Sari la conținut

2011 Kawasaki W800 - ask me anything


mucix
 Share

Postări Recomandate

Aseara am s-a aprins becul de benzina. Bou cum ma stiu, zic lasa ca nu mai am mult pana acasa, pun de langa mine. Am resetat totusi jurnalierul, sa stiu cat am rulat fara: vreo 35 km... 🤦‍♂️

Mare parte pe autostrada si am cam si tras de ea la inceput ca ma grabeam sa ajung acasa, se lasase deja intuneric de ceva timp. Am ajuns totusi ok :D

Au intrat 11.5 litri, in mod normal pun sub 10. Tot departe de cei 15 declarati in carte. Am zis ca intr-o zi o sa plec cu benzina in rucsac sa vad cat pot merge de fapt cu un rezervor.

642320257_WhatsAppImage2019-06-26at09_30_14.thumb.jpeg.cdc5e83b5b087af122f305e1c001059a.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pus vreo 700 km pe ea in w/e si am trecut-o de 15k.

 

Dupa tura am gasit fata cu 0.9 atm. Refacut la 2 si o tin sub observatie, sa vad daca doar a scapat ceva aer sau chiar e pana. Pe anvelopa nu vad niciun semn de intepatura.

 

 

003.jpeg

005.jpeg

Editat de mucix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Ce buou îst. Scuze, n-am vazut notificare si voluntar n-am mai dat pe aici.

 

Iaca poza cu mine calare, daca iti mai trebuieste cu ceva.

IMG-20190216-WA0005.thumb.jpg.82e8e880b11fbf6d48e38f2af5fb2b91.jpg

 

Eu am luat-o super scump, parerea mea, dar am fost comod (dealerul care o vindea e la fix 7 minute cu masina) si mi-a picat pe micile modificari deja facute.

 

Spre exemplu, era una in italia, pe moto.it la aproximativ aceeasi km, nehackerita pe la vreo 5500. Dar m-am gandit ca e bataie de cap cu exportul.

 

Apropos de pret, gasisem acum cateva luni oferta de "ultima bucata", un w800 nou din generatia veche, la un dealer pe la vreo 50 km de mine, cu 7900 euro. Portocalie.

 

Intre timp, trecem o revizie pe care am facut-o mai mult din capriciu, s-au uitat aia lung la mine ca aveam doar 3k de la ultima. Nu imi placea cum mergea la rece si imi scartaia frana pe spate la primele franari. Vad ca am trecut asa pe Spritmonitor:

oil change

oil filter

spark plugs

air filter clean

chain clean

rear brake clean

brake fluid

 

Trebuie gume noi ca astea sunt la capatul puterilor. As pune tot Dunlop TT100, imi place mult designul.

 

Acum sta mai mult in garaj, e vremea cacacioasa si nu am avut chef sa ma încotoșmșnesc (TM) si sa ma car cu schimburi la munca.  O scot cam la 3 saptamani sa nu moara bateria si ii fac plinul sa nu stranga vapori in rezervor.

 

Ultima data am reusit sa dau cu manusa pe una dintre evacuari si am lasat o dara de plastic de toata frumusetea. Creca s-a intamplat cat o incalzeam, inainte sa plec. Am tot simtit miros de ars tot drumul, dar nu intelegeam de unde.

1169914968_WhatsAppImage2019-12-19at17_25_24.thumb.jpeg.63d4454e363a6d8fd16a795bde657b08.jpeg153846547_Screenshot2019-12-19at17_29_30.thumb.png.01b19b16aeac6a7ea46a099c8a7b1384.png

 

Frumi, nu?

 

Azi am luat-o la mana cu autosol si o carpa de microfibra si am reusit sa o scot de tot.

2041251039_WhatsAppImage2019-12-19at17_24_31.thumb.jpeg.fef272e3ab3df57b485894a292e5e4d2.jpeg

 

Dupa aia a urmat o tura de vreo ora prin oras, sa o mai dezmortesc. A pornit super usor, fara semne ca vrea sa moara bateria.

Cam atat momentan.

 

Astept vreme mai buna.

IMG_20190913_183231.thumb.jpg.3515d5edc9969a8a3e45aa3208b427de.jpg

 

ODO 17200 km

 

P.S. Trebuie sa desfac farul, zornaie cand e motorul turat si il aud la viteze mici. Din ce imi dau seama nu e fixat bine in cochilie si atinge in ea de la vibratii. Si ma scoate pe mine din minti.

