Sari la conținut

mortal intrare in Calarasi


ssk
 Share

Postări Recomandate

Acum 12 ore, Alex_NRG a spus:
 

Nu viteza omoara, ci decelerarea prea rapida. 

 

Este corect ceea ce spui.

Doar ca decelerarea se traduce pina la urma in putere. P= E/t.  Adica in cat timp energia cinetica, a mobrei in cazul de fata, se disipa.

Ca sa scada puterea de impact ai doua variante:

1 - lungesti timpul in care energia se disipa, iar asta este treaba constructorilor de masini care inventeaza tot felul de zone de deformare ca sa nu te izbesti de masina ca de un zid

2 - reduci energia cinetica, adica mergi cu viteza mai mica. Iar asta este exclusiv treaba celui care piloteaza mobra.

 

@Endurache Comentariu de nota 20.

 

Asa arata un impact lateral auto-moto. Moto a intrat cu 60 km/h in masina care merge cu 30 km/h.

Un test de acuma 15 ani.

Fiecare sa priveasca cum arata Logan-ul si cum arata Merzan-ul  si sa inteleaga ce doreste.

 

 

Iar aici se vede ce se intampla cand intra un motociclist in spatele masini cu o viteza de 30 km/h. Spune nenea ca asa a aratat statistica ca la impactul moto din spate in auto viteza de impact este de circa 30 km/h.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 96
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@Silver Arrow a klasse e mai usor (cred) si a fost lovit in cu totul alt punct fata de centrul lui de greutate. Dar da, e o diferență majora intre cum arata ala si cum arata loganul

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 99 cand am vazut primul r1 nu am vazut vreun posesor care sa mearga 50-90-130.Se pare ca tastaturistii de pe acilea merg toti legal.Kosh...busa ta merge 50-90-130?Si eu care merg extremely safe(zic eu)mai scap cand soseaua si traficul permit.Urat ca au pierit 2 oameni:au gresit ambii...cumul de greseli=accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, emylyo said:

Kosh...busa ta merge 50-90-130?

:))))))))))))))))))))))))))) 

12 minutes ago, emylyo said:

 cand soseaua si traficul permit

Doh.

Editat de XaeL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza prea mica pe un drum cu doua benzi pe sens trebuia sa ridice semne de intrebare, erau toate sansele sa pregateasa o intoarcere, la fel ca si rotile virate spre sosea a unei masini parcate.

 

Nu exista alta solutie decat sa te pazesti, mai multa atentie din partea soferilor, despartitoare, astea-s vise.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emil, Nu vreau sa incep o polemica de tipul "eu fac si eu dreg" ptr ca nu conteaza.
Ma intereseaza mai mult sa nu mor ca un caine pe strada. Mi-a ajuns cascadoria din 2016.
Cum merg eu este problema mea, mai ales ca tot timpul am sotia in spate.
 

6 minutes ago, XaeL said:

:))))))))))))))))))))))))))) 

Tu nu esti in recuperare dupa o "cascadorie"?
Sau ma insel! Daca nu ma insel, si-as fi in locul tau, parca m-as abtine sa rad, cel putin o perioada!
 

 




 

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Smiley-ul lung se referea la faptul ca, din toata lumea de pe forum, probabil Kosh chiar merge legal. El si cu Silver Arrow. Si tu de kosh te-ai gasit sa comentezi cu 50 90 130.

 

Doh -> trebuia sa scriu duh. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand sa nu comparam grosimea tablei Mercedesului cu tabla Daciei ( sa nu mai vorbim de stalpii de rezistenta si altele ) . 

In al doilea rand , Loganul facelift cum e cel implicat in accident ( sa zicem ca era 1.6 benzina ) are 980kg , iar A class-ul ( 1.4 benzina ) 1060 kg ( conform www.auto-data.net ) . 

Si in ultimul rand si cred ca cel mai important , Loganul a luat 3 stele Euro Ncap , iar A-class 5 stele . 

