Sari la conținut

pieton traverseaza ilegal, motociclista condamnata pentru depasirea de viteza


einstein1984
 Share

Postări Recomandate

Pai asta e nedumerirea mea, ma mai uit si eu la CSI etc., inteleg cercetarile si probele obtinute  pe baza unor principii stiintifice, DNA, etc. 

 

Spre exemplu vorbeam cu cineva in domeniu cum ar putea stabili spre exemplu daca un vehicul grav avariat in urma unui accident avea farurile aprinse sau nu in momentul impactului si mi-a explicat ca foarte simplu, se analizeaza compozitia filamentului becurilor, daca contin nu stiu ce substanta in nu stiu ce proportie era aprins, daca nu, era stins. Pentru HID alta metoda etc.

 

In cazul de fata dinamica unei motociclete contine mult mai multe variabile decat in cazul unei masini si de aceea eram curios cum anume se calculeaza sau determina viteza cu exactitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Acum 5 ore, yo4hgx a spus:

mi-e greu sa cred ca militenii au pregatirea, dotarea si mai ales experienta necesara in acest caz specific. Dar poate gresesc si tocmai de aceea intreb.

Nu milițienii fac expertizele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, easy ride on! a spus:

Pentru 35.000 de euro plus taxele şi onorariile aferente ... s-a stabilit şi că inculpata putea evita accidentul   :lol:

 

 

Cam la asta ma gandeam si eu...

Acum 22 minute, The_Sin_Eater a spus:

Pai vorbeste bre cu cineva-ul ala al tau daca tot e in domeniu.

Sau intreaba pe un forum de experti judiciari, nu aici pe forum de mobristi de tastatura...

 

Probabil ca retorica intrebarilor mele este un pic prea subtila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este o MUIEREALA’

sunt atatia motociclisti omorati de soferi care incalca regulile de circulatie CLARE....nu calcule facute pe urme pe asfalt.... si nu patesc nimic

iar aici PIETONUL VINOVAT / familia primeste despagubiri

eu as da in judecata mortul si familia lui sa mi plateasca traume psihice datorate accidentarii mele din cauza neglijentei pietonului

 

LEGI DE (cuvant urat) APLICATE DE NEAMUL’ BUBOSULUI DIN JUSTITIE

😡😡😡😡😡😡😡

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, easy ride on! a spus:

Asta îmi aminteşte de un vechi accident rutier...

 

Si mie de a doua oara cand am contestat in instanta PV radar, ce am putut citi in sentinta procesului judecat in absenta mea intrece orice inchipuire. Chiar daca a fost anulata in urma recursului pentru mine a fost ca un wakeup call - cu astfel de judecatori care pur si simplu se pisa pe Lege rromania nu are nici un viitor. 

 

Cazul de fata reprezinta un precedent extrem de periculos, prevad o inmultire exponentiala a cunescutelor practici a tiganilor de a se arunca in fata masinilor pentru a obtine despagubiri materiale. 

 

Traversare a unei strazi aglomerate prin loc nepermis si 35.000 coco despagubiri? 

 

Daca as mai locui in rromania eu as da fuga sa-mi pun dash-camera pe motor imediat!

 

Si tot nu am aflat cum au stabilit expertii lu’ peste viteza si restul bazaconiilor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yo4hgx presupun ca au folosit tehnici similare celor folosite de expertii italieni care au concluzionat ca masina careia Nicky Hayden nu i-a acordat prioritate, in timp ce se afla pe bicicleta, a avut o viteza peste cea legal admisa pe sectorul respectiv, chiar dacase afla pe drum cu prioritate. In urma accidentului Hayden a murit, din vina lui, insa soferita a fost inculpata pentru viteza cu care a mers.

Poate e bine sa-l vezi ca un wakeup call pentru a merge cu viteza legala, macar in oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ilarionciobanu Cine nu a depasit niciodata viteza legala sa arunce primul cu piatra! Ma refer la 10-20km/h nu la racerii bulevardisti de treapta a I-a. 

 

Si ca sa-ti raspund la subiect, stabilirea vitezei auto e mult diferita de cea moto unde marja de eroare este mult mai mare.

