Jump to content
Kagemusha

7. Gran Premi Monster Energy de Catalunya

Recommended Posts

Iar i-l umfla specialistii pe musiu Lorenzo!Auzi caterinca,singurul care-l poate invinge pe Marc!

Honda nu e Yamaha,nu se pot bate pilotii intre ei ,nici daca sunt de aceeasi valoare!

Daca cineva crede ca Honda la adus pe Lorenzo sa-i conteste suprematia lui Marc,e infantil rau!

Iar in conditiile actuale Lorenzo este doar un pilot expirat care a dat chix la Ducati si acum la Honda!

Si daca ar putea sa-i puna probleme lui Marc,ar sari tot clanul pe el!

A guitat Marc la un fp3 de kakat si a cerut sa fie sanctionat coechipierul!

Marc este discipolul lui Schumacher !Campioni,dar oameni fara caracter,jigodii din nastere!

Fara scrupule!Cine stie cunoaste!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

 

În mod evident, Lorenzo are capacitatea de a fi competitiv pe RCV. Trebuie însă ca și Honda să-i acorde timpul necesar.

Nu, nu are. Amu' depinde ce intelegem prin competitiv.

 

Însă de la "a fi competitiv" la "a-l bate pe Márquez", e mult. Prea mult. Am... reale îndoieli că #99 ar putea să-l bată vreodată pe #93 pe o Honda. Mă refer la un campionat, nu într-o cursă izolată. Nu a avut constanța necesară pentru a-l bate nici pe Dovi. Pe Márquez, mi se pare cvasi-imposibil.

 

Acum ai revenit la ratiune. Inca de cand a fost oficiala informatia, cum ca va pleca la Honda, am spus ca nu va face nimic nici pe Honda, ba chiar ca Honda ii va pune mai multe probleme decat Ducati. Pana in acest moment am avut dreptate. 

 

Și contrar percepției generale, nu cred că bat mulți la ușa lui. Asta datorită renumelului - cum spunea Pierer (întrebat de ce nu-l vrea pe #93 la echipă): If he wins, it's because of the rider. If he doesn't win, it's the bike's fault. Singurii destul de disperați după un titlu încât să-l aducă cu orice preț, ar fi Ducati.

 

Pierer asta da din gura intr-una! Nu ca nu ar avea dreptate, dar mi se pare o ipocrizie din partea lui, sa faca o astfel de declaratie. Sunt convins ca daca ar avea acces la Marquez, l-ar lua cu ambele maini. Asa, strugurii sunt acrii. In rest, ai dreptate, in acest moment nu sunt multe oferte pentru MM, nu pentru ca nu ar fi dorit de toata lumea, ci pentru ca nu prea are cine sa-si permita pretul. Bineinteles, in afara de HRC si Ducati. 

 

Acum 21 ore, frigider a spus:

 

Va zic eu: doar loredana poate.

Exact asta ii spuneam si colegului mai sus. Daca analizezi cu realism un complex de factori, concluziile nu il prea avantajeaza. Dimpotriva. 

 

 

 

 

Acum 6 ore, Method a spus:

N-am vazut cursa,are cineva un link?

Hai breeee!! Stau de doua zile cu bericioaica si semintele langa mine, in asteptarea unei analize serioase a cursei si tu spui amu' ca nici nu ai vazut cursa?? Shame on you!!! :( 

 

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

Noutăți din testele de la Barcelona:

Mda.. in timp ce Yamaha si Ducati testeaza mici cacao-uri, Honda testeaza cu 11 motociclete, din care trei doar pentru MiMi... Mai mult, testeaza deja pentru 2020. :scratch:

Edited by xt600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai hai, ca singurii puturoși sunt Yamaha. :)

Ducati cu cadru nou / evoluție nu e chiar mic cacao. 

Testează și ei unde au probleme geometrie și cadru. :)

 

Honda însă, wow asta da desfășurare de forțe, ai crede ca ei sunt cei care încearcă sa recupereze fata de ceilalți constructorii. 

Oameni serioși, organizare clinica. Bravo. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, corect. Ducati a venit cu cadrul nou. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

În 2017 a fost destul de disputat sezonul. Abia cu 2 curse înainte de final s-a înclinat balanța destul de decisiv în favoarea lui #93. Și chiar și așa, #04 a păstrat șanse matematice până în ultima etapă.

 

Sunt sigur însă că până și fanii lui #93 s-au cam săturat să sărbătorească ani la rând. Și mai ales cu câteva etape înainte de final.