Deci este posibil ca motociclistul sa nu fi avut chiar viteza luminii cum afirma unii si cum a spus si PzKpfW , multi puteam fi in locul lui . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele 3 stele ale Loganu-ului banuiesc ca stii ca au venit din lipsa ESP-ului ca dotare standard.

Stelele se refera la protectia pasagerilor si a pietonilor.

Nu vad cum judecam dupa NCAP impactul cu motocicleta.

Stii cat este tabla la Merz si la Logan? Ca eu nu stiu.

Iar o tabla mai subtire la Dacia putea fi putut fi in avantajul motociclistului.

Impactul in filmulet este in usa, care stalpi si care altele? Poate SIPS daca o avea Mercedes-ul.

Sau iarasi mergem pe folclor? Dacia e jeg ca e romaneasca/frantuzeasca, Merzanul e nemteasca si este beton.

Diferenta de masa de 6%. Zic ca pentru a ne face o idee nu ne incurca.

Ceea ce difera intre ceea ce se vede pe Youtube si ce s-a intamplat la Calarasi este ca impactul la test a fost 100% perpendicular, pe cand la Calarasi mie mi-a parut ca nu a fost fix perpendicular si asta schimba treaba.

 

Cum am spus, fiecare intelege dupa mintea lui ceea ce se vede in filmulete in comparatie cu ce se vedea pe filmul cel sters.

 

Este pacat ca s-au pierdut inca 2 vieti pentru ca nu vrem sa respectam regulile. Asta este. Sau doar soferii nu vor (ca sa nu se supere unii de pe aici).

Este un accident care se poate intampla oricui, si poate avea consecinte fatale pentru motociclist chiar si la viteze mai mici decat cea legala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta de masa este intr-adevar de 6% insa nu si daca pui la socoteala lungimea A-classului 3776mm si a Loganului 4288 mm , in concluzie diferenta creste simtitor . 

Am raportat stelele Ncap strict la protectia soferului altfel statistica ar fi fost  3* sofer , 3* copii si  1* pietoni -medie : 2.33 ; la A- class 5* , 4* , 2* , media 3.66 . destul de mult zic eu . 

Nu mergem pe folclor , mergem pe statistici sau astea nu sunt importante ? Deci si Volvo e nasoala ca e Suedeza ... in contextul in care nu s-a inregistrat niciun deces in modelul XC90 ; hai sa murim in ea , doar suntem nationalisti nu ? 

 

PS : ce masina ai ? 

PS2 : lucrez la Dacia , stiu cat de cat ce vorbesc . 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauza de fond a acestor tip de accidente, si nu numai, este lipsa infrastructurii rutiere din Romania.

 

Indiferent cat de corect ar fi, este doar o chestiune de timp pana cand un sofer sau motociclist se va regasi in situatia de a fi obligat sa incalce legea. In lipsa autostrazilor, toate DN-urile trec prin localitati unde, pe langa restrictiile de viteza, daca ai treaba pe "partea cealalta" a strazii pur si simplu nu ai unde sa intorci. Si daca totusi ai norocul sa gasesti o linie intrerupta sau o mini-intersectie unde poti intoarce legal, aceasta este prost sau complet nesemnalizata, fara vizibilitate, etc. De orasele mari nu are rost sa discut... Dumnezeu cu mila!

 

Reteaua rutiera din Romania a fost proiectata de niste comunisti fara minte si viziune care nici in visele lor cele mai umede nu au prevazut ca in cateva decenii fiecare membru al unei familii va avea masina. Bine, aglomeratia si supra-popularea este o problema mai generala insa in Romania descendentii maimutelor comuniste continua abordarea problemei in acelasi stil: mai multe restrictii! Nu ca ar avea prea multe optiuni...

 

Ca sa supravietuiesti ca motociclist in aceste conditii trebuie sa dezvolti un al 7-lea simt cu care sa mirosi psihologia strazii si sa te adaptezi continuu la situatiile specifice de moment. Sa nu stai in unghiul mort, sa identifici instant cocalarii si soferii cu carnet cumparat, sa o lasi mai moale daca starea de spirit sau oboseala iti afecteaza puterea de concentrare, sa nu te lasi antrenat in provocari, etc. lucruri valabile nu neaparat pentru motoarele sport.

