Jump to content
Sign in to follow this  
Marianul378

Ajutor KAWASAKI ER 5 pentru A2

Recommended Posts

Are cineva un kawasaki er5, sau macar daca cunoasteti pe cineva cu unul?

 

Sunt incepator, am permisul pentru A2 si am disperat ca nu stiu pe unde sa mai caut. Am cumparat un Kawasaki er5 din 2003 pentru A2 in urma cu 2 saptamani, motocicleta este limitata dar am marea problema ca am am luat-o cu o toba aftermarket.

Am avut surpriza la RAR sa mi se spuna ca pentru ca limitarea sa fie omologata sa mi se treaca in carte si in talon trebuie neaparat sa am toba originala. Am intrebat si cautat prin toate locurile pe unde m-a dus capul. Nu stiu unde altundeva sa ma mai uit.

 

Intrebarea mea este daca are sau a avut cineva modelul asta de motocicleta, sau daca cunoasteti pe cineva, care poate i-a pus o toba si a ramas cu cea originala aruncata undeva prin curte. Platesc pentru ea nicio problema. Nu imi trebuie decat sa-mi fac RAR-ul la ea.

Chiar si daca este dispus cineva sa ma ajute cu toba imprumut, nu imi trebuie decat 1 zi, eventual dau la schimb toba care este pusa pe motorul meu cat imi fac omologarea. Din nou, platesc si pentru imprumutul asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

du-te la injiner cu o ciucalata ... tobele nu se schimba neaparat usor , tie iti trebuie un DB-killer  

 

cati kw are in carte ?, unii lucratori la rar au rotunjit la 36 in loc de 35 si au facut motocicleta de A ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, superbec said:

du-te la injiner cu o ciucalata ... tobele nu se schimba neaparat usor , tie iti trebuie un DB-killer  

 

cati kw are in carte ?, unii lucratori la rar au rotunjit la 36 in loc de 35 si au facut motocicleta de A ... 

In carte are trecut 37. Din cate stiu, din fabrica a iesit cu 36.5. Diferenta asta de 1.5 max 2 kw ma bate la cap. Sunt convins ca din 2003 de cand a iesit ea s-au dus mai multi kw de atat din motor.

Eu imi iau un DB-killer, dar inginerul ala asta mi-a spus, ca fara toba originala nu imi poate trece limitarea in carte. Ca cica limitatoarele sunt gandite pentru tobele originale...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, Marianul378 a spus:

In carte are trecut 37. Din cate stiu, din fabrica a iesit cu 36.5. Diferenta asta de 1.5 max 2 kw ma bate la cap. Sunt convins ca din 2003 de cand a iesit ea s-au dus mai multi kw de atat din motor.

Eu imi iau un DB-killer, dar inginerul ala asta mi-a spus, ca fara toba originala nu imi poate trece limitarea in carte. Ca cica limitatoarele sunt gandite pentru tobele originale...

nu exista kit de limitare pt er5 , e deja limitat natural 

iti trebuie omologare CE pentru toba si DBkiller ... restul e abuz in serviciu.

 

carnatu de injiner incearca sa-ti spuna ceva, tu nu vrei sa intelegi ...  

Share this post


Link to post
Share on other sites

37 kw avea a mea. Adică 2 peste limita pentru A2, altfel o vindeam a doua zi. Secmai găsesc limitate la 35 si 25 kw în talon, dar de obicei au 37.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

edited... 

 

35KW =47.6 CP .. !!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by superbec

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-ai spus cine a limitat-o si ce hartii ai. Daca ai limitat-o la o firma roaga-i pe aia sa-ti treaca in actele pe care ti le-au dat faptul ca a fost limitata cu toba aia.

Nu strica sa incerci si la alt inginer RAR, poate nimeresti altul mai indulgent.

Majoritatea sunt f slab pregatiti in domeniul moto, am avut tot felul de surprize deastea.

Am fost cu un FJR care avea stopuri suplimentare de ceata la RAR si nu a comentat nimic. Peste un an m-am dus cu alt FJR identic la acelasi RAR dar am nimerit alt inginer care mi-a spus ca nu-mi da ITP-ul daca nu scot stopurile alea , a trebuit sa ma milogesc in stanga si in dreapta sa fac rost de un patent sa le pot da jos...(stopurile aveau omologare europeana, au fost folosite de politia franceza)

Cu alta ocazie m-am dus cu un GS500 la ITP si am avut ''norocul'' sa ma blocheze RAR-ul. A venit ''expertul'' de la RAR si s-a luat de toba, care era absolut originala , pe motiv ca nu are nu stiu ce simbol cu omologarea. Dupa ce am pornit-o si a auzit-o s-a mai linistit dar tot insista ca nu e toba originala, ca nu are cum sa fie bla bla...GS-ul respectiuv, avea si proiectoare chinezesti si-i mai curgea si un telescop pana pe disc dar detaliile alea nu le-a vazut....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, binox said:

N-ai spus cine a limitat-o si ce hartii ai. Daca ai limitat-o la o firma roaga-i pe aia sa-ti treaca in actele pe care ti le-au dat faptul ca a fost limitata cu toba aia.

Motocicleta este limitata la SF MOTO, reprezentanta autorizata RAR. Am toate actele de la limitare.

Incep sa cred ca ai dreptate si ca sunt ei cam incapabili. Pe langa faptul ca s-a luat de toba, i-am aratat actele de limitare si a inceput sa-mi spuna ca imi lipseste cartea kit-ului si ca ei doar accepta foaie de limitare de la reprezentanta kawasaki.. Am continuat sa insist ca SF moto e reprezentanta autorizata RAR dar tot pe a lui o tinea. Ulterior am sunat la service si mi-au zis ca nu exista asa ceva, actele sunt toate in regula si trebuie sa ma treaca prin procesul asta.
 