Omu scrie istorie si are un stil haotic-agresiv, e mișto de urmărit. 

Plus multe recorduri doborate.

S a maturizat o idee da tot haotic - agresiv e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 20 minute, wbmt a spus:

 

 

Honda însă, wow asta da desfășurare de forțe, ai crede ca ei sunt cei care încearcă sa recupereze fata de ceilalți constructorii. 

Oameni serioși, organizare clinica. Bravo. 

 

Dacă îl scoți pe Memelu și privești unde se află piloții onda in clasament,cam au și ei ceva de îmbunătățit. Zic 😕

Edited by danypop

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, xt600 a spus:

 

În mod evident, Lorenzo are capacitatea de a fi competitiv pe RCV. Trebuie însă ca și Honda să-i acorde timpul necesar.

Nu, nu are. Amu' depinde ce intelegem prin competitiv.

 

Adica sa castige curse si sa fie mereu sus.

Unde-i e locul.

Acum 3 ore, adiy32 a spus:

Iar i-l umfla specialistii pe musiu Lorenzo!

*il

Care sunt specialistii aia?

Au vreo diploma la mana? Fie si de spiru haret/facultatea ecologica?

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Exact asta ii spuneam si colegului mai sus. Daca analizezi cu realism un complex de factori, concluziile nu il prea avantajeaza. Dimpotriva. 

Vezi tu, incep sa apara sclipirile.

Mici si de scurta durata la inceput.

Uitati ce fete aveau cei din echipa ducati cand a luat prima victorie.

Apoi a doua, apoi a treia?

Campionatul urmator putea fi al lor.

Toti spuneti ca a fost praf la ducati.

Praf până a dat de cap la moto aia.

De aia l a luat hrc? Ca era expirat? Lol

 

Nu s fan/fanatic 99 dar victoriile cu ducati cu mm pe pista m-au convins ca omu chiar are ceva.

La declaratii nu ma mai uit, nu-mi plac scandalurile/telenovelele. Pe pista se vorbeste. Tot acolo se castiga punctele.

Race direction sa si faca treaba.

A devenit mai bataios.

La dovi nu am vazut asta. Poate s doar eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 17 ore, wbmt a spus:

Hai hai, ca singurii puturoși sunt Yamaha.

Ducati cu cadru nou / evoluție nu e chiar mic cacao. 

Testează și ei unde au probleme geometrie și cadru.

 

Honda însă, wow asta da desfășurare de forțe, ai crede ca ei sunt cei care încearcă sa recupereze fata de ceilalți constructorii. 

Oameni serioși, organizare clinica. Bravo.

Bai Honda e pusa pe fapte mari...chiar ca desfasurare de forte.Si Ducati eu spun ca nu e putin lucru sa faci un cadru nou...ok o evolutie.

Yamaha a venit cu o fufuzela.

Acum 21 ore, PzKpfW a spus:

Uite aici. Grăbește-te până nu-l dau jos.

Thks. :ok:

Conferinta de dupa anyone?Sa ascultam o impresie o parere etc?Nu am gasit-o neam.

 

Bai deci a mers foarte tare Lorenzo alea 1 tur juma cat a mers.Racheta.Normal,a zis bine Dovi - nush cat il tinea pt ca el era pe softs,plus ca suntem pe un circuit favorit al arogantului,dar totusi,aripioarele alea au parca i-au facut ceva.

Iar la faza "litigioasa" e clar cine a gresit nici nu are rost sa povestim,insa se vede la reluarea de sus (min 6.35) ca toti (MM,Vinales si Lorenzo) au franat in acelasi "ritm",foarte tare si la limita intradevar insa au avut aprox aceeiasi perioada de franare,Dovi insa a lasat-o mai incet pentru a face undercutul sau cunoscut la MM..Vinales fiind la ext,a degajat cand l-a vazut pe Dovi ca e mai lent,Lorenzo a fost obligat sa forteze si mai tare franarea.Si poc.Nu e o justificare intradevar (Lorenzo a patit-o si el cu Ian),dar e o circumstanta atenuanta.Iar saracul Rossi - total nevinovat,a ridicat el motoreta si a franat,era cat pe-aci sa scape,dar degeaba.

Dovi a zis-o cel mai bine - Lorenzo era prea agitat nu mai era rational,mergea ca apucatul.

