mucix Postat Iulie 6, 2020 Autor Share Postat Iulie 6, 2020 Mdadeci de spalat tot nu am spalat-o. De 2 w/e-uri tot zic ca ma apuc de ea si cand pun mana pe prima carpa se pune pe un vant de zici ca bate de ciuda. Imi e peste mana sa o spal in timpul saptamanii, pentru ca ar insemna sa ma car seara cu toate acareturile la spalatorie, sa astept sa se raceasca pe 30 Celsius temperatura ambianta si abia dupa aia sa ma apuc de ea. Dar providenta vad ca nu imi da alta sansa. Schimbat ulei sambata, asa pe vantul ala. Gasisem nivelul cam scazut (poveste lunga), am completat, dar dupa niste sfatuiri cu un prieten mecanic, am decis ca dealerul oricum nu imi pusese cel mai potrivit ulei - Motul 300v, asa ca l-am schimbat cu totul. Am pus Motul 7100 in loc, facusem ~3k km cu ala si in loc de verde deja incepuse sa devina gri spre negru. Puteti sa ii spuneti placebo, dar mi se pare ca merge mai putin zomotos motorul, inclusiv ca schimba mai usor treptele. Nu am vazut cristale ceaicovschi in ulei, dar am comandat oricum un kit de analiza ulei pentru ca sunt paranoic. Cat de curand trebuie sa adresez problema cricului central, care are rugina superficiala deja. Presupun ca e din cauza ca in pozitie ridicata sta foarte aproape de evacuare, ceea ce incinge vopseaua, ceea ce o deterioreaza. Cumulat cu faptul ca am mai mers si iarna cu ea, s-a dus dracului. Cum n-am cum sa o ridic, sunt convins ca va fi o splendoare sa stau cateva ore capra pe langa mobra sa pot curata si vopsi cricul ala. Sau oare sa il demontez si sa il vopsesc "pe banc"? ODO 18800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexAB Postat Iulie 6, 2020 Share Postat Iulie 6, 2020 25 minutes ago, mucix said: cand pun mana pe prima carpa se pune pe un vant Vânt de bere nemțească.. Also, this thread is worthless without pics. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 Salut Anul trecut am cumparat si eu un W650. Mi se pare minunata, imi aminteste de MZ-ul meu vechi . Pornire la pedala, aspect clasic, fix ce vroiam pt oras. @mucix mai stii pe cineva cu W650/ 800? Mi se pare ca sunt ft putine modele in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 dat fiind ca a lui e in DE... chioar ca Da jos cricu ca e mai usor decat sa maschezi pe langa si sa curga vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mucix Postat Iulie 7, 2020 Autor Share Postat Iulie 7, 2020 Mersi aijtaine, ma gandeam eu. Poate si-o face mila vremea de mine si ma lasa sa imi fac treaba. @zo10000 misto W650, imi place ideea de carby si kick-start, dar creca nu e de mine inca. Imi trebuie ceva low maintenante - sa dau buton si sa plec. Sincer nu stiu pe nimeni in Romania cu W650/800, dar inclusiv pe topicul asta s-au mai aratat niste colegi care au sau au avut modelul asta. E destul de necunoscut modelul la noi, si mie mi-a spus @vis-a-vis de el ca eu nu auzisem de asa ceva. Mi-a picat cu tronc. Si mobra mi-a placut, dupa cum vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 Ți-ai făcut și aici topic? Păi, pentru viitor, Triumph 1200 Scrambler... [emoji14] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mucix Postat Iulie 7, 2020 Autor Share Postat Iulie 7, 2020 ȘI aici? Trebuie un R Nine-T, prea putine BMW-uri in viata mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 Doar dacă îi pui snorkel și troliu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mucix Postat Iulie 7, 2020 Autor Share Postat Iulie 7, 2020 La 06.07.2020 la 9:44, AlexAB a spus: Also, this thread is worthless without pics. Poze n-am, dar uite clipul asta lung si plictisitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 Atenție la bicicliști! