Sari la conținut

2011 Kawasaki W800 - ask me anything


mucix
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 116
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ieri am facut o tura, vreo 200km, nimic de raportat, in afara de:

 

- am filmat cu gopro, dar pentru ca sunt un zgarcit incompetent, sunetul tot nu a iesit ce trebuie, deci o sa pun muzica si peste video asta cand m-oi apuca de el;

- ultimul consum a iesit 2.9 si nu imi explic de ce, mai ales ca am mers majoritar in oras cu ea. M-am uitat pe toate platile si nu am omis nicio alimentare cand am calculat, iar rezervorul a fost umplut pânămbuză de fiecare data.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.07.2020 la 8:52, mucix a spus:

E, acum nu ma lua pe mine de guler.

 

Eu am dus mobra la dealer Kawasaki, de unde dracu sa știu că nu pun ulei oem? Nici nu mi-a trecut prin minte să întreb "auzi, da voi puneți ulei d-ala bun, sau de care?"

 

In fine, la ăla nu mai merg, în schimb dealerul din orașul vecin e chiar lăudat de mulți. O sa merg la ăla pentru următoarea revizie mai ales că e cu reglat jocuri supape conform schemei de service.

 

 

 

L.E.

 

E overkill pentru motorul ăla și nu tine 6k cat ar avea al meu nevoie între revizii. E făcut să țină la forja pe circuit și gata. 

 

 

 

 

 

Nu pe tine te certam, ci pe marele secialist care a facut-o.

La 15.07.2020 la 8:52, einstein1984 a spus:

da ciare? in afara ca e prea scump? 

In afara de faptul ca e gandit sa-l schimbi la 500 km, n-are niciun fel de aditiv detergent. Am pus si eu in KLE odata, sa vad cum e. Dupa 500 km avea exact aceeasi culoare ca la inceput, ceea ce inseamna ca nu si-a facut treaba pe partea de curatare. L-am aruncat si am pus ce trebuie, 5100, si si-a schimbat culoarea in 50 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca exagerezi. Oil finderul de la motul nu zice nicaieri ca e  300V track use sau cu inetrval de schimb redus, il da ca ok pentru motoreturi de strada. E drept ca pentru W800 zice de 7100 ca ar fi top of the line dar pe acelasi principiu, ca puterea specifica si incarcarile sunt reduse. Asta ar insemna ca e overkill, nu ca face rau. 

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

O parte din tura de duminica trecuta. Ne-am dus ghidati de un traseu cu retur facut de Calimoto, dar returul a fost chiar plicticos, cu multe drumuri nationale.

 

Week-end-ul asta am scos ursuletul de la naftalina, avea aproape 2 luni de cand nu l-am mai scos. Bateria statuta si-a spus cuvantul, in mers mai ramaneam fara vitezometru din cand in cand, asa ca am luat-o in casa si am pus-o pe redresor. Pana la sfarsitul turei nu mai facea figuri, semn ca incarcarea e zdravana, dar am zis sa nu o mai las descarcata. I-a luat cam 3 ore sa ajunga la full.

 

Cu mobra am apucat doar de am testat un reportofon, in speranta ca voi scoate un sunet mai ok al motorului/evacuarii, dar inca nu e ce trebuie. Calitatea sunetului e acolo, deci hardware ok, dar nu reusesc sa ii gasesc un loc ferit si de vant si de zgomot de transmisie in acelasi timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.07.2020 la 8:52, einstein1984 a spus:

Eu cred ca exagerezi. Oil finderul de la motul nu zice nicaieri ca e  300V track use sau cu inetrval de schimb redus, il da ca ok pentru motoreturi de strada. E drept ca pentru W800 zice de 7100 ca ar fi top of the line dar pe acelasi principiu, ca puterea specifica si incarcarile sunt reduse. Asta ar insemna ca e overkill, nu ca face rau. 

Cred ca ai citit tot ce am scris, inclusiv partea cu testul meu...

In plus, baietiide la Motul Romania au explicat ce ti-am spus eu la toate trainingurile, atat la cele pentru dealeri, cat si la cele pentru clientul final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca pui 300v sa curete sludge dupa semisintetic da, nu e ok. Daca ai merge cu 300V doar dupa un flush nu ar avea ce sludge sa curete; 

    Am vazut logan 1,6 16V cu schimb la 10 000 care mergea cu 300V si a prins 220 000 la vanzare. Mergea asa ine ca samsarul a dat km inapoi la 80 000. O fi mai binele dusmanul binelui, ar de aici pana la motor pilaf de la 300V nu cred ca e cazul. Oricum, pt W800 se gasesc uleiuri mai potrivite pe toate gardurile. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Louis au și sâmbăta program până la ora 20:00 și fac 15 minute cu mobra de acasă; cat de mai pe toate gardurile vrei?