Treburile astea sunt....daca iti ies scriu reporterii osanale ani intregi dupa o cursa buna despre el,iar daca nu esti ultimul luzar.Era pe muchie de cutit si a gresit.E pacat ca i-a dat jos pe toti si s-a dus si ideea de speranta la un campionat disputat,dar e bine ca Lorenzo ne arata ca e capabil sa mearga finally asa cu Honda.Chiar si pt cateva tururi.

Acum 17 ore, frigider a spus:

La dovi nu am vazut asta. Poate s doar eu.

La Dovi nu am vazut niciodata rautatea.Nu l-am vazut niciodata sa fie nemilos,sa mearga la rupere...cum mere Marquez,cum mere(a) de multe ori Rossi chiar si Lorenzo,adica incidental exact astia care sunt campioni.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un tur jumate merge oricine tare,chiar si Abraham!Dar finalul va fi acelasi ,poc pe jos!

Tocmai pentru ca e un campion care are zeci de curse castigate,nu are de ce sa mearga la disperare!

Asta o fac cei fara victorii sau fara campionate!Gen Rins!

Marc,Lore sau Rossi nu au de ce sa mearga la disperare intr-o asemenea cursa!

Rossi a comiso la fel cu Stoner la Le Mans cand era la Ducati!A mers la disperare ,nu a mai avut rabdare,desi avea ritm mai bun,a facut poc si

el si Stoner!A fost criticat pe buna dreptate!

Vad ca multi pun egal intre Honda,Ducati si Yamaha !Total gresit!Honda este un colos fata de ceilalti!Iar Ducati baga bani de la nemti la ora actuala si au suportul

logistic al Audi!

Yamaha este mare doar pentru ca Rossi si Furusawa au facuto mare!Lorenzo a fost un beneficiar al prosperitatii aduse de cei doi!

Altfel erau ca Suzuki si Kawasaki!

Ca sa vi cu noutati majore ,trebuie sa bagi bani multi,in creiere si tehnologie!Bani care la Yamaha nu sunt multi!Mai ales de cand au fost preluati de Toyota,parca!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, adiy32 a spus:

Un tur jumate merge oricine tare,chiar si Abraham!Dar finalul va fi acelasi ,poc pe jos!

Tocmai pentru ca e un campion care are zeci de curse castigate,nu are de ce sa mearga la disperare!

Asta o fac cei fara victorii sau fara campionate!Gen Rins!

Marc,Lore sau Rossi nu au de ce sa mearga la disperare intr-o asemenea cursa!

Rossi a comiso la fel cu Stoner la Le Mans cand era la Ducati!A mers la disperare ,nu a mai avut rabdare,desi avea ritm mai bun,a facut poc si

el si Stoner!A fost criticat pe buna dreptate!

Vad ca multi pun egal intre Honda,Ducati si Yamaha !Total gresit!Honda este un colos fata de ceilalti!Iar Ducati baga bani de la nemti la ora actuala si au suportul

logistic al Audi!

Yamaha este mare doar pentru ca Rossi si Furusawa au facuto mare!Lorenzo a fost un beneficiar al prosperitatii aduse de cei doi!

Altfel erau ca Suzuki si Kawasaki!

Ca sa vi cu noutati majore ,trebuie sa bagi bani multi,in creiere si tehnologie!Bani care la Yamaha nu sunt multi!Mai ales de cand au fost preluati de Toyota,parca!

 

 

Mai rau,

 

Pachetul majoritar a fost vandut la un fond de investiii impreuna cu o banca japoneza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adica baieti din aia care nu au vazut o cursa in viata lor!Care stau si calculeaza doar pe plus,la minus taie capete si scad cheltuili si INVESTITII!

Pe mana unora ca astia a ajuns Yamaha Motors!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faina treaba....sper sa se bage tesla in motogp in contextul asta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesla... în OO poate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si a revenit yama, viorel era in primii 5 inca de la start, nu in penultimul tur :D

Un ultim efort de a evidenția ce a reușit lore in 2018 la ducati. 

Vedeti poza atașată cu câștigătorii de curse 

Cal 1

Mav 1

Lore 3

Dovi 4

Mm 9

 

Dar

Lore a lipsit 3 curse  iar în acele curse cine a castigat?  Dovi 1 si Mm 2.

 

Si in cursele câștigate de Lore cine a iesit pe 2?

Nici o surpriză aici italia Dovi, catalunia Mm si in austria tot Mm.

