Jump to content

Recommended Posts

Importata initial pentru mine, din UK.

24.728 mile -> 39.796 Km.

Carte service + facturi, revizionata doar in service autorizat BMW.

Certificat de autenticitate RAR/ITP/Carte auto efectuat 16.07.2019

Revizie efectuata la Bavaria Bucuresti 02.07.2019

ABS / ESA / ASC / Quickshifter / RDC / Mansoane incalzite.

Pilot Road 5 fata/spate, in stare foarte buna.
Placute noi TRW fata/spate.

2 chei+ cheia de plastic.

Booster Plug instalat.

 

Fara vreoun accident sau scapare din neatentie.

 

Pret 6100 EUR. 

 

Se poate vedea in Bucuresti, zona 1 Decembrie.

 

Telefon : 0748305359

 

Motocicleta nu este momentan inmatriculata pe numele meu, trebuind sa merg din Bucuresti in Galati pentru a o inmatricula, si din moment ce as vrea sa o vand, nu prea se justifica timpul petrecut pe drum pentru inmatriculare si apoi pentru vanzare iar.

 

Super ok tehnic. O pot aduce la verificare in service pentru oricine doreste. De asemenea, seria de sasiu este WB10508059ZV68613, pentru oricine doreste sa o verifice.

Aspectul de asemenea este foarte ok, desi nu perfect, are totusi 10 ani. Exista o zgarietura foarte mica in partea de jos a carenei stangi, si foarte putina vopsea lipsa pe furca, unde este prinsa aparatoarea, + uzura de la bocanci moto, vizibila in poze.

 

Doresc sa o vand pentru ca nu ma impac deloc cu pozitia dupa o perioada scurta.

WhatsApp Image 2019-07-01 at 11.49.06 (4).jpeg

WhatsApp Image 2019-07-01 at 11.49.06.jpeg

WhatsApp Image 2019-08-03 at 20.10.32.jpeg

WhatsApp Image 2019-08-03 at 20.10.33 (1).jpeg

WhatsApp Image 2019-08-03 at 20.10.33 (2).jpeg

WhatsApp Image 2019-08-03 at 20.10.33 (3).jpeg

WhatsApp Image 2019-08-03 at 20.10.33 (4).jpeg

WhatsApp Image 2019-08-03 at 20.10.33.jpeg

WhatsApp Image 2019-08-03 at 21.05.41.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum ți-ai dat seama ca nu te impaci cu pozitia dupa o perioada scurta din moment ce motocicleta nu e înmatriculată? Întreb si eu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simplu. Am venit pe ea din UK. Dureaza putin pana vin acte/faci asigurare etc, dar e rezonabil. Facand cei aprox. 2900 km pana in Bucuresti in cam 4 zile, am avut destul timp sa-mi dau seama ca nu sunt ok cu pozitia 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaaaa, hahaaaa! Am înțeles. Bafta la vanzare! 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super frumoasa spor la vanzare

@iaco cumpara la om bijuteria :D si scapa de cotetu tau

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Intre timp, venind cineva sa vada utilajul, mi-a aratat ca pe motocicleta sunt carene originale, dar revopsite din gri, in acel alb, ceea ce mai mult ca sigur din neatentie, nu am observat initial.

Pot doar sa presupun acum ca unul din proprietari a dorit neaparat sa fie alba, urme de scapare/ accident nu sunt, nici istoricul nu reflecta.

Mai scadem si pretul in urma constatarii.

5800 EUR

 

Edited by jinxed

Share this post


Link to post
Share on other sites

E perioada moarta de vanzare a motoretelor :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ribo Intr-adevar. Sunt totusi impacat cu gandul ca va trebui sa mai astept o perioada buna de timp, plus ca mai am un CBF600S, care va trebui sa dispara si el cel mai probabil dupa, pentru a face loc la bordura din fata blocului pentru un Tracer 900 GT😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, jinxed said:

@Ribo Intr-adevar. Sunt totusi impacat cu gandul ca va trebui sa mai astept o perioada buna de timp, plus ca mai am un CBF600S, care va trebui sa dispara si el cel mai probabil dupa, pentru a face loc la bordura din fata blocului pentru un Tracer 900 GT😁

nu stiu cum ai ajuns la tracer 900 gt avand k1300s :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tracer-ul este mai confortabil, mai ușor și mai nou. La restul este sub K13S.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, Ribo a spus:

nu stiu cum ai ajuns la tracer 900 gt avand k1300s :(

Pai, am decis sa raman la pozitia mai dreapta, la ceva in jur de 200kg si in jurul a 100 cai. Ori Tracer ori un naked. Poate pe viitor sa tin un k1300s ajustat pt dimensiunile mele sau ceva similar ca si al doilea moto, dar momentan nu e cazul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, jinxed said:

Pai, am decis sa raman la pozitia mai dreapta, la ceva in jur de 200kg si in jurul a 100 cai. Ori Tracer ori un naked. Poate pe viitor sa tin un k1300s ajustat pt dimensiunile mele sau ceva similar ca si al doilea moto, dar momentan nu e cazul.

daca as da k12 ele l-as lua pe-al tau maine..dar cum am zis nu se vand motociclete acum :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, Ribo a spus:

daca as da k12 ele l-as lua pe-al tau maine..dar cum am zis nu se vand motociclete acum :))

 Pai ce are asta fata de al tau 😁 100 cm3😋

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Djenavar said:

 Pai ce are asta fata de al tau 😁 100 cm3😋

neah...niste chestii imbunatatite  pe la motor distributie etc etc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, Djenavar a spus:

 Pai ce are asta fata de al tau 😁 100 cm3😋

Din ce imi amintesc diferenta in ceea ce priveste transmisia, k13s are versiunea urmatoare de ESA, intinzator distributie imbunatatit, mapare mai decenta, si cativa ponei in plus bineinteles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...