 

Între timp sunt ovticat că nu găsesc un loc bun de pus microfon pe mobra cat să scot un sunet ok, ferit de zgomot de vânt și/sau de transmisie.

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce carcasa? :blink: Unde dracu sa mi-o bag?

 

Microfonul are burete si blana pusa.

1326785731_WhatsAppImage2020-07-27at09_17_16.thumb.jpeg.2f75057251fafe9b544c00b7b070e92b.jpeg

 

Ca sa izolez microfonul in sine de vibratiile din caru (care la w800 exista cu varf si indesat) am montat microfonul pe banda aia elastica si am "tensionat-o" cu microfibra albastra. Aia mai are si rolul de a izola vantul care intra acolo pe deasupra aripii spate.

 

Rezultatul este mult sub acceptabil:

 

Cum saptamana trecuta nu am avut timp sa mai stau de ea, nu am avansat deloc.

 

L.E. am incercat si eu, in sfarsit, dopuri de urechi pe mobra. Parca am descoperit un nou tip de motociclism. Nu cred ca o sa mai merg fara. :)

Editat de mucix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@einstein1984 Eu sunt mult dincolo de solutia aia.

 

Am un Hero8 Black, la care au pus microfonul pe fata, deci ia tot vantul in bot. Asa ca am trecut la recorder extern: am un Tascam DR-05X la care am conectat un microfon Purple Panda. Dupa cum vezi, Purple Panda l-am bagat sub sa, sa fie ferit de vant.

Din pacate acolo e coplesit de zgomot de transmisie. Ma gandesc ca unul dintre motive poate fi faptul ca nu am legat deloc cablul, deci ala se misca in voie ceea ce da zgomot in plus. Plus de asta, poate ar trebui izolat mai bine de cadru, spre exemplu prins direct pe sub sa nu pe cadru. In plus, am evacuarea stock, adica nu foarte zgomotoasa, deci nu acopera motorul si zgomotul de rulare, asa cum se intampla la altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

microfonul undeva in spatele castii? 

Sau daca iti permiti, pune ceva armaflex sau similar sub microfon in torpedoul ala. 

In filmul de mai sus se aude relativ decente, nefiind un ducatti nu stiu ce e asa important sa auzi. 

Sau microfonul in casca daca e integrala, iese ceva gen vlogurile lui Mordeth13

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia aici exemplu.

 

Da, am devenit obsedat de canalul astuia. Are o evacuare custom, deci clar ajuta si aia, dar de cele mai multe ori se aude un singur cilindru, deci e clar ca e pus undeva pe o parte microfonul, Nu imi dau seama unde a reusit sa il puna sa fie ferit de vant si rulaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, einstein1984 a spus:

Sau microfonul in casca daca e integrala, iese ceva gen vlogurile lui Mordeth13

Pai nu vreau vlog, am o voce care l-ar face pe Dalai Lama sa devina violent. Am incercat si asa, ba chiar am ascuns microfonul intr-unul dintre buretii de obraz, dar N87-le meu este super zgomotos si tot se aude ceva vant frecand in coaja, nu mi-a placut.

 

L.E. da, cam asta vreau, doar evacuarea, nu ma intereseaza mai mult, pentru ca mai mult nu e interesant. :)

Editat de mucix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, mucix a spus:

Da, am devenit obsedat de canalul astuia. Are o evacuare custom, deci clar ajuta si aia, dar de cele mai multe ori se aude un singur cilindru, deci e clar ca e pus undeva pe o parte microfonul,

Dacă erai atât de obsedat ai fi văzut și clipul unde arată unde l-a montat 😛

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nimic remarcabil de adaugat, mobra mai mult a stat, initial din motive de caldura prea mare, acum de frig si ploaie.

 

In schimb am capac nou. :)

IMG_20200928_181531.thumb.jpg.cec8d3333b0f4fc982f46871f626df64.jpg

 

Acum imi trebuie si o geaca, pentru ca noul capac nu se potriveste deloc cu Icon-ul meu de plastic rosu.

 

Din motive de frig si ploaie, nici pe asta nu am apucat sa o murdaresc afara.

 

Legat de pretentiile de ASMR, am schimbat acel Tascam pe un Zoom H1, dar nu am apucat sa il testez serios. Oricum, din ce imi dau seama, pentru un sunet mai bun imi trebuie o evacuare mai galagioasa, care sa acopere clantanitul de masina de cusut supape al motorului si zgomotele de transmisie, anvelope, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai o gaura in mijlocul numarlui si il prinzi acolo. Poate ai noroc si e ceva aer mort la viteza acolo, de acolo indreptat spre toba . eventual niscaiva silenblocuri de cauciuc la suportu de numar. desi ce vrei tu sa afci ar merge teribil de bine cu o evacuare tip scrambler, adica sus nu asa joasa. Eventual fix finalele astea, dar galerii mai scurte. 

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...