Sari la conținut

Yamaha XJ6 Diversion ( First Bike )


RoHD
 Share

Postări Recomandate

Buna, ea e Yma. 

An:2009

Cc: 600

km: 12xxx ( in poza are 10xxx cand am achizitionat-o acu 2 luni)

toba: Scorpion RedPower FULL + cea originala ( trebuie pentru verificarea tehnica periodica ) 

in rest... Stock!

Ce pot sa zic e ca, e PERFECTA ca si prima motocicleta. Cautarile erau: 4 cilindri, sub 4000 euro (40.000 sek Suedia), sa fie dupa 2007. Cand am aplicat filtrele aceasa Yamaha mi-a captat atentia INSTANT. Eram in Romania inca faceam scoala moto. Imediat dupa examen (admis) am sunat dealer-ul in Suadia si am rezervat-o. Era la 220 km distanta de unde locuiesc eu. Dar nu imi era frica sa conduc primul meu drum ca motociclist pe prima motocicleta un drum national de 220 km. Doar pentru ca a fost “pure love at first look”. 

O recomand incepatorilor!!!! M-a iertat de 2-3 ori, tragand aiurea de acceleratia in turati mari.

Modificari pe viitor:

crash paduri

power commander 

semnalizari led

Manete scurte ( frana+ ambreaj) cele stock isi fac treaba fff bine dar arata 😒

 Sper sa avem parte de aventuri frumoase fara evenimente ne placute.

 

Asfalt incins tuturor!!! 🏍💨 

 

97F4F6BB-A9AA-4A05-82CA-24343150C2B3.jpeg

2330DAF8-4144-42F0-86D8-52347E8FC7B4.jpeg

B7210465-F651-4E40-BB02-AB6951794DD4.jpeg

B872B87D-0E2F-432D-A9B3-6DDF75618AB1.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Sa o stapanesti sanatos! E identica cu prima mea motocicleta, acelasi model, acelasi colorit.

 

A mea a venit cu semnalizari pe LED, intr-adevar schimba f mult look-ul, e o modificare pe care iti recomand sa o faci. Am mai pus pe ea stop fumuriu LED, luat de aici. Se monteaza/demonteaza f rapid, 3 suruburi sub sa plus un conector plug-n-play.

 

Eu nu m-am inteles deloc cu manete scurte, sunt prea scurte si nu imi incap toate degetele pe ambreiaj. In schimb, am pus manete lungi, care de fapt sunt mai scurte cu vreo 3 cm fata de cele OEM, dimensiune perfecta pt mainile mele, dar ca si aspect estetic. Ia asta in calcul cand comanzi.

 

Cat despre power commander, nu-i vad rostul pe motocicleta asta care nu e o racheta si nici nu va deveni dupa instalarea dispozitivului (iar injectia e si ea destul de rafinata). Mai ales la cat costa unul, mai degraba cu banii aia puneai diferenta si luai ceva cu ABS. Mai util mi se pare un indicator de treapta de viteza, avand cutia destul de scurta, pe autostrada vei cauta des a 7-a si deci te va ajuta sa eviti astfel de momente.

 

Iti las cateva poze sa-ti faci o idee cum arata cu semnalizari si stop LED, plus o imagine in care se vad putin manetele de care vorbeam.

 

eae1b1c8-6620-461d-a736-ec366e0f8f08.thumb.png.fb77b5bb7f309caa2ee7d5b745574dbb.png

 26dc21b1-0fb9-4c80-b74c-206b237b6317.thumb.JPG.8c4c52f1343146d7ae1264f723ba3a9e.JPGb3a3a9f1-037f-46c8-9348-ea7b9bd9a906.thumb.JPG.7529ee19230ac5c924c645d6b4e8d50a.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stopul e demential!!! Manetele nu le vreau pe cele mai scurte, doar putin mai finute cele OEM sunt badarane pentru 2019. indicatorul de viteza nu l-am mai trecut ca e pe drum. Power commander... Aici e o dilema mare pe care sper s-o rezolv curand aici pe forum. Am intrebat in sectiunea Service daca e SAU nu e nevoie de el, avand in vedere toba aftermarket. Multi spun sa pui DynoJet sau alternative la fuel tuning ca distrugi motorul. Toba modifica cantitatea de aer si de aceia. 

Dupa mine, NU asa cheltui bani multi pe acest motor. Fiind primul, sunt constient ca i-l voi vinde si nu se merita investiti MARI. Dar nici nu vreau sa-l distrug. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Iti dorim multe curbe la stanga... 

Cand o sa inveti sa te dai pe curbe ,toba montata asa jos o sa fie o problema .

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu de fapt vrei toba pentru galagie mai mare? Sau ma rog sa aiba un zgomot mai fain, sa arate mobra mai bine etc .? Ca putere mai mare spui ca nu doresti.

La fel manetele vrei sa fie frumoase sau functionale? Sa vezi ce fain o sa fie cand o sa iti scape degetele de pe una dintre ele ....

Motorul incepe la admisia de aer si se termina la coada tobei de esapament. Orice modificare pe traseu va modifica echilibrul lantului.

Mergi cu ea, va imprieteniti bine si apoi vezi tu care e treaba cu manete , tobe si alte modificari.

 

Sper ca ai mai multa grija la pilotat decat ai grija la gramatica 😊

 

Asa si apropo de manete scurte, ca de altfel de toate componentele pe care vrei sa le schimbi, ai grija sa fie omologate , mai ales daca vrei sa te mai plimbi cu mobra pe afara. Sa nu ai vreo surpriza pe la vreun filtru al al politiei.

 

In rest sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Silver Arrow a spus:

Tu de fapt vrei toba pentru galagie mai mare? Sau ma rog sa aiba un zgomot mai fain, sa arate mobra mai bine etc .?