 

Si ca sa inchei, iti urez sincer noroc in evitarea unui pieton care iti sare in fata incercand sa traverseze strada prin loc nepermis... Bineinteles, tu mergand regulamentar cu 50km/h vei avea reflexele si suficient timp si spatiu sa incarci fata progresiv pana in momentul in care se poate actiona frana fata la limita constructiva... si sa nu cumva cazi din frane inainte de impact, cum se intampla din cauza panicii in majoritatea accidentelor moto.

 

Am doua astfel de accidente la activ, cand mi-au sarit brusc in fata pietoni, si desi nu am avut viteza peste cea legala nu sm reusit niciodata sa-i evit. Pe unul l-am agatat cu oglinda, pe celalalt  l-am daramat cu cotul. Ambii au ajuns la spital fara rani grave... daca insa ii luam in plin sau ii seceram cazand din frane... nu cred ca scapau cu zile. 

 

Repet pentru ultima oara si ma retrag, cum au stabilit expertii aia bazaconiile alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 7 ore, yo4hgx a spus:

Repet pentru ultima oara si ma retrag, cum au stabilit expertii aia bazaconiile alea?

Este de mirare că tot insiști cu intrebarea asta, când este clar că un răspuns cu punct și virgulă nu il poți avea aici, deoarece este la fel de evident că niciunul dintre cititori nu este expert in așa ceva.

Din ce imi amintesc de la accidentul meu, atunci când mi s-a prezentat de către ofițerul de cercetări penale expertiza, toate concluziile erau trase in urma unor formule care țineau de matematică și fizică. Probabil că sunt niște formule și tipare clasice, in care se iau in calcul toți parametrii existenți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, l.u.v a spus:

Este de mirare că tot insiști cu intrebarea asta, când este clar că un răspuns cu punct și virgulă nu il poți avea aici, deoarece este la fel de evident că niciunul dintre cititori nu este expert in așa ceva.

Din ce imi amintesc de la accidentul meu, atunci când mi s-a prezentat de către ofițerul de cercetări penale expertiza, toate concluziile erau trase in urma unor formule care țineau de matematică și fizică. Probabil că sunt niște formule și tipare clasice, in care se iau in calcul toți parametrii existenți.

pe baza de ... COIeficienti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, yo4hgx a spus:

Pai asta e nedumerirea mea, ma mai uit si eu la CSI etc., inteleg cercetarile si probele obtinute  pe baza unor principii stiintifice, DNA, etc. 

 

 

Eu ma uit la westernuri probabil de aia nu am inteles cum e cu probele obtinute pe baza unor principii stiintifice ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cunosc pe cineva intr-o situatie similara: se intoarcea noaptea acasa (avea inca doi pasageri in masina) si a lovit mortal un tanar care, rupt de beat, statea intins pe mijlocul drumului. Din pacate sectorul de drum era cu limita de 30 la ora.

 

Astfel ca i s-a dat inchisoare cu suspendare.

 

Legat de cazul prezentat mai sus, in motivarea sentintei scrie clar ca vina in cea mai mare parte apartine pietonului pentru angajarea necorespunzatoare in depasire.

 

Totusi, cealalta parte implicata in accident se deplasa de asemenea ilegal, deci clar trebuia sa raspunda intr-un fel.

 

Chiar ma gandeam ieri in timp ce motocicleam printr-un sat, legat de aceasta speta.

D.p.d.v. legal lucrurile sunt clare, motivarea judecatorilor mi se pare corecta si legitima, si nu adaug nimic aici.

 

Din punct de vedere moral insa treaba e mai complicata. Este de vina MORAL motociclista? Sau altfel spus, are de ce sa fie cu constiinta incarcata? Sau e doar o victima a unor circumstante? (Pentru ca si ea s-a ales probabil cu leziuni si cu motocicleta avariata).

 

Cati dintre noi merg oare cu 50km la ora in localitati? Ca sa nu fiu ipocrit pot spune despre mine ca anul acesta trag de mine sa merg intre 70 - 80 km/h in localitati.

