Sari la conținut

2011 Kawasaki W800 - ask me anything


mucix
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 2 ore, mucix a spus:

...sa dau buton si sa plec...

si 650-ul are buton :) dar l-am folosit doar 1 singura data. kickstarterul pt mine face toti banii. initial vroiam sa iau Royal Enfield Bullet, tot pt kickstarter, dar ma bucur ca am optat pt Kawasaki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am bagat vreo cateva ore de șmotru la ea. Jegul strans in ultimul an s-a lasat greu convins sa paraseasca fieru'.

 

Am inceput prin a curata lantul. Am folosit Motul C1 si o perie de lant. Am terminat tot sprayul pentru ca nu am 3 maini. Trebuie sa fac rost cumva de niste motorina ca nu e treaba...

 

Am lasat lantul sa se usuce si m-am apucat sa o spal, am inspumat-o, mi-am pus manusa si am luat-o la frecat cu 2 galeti de apa. Unde stateam batea soarele asa a fost un proces anevoios, se usca mereu spuma/apa pe ea inainte sa apuc sa sterg.

 

Dupa o pauza de masa bine meritata, m-am apucat de nemesis-ul meu, janta spate; doua ore de facut asta:

 

Dupa asta am luat un siret mai serios si cu ala am facut treaba, dar tot nu sunt complet multumit. Intr-o buna zi o sa iau piulitele (???) spitelor la mana, pentru ca nu sunt toate lustruite cum as vrea.

 

Dupa ce am incheiat cu roata asta, am curatat doar janta de pe fata ca nu mai voiam sa vad spite, alea alta data; oricum, alea au probabil 5% din mizeria care era pe spate.

 

Am lustruit tot ce mai era com/metal. Gresat manere de frana/ambreiaj, scarite, cricuri. 

 

La sfarsit am dat lantul cu Motul C2 si am montat aparatoarea de lant, dupa ce am lustruit-o.

 

Rezultat final:

IMG_20200712_180440.thumb.jpg.82002beb0d31820a95b52c71cde426ca.jpg

 

Trebuie sa ajung la o spalatorie DYI, am una aproape care are un compresor de aer care combina si apa. A mers de minune sa curat presurile de cauciuc ale unei masini, sper cu ala sa reusesc sa scot gâzele de prin aripioarele de racire ale motorului. Miros alea divin dimineata cand o pornesc. 

 

In rest, merge ok; am inceput sa strang un necesar de piese pentru o conversie la semnale LED de la Kellerman. 

 

 

 

P.S. Ultima mobra cu atat de mult crom, serios, e ridicol. Urmatoarea creca o sa fie ceva brat/scrambler, de care sa nu imi pese cat de jegoasa e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost o singura data la spalatorie si a fost oribil. A trebuit sa astept sa se raceasca motorul inainte sa ma apuc de treaba, m-am carat cu un rucsac plin de rahaturi, inclusiv pompa de spuma si sampon. Nu am avut curaj sa dau cu spuma lor pentru ca mi-era teama sa nu lase pete. Oi fi nebun? Foarte posibil.

 

Nu mai caut in urma sa vad daca am spus, dar toate astea cu spitele mi se trag de la uleiul de lant cumparat de la luis.de, ala S100. L-a aruncat peste tot. N E V E R A G A I N ! ! !

 

Da, husa aia nu e cel mai bun look, dar e practica pentru ca agat rucsacul imediat de ea. La drum lung e util pentru ca mai tin cate ceva fara sa car in spate sau in buzunare (apa, acte, masca, etc), iar pentru birou imi incap la fix lectopul si un schimb de haine.

 

Mersi de niplu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ajung la spalatoria "aia" trebuie sa urc vreo 3-4 km pe autostrada. Chiar daca merg eu cu 80-90 (e zona limitata la 100 pe motiv de "Kreuz") tot se incinge ca dracu. Macar 20 de minute tot stau. Bine, as putea spala lantul in timpul asta, banuiesc.

 

Nu imi e de pete pe crom, cat de alea pe aluminiu. 

 

Oricum, destula mobra, mai trebuie sa scot si ursul. Creca ii vine lui randul.

 

L.E. erau intr-o zi niste baieti cu Harley care le spalau cu motoarele pornite. Daca vrei doar o spoiala rapida, are logica, daca stau sa ma gandesc. Plm, au Harley, e clar ca se pricep.