Am inteles, "inginerul" era pe ciubuce si eu nu am avut sa-i dau.

6 hours ago, Lucian_M said:

37 kw avea a mea. Adică 2 peste limita pentru A2, altfel o vindeam a doua zi. Secmai găsesc limitate la 35 si 25 kw în talon, dar de obicei au 37.

Exact aceeasi situatie si la mine, doar ca eu o am limitata fizic, nu in acte. Ai mers cu A2-ul cu ea asa la 37kw?

 

 

O idee ar fi deci, sa incerc sa imi iau un DB-killer, cum spune superbec si sa sper ca daca nu urla prea tare motocicleta nu mai zic nici inginerii nimic? Toba nu pare ea foarte diferita de originala, si ma indoiesc ca stiu ei exact cum arata evacuarea la un Kawasaki ER5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi atunci la SF MOTO daca pot sa-ti dea o hartie ca limitarea a fost facuta cu toba respectiva.

Daca toba nu e una omologata, mai greu...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Marian, a mea era de A, nu de A2. Dacă era de A2, aș fi vândut-o mult mai repede. Când discutam cu oamenii, prima întrebare era mereu aceeași: se poate conduce cu A2?

 

În altă ordine de idei, cere de la SFmoto hârtiile care lipsesc.

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai fost la RAR Voluntari? Idiotii aia mi-au facut rechemare pt toba cu db killer si omologare, a doua oara nu au vrut sa imi treca limitarea in carte pt ca nu am avut 2 stickere d-alea care se lipesc pe cadru si pe care se mentioneaza puterea actuala (de la alphatechnik). Aveam doar unu singur, abia am reusit sa ma inteleg cu ei. Ca sa iti omologheze iti trebuie toba stock (eu n-am avut si a trebuit sa cumpar alta), cartea galbena cu seria ta de sasiu, factura de la service autorizat, si mai trebuie sa le arati si unde e limitatorul ca sa ii faca poze. Eu nu sunt mare mecanic, dar mi se pare o idiotenie sa ma puna pe mine sa desfac galeria de admisie ca sa vada ei limitatorul (cu ocazia asta am invatat sa il scot, si am mers fara, ca deah sunt un infractor :)), smr daca stiam sa desfac limitatorul daca nu ma puneau astia de la RAR sa invat in prealabil). Nu-i lasa in pace pana nu iti omologheaza limitarea

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, BitKode said:

Ai fost la RAR Voluntari? Idiotii aia mi-au facut rechemare pt toba cu db killer si omologare, a doua oara nu au vrut sa imi treca limitarea in carte pt ca nu am avut 2 stickere d-alea care se lipesc pe cadru si pe care se mentioneaza puterea actuala (de la alphatechnik). Aveam doar unu singur, abia am reusit sa ma inteleg cu ei. Ca sa iti omologheze iti trebuie toba stock (eu n-am avut si a trebuit sa cumpar alta), cartea galbena cu seria ta de sasiu, factura de la service autorizat, si mai trebuie sa le arati si unde e limitatorul ca sa ii faca poze. Eu nu sunt mare mecanic, dar mi se pare o idiotenie sa ma puna pe mine sa desfac galeria de admisie ca sa vada ei limitatorul (cu ocazia asta am invatat sa il scot, si am mers fara, ca deah sunt un infractor :)), smr daca stiam sa desfac limitatorul daca nu ma puneau astia de la RAR sa invat in prealabil). Nu-i lasa in pace pana nu iti omologheaza limitarea

Da, in Voluntari am fost ca pe Grivita asteptam aproape 1 luna la programare.

Sa inteleg ca ideea cu db-killer pica. Nu-mi vine sa cred ca te-au pus pe tine sa il desfaci :))) Mie mi-a spus ca ii trebuie nu stiu ce poza ca sa vada unde e sa se uite la el.

Nu am nici cartea aia galbena, inginerul a zis ca fara aia nu se poate dar cand am vorbit la service am inteles ca nu imi trebuie. Restul de acte le am, pana si stickerul ala.

Toba stock de unde ai gasit? Eu am cautat la a mea si degeaba

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Marianul378 a spus:

Da, in Voluntari am fost ca pe Grivita asteptam aproape 1 luna la programare.

Sa inteleg ca ideea cu db-killer pica. Nu-mi vine sa cred ca te-au pus pe tine sa il desfaci :))) Mie mi-a spus ca ii trebuie nu stiu ce poza ca sa vada unde e sa se uite la el.

Nu am nici cartea aia galbena, inginerul a zis ca fara aia nu se poate dar cand am vorbit la service am inteles ca nu imi trebuie. Restul de acte le am, pana si stickerul ala.

Toba stock de unde ai gasit? Eu am cautat la a mea si degeaba

 

Nu zic ca e imposibil, dar din câte știu doar alphatechnik e acceptat de rar! Fără cartea galbena, limitator fizic pe moto, sticker și factura service nu îți omologhează nimic, orice ți ar zice service ul la care l ai montat! Poți sa dai mail la rar și ai sa vezi ca astea sunt documentele necesare! Eu am avut noroc ca am găsit o toba la vânzare tot pe forum!

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, BitKode said:

Nu zic ca e imposibil, dar din câte știu doar alphatechnik e acceptat de rar! Fără cartea galbena, limitator fizic pe moto, sticker și factura service nu îți omologhează nimic, orice ți ar zice service ul la care l ai montat! Poți sa dai mail la rar și ai sa vezi ca astea sunt documentele necesare! Eu am avut noroc ca am găsit o toba la vânzare tot pe forum!

Da, stiu. Kit-ul montat este de la AlphaTechnik. Restul le am fara cartea aia. Sa-i mai bat la cap pe cei de la service atunci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...