Jump to content
Sign in to follow this  
Kagemusha

7. Gran Premi Monster Energy de Catalunya

Recommended Posts

Posted (edited)

La cererea publicului: Gran Premi Monster Energy de Catalunya, 14-16 iunie 2019

 

image.thumb.png.b7e79e6b06558716bc5df6dcaf94a62c.png

 

image.thumb.png.6fed3204a0bd13310fd927265e7e2d5a.png

image.thumb.png.336ecfc42937023c485e39ebc9ef25aa.png

image.thumb.png.27b64b96acdc24ccb6b366e45f55807e.png

image.png

Edited by Kagemusha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa fie intr-un ceas bun.  Un circuit de placute aduceri aminte.. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Kagemusha a spus:

La cererea publicului

 

Mulțumim, mulțumim 😉😊👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este la nivel de zvon, dar se pare că există divergențe între Dovizioso și Dall’Igna. Că e adevărat sau nu, ambii sunt condamnați să lucreze împreună: Ducati nu are în momentul de față posibilitatea să aducă un pilot mai bun în locul lui #04 (poate doar pe Márquez, dar în cel mai bun caz va fi în 2021), iar pentru Dovi nu există niciun loc mai competitiv în momentul de față în MotoGP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacă articolul nu ar fi scris de un spaniol, mai că aș fi tentat să îi dau dreptate lui Gigi.

Glumesc... :cheers:

La modul în care sunt prezentate lucrurile, chiar are sens, după mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai se vede cu ochiul liber ca motocicleta aia nu vireaza. Asa ca nu vad de ce ar avea Gigi dreptate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai cine a zis ca problema s ar fi rezolvat... a nu se confunda cu diminuat.... problema mare e ca honda a rezolvat problema de putere/viteza de varf... acolo unde ducati avea avantaj.... acum tragand niste concluzii in linii mari... ducati e iar cu un mare minus... nu mai zic de marq vs dovi... 

dovi mereu sa plans de viteza mica pe viraj... asa ca va trebui sa scormone adaaanc de tot ducati sa mai diminueze din problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, ce să zic, o fi rezolvat Honda problema vitezei de vârf, are motor puternic, dar pare cam greu de "dus". În afară de dințos nu performează nimeni cu ea, în timp ce piloții găleților aerodinamice cu șuruburi sunt cam buluc în față, așa greu de virat cum e...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, john17 a spus:

Hmm, ce să zic, o fi rezolvat Honda problema vitezei de vârf, are motor puternic, dar pare cam greu de "dus". În afară de dințos nu performează nimeni cu ea, în timp ce piloții găleților aerodinamice cu șuruburi sunt cam buluc în față, așa greu de virat cum e...

sunt.. si nu sunt... depinde de circuit...Marq e constant in zona podiumului.... Ducati (Dovi).. mai sare si pe langa.... si uite asa se fac punctele...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, john17 a spus:

Hmm, ce să zic, o fi rezolvat Honda problema vitezei de vârf, are motor puternic, dar pare cam greu de "dus". În afară de dințos nu performează nimeni cu ea, în timp ce piloții găleților aerodinamice cu șuruburi sunt cam buluc în față, așa greu de virat cum e...

Cam da.. Ce sa zic, pare f user friendly ducati aia 😊

Nu vreau sa cobesc da cred ca pana la 36+ani doar MM va lua titluri  in gp :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, frigider said:

Cam da.. Ce sa zic, pare f user friendly ducati aia 😊

 

Față de Honda, probabil că este. Motiv pentru care-i ia atât de mult și lui Lorenzo s-o dovedească. Dar cred că Suzuki și mai ales Yamaha sunt de departe cele nmai user-friendly. De-asta junii care vin de la Moto2 performează aproape instant pe ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rewind 2018...ehe alte vremuri deja pare la ani distanta ce se intampla acuma.

 

Acum 20 ore, PzKpfW a spus:

Este la nivel de zvon, dar se pare că există divergențe între Dovizioso și Dall’Igna. Că e adevărat sau nu, ambii sunt condamnați să lucreze împreună: Ducati nu are în momentul de față posibilitatea să aducă un pilot mai bun în locul lui #04 (poate doar pe Márquez, dar în cel mai bun caz va fi în 2021), iar pentru Dovi nu există niciun loc mai competitiv în momentul de față în MotoGP.