Editat de mucix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.07.2020 la 10:17, mucix a spus:

Mdadeci de spalat tot nu am spalat-o. De 2 w/e-uri tot zic ca ma apuc de ea si cand pun mana pe prima carpa se pune pe un vant de zici ca bate de ciuda. Imi e peste mana sa o spal in timpul saptamanii, pentru ca ar insemna sa ma car seara cu toate acareturile la spalatorie, sa astept sa se raceasca pe 30 Celsius temperatura ambianta si abia dupa aia sa ma apuc de ea. Dar providenta vad ca nu imi da alta sansa.

 

Schimbat ulei sambata, asa pe vantul ala. Gasisem nivelul cam scazut (poveste lunga), am completat, dar dupa niste sfatuiri cu un prieten mecanic, am decis ca dealerul oricum nu imi pusese cel mai potrivit ulei - Motul 300v, asa ca l-am schimbat cu totul. Am pus Motul 7100 in loc, facusem ~3k km cu ala si in loc de verde deja incepuse sa devina gri spre negru. 

 

Puteti sa ii spuneti placebo, dar mi se pare ca merge mai putin zomotos motorul, inclusiv ca schimba mai usor treptele.

 

Nu am vazut cristale ceaicovschi in ulei, dar am comandat oricum un kit de analiza ulei pentru ca sunt paranoic.

 

Cat de curand trebuie sa adresez problema cricului central, care are rugina superficiala deja. Presupun ca e din cauza ca in pozitie ridicata sta foarte aproape de evacuare, ceea ce incinge vopseaua, ceea ce o deterioreaza. Cumulat cu faptul ca am mai mers si iarna cu ea, s-a dus dracului. Cum n-am cum sa o ridic, sunt convins ca va fi o splendoare sa stau cateva ore capra pe langa mobra sa pot curata si vopsi cricul ala. Sau oare sa il demontez si sa il vopsesc "pe banc"? 

 

ODO 18800

Cum sa pui 300v in mobra aia?! Ala nue dealer de mobre, eu un habarnist paralel.

Mai citeste si tu pe la capitolul ulei, macar pe forum, chit ca se spun si prostii. Oricum topicul e mai inteligent decat ala de ti-a pus 300v. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, acum nu ma lua pe mine de guler.

 

Eu am dus mobra la dealer Kawasaki, de unde dracu sa știu că nu pun ulei oem? Nici nu mi-a trecut prin minte să întreb "auzi, da voi puneți ulei d-ala bun, sau de care?"

 

In fine, la ăla nu mai merg, în schimb dealerul din orașul vecin e chiar lăudat de mulți. O sa merg la ăla pentru următoarea revizie mai ales că e cu reglat jocuri supape conform schemei de service.

 

 

 

L.E.

da ciare? in afara ca e prea scump? 

E overkill pentru motorul ăla și nu tine 6k cat ar avea al meu nevoie între revizii. E făcut să țină la forja pe circuit și gata. 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut o tura, vreo 200km, nimic de raportat, in afara de:

 

- am filmat cu gopro, dar pentru ca sunt un zgarcit incompetent, sunetul tot nu a iesit ce trebuie, deci o sa pun muzica si peste video asta cand m-oi apuca de el;

- ultimul consum a iesit 2.9 si nu imi explic de ce, mai ales ca am mers majoritar in oras cu ea. M-am uitat pe toate platile si nu am omis nicio alimentare cand am calculat, iar rezervorul a fost umplut pânămbuză de fiecare data.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.07.2020 la 8:52, mucix a spus:

E, acum nu ma lua pe mine de guler.

 

Eu am dus mobra la dealer Kawasaki, de unde dracu sa știu că nu pun ulei oem? Nici nu mi-a trecut prin minte să întreb "auzi, da voi puneți ulei d-ala bun, sau de care?"

 

In fine, la ăla nu mai merg, în schimb dealerul din orașul vecin e chiar lăudat de mulți. O sa merg la ăla pentru următoarea revizie mai ales că e cu reglat jocuri supape conform schemei de service.

 

 

 

L.E.

 

E overkill pentru motorul ăla și nu tine 6k cat ar avea al meu nevoie între revizii. E făcut să țină la forja pe circuit și gata. 

 

 

 

 

 

Nu pe tine te certam, ci pe marele secialist care a facut-o.