 

Am citit un articol interesant despre tobe la mobre, UE vrea sa reduca nivelul de zgomot produs de motociclete ceea ce da peste cap socotelile producatorilor de motociclete. Alt aspect important, scria in articol ca in Olanda si Germania au aparut din ce in ce mai multe zone cu restrictii pt motociclete din cauza... zgomotului.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Silver Arrow said:

 

 

Sper ca ai mai multa grija la pilotat decat ai grija la gramatica 😊

 

 Sa nu ai vreo surpriza pe la vreun filtru al al politiei.

 

 

1. Nu cred ca sunt pe un forum unde dezbatem limba Romana. Vezi ca si tu mai scapi greseti. Sper sa fi mai priceput la pilotat 😉... ps: ce am gresit, atat de mult incat sa te deranjeze atat de mult?

2. Sa trecem ON. Nu vreau sa fac "Avion" din ea. Vreau doar sa arate putin mai bine pentru 2019. Modelul e 2009, la vremea lui era ok. 

3. Sper sa ajung atat de bun in curbe, incat toba sa fie o problema... dar o sa treaca MULT timp. Cel mai mult o folosesc la naveta si plimbari scurte Sambata\Duminica. 

4. Manetele... daca nu o sa ma inteleg cu ele, o sa trec inapoi la cele originale. Si mereu voi pastra componentele OEM. Pentru ca la revanzare sau la inspectie tehnica periodica e posibil sa am nevoie de ele.

2 hours ago, Silver Arrow said:

In rest sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.

 Multam frumos si asfalt incins!

2 hours ago, Nguyen said:

 

Am citit un articol interesant despre tobe la mobre, UE vrea sa reduca nivelul de zgomot produs de motociclete ceea ce da peste cap socotelile producatorilor de motociclete. 

Am scris undeva mai sus, ca XJ6 Diversion vine si din fabrica echipar cu toba Scorpion. Nu stiu daca si al meu a venit asa. Eu l-am cumparat de la dealer Yamaha cu toba Scorpion si cea stock. Scorpion e cu DB kill montat si nu am de gand sa-l dau jos. In Suedia n-o sa fie nici o data problema de zgomot. Multi au conceptia " Loud pipes, save lifes" la motociclete si camioane. Sunte cateva Harley-uri in oras STUPID de galagioase si nu are nimeni traba. 

In fine... Toba Scorpion care e pe motocicleta nu e chiar asa de zgomoatoasa, dar are un sunet placut. Daca la urmaroatea inspectie in spune inspectorul ca nu e ok, o dau jos si aia e.

 

PS: Multam tuturor pt. ajutor si info. 

Editat de RoHD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, RoHD a spus:

1. Nu cred ca sunt pe un forum unde dezbatem limba Romana. Vezi ca si tu mai scapi greseti. Sper sa fi mai priceput la pilotat 😉... ps: ce am gresit, atat de mult incat sa te deranjeze atat de mult?

2. Sa trecem ON. Nu vreau sa fac "Avion" din ea. Vreau doar sa arate putin mai bine pentru 2019. Modelul e 2009, la vremea lui era ok. 

3. Sper sa ajung atat de bun in curbe, incat toba sa fie o problema... dar o sa treaca MULT timp. Cel mai mult o folosesc la naveta si plimbari scurte Sambata\Duminica. 

4. Manetele... daca nu o sa ma inteleg cu ele, o sa trec inapoi la cele originale. Si mereu voi pastra componentele OEM. Pentru ca la revanzare sau la inspectie tehnica periodica e posibil sa am nevoie de ele.

 Multam frumos si asfalt incins!

 

Nici vorba! Pilotez mediocru ca si limba romana 😂 Dar imi dau silinta🤪

Revenind la obiectul muncii: iti spuneam daca pleci sa te plimbi pe afara sa ai grija ca uneori poti nimeri intr-un filtru al politiei - eu am nimerit de doua ori in Germania prin Alpi  - si te cauta de toba originala sau daca este after market sa fie cu omologare. Si chiar daca este toba cum trebuie pe afara, daca face galagie mai mult decat trebuie nu e de bine (adica daca ai umblat prin ea).

La fel si pe la diverse altele gen semnalizatoare, faruri, oglinzi retrovizoare, numar de inmatriculare.

 

Si de ce plimbari scurte sambata/duminica? Sa fie plimbari lungi!!

 

Am recitit postul tau: inteleg ca esti aproape suedez, dat fiind ca locuiesti acolo. Corect? Asa ca retrag treaba cu limba romana. Ramane doar la mine 😂.

 

Nu stiu de ce mama draqu, dar in Suedia am vazut cel mai frumos albastru al cerului. Exact precum in pozele tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, Silver Arrow said:

Nici vorba! Pilotez mediocru ca si limba romana 😂 Dar imi dau silinta🤪

Nu stiu de ce mama draqu, dar in Suedia am vazut cel mai frumos albastru al cerului. Exact precum in pozele tale.

La fel si eu. plus ca nu prea obisnuiesc sa scriu pe forum-uri. si apas aiurea pe taste :)))

E albastru ca astia is "nebuni" cu mediu "poluare". Dac lasi motoru pornit mai mult de 1 min primesti amenda 200 euro ( sau ceva de genu'). 

Dar revenit la toba, e omologata. Am si hartiile la ea. Cat despre restul modificariilor... Doamne ajuta! Semnalizariile sunt primele care vor suferi modificari. 

 

PS: Sunt aproape Suedez. Astept cetatenia. Dar sunt nascut si crescut in Romania asa ca nu am scuze. Dar recunosc ca nu am fost de 10 la Lb. si literatura Romana :))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...