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mucix Postat Iulie 7, 2020 Autor Share Postat Iulie 7, 2020 Dap. Am fost bou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Iulie 7, 2020 Share Postat Iulie 7, 2020 Acum 2 ore, mucix a spus: ...sa dau buton si sa plec... si 650-ul are buton dar l-am folosit doar 1 singura data. kickstarterul pt mine face toti banii. initial vroiam sa iau Royal Enfield Bullet, tot pt kickstarter, dar ma bucur ca am optat pt Kawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 9, 2020 Share Postat Iulie 9, 2020 La 07.07.2020 la 10:40, vis-a-vis a spus: Triumph 1200 Scrambler... Îmi venea să mă sui pe el! :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mucix Postat Iulie 13, 2020 Autor Share Postat Iulie 13, 2020 Ieri am bagat vreo cateva ore de șmotru la ea. Jegul strans in ultimul an s-a lasat greu convins sa paraseasca fieru'. Am inceput prin a curata lantul. Am folosit Motul C1 si o perie de lant. Am terminat tot sprayul pentru ca nu am 3 maini. Trebuie sa fac rost cumva de niste motorina ca nu e treaba... Am lasat lantul sa se usuce si m-am apucat sa o spal, am inspumat-o, mi-am pus manusa si am luat-o la frecat cu 2 galeti de apa. Unde stateam batea soarele asa a fost un proces anevoios, se usca mereu spuma/apa pe ea inainte sa apuc sa sterg. Dupa o pauza de masa bine meritata, m-am apucat de nemesis-ul meu, janta spate; doua ore de facut asta: VID-20200712-WA0010.mp4 Dupa asta am luat un siret mai serios si cu ala am facut treaba, dar tot nu sunt complet multumit. Intr-o buna zi o sa iau piulitele (???) spitelor la mana, pentru ca nu sunt toate lustruite cum as vrea. Dupa ce am incheiat cu roata asta, am curatat doar janta de pe fata ca nu mai voiam sa vad spite, alea alta data; oricum, alea au probabil 5% din mizeria care era pe spate. Am lustruit tot ce mai era com/metal. Gresat manere de frana/ambreiaj, scarite, cricuri. La sfarsit am dat lantul cu Motul C2 si am montat aparatoarea de lant, dupa ce am lustruit-o. Rezultat final: Trebuie sa ajung la o spalatorie DYI, am una aproape care are un compresor de aer care combina si apa. A mers de minune sa curat presurile de cauciuc ale unei masini, sper cu ala sa reusesc sa scot gâzele de prin aripioarele de racire ale motorului. Miros alea divin dimineata cand o pornesc. In rest, merge ok; am inceput sa strang un necesar de piese pentru o conversie la semnale LED de la Kellerman. P.S. Ultima mobra cu atat de mult crom, serios, e ridicol. Urmatoarea creca o sa fie ceva brat/scrambler, de care sa nu imi pese cat de jegoasa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 dar spitele alea nu ies cat de cat la fata cu spuma de la spalatorie? Poate macar freci mai putin al ele. Oricum arata fain, si mai fain fara bagster. P.S. cica nipluri sunt la spite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mucix Postat Iulie 13, 2020 Autor Share Postat Iulie 13, 2020 Am fost o singura data la spalatorie si a fost oribil. A trebuit sa astept sa se raceasca motorul inainte sa ma apuc de treaba, m-am carat cu un rucsac plin de rahaturi, inclusiv pompa de spuma si sampon. Nu am avut curaj sa dau cu spuma lor pentru ca mi-era teama sa nu lase pete. Oi fi nebun? Foarte posibil. Nu mai caut in urma sa vad daca am spus, dar toate astea cu spitele mi se trag de la uleiul de lant cumparat de la luis.de, ala S100. L-a aruncat peste tot. N E V E R A G A I N ! ! ! Da, husa aia nu e cel mai bun look, dar e practica pentru ca agat rucsacul imediat de ea. La drum lung e util pentru ca mai tin cate ceva fara sa car in spate sau in buzunare (apa, acte, masca, etc), iar pentru birou imi incap la fix lectopul si un schimb de haine. Mersi de niplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 (editat) acuma si asta cu racitul motorului... cand mergi pe ploaie isi ia apa si nu crapa. Nu zic sa o duci cand e f incins, dar nici sa stai o ora sa poti pune mana pe el. Cu spuma si uirmele pe crom sa zica altii care au mobre cromate ca nu stiu cum e. Editat Iulie 13, 2020 de einstein1984 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mucix Postat Iulie 13, 2020 Autor Share Postat Iulie 13, 2020 (editat) Ca sa ajung la spalatoria "aia" trebuie sa urc vreo 3-4 km pe autostrada. Chiar daca merg eu cu 80-90 (e zona limitata