Sari la conținut

mortal intrare in Calarasi


ssk
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 89
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta viteza a fost una astronomica, cum se intampla de obicei pe aceea portiune de drum din Calarasi, din nefericire, dar problema este ca nu au existat urme de franare,  in ciuda faptului ca motociclistul era experimentat, ceea ce denota ca sunt sanse destul de mari ca automobilistul sa nu se fi asigurat absolut deloc si totul s-a petrecut in scurt. Probabil, la o viteza redusa ar fi fost alt deznodamant...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o crezi tu ca un sofer te poate anticipa cand zbori prea jos.
Cel mai bine ar fi sa lasati dracu viteza. La volan se afla oameni normali, nu piloti de curse care sa poata anticipa ca vii tu cu minim 40m/s din spate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, brancardierul a spus:

Cu siguranta viteza a fost una astronomica

 

Te asigur ca si la un impact la sub 100km/h urmarile structurale asupra a doua vehicule pot fi mult mai grave. Depinde de masa si unghi.

Cat despre sansele de supravietuire ale unui motociclist, tin mult de costum, casca etc. Dar cel mai mult tin de noroc, respectiv de ce se intampla DUPA impactul initial.

 

Nu e vorba mea, e tot de pe forum:

Nu viteza omoara, ci decelerarea prea rapida. 

 

Dumnezeu sa-l odihneasca si pe noi sa ne pazeasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DOUA BENZI pe sens....

LINIE DUBLA CONTINUA.....

SOSEAUA DREAPTA CU VIZIBILITATE BUNA 

 

cu cat mama dracului ati merge voi SFINTILOR MOTOCICLISTI.....50 KM/H??.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Just now, Alex_NRG said:
 

Te asigur ca si la un impact la sub 100km/h urmarile structurale asupra a doua vehicule pot fi mult mai grave. Depinde de masa si unghi.

Cat despre sansele de supravietuire ale unui motociclist, tin mult de costum, casca etc. Dar cel mai mult tin de noroc, respectiv de ce se intampla DUPA impactul initial.

 

Nu e vorba mea, e tot de pe forum:

Nu viteza omoara, ci decelerarea prea rapida. 

 

Dumnezeu sa-l odihneasca si pe noi sa ne pazeasca.

 

Eu am lovit un Logan mai vechi decat asta la 80-90 la ora si masina nu arata asa dupa impact...

 

1 minute ago, ianachim said:

DOUA BENZI pe sens....

LINIE DUBLA CONTINUA.....

SOSEAUA DREAPTA CU VIZIBILITATE BUNA 

 

cu cat mama dracului ati merge voi SFINTILOR MOTOCICLISTI.....50 KM/H??.


Maxim! Cat duce bordul... !
 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, Kosh a spus:

 

Eu am lovit un Logan mai vechi decat asta la 80-90 la ora si masina nu arata asa dupa impact

 

Nu a fost ăla impact la 80-90 km/h! Ai fi postat prin spiritism acum... Viteza inițială poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bulangiul ala cu Loganul a vrut sa intoarca de pe prima banda,confratele venea pe banda a doua,la prins direct in usa,altfel murea doar motociclistul!

Daca nu exista urme de franare,totul s-a intamplat la secunda!

Si de unde ati dedus voi expertii ca venea cu viteza astronomica?Lovitura in zona aia creaza efectul de armonica!Tabla e subtire,iar Loganul e stiut ca e 

slab la structura!Daca venea cu adevarat racheta,motocicleta intra in masina si acolo ramanea!

Cei mai vechi stiu de accidentul de pe DN1,la intersectia cu Izvoraniul,cand un  Mercedes a iesit in DN si a fost izbit de un motor cu doi pusti!

Toti trei si motorul au fost gasiti in Mertan!Care nu era un belit de Logan!

S-a umplut forumul de experti cu radar in kur!

Acum 4 minute, john17 a spus:

Nu a fost ăla impact la 80-90 km/h! Ai fi postat prin spiritism acum... Viteza inițială poate.

S-a discutat aceeasi chestie atunci,Kosh care acum face pe calugarul,spunea acelasi lucru!

