Sari la conținut

accident Pasul Tihuta


oziero
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

@Sergiu_BB

 

Nu este chiar asa . 1 -2 incercari nu ajuta mai deloc , dar cu putin mai multe participari si eventual si un curs organizat  se invata destul de mult ca sa fie util in orice conditii . S-ar putea spune chiar si faptul ca se vede utilitatea cu atat mai mult in conditii rele si in fata unor circumstante neasteptate ...pentru ca invati si tehnici diferite de "stradale" si mai ales control al fierului si al emotiilor in situatii de stress.  Contrar opiniei populare cand mergi pe circuit la nivelul amator treci prin infinitt mai multe situatii stresante in cateva sesiuni decat intr-o zi pe drumuri publice ,daca este grila plina . Bine , asta daca te duci acolo cu scopul sa progresezi si sa mergi din ce in ce mai repede . Mers doar pentru a gusta experienta nu ajuta cu nimic.

 

Aia este realitatea ...dar si pe mine ma cam face sa stramb din nas cand se exagereaza si se merge prea departe in extrema opusa.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Sergiu_BB said:

 

Daa, te pregătește in și pentru condiții ideale de laborator și îți da o senzație falsa de siguranța. Ca pe circuit in curbe nu găsești nisip, frunze, rahat de animale, căruță staționată, masina pe contrasens, șantier in lucru etc.

Exact ce ziceam. Board don’t hit back.

Din nou, n-ai citit ce-am zis. Pe oameni ii scoate curba si cad din picioare pe strazi. Asta n-are treaba cu balegi, ci mai degraba intra la "du-te si exerseaza, baiete!" .. de preferat undeva unde nu e prapastie/parapeti.

Exceptand balegile si tralala, oamenii nostri au (cel putin) 2 factori care ii defavorizeaza:
1)ies de pe banda = pierd controlul
2) prapastie/parapet/sant  ... samd. 

Ce bine ar fi daca nu i-as mai lua curbele prin surprindere pe motociclisti => detii controlul troacei si scapi complet de punctul 1).  Deja 50% din sansele de belea au disparut. Asta inveti pe circuit. Cand ti-o trage mediul inconjurator pe-o parte, macar sa nu ti-o traga si motoreta pe cealalta parte.

Lumea se sperie cand ii ia prin surprindere traseul, mediul inconjurator, format din mai multi factori decat pot sa proceseze. Asa ca ramane varianta in care te duci si te invarti in cerc pana stii cum sa abordezi toate tipurile de curbe intelegand limitele troacei tale. Ca macar sa fii stapan pe motoreta si jumatate de treaba e rezolvata. Cu cat te iau prin surprindere mai putini factori, cu atat esti mai ok in calatorii. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia perfecta nu exista :)  Dar e de dorit sa reduci cat se poate factorii care sunt in detrimentul tau. Dupa cum ai vazut mai sus, lumea cade din picioare pe strada. Deci noi oricum vorbim degeaba aici... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...