Well,this is interesting...

Eu ce tot ziceam ca Gigi era numa pe scaunul lui #99?Si al lui Dovi deloc ?!...iar acum sta pe scaunul lui Petrux.Stiu,nu inseamna mare lucru,dar totusi ridica niste semne de intrebare.

Ai perfecta dreptate insa - sunt condamnati sa lucreze impreuna : Dovi mere bine pe Ducati,iar Ducati alt pilot mai bun nu are (pana in 2021 cel putin).Asa ca...onwards and upwards.

Acum 10 ore, john17 a spus:

Hmm, ce să zic, o fi rezolvat Honda problema vitezei de vârf, are motor puternic, dar pare cam greu de "dus". În afară de dințos nu performează nimeni cu ea, în timp ce piloții găleților aerodinamice cu șuruburi sunt cam buluc în față, așa greu de virat cum e...

True.

Acum 6 minute, frigider a spus:

Nu vreau sa cobesc da cred ca pana la 36+ani doar MM va lua titluri  in gp :)

Radem noi radem dar cam asa e :D

De aia tot sper sa mai plimbe si el ursu sa mai schimbe echipa ca altfel "ucide spectacolul".

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

Față de Honda, probabil că este. Motiv pentru care-i ia atât de mult și lui Lorenzo s-o dovedească. Dar cred că Suzuki și mai ales Yamaha sunt de departe cele nmai user-friendly. De-asta junii care vin de la Moto2 performează aproape instant pe ele.

...sa nu uitam ca lui Lorenzo i-a luat aproape 1an jumate sa dovedeasca si Ducati.Ok,Lorenzo pe de o parte Lorenzo e f ciudat iar pe de alta parte a zis ca nu i-au dat ceea ce si-a dorit el in materie de ergonomie samd,dar eu cred ca Ducati nu e chiar asa user friendly.Iar pe Honda 2019 da sunt oarecare probleme,dar pe Honda 2018 erau toti happy.

Suzy si Yamaha sunt user-friendly pt ca sunt "naturale" (termenul nu imi apartine),adica vireaza si franeaza cu fata.Sunt de asemenea f asemanatoare (Suzy a dat copy+paste la Yamaka intocmai ca si KTM la Honda).

Honda si Ducati se vireaza si franeaza cu spatele...credeam ca e vorba doar despre ciudatenia Ducati,dar Marquez a marturisit (anul asta daca imi aduc bine aminte?pe un subiect legat de uzura gumelor samd) ca el vireaza preponderent cu spatele.

De asta probabil cei de la moto2 vin si merg tare cu cele naturale si slab cu cele ciudate.

Dar uite cazul Mir - campion moto3,moto2 mers f promitator - anul asta pe Suzuki catastrofa.You never know...

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Method said:

Dar uite cazul Mir - campion moto3,moto2 mers f promitator - anul asta pe Suzuki catastrofa.You never know...

 

Nici primul sezon al lui Rins n-a fost strălucit. E adevărat că a suferit o accidentare și a lipsit ceva etape, dar cea mai bună clasare a lui a fost un loc 4. În ultima cursă. Până atunci abia dacă intra în top 10. Și a terminat sezonul pe locul 16, la 3 locuri în urma lui Iannone, un pilot talentat dar mai interesat de chirurgia plastică decât de motociclism. 

 

Mir este deocamdată pe 15 - poate sub așteptări, dar nu chiar foarte rău. Performanțele lui Rins fac îl fac să pară mai slab decât ceea ce este: un rookie care acum 2 ani era în Moto3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"The head of the Ducati’s racing department instead gives priority to what he believes in. His experience plus the enormous amount of data he manages provides him a vision that seems to be quite different from the riders’.

Ducati were still paying the consequences of giving a rider the decision as to the line of development of their motorbike. We refer to Valentino Rossi’s disastrous two seasons at Ducati. I imagine that in this sense the engineers will be very careful to let anybody else but themselves mark the line their bikes’ evolution."

:10:  Corect.Eu tin cu Gigi aici.Pilotii vin si se duc insa inginerul decide directia de urmat,perfect adevarat.