I s-a explicat si atunci ca la viteza aia nu se lasa cu daune minore!Dar asa-i place lui sa faca pe gigidurul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate l-am cunoscut pe motociclist.Se dadea de multi ani cu sportive si avea experienta.Totusi nu l-a ajutat.Nu cred ca are vreunuo r1 si merge pe drumul ala cu 80-90.Lasati ipocrizia...RIP VALERICA !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Alex_NRG a spus:
 

Te asigur ca si la un impact la sub 100km/h urmarile structurale asupra a doua vehicule pot fi mult mai grave. Depinde de masa si unghi.

Cat despre sansele de supravietuire ale unui motociclist, tin mult de costum, casca etc. Dar cel mai mult tin de noroc, respectiv de ce se intampla DUPA impactul initial.

 

Nu e vorba mea, e tot de pe forum:

Nu viteza omoara, ci decelerarea prea rapida. 

 

Dumnezeu sa-l odihneasca si pe noi sa ne pazeasca.

Pai ai masa ambelor utilaje implicate, unghiul macar aprox iti dai seama, baga un calcul si fa o aproximare macar grosiera. Eu sunt slab la fizica deci pas. 

Doi la mana, casca, costum, cizme, robocop sa fii si tot nu te salveaza nici un noroc la IMPACT initial direct. Sau crezi sau poti calcula altfel? 

Impactul initial crezi ca i-a omorat pe cei doi sau ce a urmat? Rostogoliri, alunecari, whatever. 

Daca tot sustii ceva, fă-o pana la capăt la modul concret. Nu asa ar fi fair? Daca tot sustii ca "asiguri" ceva ma gandesc ca ai studii de specialitate sau macar lucrezi într-un anumit domeniu și poți face o "expertiza" grosiera cel putin. 

 

1 oră în urmă, adiy32 a spus:

 

Daca nu exista urme de franare

Poate a încercat cel cu moto o eschiva ceva? Sau franarea blana e singura optiune? 

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

 

@XaeL ce crezi soferul a facut intoarcerea peste linia dubla cu cap si ochii in patru? Din pacate nu mai este sa ne spuna dar iti garantez ca ar fi spus ca da.

 

Epic! 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea-s situatii fucked up, total diferite de "baiatul fara faruri, fara casca si fara permis".

 

Sunt adeptului mersului preventiv si de fiecare data cand ma urc pe moto imi propun sa merg cat mai atent si mai incet. 

 

Nu vizualizez drumul pe care s-a intamplat accidentul insa daca vorbim de un drum cu doua benzi pe sens, intins, cu vizibilitate, in afara localitatii, sa fim sinceri cu noi, ca te cam "intinzi" cel putin la 140/h. Nu zic de vitejii de 180, 200 si peste. Ori la 140 daca apare animalu in fata ta e urat! 

Se stie ca din momentul sesizarii obstacolului si pana la a initia o actiune trec mini 1,5 secunde. Daca esti obosit, etc sari de 2 secunde. Si apoi de la initierea manevrei, fie ca e franare, evitare, etc (plecand de la premisa ca manevra initiata este cea optima pentru evitarea impactului sau minimizarea efectelor acestora) si pana la a se intampla ceva efectiv mai trece timp. Iar la 140/h motociclistul, si la 0km/ora pe directia de mers a motociclistului pe care ii avea loganul iese ce vedem in stire.

 

Acum mai e scenariul in care motociclistul mergea cu o viteza mult mai mare. Aia nu disculpa clar Loganistul de vina, insa rezonabil gandind, la 200 - 240 sau chiar mai mult, el stand pe loc, nu stiu cat a apucat si cum a apucat sa vada, si daca din momentul in care l-a vazut a mai apucat sa faca ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ianachim a spus:

 

SOSEAUA DREAPTA CU VIZIBILITATE BUNA 

 

 

Probabil ca asa s-a gandit si ala cu masina inainte sa incalce regulile de circulatie. Solutia e sa gasim o chestie sa facem ceilalti participanti la trafic sa mearga corect la sange pentru ca noi sa putem incalca regulile de circulatie in siguranta. Poate o campanie de constientizare, ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, brancardierul a spus:

Cu siguranta viteza a fost una astronomica,

se pare ca nu....

