Sari la conținut

Accident deosebit de grav ieri in Varful Dealului (Suceava).


Fiziflash
 Share

Postări Recomandate

Acum 7 ore, TETEA. a spus:

Va zic eu, in majoritate sunt bucuresteni la iesirea de w-end...

La Suceava, de weekend?! Poate daca pleci de joi...

Acum 5 ore, superbec a spus:

te inseli grav, problema e mondiala, civilizatia e absolut aparenta, doar la suprafata.

 

 

Asa e, dor ca pe aia din vest ii tine in frau aplicarea legii. Cum nu mai e biciul langa ei, cum se cocalaresc si aia.

 

Acum 2 ore, Nguyen a spus:

 

E userul @B.B., fost belbody. Nu stiu in ce context s-a inventat termenul belbod dar macar belbody spre deosebire de multi putzoi de pe aici chiar era motociclist si stia si ceva mecanica.

ERA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 64
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, pomo a spus:

Am prins gaşca asta în pasul Palma şi eu am plecat pe acelaşi drum, cam cu jumătate de oră mai devreme: Sucevița - Gura Humorului.

Din ce văd din poze e curba de ieşire din Vârfu Dealului spre Humor, cum a corectat colegul mihai c, iar motociclistii veneau spre Humor si aveau curba pe stanga.

Probabil soferul a intrat putin cam tare in curba de dreapta, a subvirat si a iesit inspre axul drumului, iar ce a urmat se ştie. Eu cred că s'a întors 360 de grade.

Curba aia la dreapta nu prea are vizibilitate, sunt crescuți copaci, şi mai e şi în urcare, aşa că e destul de periculoasă.

Toate astea sunt doar supoziții şi mă bazez pe faptul ca motocicliştii au venit prin Marginea - Cacica, nu au coborât de pe Palma spre Câmpulung pt ca cerul era negru pe Rarău şi ploua destul de tare.

Poate ne lămureşte exact unul din cei care îi însoțeau pe cei doi.

Nu stiu cum circulau fiecare dar daca este cum spui tu ma intreb de ce este una din mobre cam la 50 m de masina? Daca masina facea curba spre dreapta trebuie ca mobrele sa fie in spatele masinii nu in fata.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Silver Arrow a spus:

Nu stiu cum circulau fiecare dar daca este cum spui tu ma intreb de ce este una din mobre cam la 50 m de masina? Daca masina facea curba spre dreapta trebuie ca mobrele sa fie in spatele masinii nu in fata.

 

Repet, mie aşa mi se pare din poză. Curba e la intrarea in Vârfu Dealului dinspre Humor. Calea ferata se vede în drum la intrarea şi la ieşirea din localitate, iar motociclişti ar fi trebuit să vina spre Humor.

Poate cineva care a fost acolo ne lămureşte exact, să nu mai creez supoziții.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca revin,dar cunosc zona,socrii au o casa la vreo 4-500m de locul respectiv.Asta nu e o curba periculoasa,e larga,nu se inchide,se poate lua cu  80- 100 kmh lejer ,insa linia continua s-a pus pt ca nu ai vizibilitate totala;asfalt foarte  bun ,ceva panta dar rezonabila

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E lumea de azi, nu e Romania, Mozambic sau altceva. E intradevar procentul de bezmetici/smecheri un picut mai mare prin Romania, insa problema e legata de numarul mare de masini, felul in care se iau carnetele (ma refer ca destul de lejer, nu la altceva), infrastructura cam depasita, oamenii isi pierd rabdarea, unii se cred mai smecheri ca altii si isi supraestimeaza capacitatea de a sofa/motocicli si rezulta ce rezulta. Si prin tari unde umbla cateii cu colacii in strada merg motociclisti cu viteza >50km/ora printre masini care deabia se misca cu 15-20km/ora si unii o mai musca si ajung pe asfalt cu patura pe cap. In general lumea le face loc, cum am vazut ca se practica si prin tara in ultima vreme, dar gasesti pe cate unul/una adormit/a care schimba banda ca zice ca aialalta merge mai repede si scuteste 2 secunde. Si fara sa se uite in oglinzi si fara sa semnalizeze. Din pacate, e riscul meseriei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Pe bune ? Eu am inteles foarte bine ce a vrut sa spuna luv , ca procentual tot noi avem mai multe accidente...si asta vine foarte clar din faptul ca foarte multi romani sunt parca "programati " sa spuna peste tot ca la noi e mai rau si noi suntem mai rai.