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

 

Nici primul sezon al lui Rins n-a fost strălucit. E adevărat că a suferit o accidentare și a lipsit ceva etape, dar cea mai bună clasare a lui a fost un loc 4. În ultima cursă. Până atunci abia dacă intra în top 10. Și a terminat sezonul pe locul 16, la 3 locuri în urma lui Iannone, un pilot talentat dar mai interesat de chirurgia plastică decât de motociclism. 

 

Mir este deocamdată pe 15 - poate sub așteptări, dar nu chiar foarte rău. Performanțele lui Rins fac îl fac să pară mai slab decât ceea ce este: un rookie care acum 2 ani era în Moto3.

Da,ai dreptate,uitasem de primul sezon al lui Rins.Foarte adevarat,Rins era un "coate-goale" acum vreo cativa ani.Dar intre timp a mers asa de bine acuma ca am uitat :)

Bine,acuma sa nu uitam ca Rins e bun dar nu e un campion la clasele mici cum e Mir,deci aveam oarecari asteptari mai mari de la cel din urma.Sa speram ca isi va reveni,pt ca Mir mai ales la moto3 mi-a facut impresia unui pilot senzational.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E adevărat că Álex Rins nu a câștigat niciun campionat la nivel mondial până acum. Mir a fost campion (dominant, ce-i drept) însă doar la Moto3. La Moto2, în singurul an de participare, a terminat pe 6. În comparație, Rins a terminat pe 2 în primul lui an la clasa intermediară și pe 3 în al doilea. Dacă privim în perspectivă, mi se pare chiar mai impresionantă cariera lui #42. Oricum, cam același aluat aș zice - și el, și Mir, și Viñales. Și coincidență sau nu, toți au intrat în MotoGP prin filiera Suzuki, care de la revenirea în competiție a mizat pe piloți tineri. Motiv pentru care l-au și refuzat pe Lorenzo anul trecut când Ducati-l forța cu ușa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai tot cum vor ei fac ,de asta s-a plans si rossi cand era la duc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rossi s-a plâns că nu vin destul de repede upgrade-urile și că japonezii sunt mai organizați și se mișcă mai repede cu piesele și ansamblurile noi. Cam de asta se plângea și Stoner când era la italieni, că Honda venea la teste cu două specificații de cadru și de motor, iar Ducati a avut nevoie de jumătate de sezon să-i aducă o nouă basculă.

 

De ascultat l-au ascultat pe zeul galben, despre care erau convinși că-i va lumina și-i va duce pe culmile gloriei. De-asta au sacrificat și cadrul de carbon și i-au făcut cadru perimetral din aluminiu, cum avea el la Yamaha. Apoi și-au dat seama că nici Vali nu era Stoner, și nici motoreta lor nu era atât de bună pe cât credeau.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prețiosul, încăpățânat și fără viziune. 

Gigi, altă marfă. 

Și acum au cadru de aluminiu. 

Ce, să le spună Rossi cum să-l facă? Nici chiar așa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Rossi s-a plâns că nu vin destul de repede upgrade-urile și că japonezii sunt mai organizați și se mișcă mai repede cu piesele și ansamblurile noi. Cam de asta se plângea și Stoner când era la italieni, că Honda venea la teste cu două specificații de cadru și de motor, iar Ducati a avut nevoie de jumătate de sezon să-i aducă o nouă basculă.

 

De ascultat l-au ascultat pe zeul galben, despre care erau convinși că-i va lumina și-i va duce pe culmile gloriei. De-asta au sacrificat și cadrul de carbon și i-au făcut cadru perimetral din aluminiu, cum avea el la Yamaha. Apoi și-au dat seama că nici Vali nu era Stoner, și nici motoreta lor nu era atât de bună pe cât credeau.  

True.

Despre rapiditatea upgrade'urilor cred ca acum este situatia inversa - Ducati aduc in general cele mai multe upgrade'uri,si doar Honda se mai poate apropia de ei la acest capitol.

Acum 59 minute, September a spus:

Prețiosul, încăpățânat și fără viziune. 

Gigi, altă marfă. 

Și acum au cadru de aluminiu. 

Ce, să le spună Rossi cum să-l facă? Nici chiar așa.