Sunt sigur ca nu am luat totul in calcul, si am luat in considerare ce au scris astia aici: https://prnt.sc/odfxtu


Deci, soferul lovit intr-un accident lateral, are sanse sa decedeze la o diferenta a vitezelor vehiculelor de 40 mph, deci 64 km/h, si cand vehiculele sunt aproximativ la fel.

Consideram ca viteza masinii din accidentul de fata era zero in momentul impactului, iar masa ei este , sa zicem 1300 kg. Calculand la un impact lateral cu o masina similara, deci tot de 1300 kg si care circula cu 64 km/h (deci sa fie letal pentru soferul lovit), rezulta ca energia de impact este aproximativ 2.660.000 J conform ecuatiei: E=(m*v*v)/2

Acum, putem sa calculam cat trebuie sa fie viteza unui vehicul mai usor ca sa disipe aceeasi energie. Luam masa motocicletei+riderului de 350 kg. Rezulta ca viteza motocicletei ar trebui sa fie de vreo 125 km/h ca soferul din masina sa decedeze.

 

Cum am zis, sunt sigur ca nu am luat totul in calcul, dar concluzia este una cat se poate de nasoala. 

 

Acum, daca am gresit la calcule sau interpretare si viteza motocicletei trebuie sa fie mai mare de 125 km/h, imi pun cenusa in cap, dar chiar si la un impact la viteza aia, motociclistul e cam mort. Deci concluzia colegului Kosh (chiar daca face pe maicuta virgina - asa cum zicea cineva) e cat se poate de corecta. Sa lasam dracului viteza...

 

Multa putere familiei si apropiatilor ambilor. RIP!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, emylyo a spus:

Se dadea de multi ani cu sportive si avea experienta.Totusi nu l-a ajutat.Nu cred ca are vreunuo r1 si merge pe drumul ala cu 80-90.Lasati ipocrizia...RIP VALERICA !

 

Sa inteleg ca e "rusinos" sa mergi cu 90? Am fost crescuti cu frica de rusinea asta, tot timpul "ne vede lumea", "ce zice lumea"! Acum lumea zice RIP!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Kosh a spus:

S-o crezi tu ca un sofer te poate anticipa cand zbori prea jos.
Cel mai bine ar fi sa lasati dracu viteza. La volan se afla oameni normali, nu piloti de curse care sa poata anticipa ca vii tu cu minim 40m/s din spate...

Foarte corect! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, warlock a spus:

 

Sa inteleg ca e "rusinos" sa mergi cu 

Fff multe accidente cu motoare si cu deces😡

Urat urat si fff urat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băeții moraliști, hai să nu mai arătăm cu degetul. Care n-ai mers niciodată peste viteza legală pe o secțiune de drum deschisă, cu vizibilitate, două benzi pe sens și dublă continuă la mijloc? O bună parte dintre postacii de pe acest topic ar fi fost la fel de morți în aceeași situație. Cum zice @ianachim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Alex_NRG a spus:
 

Nu viteza omoara, ci decelerarea prea rapida. 

 

Este corect ceea ce spui.

Doar ca decelerarea se traduce pina la urma in putere. P= E/t.  Adica in cat timp energia cinetica, a mobrei in cazul de fata, se disipa.

Ca sa scada puterea de impact ai doua variante:

1 - lungesti timpul in care energia se disipa, iar asta este treaba constructorilor de masini care inventeaza tot felul de zone de deformare ca sa nu te izbesti de masina ca de un zid

2 - reduci energia cinetica, adica mergi cu viteza mai mica. Iar asta este exclusiv treaba celui care piloteaza mobra.

 

@Endurache Comentariu de nota 20.

 

Asa arata un impact lateral auto-moto. Moto a intrat cu 60 km/h in masina care merge cu 30 km/h.

Un test de acuma 15 ani.

Fiecare sa priveasca cum arata Logan-ul si cum arata Merzan-ul  si sa inteleaga ce doreste.

 

 

Iar aici se vede ce se intampla cand intra un motociclist in spatele masini cu o viteza de 30 km/h. Spune nenea ca asa a aratat statistica ca la impactul moto din spate in auto viteza de impact este de circa 30 km/h.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...