Jump to content
Sign in to follow this  
caporcea

Kawasaki z900 2017

Recommended Posts

Motocicleta a fost cumparata in 2017 de la Moto Mus Cluj, dealer Kawasaki; primul proprietar a dat-o la buy back pentru ca a trecut la z1000sx. 

Eu am cumparat-o in 2018 la 8000km si acum are 12000km. I-am pus Michelin Pilot Power si sunt 85%. I-am facut revizia la United Motors si recall-ul de fabrica pentru rigidizarea prinderilor pe cadru in martie anul acesta (vezi foto). De atunci doar s-a mai curatat/gresat lantul.

Motocicleta a fost tinuta numai in garaj si este in stare perfecta. Singurul defect este un sticker zgariat care se poate vedea in poze. O vand pentru ca trec la maxi scuter. 

Are in plus:
- toba SC Project Ovale
- crash bars
- ornament radiator
- parbriz inaltat

Se livreaza si cu toba originala si 2 chei . Ofer fiscal pe loc.
Se poate vedea in zona Tineretului.

 

Pretul e 7500€ negociabil.

 

0741 200 112


Se poate vinde fara toba SC Project (-200€)

IMG_1104.jpg

IMG_3868.JPG

WhatsApp Image 2019-08-23 at 11.57.31.jpeg

WhatsApp Image 2019-08-23 at 13.40.53.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost si am vazut motorul. Foarte fain, sunt extrem de tentat.

Dar am de rezolvat niste ... ecuatii. Sa vedem.

Proprietarul foarte serios si cool in acelasi timp.

Rekomand, chiar daca mi-as dori-o pentru mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 53 minute, caporcea a spus:

Multumesc mult pentru aprecieri Pierrotlefou 😊

Poate nu ar strica sa arunci cateva detalii tehnice despre ea, ca ai ce zice. Stiu ca se poate cauta pe net dar asa faci anuntul mai atragator si mai serios. In 2017 cand am luat MTul acest Kawasaki era pe lista de achizitie, tot de nou. Asa ca frumos motor, imi place agresivitatea lui. Dar stii cum e, te sucesti in ultimul moment :)

Spor la vanzare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu ma uitam initial la un MT09 :)

Acum in restrospectiva pot sa spun ca materialele imi par mai calitative la Kawasaki. Poate imi lipseste traction controll-ul in treata 1 dar riding modes nu-mi lipsesc.

Mai jos sunt cateva detalii tehnice preluate de pe site-ul motocicletekawasaki.ro

- motor DOHC, cu injecție, cu 4 cilindri în 4 timpi, 16 valve, 948cc, 123cp
- cutie de aer proiectata pe baza de teste acustice pentru un sunet clar si de impact
- sistem Ergo-Fit pentru confortul piloților de orice talie
- sistem de pornire electric
- instrumentație ușor de citit: turometru analogic, indicator treaptă de viteză, ecran multi-funcțional LCD
- indicator rulare economică
- sistem Dual Throttle Valves
- 6 trepte de viteză
- suspensie pe spate Horizontal Back-link, amortizor reglabil
- frână pe față cu 2 discuri semi-flotante 300mm, ventilate, etriere cu 4 pistoane
- sistem ABS
- frână pe spate cu 1 disc 250mm ventilat, etrier cu 1 piston
- ambreiaj Assist & Slipper
- cilindri motor cu design special Die-Cast
- cadru trellis usor de 13.5Kg
- suspensie pe față cu furcă inversă de 41mm, amortizor reglabil
- rezervor de 17L pentru un grad ridicat de autonomie
- lumini spate LED în forma literei Z

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update, motocicleta intra "la iernat", scot bateria si mai poate fi vazuta in functiune doar daca vremea ne permite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...