 

Spune unui roman ca ai fost furat in afara granitelor si ai sanse enorme sa ti se raspunda ca "probabil tot romani "au fost aia de te-au furat.

 

 

Nu o sa iesim din (cuvant urat) niciodata atata timp cat nu credem ca o putem face si aia care sunt atat de deprimati sa piarda orice speranta ,sunt peste tot cu exagerari despre natura si educatia noastra ...cu scopul de a se felicita intre ei ca au spus ceva intelijent.

26 minutes ago, cuki said:

 

Ce n-ai inteles tu, este ca indiferent de infrastructura rutiera, accidente se intampla

 

 

 

Daca asta era adresata mie, esti chiar culmea  dude...

1 hour ago, cuki said:

in jermanica in primavara asta, constant mor 6-8 motociclisti in weekend. Luni dimineata cand deschid presa, tot timpul dau de titlul "weekend negru pentru motociclisti pe strazi".

 

Nu o luati in nume de rau, intradevar Romania are infrastructura proasta si strazi naspa, dar stati chill ca si in jermanica motoristii aia mor pe drumuri nationale nu pe autostrazi. Si din exact acelasi cauze, neacordare de prioritate, depasire fara sa se asigure (automobilistii, dar si motociclistii), patrunderi pe contrasens (ca in cauzul acesta) etc. 

 

 

 

Postul asta in totalitate nu avea rost sa-l pui aici daca nu simteai ca si mine ca se exagereaza pe latura cu "doar la noi". 

Nu stiu ce fumezi dar e grav daca i pierdut firul propriilor tale idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit statistica exact pe dos: procentual avem un pic mai putine accidente moto raportate la parcul existent

Iata statistica 2014:

Romania: 96.500 mobre si 965 accidente adica 1%

Germania: 4.000.000 vehicule pe 2 roti si 45.000 accidente, adica 1,1%

Si statistica de decese si grav raniti:
Romania: 6,8% decedati si 41% grav raniti

Germania: 17% decedati si 14 % raniti grav

Acuma sa inteleaga fiecare ce crede.

 

Am gasit un articol intersant la ADAC privind accidentele moto.

Pentru cine doreste sa citeasca cred ca poate sa inteleaga si cu un Google Translate : https://www.adac.de/_mmm/pdf/28415_234711.pdf

Veti gasi inclusiv un desen cu cum trebuie sa fie balustrada cu protectie pentru motociclisti.

 

Daca o sa am timp o sa il traduc pentru ca este foarte intersant. In linii mari 33%  dintre motociclisti se autoaccidenteaza, cam 60% sunt implicati in accidente cu masini. 

Interesant este ca pe categorii de varsta intre 19 si  55 de ani sunt cam la fel , dar totusi cele mai multe accidente le fac cei din categoria 36-45 de ani, si nu cei din 19-25 cum s-ar astepta multi. Poate chiar foloseste categoria A2 pina la 24 de ani (sau cat o fi).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statistica se face pe numar total.

Ai impresia ca in Germania toate cele circa 4.000.000 de moto circula?

Dar ca sa iti fac pe plac:

In Romania sunt 96.499 mobre , adica fara la lui @Nguyen care momentan e damblagita. 

Sa nu uiti sa ne anunti cand va circula ca sa o bagam la loc in statistica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Silver Arrow a spus:

Ai impresia ca in Germania toate cele circa 4.000.000 de moto circula?