 

Daca nici acum nu realizati ca a spune ca lore a fost praf la ducati (da, in 2017 a fost, asta e, acomodare) , nu intelegeti limba romana sau nu vreti ori trollati ieftin :)

 

Poate acum unii vor intelege ca am ceva la baza cand spun ca doar lore si sa zicem dovi (care nu are nebunia/agresiunea necesara sa l destabilizeze o idfee pe mm) il pot bate constant pe mm.

 

Dovi am vazut ce poate, ani la rand.

Lore in schimb a evoluat. Pare mai agresiv.

Cati piloti nu s-ar fi ingropat poate dupa un sezon praf ca 2017 lui lore la ducati?

Il credeam slab psihic, imi mananc vorbele.

 

Inteleg ca unii il urasc ca om/au alti favoriti dar ce e in poza aia ramane in istorie fie ca va place sau nu.

 

Si DACA iese prost cu honda nu m-ar mira sa ajunga iar la ducati lore.

Si nu pe 12mil de i€purasi, pe mai mult.

 

*nu mi-a spart method contul

Screenshot_20190619-215604.png

* i a luat mai mult de 1 sezon acomodarea 

** nu spun ca sigur ar fi luat camp cu ducati daca rămânea ci doar ca avea sanse mari, fiind pe drumul cel bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 15 ore, adiy32 a spus:

Un tur jumate merge oricine tare,chiar si Abraham!Dar finalul va fi acelasi ,poc pe jos!

Tocmai pentru ca e un campion care are zeci de curse castigate,nu are de ce sa mearga la disperare!

Asta o fac cei fara victorii sau fara campionate!Gen Rins!

Marc,Lore sau Rossi nu au de ce sa mearga la disperare intr-o asemenea cursa!

Rossi a comiso la fel cu Stoner la Le Mans cand era la Ducati!A mers la disperare ,nu a mai avut rabdare,desi avea ritm mai bun,a facut poc si

el si Stoner!A fost criticat pe buna dreptate!

Vad ca multi pun egal intre Honda,Ducati si Yamaha !Total gresit!Honda este un colos fata de ceilalti!Iar Ducati baga bani de la nemti la ora actuala si au suportul

logistic al Audi!

Yamaha este mare doar pentru ca Rossi si Furusawa au facuto mare!Lorenzo a fost un beneficiar al prosperitatii aduse de cei doi!

Altfel erau ca Suzuki si Kawasaki!

Ca sa vi cu noutati majore ,trebuie sa bagi bani multi,in creiere si tehnologie!Bani care la Yamaha nu sunt multi!Mai ales de cand au fost preluati de Toyota,parca!

Ma frend,l-am vazut pe Karel live,e atat de lent incat e vizibil din tribune ca are carente.Ai dat un exemplu gresit.

Are de ce sa mearga la disperare - pt ca pt prima oara pe Honda se putea tine de cei mari.A fost justificata,chiar daca a fost gresit executata.

 

Da,ai dreptate,nu se poate pune egal intre Honda Ducati si Yamaha - cred ca ordinea ar fi Honda,Yamaha,Kawasaki,Suzuki,Ducati ca si putere financiara.Iar faptul ca unele companii sunt detinute de catre fonduri de investitii nu inseamna nimic,sunt o gramada de firme de succes detinute de fonduri de investitii.Iar cand acestea mai sunt si japoneze....

Puterea financiara nu inseamna neaparat ca o companie face research si improvements.Yamaha e al 3lea constructor mondial de motorete din lume,deci nu mai plangeti atata de biata Yamaha.

HRC acum a ridicat si ea nivelul cu bascule din carbon samd,dar am uitat intersezonul trecut cand Honda copia winglets'urile ba de la Yamaha ba de la Ducati ba isi facea ea triplane?

Ducati vine cu cele mai bune update'uri si e cea mai cutting edge pt ca Gigi.Oamenii fac diferenta.Vezi Newey in F1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 minute, Method a spus:

Ma frend,l-am vazut pe Karel live,e atat de lent incat e vizibil din tribune ca are carente.Ai dat un exemplu gresit.

 

omu era pornit. 

se mai intampla la furie. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rossi confirmed that Michele Gadda - promoted from Yamaha's WorldSBK project to become Head of the factory's new European-based Electronic Control Group - is a key figure behind the developments, as Yamaha seeks to address one of the M1's main weaknesses.

"Gadda's a very good guy. For me, we improve a lot with him," said Rossi, before warning: "The problem is we need five Gaddas, but we only have one!"