Sub 70 mergeam cand eram incepator, si imi amintesc ca era foarte inconfortabil pentru ca eram depasit de masini, de multe ori fortat sa trag in partea dreapta, deci niste situatii neplacute si cu potential periculos.

Dat fiind acest lucru cei 70 la ora pe care ii avea motocicleta sunt "De bun simt".

 

Pe de alta parte, daca mergea cu 50, cel putin conform expertizei, omul acela era in viata iar motociclista si motocicleta intacte...

P.S. Legat de asiguratorul care isi recupereaza banii de la asigurat, nu este adevarat. Asiguratorul plateste partii vatamate suma stabilita in instanta.

Asiguratul plateste cheltuielile de judecata, si (in majoritatea cazurilor) recursul, care de multe ori costa la fel sau mai mult cu intregul proces.

Mai departe, partea vatamata daca nu e multumita de suma primita, poate da asiguratul in judecata pentru a cere si alte despagubiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
1 minute ago, einstein1984 said:

pai toti mai depasim limita, dar e bine sa stim ce insemna asta...... cat ne costa ca sa zic asa

Daca nu exista deces nu exista nici expertiza ... 

Numai daca esti increzator ca o sa te reincarnezi la infinit sunt sanse reale sa omori oameni pe drumuri publice .

In lumea reala e cam altfel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca in loc de pieton era unu care intorcea neregulamentra sau fara sa se asigure, murea bikera.... Si platea si despagubiri masinii. Sau cum o fi platit familia colegului cu BMW autobuzului.....

P.S expertiza e si la ranire, a ta sau a altuia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
6 minutes ago, einstein1984 said:

Sau cum o fi platit familia colegului cu BMW autobuzului.....

 

 

Mda , exact ce spuneam ...exemple de o raritate extrema prezentate ca fiind evenimente zilnice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E plina tara asta de experti......scoliti la Spiru Haret!De aia plecam cu milioanele afara,nu mai avem loc de experti,licentiati,masteranazi, si alte lighioane de calitate superioara!

Auzi,experti,ce gluma buna?Sau justitie!Alta gluma buna!Cunosc procurori si judecatori de o prostie rara!Numai gandul ca indivizi atat de prosti judeca libertatea si viata unor oameni,ma ingrozeste!Ca sa nu vorbesc de aia plini de bube!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yo4hgx Am facut o sugestie. In sprijinul afirmatiei ca nu am aruncat piatra pot aduce doua bucati de hartie din anul curent. Una zice sa aveam 86 pe sector de 50 iar a doua ca aveam 113 pe sector de 100. Iar faptul ca spun asta poate arata ca nu sunt ipocrit. Nu am fost si nu voi fi maicuta virgina in postura de conducator auto si nici in cea de pieton.

Da, dinamica conducerii (si a franarii) este diferita. Eu inteleg ca expertiza a stabilit viteza de impact. Asta se poate stabili si fara dinamica franarii. Sunt convins ca un expert criminalist iti poate calcula viteza cu care a fost condusa ranga de fier spre capul victimei. Si acolo dinamica este diferita. A mai fost un caz acum ceva ani (celebru aici pe forum) care s-a soldat cu dublu deces la impactul cu stalpul si in care a fost mentionata (oficial, in expertiza) viteza pe care cele 2 corpuri au avut-o in momentul in care au lovit stalpul. Cat avea motocicleta inainte ca cei doi sa se desprinda de ea nu a fost stabilit

 

Am avut si eu parte de un moment cu un pieton. Doar am "ingropat" furca si am ramas pe roti. Eu sunt de parere ca s-a datorat faptului ca stiam ca drumul este langa o zona pietonala intens "circulata" si ca nu aveam mai mult de 35-40. Daca as fi avut mai mult in momentul respectiv. . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, Starcream a spus:

Nu inteleg ce e asa o mare problema pentru toata lumea ca motociclista (prin asigurator) a platit daune dupa ce a omorat pe cineva mergand mai tare decat trebuia. 

Problema e ca vezi Doamne se creeaza un precedent si atunci motociclistii arzoi sunt expusi la o potentiala raspundere daca o ard cu mult peste viteza legala.  

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...