La 15.07.2020 la 8:52, einstein1984 a spus:

da ciare? in afara ca e prea scump? 

In afara de faptul ca e gandit sa-l schimbi la 500 km, n-are niciun fel de aditiv detergent. Am pus si eu in KLE odata, sa vad cum e. Dupa 500 km avea exact aceeasi culoare ca la inceput, ceea ce inseamna ca nu si-a facut treaba pe partea de curatare. L-am aruncat si am pus ce trebuie, 5100, si si-a schimbat culoarea in 50 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

O parte din tura de duminica trecuta. Ne-am dus ghidati de un traseu cu retur facut de Calimoto, dar returul a fost chiar plicticos, cu multe drumuri nationale.

 

Week-end-ul asta am scos ursuletul de la naftalina, avea aproape 2 luni de cand nu l-am mai scos. Bateria statuta si-a spus cuvantul, in mers mai ramaneam fara vitezometru din cand in cand, asa ca am luat-o in casa si am pus-o pe redresor. Pana la sfarsitul turei nu mai facea figuri, semn ca incarcarea e zdravana, dar am zis sa nu o mai las descarcata. I-a luat cam 3 ore sa ajunga la full.

 

Cu mobra am apucat doar de am testat un reportofon, in speranta ca voi scoate un sunet mai ok al motorului/evacuarii, dar inca nu e ce trebuie. Calitatea sunetului e acolo, deci hardware ok, dar nu reusesc sa ii gasesc un loc ferit si de vant si de zgomot de transmisie in acelasi timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.07.2020 la 8:52, einstein1984 a spus:

Eu cred ca exagerezi. Oil finderul de la motul nu zice nicaieri ca e  300V track use sau cu inetrval de schimb redus, il da ca ok pentru motoreturi de strada. E drept ca pentru W800 zice de 7100 ca ar fi top of the line dar pe acelasi principiu, ca puterea specifica si incarcarile sunt reduse. Asta ar insemna ca e overkill, nu ca face rau. 

Cred ca ai citit tot ce am scris, inclusiv partea cu testul meu...

In plus, baietiide la Motul Romania au explicat ce ti-am spus eu la toate trainingurile, atat la cele pentru dealeri, cat si la cele pentru clientul final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Louis au și sâmbăta program până la ora 20:00 și fac 15 minute cu mobra de acasă; cat de mai pe toate gardurile vrei?

 

Între timp sunt ovticat că nu găsesc un loc bun de pus microfon pe mobra cat să scot un sunet ok, ferit de zgomot de vânt și/sau de transmisie.

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce carcasa? :blink: Unde dracu sa mi-o bag?

 

Microfonul are burete si blana pusa.

1326785731_WhatsAppImage2020-07-27at09_17_16.thumb.jpeg.2f75057251fafe9b544c00b7b070e92b.jpeg

 

Ca sa izolez microfonul in sine de vibratiile din caru (care la w800 exista cu varf si indesat) am montat microfonul pe banda aia elastica si am "tensionat-o" cu microfibra albastra. Aia mai are si rolul de a izola vantul care intra acolo pe deasupra aripii spate.

 

Rezultatul este mult sub acceptabil:

 

Cum saptamana trecuta nu am avut timp sa mai stau de ea, nu am avansat deloc.

 

L.E. am incercat si eu, in sfarsit, dopuri de urechi pe mobra. Parca am descoperit un nou tip de motociclism. Nu cred ca o sa mai merg fara. :)

Editat de mucix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@einstein1984 Eu sunt mult dincolo de solutia aia.

 

Am un Hero8 Black, la care au pus microfonul pe fata, deci ia tot vantul in bot. Asa ca am trecut la recorder extern: am un Tascam DR-05X la care am conectat un microfon Purple Panda. Dupa cum vezi, Purple Panda l-am bagat sub sa, sa fie ferit de vant.

Din pacate acolo e coplesit de zgomot de transmisie. Ma gandesc ca unul dintre motive poate fi faptul ca nu am legat deloc cablul, deci ala se misca in voie ceea ce da zgomot in plus. Plus de asta, poate ar trebui izolat mai bine de cadru, spre exemplu prins direct pe sub sa nu pe cadru. In plus, am evacuarea stock, adica nu foarte zgomotoasa, deci nu acopera motorul si zgomotul de rulare, asa cum se intampla la altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...