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 18.06.2019 la 13:03, ilarionciobanu a spus:

 

Rins nu a prins podium in lupta cu Petrux si Quartararo, dar avea cele mai mari sanse daca mai erau acolo Dov, Ros, Vin si eventual Lor.

Cum? Nu se arunca asa tare la lupta si nu facea greseli?

Altfel se desfasura cursa daca erau 4-5 la bataie acolo.

Rins, care de felul lui este f calculat probabil ca astepta bataia in fata si greseala sau scoatere din ritm.

nu vom sti niciodata, dar Rins mi-i s-a parut f puternic. Si viteza de top la suzuki parea destul de apropiata de ducati.... deci mult mai mare decat la yamaha. Cred ca daca era o bataie intre yamaha si ducati ( viraje va linii drepte) Rins ar fi speculat.

Dar na, e doar parerea mea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu vom sti niciodata, pacat.

 

de obicei in incidente din astea se varsa 1-2. 

ceasu rau , pisica neagra, george lorenzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Acum 31 minute, September a spus:

Rossi confirmed that Michele Gadda - promoted from Yamaha's WorldSBK project to become Head of the factory's new European-based Electronic Control Group - is a key figure behind the developments, as Yamaha seeks to address one of the M1's main weaknesses.

"Gadda's a very good guy. For me, we improve a lot with him," said Rossi, before warning: "The problem is we need five Gaddas, but we only have one!"

Odiseea M1 - e electronica,ba e motorul gresit ales ba e sasiul ca rear grip...si dupa aia vin cei de la Petronas si ii depasesc :D

Arata urat.Foarte urat.

Acum 11 minute, damager a spus:

Altfel se desfasura cursa daca erau 4-5 la bataie acolo.

Rins, care de felul lui este f calculat probabil ca astepta bataia in fata si greseala sau scoatere din ritm.

nu vom sti niciodata, dar Rins mi-i s-a parut f puternic. Si viteza de top la suzuki parea destul de apropiata de ducati.... deci mult mai mare decat la yamaha. Cred ca daca era o bataie intre yamaha si ducati ( viraje va linii drepte) Rins ar fi speculat.

Dar na, e doar parerea mea...

:agree:

Bine,Rins nu mi se pare extrem de calculat e destul de agresiv in strategie dar nu greseste (flagrant) si mere tare.Exact ce trebuie.

Cred ca ar fi fost o super cursa.

Tampitul de Lorenzo a stricat toata combinatia...pacat.

Edited by Method

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, adiy32 a spus:

 

Rossi a comiso la fel cu Stoner la Le Mans cand era la Ducati!

 

Yamaha este mare doar pentru ca Rossi si Furusawa au facuto mare. Bani care la Yamaha nu sunt multi

 

Buba dintre Rossi si Stoner s-a intamplat la Jerez, daca nu ma inseala memoria.

 

Ai o perceptie eronata despre Yamaha. Yamaha este al doilea producator mondial de motociclete (si primul de instrumente muzicale,dar asta este alta poveste), asa ca nu sunt chiar asa saracuti, cum crezi, insa ai dreptate dintr-o anumita perspectiva: in general Yamaha cheltuie banul cu mai multa parcimonie in competitii. Perioada Rossi-Furusawa despre care vorbesti, a fost o exceptie din pdvd financiar. Chiar si atunci bugetul lor era mai mic decat cel de la HRC. Cat priveste ca Rossi si Furusawa au facut-o mare, iar gresesti. Daca ai sa te uiti pe o istorie a campionatului mondial, ai sa vezi ca pana la venirea lui MM la Honda, Yamaha si Honda erau cam la egalitate (sau destul de apropiate), in ceea ce priveste titlurile castigate. Deci Yamaha nu a venit din neant in campionatul asta. Dimpotriva. Rossi + Furu nu au facut decat sa readuca Yamaha in primul plan al competitiei. 

Acum 3 ore, damager a spus:

 

Rins, care de felul lui este f calculat probabil ca astepta bataia in fata si greseala sau scoatere din ritm.

nu vom sti niciodata, dar Rins mi-i s-a parut f puternic. 

Da, nu l-am mai vazut pe Rins in aceasta ipostaza. Si mie mi se pare un tip calculat, insa in cursa asta a fost adus la disperare de Petrux. Italianul a fost de nepenetrat.. :D prin mijloace "legale". Altfel nu imi explic agresivitatea lui. Ceea ce nu a facut Rins, a facut cu mult cap Quart, a asteptat gresala si l-a executat. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand o echipa ca Yamaha vine cu modificari minore la o mobra care scartaie ,o face din doua motive!Ori inginerii sunt prosti,ori nu se baga bani in cercetare/dezvoltare!

