Sari la conținut

2011 Kawasaki W800 - ask me anything


mucix
 Share

Postări Recomandate

Mdadeci de spalat tot nu am spalat-o. De 2 w/e-uri tot zic ca ma apuc de ea si cand pun mana pe prima carpa se pune pe un vant de zici ca bate de ciuda. Imi e peste mana sa o spal in timpul saptamanii, pentru ca ar insemna sa ma car seara cu toate acareturile la spalatorie, sa astept sa se raceasca pe 30 Celsius temperatura ambianta si abia dupa aia sa ma apuc de ea. Dar providenta vad ca nu imi da alta sansa.

 

Schimbat ulei sambata, asa pe vantul ala. Gasisem nivelul cam scazut (poveste lunga), am completat, dar dupa niste sfatuiri cu un prieten mecanic, am decis ca dealerul oricum nu imi pusese cel mai potrivit ulei - Motul 300v, asa ca l-am schimbat cu totul. Am pus Motul 7100 in loc, facusem ~3k km cu ala si in loc de verde deja incepuse sa devina gri spre negru. 

 

Puteti sa ii spuneti placebo, dar mi se pare ca merge mai putin zomotos motorul, inclusiv ca schimba mai usor treptele.

 

Nu am vazut cristale ceaicovschi in ulei, dar am comandat oricum un kit de analiza ulei pentru ca sunt paranoic.

 

Cat de curand trebuie sa adresez problema cricului central, care are rugina superficiala deja. Presupun ca e din cauza ca in pozitie ridicata sta foarte aproape de evacuare, ceea ce incinge vopseaua, ceea ce o deterioreaza. Cumulat cu faptul ca am mai mers si iarna cu ea, s-a dus dracului. Cum n-am cum sa o ridic, sunt convins ca va fi o splendoare sa stau cateva ore capra pe langa mobra sa pot curata si vopsi cricul ala. Sau oare sa il demontez si sa il vopsesc "pe banc"? 

 

ODO 18800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 116
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

25 minutes ago, mucix said:

cand pun mana pe prima carpa se pune pe un vant

Vânt de bere nemțească.. 

Also, this thread is worthless without pics. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Anul trecut am cumparat si eu un W650. Mi se pare minunata, imi aminteste de MZ-ul meu vechi :) . Pornire la pedala, aspect clasic, fix ce vroiam pt oras.

@mucix mai stii pe cineva cu W650/ 800? Mi se pare ca sunt ft putine modele in Romania.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi aijtaine, ma gandeam eu. Poate si-o face mila vremea de mine si ma lasa sa imi fac treaba.

 

@zo10000 misto W650, imi place ideea de carby si kick-start, dar creca nu e de mine inca. Imi trebuie ceva low maintenante - sa dau buton si sa plec.

Sincer nu stiu pe nimeni in Romania cu W650/800, dar inclusiv pe topicul asta s-au mai aratat niste colegi care au sau au avut modelul asta. E destul de necunoscut modelul la noi, si mie mi-a spus @vis-a-vis de el ca eu nu auzisem de asa ceva. Mi-a picat cu tronc. Si mobra mi-a placut, dupa cum vezi. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, mucix a spus:

...sa dau buton si sa plec...

si 650-ul are buton :) dar l-am folosit doar 1 singura data. kickstarterul pt mine face toti banii. initial vroiam sa iau Royal Enfield Bullet, tot pt kickstarter, dar ma bucur ca am optat pt Kawasaki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am bagat vreo cateva ore de șmotru la ea. Jegul strans in ultimul an s-a lasat greu convins sa paraseasca fieru'.

 

Am inceput prin a curata lantul. Am folosit Motul C1 si o perie de lant. Am terminat tot sprayul pentru ca nu am 3 maini. Trebuie sa fac rost cumva de niste motorina ca nu e treaba...

 

Am lasat lantul sa se usuce si m-am apucat sa o spal, am inspumat-o, mi-am pus manusa si am luat-o la frecat cu 2 galeti de apa. Unde stateam batea soarele asa a fost un proces anevoios, se usca mereu spuma/apa pe ea inainte sa apuc sa sterg.

 

Dupa o pauza de masa bine meritata, m-am apucat de nemesis-ul meu, janta spate; doua ore de facut asta:

 

Dupa asta am luat un siret mai serios si cu ala am facut treaba, dar tot nu sunt complet multumit. Intr-o buna zi o sa iau piulitele (???) spitelor la mana, pentru ca nu sunt toate lustruite cum as vrea.

 

Dupa ce am incheiat cu roata asta, am curatat doar janta de pe fata ca nu mai voiam sa vad spite, alea alta data; oricum, alea au probabil 5% din mizeria care era pe spate.

 

Am lustruit tot ce mai era com/metal. Gresat manere de frana/ambreiaj, scarite, cricuri. 

 

La sfarsit am dat lantul cu Motul C2 si am montat aparatoarea de lant, dupa ce am lustruit-o.

 

Rezultat final:

IMG_20200712_180440.thumb.jpg.82002beb0d31820a95b52c71cde426ca.jpg

 

Trebuie sa ajung la o spalatorie DYI, am una aproape care are un compresor de aer care combina si apa. A mers de minune sa curat presurile de cauciuc ale unei masini, sper cu ala sa reusesc sa scot gâzele de prin aripioarele de racire ale motorului. Miros alea divin dimineata cand o pornesc. 

