Sari la conținut

Probleme cu motocicleta


Postări Recomandate

De ceva timp motocicleta mea se comporta foarte ciudat...Porneste greu, bateria nu incarca, si dupa lungi incercari intr-un final porneste, dar cand vreau sa o accelerez parca se ineaca si se opreste, la relanti nu tine deloc..Ceva sfaturi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 hours ago, l.u.v said:

Da, primul sfat ar fi să spui despre ce motor discutăm.

Ah, cum am putut uita de asta? CBR 125

 

20 hours ago, Nguyen said:

 

Da! Du-o la un mechanic!

E si asta o varianta :)) Prima data o incerc pe aia mai ieftina, sa aflu de aici ce ar putea sa aiba si incerc sa o repar...Daca o duc la mecanic trebuie sa o duc pe platforma si motocicleta e undeva la tara, m-ar costa ceva sa o aduc de acolo

Editat de LaurS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, LaurS25 a spus:

Ah, cum am putut uita de asta? CBR 125

 

E si asta o varianta :)) Prima data o incerc pe aia mai ieftina, sa aflu de aici ce ar putea sa aiba si incerc sa o repar...Daca o duc la mecanic trebuie sa o duc pe platforma si motocicleta e undeva la tara, m-ar costa ceva sa o aduc de acolo

 

Pot fi n motive pentru care nu porneste, daca nu te pricepi s-ar putea sa o strici mai rau. Ca idee in astfel de cazuri se incepe cu ATC (aprindere, tacheti, carburatoare) ceea ce la tine inseamna de fapt aprindere (vezi daca ai scanteie), joc supape, curatare carburator si control alimentare benzina.

 

Daca nu stii sa faci aceste operatii mai bine te duci la un mechanic, cand vei trage linie vei iesi mai ieftin decat sa incerci sa o repair tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti s-o urci intr-o remorca sau masina mai mare daca banii sunt o problema.Si cauta un mecanic bun,sa ti-o verifice si sa nu mai ai probleme in viitor;o fi forumul gratis dar fiecare meserie necesita multi ani de experienta si acumulari;daca vreun georgica reuseste o mica reparatie (si eu am schimbat acu 30 de ani un set  la  motorul de Dacia1300 ,in apartament..)nu inseamna ca se transforma in mecanic.

Plus ca e viata ta in joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Nguyen said:

 

Pot fi n motive pentru care nu porneste, daca nu te pricepi s-ar putea sa o strici mai rau. Ca idee in astfel de cazuri se incepe cu ATC (aprindere, tacheti, carburatoare) ceea ce la tine inseamna de fapt aprindere (vezi daca ai scanteie), joc supape, curatare carburator si control alimentare benzina.

 

Daca nu stii sa faci aceste operatii mai bine te duci la un mechanic, cand vei trage linie vei iesi mai ieftin decat sa incerci sa o repair tu.

Am inteles, o sa o dus la un mecanic mai bine, multumesc

1 hour ago, mihai c said:

Poti s-o urci intr-o remorca sau masina mai mare daca banii sunt o problema.Si cauta un mecanic bun,sa ti-o verifice si sa nu mai ai probleme in viitor;o fi forumul gratis dar fiecare meserie necesita multi ani de experienta si acumulari;daca vreun georgica reuseste o mica reparatie (si eu am schimbat acu 30 de ani un set  la  motorul de Dacia1300 ,in apartament..)nu inseamna ca se transforma in mecanic.

Plus ca e viata ta in joc.

Ai dreptate, mai bine o duc la mecanic, multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti. 

Am şi eu o problema mai ciudata cu mobra mea. 

Este vorba de un suzuki b-king din 2010.

Problema se manifesta in felul urmator:

Anul trecut la final de sezon nu MI sa mai aprins faza lunga şi faza scurta. 

Am verificat tot ce am reusit sa verific adica sigurante, contacte la mufe (Pana unde am reusit sa o urmaresc), bec etc. 

Am ajuns la concluzia ca releul are problem şi problema mea de abia acuma incepe. 

Motoru a fost desfacut de 2x de mine de 2x de Mecanici da nu am reusit sa gasesc unde este amplasat releul pentru far.

Iert brusc şi-a revenit iluminarea dar problema e CA LA finalul lunii ma duc cu baietii la un drum mai lung in Croatia şi daca se duce acolo lumina nu stiu la ce sa umblu sa remediez. 

Mentionez ca sa descarcat şi service manualul unde nu Arata locatia releelor pentru far. 

Daca cineva are idee unde gasesc releele respective va rog sa imi spuneti. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa gasesti un releu doar daca i-a pus cineva xenon 

 

in general problemele astea sunt ori de la fire intrerupte ori de la un buton oxidat.

 

tu poate te-ai dus la 2 tamplari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 hours ago, superbec said:

o sa gasesti un releu doar daca i-a pus cineva xenon 

 

in general problemele astea sunt ori de la fire intrerupte ori de la un buton oxidat.

 

tu poate te-ai dus la 2 tamplari.

Salut. 

Trebuie sa aiba releu deoarece un bec h4 de 55w pe scurta şi 60 pe lunga nu se pune direct + digureaza şi pe schema electrica a motorului. Doar locatia nu o gasim şi acuma ca şi-a dat drumul este şi mai dificil deoarece nu mai pot masura de unde Pana unde am cuent etc... 

On 09.06.2019 at 12:08, l.u.v said:

Din ce oraș ești? În București îți recomand eu un electrician adevărat. 

Is din oradea 😕

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, VM.BK a spus:

Salut. 

Trebuie sa aiba releu deoarece un bec h4 de 55w pe scurta şi 60 pe lunga nu se pune direct + digureaza şi pe schema electrica a motorului. Doar locatia nu o gasim şi acuma ca şi-a dat drumul este şi mai dificil deoarece nu mai pot masura de unde Pana unde am cuent etc... 

 

apoi cauta in continuare .. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...