 

Editat de mucix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Pana acum am reusit sa ma tin de promisiunea de a o scoate la 3-4 saptamani. Ba chiar prin ianuarie am fost vreo 4 zile la rand cu ea la biro.

 

Ma bucur pentru ca mai tin bateria aia zdravana si poate scap si de schimbat uleiul pus in vara. Trebuie sa imi cumpar neaparat un redresor, sa nu ma mai doara capul.

 

Sambata a fost chiar frumos de plimbare, vreo 10-12 grade cu soare. M-am invartit doar in oras, ca la deal sigur era mai frig.

 

77065650_WhatsAppImage2020-02-15at21_06_35.thumb.jpeg.a3e6750a8af18ed2d939085a31668064.jpeg

 

La final, umplut rezervor, uns lant, bagat la depozitare.

 

ODO 17300

Editat de mucix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Sa stii ca nu e chiar asa panica. Ajuta mult ghidonul cu rise mai mare. Multi se vaita de șa din ce am citit si intr-adevar, dupa 2-3 ore cam doare la bucci. W\e trecut planuisem o tura cu un baiat care are W800 Special Edition si cand s-a urcat pe a mea a zis ca e mult mai comoda decat a lui. Tipul mai inalt decat mine. Ma rog, din pacate, tura aia s-a incheiat cu mobra lui pe platforma, boala veche la modelul asta, pompa de benzina. Si cica era facut recall-ul. 

IMG_20200419_111813.thumb.jpg.87a935455f68a267891187994c412eb2.jpg

 

La a mea am montat in sfarsit suportul de telefon cumparat inainte de anul nou. Nu sunt total incantat de pozitie, dar momentan e cea mai ok la care m-am putut gandi.

IMG_20200421_201132.thumb.jpg.ff545938bea3e0f0bbbdff6dbff299b0.jpg

 

Si o poza de acum vreo 2 saptamani, cand am reusit mai mult de 2 km. :)

IMG_20200412_130132.thumb.jpg.781c375eb84264728f9f5cf6bf9d81bc.jpg

 

Revizia de 18k am facut-o in vara, pe la 16k si cum am tot iesit cu ea, creca ii mai tin uleiul asta. Bateria vad ca s-a pastrat si ea.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Ieri am fost sa pun anvelope noi.

Am ales Dunlop TT100 GP, adica ce aveam si inainte. DOT 4819, respectiv 5219. Tipul de la atelier s-a vaitat ca e un profil vechi si scump, dar imi place mult cum arata cu el. 

 

A lucrat super curat, iar intr-o ora aveam ambele anvelope montate la loc, echlibrare si tot. Pe fata a fost nevoie de camera noua, era cam uzata cea veche.

 

Si chiar si asa montajul a fost de mai bine de 2 ori mai ieftin decat mi-au cerut aia de la Kawasaki. Au si service si review-urile sunt super bune, deci creca o sa ma duc acolo de acum.

 

E nespalata de anul trecut, asa ca sambata probabil o sa stau sa o curat putin.

 

Suportul de telefon e super misto.

 

ODO 18000

 

IMG_20200518_135110.thumb.jpg.806550ee733fa47edcdc1788d65a1de6.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. E un suport de la RAM Mounts. Creca avea cineva anunt si aici pe forum, daca ai nevoie de suport.

 

E misto ca e modular, poti face fel si fel de combinatii cu diferite tipuri de prinderi si are foarte multe grade de libertate, deci il poti pozitiona dupa pofta inimii. Singurul lui pacat e ca iti mai apasa pe butoanele din lateral ale telefonului, daca nu esti atenti cum il pui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost sa pun anvelope noi.
Am ales Dunlop TT100 GP, adica ce aveam si inainte. DOT 4819, respectiv 5219. Tipul de la atelier s-a vaitat ca e un profil vechi si scump, dar imi place mult cum arata cu el. 
 
A lucrat super curat, iar intr-o ora aveam ambele anvelope montate la loc, echlibrare si tot. Pe fata a fost nevoie de camera noua, era cam uzata cea veche.
 
Si chiar si asa montajul a fost de mai bine de 2 ori mai ieftin decat mi-au cerut aia de la Kawasaki. Au si service si review-urile sunt super bune, deci creca o sa ma duc acolo de acum.
 
E nespalata de anul trecut, asa ca sambata probabil o sa stau sa o curat putin.
 
Suportul de telefon e super misto.
 
ODO 18000
 
IMG_20200518_135110.thumb.jpg.806550ee733fa47edcdc1788d65a1de6.jpg
 

Unde ai schimbat anvelopele?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.06.2019 la 14:57, mucix a spus:

Îmi amintesc că m-am uitat și la ceva cruisere, dar au început să mi se pară stilizate excesiv.

tru story bro.

