Sari la conținut

Propunere legislativă: 125 cmc, cu categoria B


Calitri
 Share

Postări Recomandate

De acord cu superbec dar plusez, de ce să nu contopim A-ul și B-ul ? Pentru ăi mai tineri reamintesc că Saviem-ul cu 135 CP mișca 8-10 tone. Miarul de aceeași putere plimbă un călăreț singur de maximum 100 de kile ( dacă bea bere). Hai s-o ducem pnă la capăt, B+C aceeași gâscă, la care adăugăm și A-ul. Măcar știm o treabă. Păi, cum adică, eu conduc camion de 20-30 de tone și nu pot să mă dau cu un ratah de 200 de kile ?  Hai să punem ordine în domeniu...Petiție on-line sau PACT că e la modă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daa.. de ce sa lasi sub 125 sa conduca cu b ul...poate .. conduce  mai multa lume moto... e graaav!!! de asemenea eu zic sa se interzica moto care merg peste 130 la ora. ce nevoie este pt asemenea viteze ametitoare?? moare lumea maica...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Quote

B licence holders in Czech Republic (only motorcycles with automatic transmission), Italy, Latvia, Malta (after a training of 10 hours), Slovakia (after two years and only motorcycles with automatic transmission), Spain (after three years), Poland (after three years), Portugal (at least 25 years old or additional licence for mopeds), and Belgium (only with a Belgian Driving Licence, after two years) are allowed to drive motorcycles not exceeding 125 cubic centimetres (7.6 cu in) within the respective countries. In Austria (after five years, training of 6 hours), France (after two years, a training of 7 hours), Luxembourg (after two years, training of 7 hours), and the United Kingdom (Compulsory Basic Training), a practical training without exam is needed for B licence holders.

 

Bineinteles, mai e cate un nea Alifie caruia i se pare lui absurd si periculos un lucru care prin alte parti deja se face fara probleme de ani de zile... Probabil unora le e groaza ca isi pierd statutul (imaginar) de "motociclist = special si deosebit" daca maine se vor trezi "motociclisti" mai toti posesorii de B.

 

 

Quote

In Ro cred ca e destul de evident ce se va intampla daca se va aproba ceva similar .

Ce se va intampla? Ah, stiu... "in afara", unde se bese lumea parfum de trandafir si cainii se caca bomboane milka, se conduce muuult mai bine si mai prudent decat "la noi". Si "la noi" s-ar crapa cerurile si ar muri 50% din populatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, walking^human a spus:

Ce se va intampla? Ah, stiu... "in afara", unde se bese lumea parfum de trandafir si cainii se caca bomboane milka, se conduce muuult mai bine si mai prudent decat "la noi". Si "la noi" s-ar crapa cerurile si ar muri 50% din populatie.

Adevărat!

Nu pot înţelege de unde părerea asta proastă a românilor despre ei înşişi.

În Franţa poţi conduce moto de 125cmc dacă 1. eşti titular de B de cel puţin doi ani  2. faci un curs practic de 4 ore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, adrianm a spus:

În Franţa poţi conduce moto de 125cmc dacă 1. eşti titular de B de cel puţin doi ani  2. faci un curs practic de 4 ore

Asa ceva ne trebuie noua pentru 50cc . Mi se pare aberant sa mergi pe scooter cu B neavand ore de practica..

Dai o categorie cuiva fara sa-l pragatesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.06.2019 la 17:21, ianachim a spus:

O groaza de tari sunt permisive cu 125 cc cu B ul

Ca de exemplu ? Eu nu stiu sa existe asa ceva fara sa existe macar o minima pregatire practica si teoretica.

Editat de CreB0
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, CreB0 a spus:

Ca de exemplu ? Eu nu stiu sa existe asa ceva fara sa existe macar o minima pregatire practica si teoretica.

 nu stii am inteles....

dar ai cautat???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, adrianm a spus:

Adevărat!

Nu pot înţelege de unde părerea asta proastă a românilor despre ei înşişi.

În Franţa poţi conduce moto de 125cmc dacă 1. eşti titular de B de cel puţin doi ani  2. faci un curs practic de 4 ore

Nu este o parere, din pacate sunt date cuantificabile care arata ca suntem deficitari la multe capitole care direct sau indirect au legatura si cu obtinerea permisului de conducere. De unde si problemele de pe drumurile publice. 

Despre analfabetismul functional ai auzit, banuiesc, insa daca ti-as spune cat de multi tineri nu stiu sa citeasca la clasa a XII-a sau abia silabisesc?? Astia merg la scoala de soferi, unde se presupune ca trebuie sa isi insuseasca legislatia rutiera. 

Apoi, am multi prieteni profesori de sport sau antrenori... tot se plang ca le vin generatii cu o inteligentaa motrica din ce in ce mai aproape de 0.. copii si tineri care nu au nici miscari de asociere corecte, in timpul mersului. Despre exercitii simple, precum un pas saltat sau pas sarit, nici nu are sens sa discutam. Astia ajung sa conduca o masina, ceea ce presupune coordonarea complexa a miscarilor mainilor si picioarelor, uneori in fractiuni de secunda. 

Mai am prieteni psihologi... sa iti spun ca peste 50% din cei care au astazi un permis, in mod normal ar trebui sa stea departe de un volan?? Din pacate, astia sunt pe drumurile publice, conducand masini sau motociclete puternice. Astora vrei sa le dai dreptul de a conduce o motocicleta?? 

Apoi mai putem vorbi de educatie, incepand cu cei sapte ani de acasa si continuand cu celelalte forme de educatie, toate fundamentale pentru cu ceea ce ar trebui sa fie educatia rutiera. Multi de pe topicul asta, dau exemple din tarile cu apa calda... da, dar hai sa vedem cum stau tarile respective la toate capitolele enumerate de mine. In ceea ce ma priveste, as sustine orice initiativa legislativa care conditioneaza obtinerea permisului de conducere de un examen psihologic dur, eliminatoriu si de verificarea nivelului de alfabetizare a candidatului. De asemenea, o reevaluare si o reconfirmare a tuturor permiselor de conducere obtinute, macar in ultimii 10 ani, ar fi extrem de necesara. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, adrianm said:

Adevărat!

Nu pot înţelege de unde părerea asta proastă a românilor despre ei înşişi.

În Franţa poţi conduce moto de 125cmc dacă 1. eşti titular de B de cel puţin doi ani  2. faci un curs practic de 4 ore

Probabil de pe vremea comunismului, cand orice tara cu circulatia bunurilor si persoanelor facuta la liber era vazuta ca o fantezie indepartata. Partea trista e ca au trecut 30 de ani, dar mentalitatea a ramas chiar si la cei care n-au prins vremurile...

 

xt600- de acord ca exista fenomenul de prostire generala. Dar din nou, ne intoarcem la "aici pute a (cuvant urat), acolo a trandafir". Uite o mostra ca si "acolo" sunt la fel de prosti, daca nu chiar mai prosti: https://www.telegraph.co.uk/education/2018/04/24/schools-removing-analogue-clocks-exam-halls-teenagers-unable/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...