Eh,in acel articol nu era vorba despre asta,despre Preziosi sau despre Rossi....era vorba despre viziunea inginerilor vs viziunea pilotilor.Si faptul ca pilotii iti dau niste directii de urmat care nu sunt intotdeauna cele mai bune.Iar Gigi isi urmareste "calea",viziunea lui despre o motoreta competitiva si nu o modifica dupa cum cer pilotii,indiferent ca pilotii se numesc Lorenzo sau Dovi samd.

Si pe de o parte,cam are dreptate  - deja sunt cativa piloti ff diferiti ca si stil care au castigat cu motoretele lui.Iar pe partea cealalta,Dovi e foarte refractar - si pe mine m-a frapat ca orice upgrade se aduce mai ales pe aero sau carbon parts,Dovi direct - zero nu simt nimic nu conteaza.Ok.Marquez a zis ca s-a simtit imediat bascula de carbon,la fel si furcile.Ma la Dovi nu se simte nimic...

Nu se simte nu se simte dar toti i-au copiat farasul si mai nou bascula.Deci,cine are dreptate?Dovi care zice ca nu face nici o diferenta sau Gigi si toti inginerii celorlalte echipe care au dat copy-paste?

Gigi nu e prost,iar faptul ca alti ingineri de la alte echipe ii copiaza inovatiile da dovada ca nu greseste.Cand lumea te copiaza,te imita inseamna ca ceea ce faci e bine si da rezultate,indiferent daca le simte Dovi sau nu.

 

Are cineva conf de presa pre-race?

Nevermind.

 

Edited by Method

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 12.06.2019 la 16:53, Kagemusha a spus:

La cererea publicului: Gran Premi Monster Energy de Catalunya, 14-16 iunie 2019

diiiiiii de multumiri! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a confirmat, Ducati rămâne cu același cuplu de piloți pentru 2020. De văzut ce va face Miller. Nu cred că Ducati vrea/poate să pună pe grilă patru GP20-uri la anul. În același timp, cam toate locurile pe motocicletele de uzină sunt ocupate. De urmărit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 55 minute, PzKpfW a spus:

S-a confirmat, Ducati rămâne cu același cuplu de piloți pentru 2020. De văzut ce va face Miller. Nu cred că Ducati vrea/poate să pună pe grilă patru GP20-uri la anul. În același timp, cam toate locurile pe motocicletele de uzină sunt ocupate. De urmărit.

iar incep ca disperatii sa semneze astia?

 

ps. cei care il critica pe Zarco si Lore(again) tare C|_|Rios sunt ce va face Dovi pe alta moto...

 

in MM am incredere, sa zicem ca e nebun, dar nu se stie niciodata.

,.

*pt cei care

virgula pe undeva pe acolo

Edited by frigider

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, frigider said:

ps. cei care il critica pe Zarco si Lore(again) tare C|_|Rios sunt ce va face Dovi pe alta moto...

 

Nu-s fan #04 și a trecut ceva timp de atunci, dar Dovizioso se poate mândri cu podiumuri pe 3 motociclete diferite și victorii cu 2. Puțini mai pot spune asta. Cred că doar Rossi. Știu, la alt nivel, dar totuși, sunt foarte puțini piloți care au ajuns la acest nivel.

 

Update pe motocicleta lui #99 după vizita în Japonia:

 

image.thumb.png.1ed61e9ffcdb20966507663b085242f8.png image.thumb.png.fa484d7892904e67dae6ed514984695d.png 

 

Căști speciale pentru piloții HRC

 

image.thumb.png.9d315b1b7c07e5b28bbeb7163dbaa952.png image.thumb.png.ce897d52d0515e9c14e3d8e9df15bdb8.png 

 

Între timp, Zarco pare să fi crescut îmbătrânit ca Făt-Frumos, într-un an cât alții-n zece.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu inteleg de ce il uraste lumea pe zarco.

ca e francez? 

 

nu multi pot sta in fata unui GP, chiar si pe soft-soft.

pentru omul de rand soft suna "oau, soft..e pe modul easy" dar am inteles de la comentatorii englezi ca nu e mare dif intre ele. (ca si "moliciune") atat ca softurile nu tin(eau) o cursa si de-aia se ducea in pluton.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...