 

Nu sustin nerespectarea legii insa daca nu esti ipocrit trebuie sa accepti ideea ca uneori pur si simplu chiar tu nu poti respecta legea ad-literam, si deci nici nu poti sa te astepti de la ceilalti participanti la trafic sa o faca. In aceste conditii de fond insa intervine adevarata problema, caracterul soferilor. Atata agresivitate si lipsa de politete ca in Romania nu am vazut nici prin tarile bananiere! Si am condus ceva prin coclaurile lumii...

 

Sigur, viteza este un factor agravant mai ales in anumite conditii, problema majora este alta! Parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, yo4hgx a spus:

Atata agresivitate si lipsa de politete ca in Romania nu am vazut nici prin tarile bananiere! Si am condus ceva prin coclaurile lumii...

 

ia-o spre est, in special caucaz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Petrescu Mircea a spus:

Diferenta de masa este intr-adevar de 6% insa nu si daca pui la socoteala lungimea A-classului 3776mm si a Loganului 4288 mm , in concluzie diferenta creste simtitor . 

Am raportat stelele Ncap strict la protectia soferului altfel statistica ar fi fost  3* sofer , 3* copii si  1* pietoni -medie : 2.33 ; la A- class 5* , 4* , 2* , media 3.66 . destul de mult zic eu . 

Nu mergem pe folclor , mergem pe statistici sau astea nu sunt importante ? Deci si Volvo e nasoala ca e Suedeza ... in contextul in care nu s-a inregistrat niciun deces in modelul XC90 ; hai sa murim in ea , doar suntem nationalisti nu ? 

 

PS : ce masina ai ? 

PS2 : lucrez la Dacia , stiu cat de cat ce vorbesc . 

Ne-om fi intalnit prin Dacia 😂

Volvo a fost suedeza acu' e China 🤪

Am Renault Koleos de serviciu, Nissan X-Trail 2004 al meu

Am avut Dacii de diverse feluri si nu am tusit, am bagat cu ele Austria, Germania si Elvetia si nu am ramas in pana,  am dorit un Duster dar nu aparuse inca pe vremea cand aveam nevoie de o masina, asa ca m-am ales cu varul lui Duster , un Koleos.

Dar masina mea de suflet este Mercedes W126 300SE 1990, langa  Citroen DS 21 Palace 1967 si Datsun 240Z 1973.

 

Ce a fost Volvo ( de ex. 240 sau 244) si ce au ajuns ....

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Petrescu Mircea a spus:

 

PS2 : lucrez la Dacia , stiu cat de cat ce vorbesc . 

la logistica lucrezi probabil, altfel stiai ca 5 stele din 1999 cand s-a testat A classele ala din poza (care ar fi picat altfel) sunt altceva decat NCap din 2008 cand s-a testat sandero 1. 

"Side impact Protection for the driver was good even though the side airbag contributed little or nothing and the latches of two doors were activated by the impact, causing them to open. "

meredesul a luat 4 stele si 16 puncte la lateral, sandero 2008, a luat 17 puncte si a facut si test cu stalpul cu punctaj maxim https://www.euroncap.com/en/results/dacia/sandero/18373

Joac-o pe asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Endurache a spus:

Probabil ca asa s-a gandit si ala cu masina inainte sa incalce regulile de circulatie. Solutia e sa gasim o chestie sa facem ceilalti participanti la trafic sa mearga corect la sange pentru ca noi sa putem incalca regulile de circulatie in siguranta. Poate o campanie de constientizare, ceva.

 

Nu cred exista conservar sa inteleaga daramite sa mai invete ceva din campania de constientizare . Un mars pt ei e doar un prilej de a injura printre dinti ca se blocheaza bulevardul si ca ambaleaza lumea motoarele !