 

Nu circula toate dar in mod sigur circula mai multe in comparatie cu Romania, si procentual si ca numar absolut. Daca in Romania ar fi circulat macar jumatate din numarul de motociclete inscrise mai vedeam si eu cate o mobra pe strada, ca idee in Bucuresti vad mai multe taxiuri fata de motociclete iar taxiurile sunt 3-4000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oamenii au devenit prea comozi pentru a mai merge cu motocicleta.
Pe aici pe unde sunt eu nici macar la terasa nu mai iasa cu ele (cum faceau odata).
Cativa merg la trackdays, cativa la plimbari scurte de weekend...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Bine prietene , ma contrazici ca sa-mi dai dreptate dar mai pe ocolite pentru ca tu esti unic si nu se poate sa mai fie unul care sa gandeasca exact la fel despre o mica frantura din viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia asta cu "Romania e de (cuvant urat) si in orice alta tara din Europa TOTUL e mai bun", este o afirmatie extrema si  neadevarata.

Insa daca vorbim obiectiv strict de drumuri si lipsa autostrazilor atunci clar noi stam foarte prost.

Daca aducem in discutie legatura dintre drumurile proaste/lipsa infrastructurii si cresterea riscului de a face accident circuland pe ele (indiferent daca e cu masina sau cu motorul) iar suntem "defavorizati".

Daca vorbim de procentul de nesimtiti/analfabeti cu carnet/ cocalari frustrati care refuleaza la volan, etc, concret iar din pacate, nu stam bine.

 

Cu toate astea accidente au loc peste tot pe unde se circula. Si mor oameni chiar si in TIR, care datorita dimensiunilor ai spune ca e unul din cele mai putin vulnerabile vehicule de pe strada. 

 

Statisticile spun adevarul dar doar pe jumatate. Conteaza foarte mult detaliile acelei statistici, conteaza "esantionul", conteaza multe.

 

Daca ai o marca de motocicleta X la care sa zicem din 1000 de bucati, la 500 se buleste releul de incarcare.

 

Si o marca de motocicleta Y la care din acele 1000 de bucati, la 100 crapa propulsorul.

 

Statistic vorbind marca Y este mult mai fiabila decat marca X. Pentru ca are doar 10 la suta caderi , pe cand marca X are 50%.

 

Insa in detaliu lucurile se schimba fundamental (una e sa schimbi un releu de incarcare, alta sa repari un propulsor).

 

Si mai intervine si elementul subiectiv: Un conducator moto care nu a avut nici un accident intr-o tara cu un mediu extrem de riscant este de de preferat unuia care a pilotat in tara cu cei mai civilizati soferi/cele mai bune drumuri, etc dar a avut accident si a ramas cu urmari.

Apropo de subiect: https://www.youtube.com/watch?v=9-sQYWczNpE

Editat de Fiziflash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Nguyen a spus:

 

Nu circula toate dar in mod sigur circula mai multe in comparatie cu Romania, si procentual si ca numar absolut. Daca in Romania ar fi circulat macar jumatate din numarul de motociclete inscrise mai vedeam si eu cate o mobra pe strada, ca idee in Bucuresti vad mai multe taxiuri fata de motociclete iar taxiurile sunt 3-4000.

Esti in grava eroare. N-ai idee cati mobristi din occident ies cu mobra doar 10 zile pe an, in concediu! N-ai idee cate mobre de cole tie sunt tinute in garaje cu anii desi sunt inmatriculate si intra la socoteala. N-ai idee cati oameni au doua sau trei mobre dintre care cu una merg mai des iar cu restu o zi pe an la o intrunire.

La noi nu e asa, majoritatea au o mobra cu care se duc si la munca si in concediu si la MAN si la Adancata...

Procentual crede-ma ca sunt mult mai multe mobre inmatriculate la ei care stau pe bara.