 

In rest, merge ok; am inceput sa strang un necesar de piese pentru o conversie la semnale LED de la Kellerman. 

 

 

 

P.S. Ultima mobra cu atat de mult crom, serios, e ridicol. Urmatoarea creca o sa fie ceva brat/scrambler, de care sa nu imi pese cat de jegoasa e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost o singura data la spalatorie si a fost oribil. A trebuit sa astept sa se raceasca motorul inainte sa ma apuc de treaba, m-am carat cu un rucsac plin de rahaturi, inclusiv pompa de spuma si sampon. Nu am avut curaj sa dau cu spuma lor pentru ca mi-era teama sa nu lase pete. Oi fi nebun? Foarte posibil.

 

Nu mai caut in urma sa vad daca am spus, dar toate astea cu spitele mi se trag de la uleiul de lant cumparat de la luis.de, ala S100. L-a aruncat peste tot. N E V E R A G A I N ! ! !

 

Da, husa aia nu e cel mai bun look, dar e practica pentru ca agat rucsacul imediat de ea. La drum lung e util pentru ca mai tin cate ceva fara sa car in spate sau in buzunare (apa, acte, masca, etc), iar pentru birou imi incap la fix lectopul si un schimb de haine.

 

Mersi de niplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acuma si asta cu racitul motorului... cand mergi pe ploaie isi ia apa si nu crapa. Nu zic sa o duci cand e f incins, dar nici sa stai o ora sa poti pune mana pe el. Cu spuma si uirmele pe crom sa zica altii care au mobre cromate ca nu stiu cum e. 

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ajung la spalatoria "aia" trebuie sa urc vreo 3-4 km pe autostrada. Chiar daca merg eu cu 80-90 (e zona limitata la 100 pe motiv de "Kreuz") tot se incinge ca dracu. Macar 20 de minute tot stau. Bine, as putea spala lantul in timpul asta, banuiesc.

 

Nu imi e de pete pe crom, cat de alea pe aluminiu. 

 

Oricum, destula mobra, mai trebuie sa scot si ursul. Creca ii vine lui randul.

 

L.E. erau intr-o zi niste baieti cu Harley care le spalau cu motoarele pornite. Daca vrei doar o spoiala rapida, are logica, daca stau sa ma gandesc. Plm, au Harley, e clar ca se pricep.

Editat de mucix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.07.2020 la 10:17, mucix a spus:

Mdadeci de spalat tot nu am spalat-o. De 2 w/e-uri tot zic ca ma apuc de ea si cand pun mana pe prima carpa se pune pe un vant de zici ca bate de ciuda. Imi e peste mana sa o spal in timpul saptamanii, pentru ca ar insemna sa ma car seara cu toate acareturile la spalatorie, sa astept sa se raceasca pe 30 Celsius temperatura ambianta si abia dupa aia sa ma apuc de ea. Dar providenta vad ca nu imi da alta sansa.

 

Schimbat ulei sambata, asa pe vantul ala. Gasisem nivelul cam scazut (poveste lunga), am completat, dar dupa niste sfatuiri cu un prieten mecanic, am decis ca dealerul oricum nu imi pusese cel mai potrivit ulei - Motul 300v, asa ca l-am schimbat cu totul. Am pus Motul 7100 in loc, facusem ~3k km cu ala si in loc de verde deja incepuse sa devina gri spre negru. 

 

Puteti sa ii spuneti placebo, dar mi se pare ca merge mai putin zomotos motorul, inclusiv ca schimba mai usor treptele.

 

Nu am vazut cristale ceaicovschi in ulei, dar am comandat oricum un kit de analiza ulei pentru ca sunt paranoic.

 

Cat de curand trebuie sa adresez problema cricului central, care are rugina superficiala deja. Presupun ca e din cauza ca in pozitie ridicata sta foarte aproape de evacuare, ceea ce incinge vopseaua, ceea ce o deterioreaza. Cumulat cu faptul ca am mai mers si iarna cu ea, s-a dus dracului. Cum n-am cum sa o ridic, sunt convins ca va fi o splendoare sa stau cateva ore capra pe langa mobra sa pot curata si vopsi cricul ala. Sau oare sa il demontez si sa il vopsesc "pe banc"? 

 

ODO 18800

Cum sa pui 300v in mobra aia?! Ala nue dealer de mobre, eu un habarnist paralel.

Mai citeste si tu pe la capitolul ulei, macar pe forum, chit ca se spun si prostii. Oricum topicul e mai inteligent decat ala de ti-a pus 300v. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, acum nu ma lua pe mine de guler.

 

Eu am dus mobra la dealer Kawasaki, de unde dracu sa știu că nu pun ulei oem? Nici nu mi-a trecut prin minte să întreb "auzi, da voi puneți ulei d-ala bun, sau de care?"

 

In fine, la ăla nu mai merg, în schimb dealerul din orașul vecin e chiar lăudat de mulți. O sa merg la ăla pentru următoarea revizie mai ales că e cu reglat jocuri supape conform schemei de service.

 

 

 

L.E.

da ciare? in afara ca e prea scump? 

E overkill pentru motorul ăla și nu tine 6k cat ar avea al meu nevoie între revizii. E făcut să țină la forja pe circuit și gata. 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...