Ar trebui legi dure ca sa zicem in Olanda sau Elvetia ( e doar un exemplu  nu sunt sigur ca cel mai bun ) , inchisoare cu multi ani , fara exceptie si condamnare cu suspendare si amenzi colosale pentru cei care incalca regulile de circulatie ...

Ar trebui sistem de leasing / rate facil pentru achizitia de motociclete / scutere , cu cat vor fi mai multe in trafic cu atat va fi si mai mult respect , atunci cand in fiecare familie va fi un scuter , se vor gandi ca au si ei pe cineva drag , care e biker ...poate nu va mai fi atat de multa ura pe donatorii de organe 

Ar trebui sa nu mai fure jegurile astea din politica banii pentru strazi ( nu doar pentru autostrazi ) , ar trebui sa angajeze ceva japonezi sa le faca sistematizarea traficului in asa fel incat sa se evite intersectiile , se pot face pasaje subterane , supraterane , ronduri giratorii , despartitoare de sens cam peste tot ...

Ar trebui sa se taie ajutoarele sociale , daca nu mai exista asistati sociali , poate se reduc numarul betivilor pe sosele 

 

RIP pt cei decedati 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, angus_young a spus:

Ar trebui sistem de leasing / rate facil pentru achizitia de motociclete / scutere , cu cat vor fi mai multe in trafic cu atat va fi si mai mult respect , atunci cand in fiecare familie va fi un scuter , se vor gandi ca au si ei pe cineva drag , care e biker

 

Aici e buba, cu multi ani in urma eram pe doua roti la Roma si m-am intins pe sosea din cauza unei pete de ulei sau motorina. S-a oprit tot traficul si toti erau ingrijorati despre situatia mea, nu patisem absolut nimic si nu stiam cum sa fac sa eliberez traficul mai repede. Pana nu s-au asigurat ca sunt bine nu a plecat nici un sofer de acolo, nu claxona nimeni si nu s-a enervat nimeni.

 

Dar in Italia sunt milioane de mobre pe strada.

Editat de Nguyen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goe 75:man, nu zici rau ce zici. Dar te întreb... De ce plm nu ar putea respecta ad literam litera legii marea majoritate a soferilor din Romania? Care, probabil(nu am vreo statistica anume) isi freaca mașinile in proportie de 99% din timp pe niste distante pe care le-ar putea parcurge pe jos in acelasi timp(aproximativ sa zicem)? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot se discuta pe langa subiect, zic si eu ca in orice tara se incalca legea si limita de viteza, problema la noi e bun simtul, smecheria, prioritatea de bmw/taxi. Cand vor baga amenzi de sa-ti planga sufletul sau sa-ti ia permisul pe vreo 2-3 ani, abia atunci se vor mai civiliza soferii. Si tot se va incalca legea si limitele de viteza, dar toti se vor asigura de 7 ori inainte de manevra..sa nu fie politie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@george05pai daca vorbesti motociclisitlor de respectat regulile de circulatie sau doamne fereste limitele de viteza te fac maicuta neprihanita imediat.... Ha sa fim noi maicute neprihanite intai inainte sa dam vina pe conservari

Editat de einstein1984
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 hours ago, george05 said:

@goe 75De ce plm nu ar putea respecta ad literam litera legii marea majoritate a soferilor din Romania? 

Pt că ar fi aproape imposibil. De ce? Lipsa infrastructurii ar fi principalul motiv, cred eu. Hai sa îți dau exemple doar din zona mea. Atât intre Buzău și Ploiesti, cât și între Buzău și Brăila sunt drumuri cu o singura banda pe sens, pe care îți circula, pe lângă TIR-uri, și utilaje agricole, și adesea, in special în localități, căruțe. Nu mai zic că e plin de localități pe aceste drumuri. Daca nu ai tot timpul din lume si nervi de oțel, e f greu sa nu mai scapi un pic mâna-n gaz, într-o depășire. Alt exemplu: mergeam către mare, de la Slobozia am făcut prin Drajna Noua pt a ieși pe A2. La un moment dat, blocaj total, coloana pe kilometri. Se lucra în jurul prânzului, acum, in plin sezon, la asfaltare. Ca motociclist, ce sa fac, sa stau oare în rând cu celelalte mașini si să mă coc in suc propriu, sau sa depășesc coloana, încet? 

