrul de benzina.

Am curatat doar filtrul de aer care este K&N. 

Multumesc.

 

Nu ma pricep in mod special la 4fi dar cand apar probleme primul lucru pe care il faci e sa schimbi “consumabilele” ca sa ai un punct de referinta. Bujiile sunt greu de verificat si pot avea comportament ciudat, pot merge bine la relanti dar prost in sarcina... sau invers. Un filtru de aer sau de benzina vechi sau infundat, o rezistenta din pipa coapta sau corodata, etc. Nu poti cere opinii sau cauta un defect inainte de a avea un minim de “intretinere”...

 

Ah, si incearca mai bine pe topicul posesorilor, aici in scurt timp vor invada mormolocii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, yo4hgx a spus:

 

Nu ma pricep in mod special la 4fi dar cand apar probleme primul lucru pe care il faci e sa schimbi “consumabilele” ca sa ai un punct de referinta. Bujiile sunt greu de verificat si pot avea comportament ciudat, pot merge bine la relanti dar prost in sarcina... sau invers. Un filtru de aer sau de benzina vechi sau infundat, o rezistenta din pipa coapta sau corodata, etc. Nu poti cere opinii sau cauta un defect inainte de a avea un minim de “intretinere”...

 

+1 Cu oameni care stiu ce fac.

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, yo4hgx said:

 

Nu ma pricep in mod special la 4fi dar cand apar probleme primul lucru pe care il faci e sa schimbi “consumabilele” ca sa ai un punct de referinta

 

Sa schimbi consumabilele dupa ce apar probleme e ca si cum te speli pe dinti abia dupa ce ti s-a umflat falca de la caria infectata...

 

La o japoneza comuna si de generatie mai veche precum f4i daca s-ar face dintr-o bucata TOT ce scrie in manual, de la bujii la jocul de supape n-ar costa cu tot cu manopera mai mult de 400-600 euro (=  pentru multi tigarile pe 3-4 luni). Pentru 20-30% din pretul de achizitie (care oricum e maxim 25% din pretul de nou) bagati ulterior in intretinere macar stii ca nu mergi ultimul sicriu sinistru, bomba cu ceas, cu frane terminate si joc in suspensie...

 

Normal ca cei de la service sunt rezervati in recomandari... cum majoritatea sunteti din astia care considera schimbatul bujiilor la 16-20k km "bani bagati cu nemiluita cand motorul merge ceas", daca v-ar sugera ceva precum inlocuirea furtunelor si garniturilor de frana la o motocicleta din 2000 v-ati plange peste tot cu "au vrut sa ma faca nenorocitii, dupa ce ca le-am mai si zis din prima ca o tin maxim 2 ani". De anvelope bune si noi nici n-are rost discutia, aduc baetii cu tirul (din pubelele) din jermania unele bune si eftine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha. Stii care e secventa, cel putin la auto? Mergi inainte cu bujiile, porneste, trage, no problem (oricum cu bujii uzate motorul poate sa porneasca normal dar sa aiba alte manifestari), insa distanta dintre electrozi creste pe masura ce se uzeaza. Ce inseamna asta? Ca arcul electric se va amorsa la o tensiune mai mare => suprasolicitarea bobinei de inductie.

Eu unul sunt ateu, dar observ ca sunt MULTI si mai atei decat mine. Cum spuneam, pe principiul asta cat timp se invarte motorul nici uleiul nu ar trebui schimbat...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exagerati si pace  :)

Sunt convins ca tu cand ai cumparat o masina sh ai schimbat si rulmentii spate , ca asa zice la manual , chiar daca nu dau semne , ai schimbat si bucsi /pivoti ca deh ...sh .

Primul lucru pana sa ajungi acasa ai schimbat si lichidul de frana si antigelul ...de bujii nu mai spun .

Numa farisei pe aici 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni nu da interval de inlocuire pt rulmenti, nu e operatie de mentenata!

N-am de gand sa intru in polemici sterile, dar operatiunile pe care le-am facut la toate vehiculele pe care le-am achizitionat au fost destul de ample, iar fiarele mele functioneaza toate.

Fenomenul achizitionarii unui fier si exploatarea lui 1, 2, 3 ani fara nici o operatiune de intretinere e f raspandit printre utilizatorii de autoturisme, dar vad ca nici la moto nu stau altfel lucrurile! Nimeni nu verifica jocul supapelor (bine, nici o mobra din Ro nu are >30k, deci nu e cazul), bujiile nu se schimba cat timp merge, uleiul cine stie daca si cand, celelalte fluide fereasca sfantu', carburatoarele se curata, regleaza si sincronizeaza numai si numai daca nu se mai poate merge... Daca incepe sa tuseasca - olx! "Nu bate, nu troncane, trage grav, intretinuta maniacal!". Eventualele manifestari care nu pot fi trecute cu vederea nici de cel mai afon potential client sunt datorate unui filtru care trebuie schimbat, necesita cel mult bujii, dar "n-am avut timp, boss, uite, iti las 50 euro din pret ca sa schimbi tu si sa fii linistit". Iar devizul final ajunge sa mai aiba un zero in coada! Mai era ceva cruiser la care s-a fwtut motorul ca proprietarul anterior mersese fara ulei, zilele trecute s-a scris pe aici...

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, john17 a spus:

insa distanta dintre electrozi creste pe masura ce se uzeaza. Ce inseamna asta? Ca arcul electric se va amorsa la o tensiune mai mare => suprasolicitarea bobinei de inductie.

 

Asta banuiesti tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru aer kn se curata la 30k ,practic filtrele astea sport curata mai bine cand sunt murdare... 

bujiile se schimba la 30~ alea normale , iridium la 100k. !!!! ( pt un motor pe injectie care functioneaza corect si ajunge la temperatura )

 

parca f4i avea ceva probleme cu regulatorul de presiune...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
17 hours ago, Paca said:

 

Omul a luat o mobra ieftina sa se dea 1-2 ani . 

 

 

Pai e de laudat daca omu reuseste sa cumpere un agregat care sa mearga 2 ani fara investitii.

Am auzit de esecuri si cand s-au dus cu mecanicul de mana .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Eu ma intreb cat de mare trebuie sa aiba curu astia care scot la comanda tot felul de statistici despre cate masini/motoare cotet/cazan avem pe drumuri...si altele...Adica si eu am curu mare dar oricat ma screm nu pot da scot statisticile alea asa extreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...