Eu merg pe varianta doi!

Toti au motoare mai puternice si sunt superiori la top speed!Numai Yamaha bate pasul pe loc!Si traieste din viraje,unde Suzuki sunt deja peste ei,Honda langa si Ducati putin in spate!

Adica marele lor avantaj sa dus pwli de suflet!

Faptul ca sunt pe locul doi sau trei la vanzare este irelevant din doua motive!Honda sunt la ani lumina,iar ceilalti se bat cam pe acolo toti!Yamaha se scoate ca vinde scutere mai multe ca Suzi sau Kawa!Ducati au alt target,BMW-ul stim ce vinde ,la fe si KTM sau Piaggio!

Si doi la mana,in sportul asta si in sport in general,nu conteaza cati bani are patronul/cosortiul,conteaza doar cat baga sau cat e dispus sa bage!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ma refeream strict la ce reprezinta Yamaha in industria moto. In rest ai dreptate, la Yamaha Racing este oarece degringolada, de vreme ce nu pot tine pasul cu concurenta la upgrade-uri. Totusi spuneau ceva, cum ca la Brno vor aduce pentru teste motocicletele pentru 2020. Numai de ar fi asa. 

 

Nu imi dau seama la ce te referi cand spui ca "BMW stim ce vinde" sau Ducati, KTM, insa astea sunt niste fabricute, prin comparatie fie si cu cel mai mic producator nipon: Kawasaki. A-i compara cu Honda sau Yama, este nonsens. De altfel, toti acesti producatori europeni vand pe nise inguste, cea premium (Ducati, BMW, KTM cu modelele adv. touring) si enduro (KTM). 

Sa inteleg de aici ca Doftorul nu foloseste inca rear brake in viraj?? Din cate spuneau cei de la Brembo, acum ceva timp in urma, toti pilotii foloseau deja frana spate in cornering. Rossi sa fi fost exceptia? Atunci s-ar putea explica performantele mai slabe pe tururile rapide, in calificari. 

"While the Monday test was 'mainly' about electronics, The Doctor also worked on using the rear brake more in the centre of the corner to help turn the bike.

The massive lean angles in MotoGP mean operating the usual foot lever is difficult mid-corner, hence increasing use of either a thumb or (scooter-style) finger operated rear brake lever, located below the clutch.

"I tested the thumb brake and I tested also the 'scooter brake'," Rossi explained. "It's interesting, it's not so bad. You only use the clutch in the start now, but anyway the start is important.

"The problem is a lack of space, because you have the clutch lever up and the brake lever below, so it's not easy.

"The thumb brake is a bit easier. Maybe this can be the future, because anyway, if you have all the brakes at your fingers, it can help in the centre of the corner."

Edited by xt600

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW ul vinde turinguri mari si ceva de nisa!Normal ca nu au volumele japonezilor,care vand de la scutere de 50 pana la Goldwinguri sau cruisere mari!

Ktm e axat pe enduro!Piaggio pe scutere si cateva Aprilia!Ducati sunt exclusivisti,vand ragalii scumpe sau foarte scumpe!

Ca sa nu mai punem uriasa piata asiatica unde scuterele si motoretele mici se vand la greu!Ok,cu preturi mici si cu castiguri mici!Dar la volume uriase!

Nu mai pun America centrala si de Sud,plina de asiatice ieftine!

Dar sa nu le plangem de mila europenilor,castiga bine daca un scuter de 300 sare de 5000,unul de 500 ajunge pe la 10000!

KTM-ul ia o galagie de bani pe niste ragalii de enduro!

Iar japonezii stau si ei cu preturi nesimtite,cand e vorba de piata europeana sau nord americana!

In Asia insa vand mult si ieftin!Mai ales ca au competitori pe chinezi,care vand niste rable atat de ieftine de zici ca sunt preturi de inchiriere in Europa!

In legatura cu Rossi.

din ce inteleg eu.e vorba de maneta de frana pentru spate,ca la scutere.care este pe  ghidon.pe mana stanga langa maneta de ambreiaj

si care e actionata de degetul mare!Ceva de genul acceleratiei la atv-uri care se face cu degetul mare !Cine s-a dat cu atv-ul stie despre ce e vorba!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...