Ce nu trebuie încălcate niciodată sunt regulile nescrise ale bunului simț. Dar s-ar întâmpla asta, cu toții ne-am simți mult mai confortabil într-o țară în care Statul, in primul rand, nu-ți oferă respectul cuvenit.

Îmi vine extrem de greu sa cred că există cineva care merge legal non-stop, dar poate nu cunosc eu...

Cat despre cei decedați, Dumnezeu să-i ierte... O singură secundă de neatenție poate duce la asemenea nenorociri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bart, citește mai atent ce am scris. Ai dreptate in ce spui dar eu ma refeream la acel procent (covarsitor spun eu) al celor care dețin auto/moto doar pt ca "asa e normal". Persoane care eu consider ca ar putea circula non stop legal fara sa resimta vreo consecinta negativa(timp pierdut, nervi, etc).

 

Am facut niste "teste stiintifice" acum vreo 3 luni. Pe drumul Baia Mare-Cluj(150km) am mera cu auto in felul urmator:

1)100% legal. Am facut 2h5m pana la destinatie. 

2)70kmh localitati,100kmh exterior. Am facut 1h57m. Nici un eveniment sau vreun pericol. 

3)90kmh localitati, 120kmh exterior. 1h45m. "Aproape pericole" la tot pasul. 

 

Ieri am facut 800km cu motorul(150km in Romania, 650km Ungaria-Slovacia). Mergand legal incolo am ajuns in 5h. Inapoi, mers mai voiniceste am facut 4h35m. Vorbesc de timp efectiv in mers. 

In cotetul asta de tara, la distantele pe care le acoperim in mare parte din timp, castigul de timp e nesemnificativ grăbindu-te și punându-te pe tine și pe altii in pericol. 

Concluzia mea e ca incalcam regulile doar pt ca ni se permite, pt ca nu suntem trasi masiv la răspundere, pt ca suntem o natie de toata rusinea, etc. 

 

PS:am avut un drum anul asta pana la Toplita, masina cu remorca, in care am mera regulamentar toti cei 550km. Eram odihnit maxim, nestresat, linistit dupa drum. Si culmea, in mare masura din timp, as aprecia ca majoritatea circulau regulamentar. Plm, se poate, doar ca e mai comod sa ne plangem de infrastructura, politica, whatever decat sa punem "mana de la mana"  pt binele nostru, al tuturor. 

 

PS2: am luat un radar acum 3 zile la 78 kmh cica in localitate. Eram pe zona de franare cu limita de 70kmh. Dovedibil. Dupa 4000km in concediu si mers legal elegant cu familia, iau acest radar "pe japca" sa zic asa la 15km de casa. Ascunsi militienii in boacheti de nu i-am vazut unde sunt parcati nici cand eram oprit lângă ei. Si noi(pulimea) și ei (autoritatile) ne meritam reciproc. 

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Bart Bz said:

 coloana pe kilometri

Pai aici, Silver Arrow ar sta in coloana. Majoritatea insa ar depasi cu cap si cu ochii in patru: adica sa fie siguri ca nu iese auto din coloana (daca are unde), ca nu intoarce auto brusc in loc (daca are unde), ca nu deschide auto portierele etc. Si ar depasi cu o viteza de bun simt, care sa ii permita sa verifice toate chestiile de mai sus. Adica nu ii dai suta pe langa coloana oprita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bart Bz raspunsul la intrebarea lui @goe 75 - sa traiesti coane! - care este dezarmant de simplu: pentru ca romanul este smecher.  Chiar si tu, care consideri ca motociclistul trebuie sa aiba alt regim decat conservarul. De ce? Doar pentru ca tie iti este cald si soferului ii este bine cu aerul conditionat? Noi alegem sa mergem pe motor, nu  ne pune nimeni. Asa, fiecare poate gasi motive de ''a fi altfel'': unul trebuie sa ajunga la spital, unul are copii, unul e batran, pe altul il taie pisarea etc. Faptul ca tu cu mobra, daca ai loc, ai aceasta posibilitate de a te strecura prin coada si sa scapi mai repede este avantajul tau si nimica mai mult.

