Sari la conținut

Problema honda f4i


Postări Recomandate

Acum 4 ore, Paca a spus:

Goe ...cu mistouri, fara mistouri , cat poate sa fie o mobra de gen ..1500-2300 ...zic si eu .

Pai cine da banii astia ...se uita de 1000 de ori la un 500-600  euro cat zic colegii ca vezi doamne ar fi de bun simt sa bagi intr-o mobra , ca sa fie apta...ca de circuit.

 

Costul intretinerii unui fier nu are nici o legatura cu valoarea lui de piata, este un cost pe care trebuie sa ti-l asumi daca vrei sa ai vehiculul in stare buna de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.05.2019 la 23:27, micutul19 a spus:

Salut, am un f4i sport si am observat faptul ca atunci cand vreau sa plec tare, de la semafor

Poate e un semn divin că nu trebuie să pleci tare de la semafor. 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

De joc termic am mai auzit sa se intereseze lumea ...dar de schimbat bucsa de la bascula nu-mi aduc aminte sa fi auzit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patit la F4i exact ce descrie OP si manifestarea nu este de ambreiaj patinat. Cel putin nu cum il inteleg eu si cum l-am experimentat la masina. Poate la moto se manifesta altfel.

”Problema” aparea doar la turatii mici (pana in 3k - 3.5k). Mai sus nu influenta deloc mersul motorului si/sau puterea.

Nu am investigat motivele din lipsa de interes, lene si mai tarziu din cauza de vandut moto. Sunt insa curios.

A mea avea toba after-market si filtru KN cu care mai dadea cateodata rateuri pe decelerare. Bujiile erau relativ noi cand am luat-o (2-3 mii km) si nu le-am schimbat in cei 19 mii facuti cu moto. Nu e legat de incarcare sau baterie pentru ca am schimbat releul si bateria omorata de releu si problema era la fel.

Sunt sigur ca nu era nici de la ulei sau anvelope pentru ca si pe alea le-am schimbat cand le-a venit sorocul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, easy ride on! a spus:

Ai (teoretic) dreptate. Dacă distanţa dintre electrozi la bujie creşte cu 0,1 mm atunci tensiunea de străpungere va creşte cu aproximativ 300V (3KV /mm tensiunea de străpungere la aer).

Dacă bobina de inducţie furnizează 15 KV va fi "suprasolicitată" cu încă 300V, adică cu +2%  :burnout: 

De asta au şi pus ruşii eclatoare (descărcătoare de supratensiune) pe bobinele lor (Ural, NIpru).

Şi cei de la Enel pe liniile lor electrice.

Dar nu de asta îi patinează ambreiajul la 2000 Rpm lui @micuţul19  

:lol:

Ideea e că nenorocita de tensiune va căuta cu disperare o altă cale pe care să se descarce și o va găsi la un moment dat prin izolație, către masă sau pur și simplu între firele înfășurării. Nu e treaba de 2%, nu am în cap acu' dacă solicitarea bobinei crește proporțional, exponențial sau în altă formulă față de distanța dintre electrozi, oricum una e scânteia în aer și alta în cilindru. Dacă înlocuiești o bobină de inducție fără să pui bujii (și fișe unde e cazul) noi îți dă pwlea garanție la bobină în caz de buba!

În cazul de față prezentarea problemei e vagă, am ajuns la bujii, bobine și alte alea pt că a enunțat aberația că dacă motorul pornește înseamnă că bujiile sunt bune.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, easy ride on! a spus:

Ai (teoretic) dreptate. Dacă distanţa dintre electrozi la bujie creşte cu 0,1 mm atunci tensiunea de străpungere va creşte cu aproximativ 300V (3KV /mm tensiunea de străpungere la aer).

Dacă bobina de inducţie furnizează 15 KV va fi "suprasolicitată" cu încă 300V, adică cu +2%  :burnout: 

 

Bobina de inductie poate produce 15Kv sau pe acolo, in functionare insa luandu-ma dupa valoarea rigiditatii avansata de tine (care bineinteles nu este cea reala ca acolo ai ametec comprimat nu aer ) tensiunea nu creste la plotul bujiei peste o,7(cam atat ar fi distanta intre electrozi)x3=2,1kv  deci "surplusul" ar fi de  14% pentru 0,1mm iar pe bobina ajunge la... habar nu am  pentru ca ai o rezistenta in serie si un curent de descarcare care depinde de tipul bobinei, ajungerea la saturatie sau nu deci de energia inmagazinata in ea asta pe clasic si TCI.

Bobina rezista pentru ca ea e proiectata sa livreze tensiunea maxima, nu se strapunge izolatia, caci asta este singura problema pe secundar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, easy ride on! a spus:

 

Adică plastic. Şi cu armătura legată la masă (şasiu). Să aibă străpungerea în apropiere.

Eventual se pun bobinele în fişe să străpungă direct pe bujie. La cald.

 

 

cel mai blanao pt tine e motorul cu haburi , ai cumva si palarie de tabla sa nu te iradieze strapunga 5G-u?

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...