la 100 pe motiv de "Kreuz") tot se incinge ca dracu. Macar 20 de minute tot stau. Bine, as putea spala lantul in timpul asta, banuiesc. Nu imi e de pete pe crom, cat de alea pe aluminiu. Oricum, destula mobra, mai trebuie sa scot si ursul. Creca ii vine lui randul. L.E. erau intr-o zi niste baieti cu Harley care le spalau cu motoarele pornite. Daca vrei doar o spoiala rapida, are logica, daca stau sa ma gandesc. Plm, au Harley, e clar ca se pricep. Editat Iulie 13, 2020 de mucix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Iulie 13, 2020 Share Postat Iulie 13, 2020 cauta si tu una la poalele unui deal, sa faci frana de motor pana acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 15, 2020 Share Postat Iulie 15, 2020 La 13.07.2020 la 9:45, mucix a spus: piulitele (???) spitelor Niplurile Aică pă urmă văzui că zise și ainjtain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 15, 2020 Share Postat Iulie 15, 2020 La 06.07.2020 la 10:17, mucix a spus: Mdadeci de spalat tot nu am spalat-o. De 2 w/e-uri tot zic ca ma apuc de ea si cand pun mana pe prima carpa se pune pe un vant de zici ca bate de ciuda. Imi e peste mana sa o spal in timpul saptamanii, pentru ca ar insemna sa ma car seara cu toate acareturile la spalatorie, sa astept sa se raceasca pe 30 Celsius temperatura ambianta si abia dupa aia sa ma apuc de ea. Dar providenta vad ca nu imi da alta sansa. Schimbat ulei sambata, asa pe vantul ala. Gasisem nivelul cam scazut (poveste lunga), am completat, dar dupa niste sfatuiri cu un prieten mecanic, am decis ca dealerul oricum nu imi pusese cel mai potrivit ulei - Motul 300v, asa ca l-am schimbat cu totul. Am pus Motul 7100 in loc, facusem ~3k km cu ala si in loc de verde deja incepuse sa devina gri spre negru. Puteti sa ii spuneti placebo, dar mi se pare ca merge mai putin zomotos motorul, inclusiv ca schimba mai usor treptele. Nu am vazut cristale ceaicovschi in ulei, dar am comandat oricum un kit de analiza ulei pentru ca sunt paranoic. Cat de curand trebuie sa adresez problema cricului central, care are rugina superficiala deja. Presupun ca e din cauza ca in pozitie ridicata sta foarte aproape de evacuare, ceea ce incinge vopseaua, ceea ce o deterioreaza. Cumulat cu faptul ca am mai mers si iarna cu ea, s-a dus dracului. Cum n-am cum sa o ridic, sunt convins ca va fi o splendoare sa stau cateva ore capra pe langa mobra sa pot curata si vopsi cricul ala. Sau oare sa il demontez si sa il vopsesc "pe banc"? ODO 18800 Cum sa pui 300v in mobra aia?! Ala nue dealer de mobre, eu un habarnist paralel. Mai citeste si tu pe la capitolul ulei, macar pe forum, chit ca se spun si prostii. Oricum topicul e mai inteligent decat ala de ti-a pus 300v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Iulie 15, 2020 Share Postat Iulie 15, 2020 da ciare? in afara ca e prea scump? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mucix Postat Iulie 15, 2020 Autor Share Postat Iulie 15, 2020 E, acum nu ma lua pe mine de guler. Eu am dus mobra la dealer Kawasaki, de unde dracu sa știu că nu pun ulei oem? Nici nu mi-a trecut prin minte să întreb "auzi, da voi puneți ulei d-ala bun, sau de care?" In fine, la ăla nu mai merg, în schimb dealerul din orașul vecin e chiar lăudat de mulți. O sa merg la ăla pentru următoarea revizie mai ales că e cu reglat jocuri supape conform schemei de service. L.E. da ciare? in afara ca e prea scump? E overkill pentru motorul ăla și nu tine 6k cat ar avea al meu nevoie între revizii. E făcut să țină la forja pe circuit și gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iulie 15, 2020 Share Postat Iulie 15, 2020 Semisintetic pt tipul ăsta de motoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Iulie 15, 2020 Share Postat Iulie 15, 2020 Semi ar fi de ajuns, dar full nu vad cu ce ar dauna... in afara de portofel. 300V punea doctoru la Logan si o ardea rau de tot in 10 000km, nu avea nici pe naiba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.