 

De ce trebuie sa dam vina pe altii sau altceva decat soferul roman? Si uite un exemplu ca nu infrastructura e problema ci infrastructura educationala a romanului.

Venit prin Ungaria spre RO pe autorstrada. Viteze de circulatie pentru gusterii romani: 130-140 km/h. Intrat in Romania aceeasi gusteri au dat fiecare in masina cat s-au priceput.  Si la vreo 15 km dupa granita radarul pe mareata A1.

Injuraturi ca in loc de preventie stati la panda, si alte texte. Gusterii erau din AR si TM, deci nu poti spune ca ''imbatraneau'' circuland legal pina acasa.

 

Mergi in Norvegia: autostrazi sunt putine si scurte la cat de mare e tara. Cand o iei spre cercul polar si mai sus limita de viteza 80 km/h si uneori 90 km/h pe niste sosele unde mai repede m-am intalnit cu vulpea decat cu o masina.

DSC_0011.thumb.JPG.be821c9bd797e09b08db95c4930fb4a9.JPG

Faci 3 zile pina la Nordkapp daca o iei prin Norvegia si vreo 2 zile juma' daca o iei prin Suedia (aici ai si amenzile radar mai mici 😋), distantele fiind comparabile. Si crede-ma ca norvegienii au si loc si bani sa faca autostrazi cu 4+4 benzi, nu cu 2+2. Si uite ca ei circula legal.

 

In schimb ai spus o vorba: ''Daca nu ai tot timpul din lume''. A aparut chestia asta printre romani, poate si printre altii dar nu cunosc, ca ne alearga timpul si gata scuza, avem vinovatul.

A explicat foarte corect @george05 ca economia de timp intre a merge normal si a goni cu riscuri mari, intr-o tara precum RO,  este suficient de mica ca sa nu merite. A uitat sa mai precizeze ca si consumul de benzina se duce in pod cand conduci voiniceste. Am verificat si eu acuma vreo 10 ani pe Buc- Cluj si retur. Mers normal la dus a fost sub 7%, gonit la intoarcere si am sarit de 10%.

 

Ca tot ai pomenit de PH si BZ. Am mers si eu deseori pe Buzau -Mizil-Ploiesti. Fratioare gonesc bastinasii, cot la cot cu bucurestenii, cu masinile de nu este adevarat. Depasiri la limita, coloane de fum negru cand calca dizelu' pe coada, slalom, tot ce vrei. Si vezi cum ajung imbecilii cu 2 minute inainte ta la vreo benzinarie. Nu are absolut nici o legatura cu infrastructura.

 

Da, sunt de acord ca daca ai avea autostrada continua Bucuresti-Satu Mare ai face 6 ore in loc de 10, dar sa nu crezi ca va circula romanul smecher si descurcaret cu 130 km/h.

 

Baga o tura pina pe minunatul litoral romanesc sa vezi cam cum se circula pe autostrada Buc - C-ta. Deci pe infrastructura care zici ca lipseste. Se suie cu masina (orice marca, orice model)  pe tine daca indraznesti sa depasesti sa 130 km/h pe banda 2.

 

Sta in firea romanilor sa aiba scuze pentru absolut orice: pai daca am avea noi banii vesticilor ne-am construi si noi autostrazi,  daca am avea autostrazi am merge si noi legal si civilizat, si asa mai departe. Am avut munti de bani de la UE (care din pacate nu se pot cirodi), s-au cheltuit sume fabuloase si avem niste segmente de autostrazi de calitate indoielnica, scumpe ca porcul, pe care alearga romanul cat il tine fierul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...