Cat despre mobre in Bucale, nu stiu la ce ore circuli tu, ca eu nu mai am loc de incepatori pe strada la ore de varf! Din Dorobanti pana in Valea Cascadelor ma impiedic zilnic de 4-5 mobre. Si astia sunt doar aia pe care ii depasesc. Azi la intoarcere spre casa am mers grup 4 mobre 10 intersectii pe Maniu.

Iarasi, crede-ma, sunt mult mai multe mobre in trafic decat acum 10 ani. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ‎04‎.‎06‎.‎2019 la 20:59, pomo a spus:

Am prins gaşca asta în pasul Palma şi eu am plecat pe acelaşi drum, cam cu jumătate de oră mai devreme: Sucevița - Gura Humorului.

Din ce văd din poze e curba de ieşire din Vârfu Dealului spre Humor...

Toate astea sunt doar supoziții şi mă bazez pe faptul ca motocicliştii au venit prin Marginea - Cacica, nu au coborât de pe Palma spre Câmpulung pt ca cerul era negru pe Rarău şi ploua destul de tare.

Poate ne lămureşte exact unul din cei care îi însoțeau pe cei doi.

Da, prietenas POMO, insa supozitiile tale sunt gresite! Taman invers a fost deplasarea.

Motociclistii i.am salutat si eu la Palma, in special V9 Bobber.ul Moto Guzzi. Numai ca ei s.au deplasat prin Moldovita catre Paltinoasa si apoi Varfu DEALULUI (NU V.Campului...)

Astfel ca ei erau in urcare pe curba dreapta-asta au abordat.o de la axul drumului-Dar nicidecum dr pe contrasensdeoarece acolo asfaltul e spart!

Dar dracovenia de Golf3 A INTRAT PE CONTRASENS!!! din motivul evitarii gropilor de la rotile dreapta ale masinii-astfel taind curba.

Astfrl ca moto Suzuki cu pasager a inyrat in stalpul dreapta al usii sofer, masina a pierdut controlul intrand in balustrada din partea inchisa a curbei, ca apoi sa se rasuceasca 180grade in urma impactului. Motociclistii au fost cataputati in aer, pasagera biata este cuvfractura de bazin la terapie intensiva-Sp.Judetean Suceava, motociclistul cu piciorul stang amputat, ce sa mai zicem ca am auzit ca urmau si sa se casatoreasca... A doua motocicleta-cea admirata de mine sus la pasul Palma- Bobber.ul nu a putut evita coliziunea in lant- motocclistul si el cu fracturi grave- cu totii acum ies de pe mWP_20190602_18_33_35_Pro.thumb.jpg.c42b1cd809448e67cfeca3e7f65e3d3c.jpgorfina si trec pe antibiotice- suferinta e maxima.

Napasta motociclistilor a fost numai prostul moment cu soferul auto trecand peste axul drumului.

Pomo te invit sa iei curba aia cu masina venind dinspre Partesti-eu am facut.o deja si am vazut bine care e tendinta...

WP_20190602_18_37_19_Pro.jpg

WP_20190602_18_37_49_Pro.jpg

WP_20190602_18_38_38_Pro.jpg

Golful a intrat in curba, din aceeasi directie cum apare masina de Pompieri, nu chiar atat de amplu in contrasens-banda cu motociclisti.

Frumusica de Moto Guzzi... a sarit balustrada

Oare ce credeti ca dezbat politistii din poza acolo la axul drumului????????? 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Accident deosebit de grav ieri in Varful Dealului (Suceava).
  • Admin
Acum 21 ore, Silver Arrow a spus:

 

Romania: 96.500 mobre si 965 accidente adica 1%

Germania: 4.000.000 vehicule pe 2 roti si 45.000 accidente, adica 1,1%

 

Eu nu mă pricep foarte tare, dar judec băbește. Dacă nemții au de 40 (!!) ori mai multe mobre și sunt egali ca procent de accidente cu noi, care țară stă mai bine la capitolul safe? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Da timpul inapoi si judeca mai tinereste si o sa vezi ca inseamna ca suntem la fel.

 

Trecem la explicatii cu "Ana are doua mere"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...