La 19.06.2019 la 12:21, mucix a spus:

aripa spate mai scurta

daca nu sare pe tine apa atunci f bine. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea m-a prins ploaia pana acum. O singura data m-a plouat pe mobra, anume cu o zi inainte de examen, faceam orele alea de poligon pe care iti spun sa le faci la final. Dar a fost la modul ca dupa ce am terminat orele mi-am sunat sotia sa imi aduca un rand de haine pentru ca nu ma puteam urca in masina asa si eram prea departe sa ajung pe jos. :)

 

Sper sa mai apere si placuta aia de inmatriculare, desi ma batea un gand sa o mut jos, cu prindere la axul rotii cum am vazut eu la harliuri.

 

Acum 2 ore, mrrlr a spus:


Unde ai schimbat anvelopele?
 

La pomul laudat, conform google. :) 

Editat de mucix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Marfa! Sa ne intoarcem in trecut... legat de spite daca mai cureti pe viitor. Ia un siret mai lat sau taie o carpa (desi e si pe louis.de o smecherie gen siret lat), baga niste polish pe ea si dupa inconjoara o spita de 2 ori si tragi de capete, scapi de durearea de dejte! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o cravată merge și mai bine, am un amic care a folosit una 9 nouță, pure silk & handmade, pe un Shadow, a ieșit de expoziție! 🤩

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Mdadeci de spalat tot nu am spalat-o. De 2 w/e-uri tot zic ca ma apuc de ea si cand pun mana pe prima carpa se pune pe un vant de zici ca bate de ciuda. Imi e peste mana sa o spal in timpul saptamanii, pentru ca ar insemna sa ma car seara cu toate acareturile la spalatorie, sa astept sa se raceasca pe 30 Celsius temperatura ambianta si abia dupa aia sa ma apuc de ea. Dar providenta vad ca nu imi da alta sansa.

 

Schimbat ulei sambata, asa pe vantul ala. Gasisem nivelul cam scazut (poveste lunga), am completat, dar dupa niste sfatuiri cu un prieten mecanic, am decis ca dealerul oricum nu imi pusese cel mai potrivit ulei - Motul 300v, asa ca l-am schimbat cu totul. Am pus Motul 7100 in loc, facusem ~3k km cu ala si in loc de verde deja incepuse sa devina gri spre negru. 

 

Puteti sa ii spuneti placebo, dar mi se pare ca merge mai putin zomotos motorul, inclusiv ca schimba mai usor treptele.

 

Nu am vazut cristale ceaicovschi in ulei, dar am comandat oricum un kit de analiza ulei pentru ca sunt paranoic.

 

Cat de curand trebuie sa adresez problema cricului central, care are rugina superficiala deja. Presupun ca e din cauza ca in pozitie ridicata sta foarte aproape de evacuare, ceea ce incinge vopseaua, ceea ce o deterioreaza. Cumulat cu faptul ca am mai mers si iarna cu ea, s-a dus dracului. Cum n-am cum sa o ridic, sunt convins ca va fi o splendoare sa stau cateva ore capra pe langa mobra sa pot curata si vopsi cricul ala. Sau oare sa il demontez si sa il vopsesc "pe banc"? 

 

ODO 18800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, mucix said:

cand pun mana pe prima carpa se pune pe un vant

Vânt de bere nemțească.. 

Also, this thread is worthless without pics. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Anul trecut am cumparat si eu un W650. Mi se pare minunata, imi aminteste de MZ-ul meu vechi :) . Pornire la pedala, aspect clasic, fix ce vroiam pt oras.

@mucix mai stii pe cineva cu W650/ 800? Mi se pare ca sunt ft putine modele in Romania.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi aijtaine, ma gandeam eu. Poate si-o face mila vremea de mine si ma lasa sa imi fac treaba.

 

@zo10000 misto W650, imi place ideea de carby si kick-start, dar creca nu e de mine inca. Imi trebuie ceva low maintenante - sa dau buton si sa plec.

Sincer nu stiu pe nimeni in Romania cu W650/800, dar inclusiv pe topicul asta s-au mai aratat niste colegi care au sau au avut modelul asta. E destul de necunoscut modelul la noi, si mie mi-a spus @vis-a-vis de el ca eu nu auzisem de asa ceva. Mi-a picat cu tronc. Si mobra mi-a placut, dupa cum vezi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...